Un pare deixa tancades a les seues filles durant 3 dies en una oficina d’Elx

L'empresa Ingesol busca personal per a l'Oficina Local d'Habitatge de Cambrils

Imatge d’arxiu d’una oficina  | Google Maps

 

Este diumenge, en la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), agents de la Policia Nacional han detingut al pare de dos menors, de 12 i 15 anys. El motiu seria, presumptament, per deixar-les tancades i incomunicades durant tres dies en una oficina del municipi.

 

Segons informa la Comissaria provincial d’Alacant, els fets s’han produït la vesprada del passat diumenge. Fins al lloc es va desplaçar una patrulla i es va entrevistar amb la mare de les xiquetes. Ella va manifestar que una amiga havia observat a les seues filles demanant auxili a través d’una finestra de l’oficina.

 

Els agents van observar en aquell moment a les dos menors traient el cap, cridant i demanant auxili per a eixir d’allí. Després d’intentar sense èxit localitzar al pare en repetides ocasions, els agents van accedir a l’edifici d’oficines i a la planta a on estaven les menors.

 

Els policies van forçar la porta i van alliberar a les xiquetes. A més, van comprovar que el lloc no reunia les condicions d’habitabilitat, amb les llums foses i sense bany, llits, habitacions, cuina o les mínimes condicions higièniques. Les xiquetes han explicat que estaven tancades des del dijous per la nit i que son pare acudia únicament al migdia per a portar-los un entrepà i a les nits per a pernoctar. A més, tenien els telèfons mòbils sense bateria, i son pare era conscient d’este fet.

 

Després de ser alliberades, les xiquetes han sigut entregades a sa mare. El pare ha acabat detingut, finalment, el mateix dia d’estos fets, i està acusat de cometre presumptament un delicte d’abandó de menors. La intervenció dels agents de la Comissaria de la Policia Nacional d’Elx ha sigut clau per a la seua detenció.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.

Educació i sindicats es tornen a asseure en plena segona setmana de vaga indefinida docent

Educació i els sindicats docents reprenen la negociació en la Comunitat Valenciana en la segona setmana de vaga indefinida, amb el salari, les plantilles i les infraestructures com a punts centrals del conflicte.

PP i Vox imposen en Les Corts el seu dictamen sobre la dana entre dures crítiques de l’oposició

PP i Vox acorden en Les Corts un dictamen de 126 pàgines sobre la dana de 2024 que responsabilitza a l'Estat i a la Generalitat, mentres l'oposició el qualifica d'ignomínia i el compara amb l'informe del metre de 2006.

València llança la campanya de l’Orgull 2026 amb el lema La meta que compartim

València presenta la campanya institucional de l'Orgull LGTBIQ+ 2026, centrada en l'esport i vinculada als XII Gai Games que se celebraran a la ciutat entre el 27 de juny i el 4 de juliol.