Un pare deixa tancades a les seues filles durant 3 dies en una oficina d’Elx

L'empresa Ingesol busca personal per a l'Oficina Local d'Habitatge de Cambrils

Imatge d’arxiu d’una oficina  | Google Maps

 

Este diumenge, en la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), agents de la Policia Nacional han detingut al pare de dos menors, de 12 i 15 anys. El motiu seria, presumptament, per deixar-les tancades i incomunicades durant tres dies en una oficina del municipi.

 

Segons informa la Comissaria provincial d’Alacant, els fets s’han produït la vesprada del passat diumenge. Fins al lloc es va desplaçar una patrulla i es va entrevistar amb la mare de les xiquetes. Ella va manifestar que una amiga havia observat a les seues filles demanant auxili a través d’una finestra de l’oficina.

 

Els agents van observar en aquell moment a les dos menors traient el cap, cridant i demanant auxili per a eixir d’allí. Després d’intentar sense èxit localitzar al pare en repetides ocasions, els agents van accedir a l’edifici d’oficines i a la planta a on estaven les menors.

 

Els policies van forçar la porta i van alliberar a les xiquetes. A més, van comprovar que el lloc no reunia les condicions d’habitabilitat, amb les llums foses i sense bany, llits, habitacions, cuina o les mínimes condicions higièniques. Les xiquetes han explicat que estaven tancades des del dijous per la nit i que son pare acudia únicament al migdia per a portar-los un entrepà i a les nits per a pernoctar. A més, tenien els telèfons mòbils sense bateria, i son pare era conscient d’este fet.

 

Després de ser alliberades, les xiquetes han sigut entregades a sa mare. El pare ha acabat detingut, finalment, el mateix dia d’estos fets, i està acusat de cometre presumptament un delicte d’abandó de menors. La intervenció dels agents de la Comissaria de la Policia Nacional d’Elx ha sigut clau per a la seua detenció.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre María Jesús Montero

Diana Morant afirma que el comentari de Jorge Azcón sobre el físic de Pilar Alegría i María Jesús Montero reflectix el masclisme encara present en el PP i el vincula amb el qüestionament de la violència de gènere.

Salven la vida a un operari després de patir una parada cardíaca en podar una palmera a València

Un operari de 41 anys va ser rescatat pels bombers a València després de quedar atrapat mentres podava una palmera, patir un esvaïment i entrar en parada cardíaca, que l'equip mèdic va aconseguir revertir abans del seu trasllat a l'hospital.

Morant titlla d’intolerable el veto a les dones en la confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig a les dones en la confraria de Sagunt i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la participació femenina.

Xoc entre tramvia i cotxe interromp les línies 4 i 6 a València i deixa cinc ferits

Un cotxe que se salta un semàfor en roig provoca un xoc amb un tramvia a València, interromp el servici en les línies 4 i 6 i deixa cinc ferits amb policontusiones.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón com a testimoni en la causa penal per la gestió de la dana i exigix responsabilitats polítiques en la Generalitat.

Pérez Llorca enaltix el talent de Generació Espontània en la UPV com a motor del futur tecnològic

Cotxes de Fórmula 1, coets i càpsules d'alta velocitat són alguns dels projectes de Generació Espontània de la UPV, que Pérez Llorca ha posat com a model de talent, formació pràctica i connexió amb el teixit empresarial.

Alacant aprova una ajuda de 300 euros per naixement o adopció des de 2026

L'Ajuntament d'Alacant aprova una ajuda de 300 euros per cada fill nascut o adoptat en 2026, duplicant el pressupost total i donant prioritat a les sol·licituds pendents de 2025.

Les víctimes de la DANA confien que Mazón diga la veritat davant la jutgessa

Les víctimes mortals de la DANA del 29 d'octubre confien que Carlos Mazón, citat com a testimoni per la jutgessa de Catarroja, diga tota la veritat i aporte llum sobre la gestió de la tragèdia.