14.9 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Un pare deixa tancades a les seues filles durant 3 dies en una oficina d’Elx

L'empresa Ingesol busca personal per a l'Oficina Local d'Habitatge de Cambrils

Imatge d’arxiu d’una oficina  | Google Maps

 

Este diumenge, en la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), agents de la Policia Nacional han detingut al pare de dos menors, de 12 i 15 anys. El motiu seria, presumptament, per deixar-les tancades i incomunicades durant tres dies en una oficina del municipi.

 

Segons informa la Comissaria provincial d’Alacant, els fets s’han produït la vesprada del passat diumenge. Fins al lloc es va desplaçar una patrulla i es va entrevistar amb la mare de les xiquetes. Ella va manifestar que una amiga havia observat a les seues filles demanant auxili a través d’una finestra de l’oficina.

 

Els agents van observar en aquell moment a les dos menors traient el cap, cridant i demanant auxili per a eixir d’allí. Després d’intentar sense èxit localitzar al pare en repetides ocasions, els agents van accedir a l’edifici d’oficines i a la planta a on estaven les menors.

 

Els policies van forçar la porta i van alliberar a les xiquetes. A més, van comprovar que el lloc no reunia les condicions d’habitabilitat, amb les llums foses i sense bany, llits, habitacions, cuina o les mínimes condicions higièniques. Les xiquetes han explicat que estaven tancades des del dijous per la nit i que son pare acudia únicament al migdia per a portar-los un entrepà i a les nits per a pernoctar. A més, tenien els telèfons mòbils sense bateria, i son pare era conscient d’este fet.

 

Després de ser alliberades, les xiquetes han sigut entregades a sa mare. El pare ha acabat detingut, finalment, el mateix dia d’estos fets, i està acusat de cometre presumptament un delicte d’abandó de menors. La intervenció dels agents de la Comissaria de la Policia Nacional d’Elx ha sigut clau per a la seua detenció.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.

Tanquem Cofrents alerta d’un risc creixent en prorrogar la vida de les nuclears

La plataforma ha llançat una campanya contra la pròrroga de les centrals nuclears a Espanya i exigix el seu tancament. Advertix de riscos tècnics creixents i que el model nuclear frena la modernització del sistema

Arxiven la investigació contra el bisbe Munilla per defendre les teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat les diligències obertes per les declaracions del bisbe Josep Ignacio Munilla en defensa de les teràpies de conversió. El prelat va difondre el decret d'arxiu en el seu perfil de X.

La millora de la CV-679 suma carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer a la Safor

La Diputació de València ha licitat per 9,2 milions la millora de la CV-679 entre Almoines i l'Alqueria de la Comtessa, amb carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer. El projecte reforça seguretat viària i connectivitat entre municipis de la Safor.

Ferides una menor i una dona de 39 anys en l’incendi d’una vivenda a Orihuela

Una menor i una dona de 39 anys han resultat ferides este dijous en un incendi en una vivenda del carrer Sant Joan d'Orihuela. Han sigut ateses per inhalació de fum i traslladades a l'Hospital Vega Baixa i a la Fe, segons el Cicu.