Un pare deixa tancades a les seues filles durant 3 dies en una oficina d’Elx

L'empresa Ingesol busca personal per a l'Oficina Local d'Habitatge de Cambrils

Imatge d’arxiu d’una oficina  | Google Maps

 

Este diumenge, en la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), agents de la Policia Nacional han detingut al pare de dos menors, de 12 i 15 anys. El motiu seria, presumptament, per deixar-les tancades i incomunicades durant tres dies en una oficina del municipi.

 

Segons informa la Comissaria provincial d’Alacant, els fets s’han produït la vesprada del passat diumenge. Fins al lloc es va desplaçar una patrulla i es va entrevistar amb la mare de les xiquetes. Ella va manifestar que una amiga havia observat a les seues filles demanant auxili a través d’una finestra de l’oficina.

 

Els agents van observar en aquell moment a les dos menors traient el cap, cridant i demanant auxili per a eixir d’allí. Després d’intentar sense èxit localitzar al pare en repetides ocasions, els agents van accedir a l’edifici d’oficines i a la planta a on estaven les menors.

 

Els policies van forçar la porta i van alliberar a les xiquetes. A més, van comprovar que el lloc no reunia les condicions d’habitabilitat, amb les llums foses i sense bany, llits, habitacions, cuina o les mínimes condicions higièniques. Les xiquetes han explicat que estaven tancades des del dijous per la nit i que son pare acudia únicament al migdia per a portar-los un entrepà i a les nits per a pernoctar. A més, tenien els telèfons mòbils sense bateria, i son pare era conscient d’este fet.

 

Després de ser alliberades, les xiquetes han sigut entregades a sa mare. El pare ha acabat detingut, finalment, el mateix dia d’estos fets, i està acusat de cometre presumptament un delicte d’abandó de menors. La intervenció dels agents de la Comissaria de la Policia Nacional d’Elx ha sigut clau per a la seua detenció.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.