El pare dels xiquets assassinats en Godella denuncia a la seua sogra

El pare dels xiquets que van ser assassinats presumptament per ell i la seua dona en Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), el passat mes de març, ha denunciat a la iaia materna dels menors per considerar que va mentir en la seua declaració com a testimoni davant el jutge en dir que ell havia tingut episodis violents amb la seua família.

 

Segons han informat fonts del cas, el lletrat que representa al pare dels xiquets sosté que la iaia materna va mentir en explicar davant el titular del jutjat número 4 de Paterna que el pare dels menuts havia protagonitzat episodis de violència amb els seus familiars i havia arribat a amenaçar amb un ganivet a la seua pròpia mare, pel que presentarà una querella contra la dona.

 

El lletrat ha sol·licitat al jutge que reclame informació al centre de salut de Godella per a que certifique si la mare dels menors —un xiquet de tres anys i una bebé de cinc mesos— va ser atesa entre els dies 10 i 13 de març —el crim es va cometre el 14— i per què facultatiu.

 

En els pròxims dies es sabrà si els dos empresonats estaran presents en la reconstrucció dels fets

L’advocat sosté que el pare dels menors va portar a la seua companya, la mare dels xiquets assassinats, a este centre de salut perquè presentava símptomes d’ansietat i es mostrava irritable, si bé «va ser enviada a casa sense prestar-li massa atenció», ha explicat. I ha afegit que un fet similar s’havia produït també en febrer, un mes abans del parricidi, en el mateix centre de salut.

 

El jutge que instruix el cas haurà de decidir en els pròxims dies si acorda que es faça la reconstrucció dels fets en presència dels dos acusats, després de què l’haja sol·licitat la Fiscalia, que el passat 22 de novembre va acusar a els dos d’assassinat i profanació de cadàvers.

 

De la mateixa manera, haurà de pronunciar-se sobre l’admissió de diferents proves documentals i la pràctica de testificals sol·licitades per la defensa del pare, entre elles la inclusió en la causa de les cartes remeses per la mare després de l’ingrés dels dos en la presó de Picassent.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.

Les eurodiputades del PSPV porten a Europa la ‘prioritat nacional’ dels pressupostos valencians

Les eurodiputades socialistes Leire Pajín i Sandra Gómez han preguntat a la Comissió Europea si la ‘prioritat nacional’ i l’“arrelament” dels pressupostos de la Generalitat vulneren el dret de la UE.

Leyre Monente, heroïna de l’ascens del València CF Femení, es retira als 26 anys

La migcampista riojana Leyre Monente posa punt final a la seua carrera als 26 anys després de culminar l’ascens del València CF Femení a la Liga F amb un gol històric al minut 99.

La sensació tèrmica a Sumacàrcer es dispara fins als 63 graus en plena ona de calor

Sumacàrcer ha registrat este dijous una sensació tèrmica de 63,1 graus, amb 40,1 graus reals i un 60 % d’humitat, en plena ona de calor a la Comunitat Valenciana.