El pare dels xiquets assassinats en Godella denuncia a la seua sogra

El pare dels xiquets que van ser assassinats presumptament per ell i la seua dona en Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), el passat mes de març, ha denunciat a la iaia materna dels menors per considerar que va mentir en la seua declaració com a testimoni davant el jutge en dir que ell havia tingut episodis violents amb la seua família.

 

Segons han informat fonts del cas, el lletrat que representa al pare dels xiquets sosté que la iaia materna va mentir en explicar davant el titular del jutjat número 4 de Paterna que el pare dels menuts havia protagonitzat episodis de violència amb els seus familiars i havia arribat a amenaçar amb un ganivet a la seua pròpia mare, pel que presentarà una querella contra la dona.

 

El lletrat ha sol·licitat al jutge que reclame informació al centre de salut de Godella per a que certifique si la mare dels menors —un xiquet de tres anys i una bebé de cinc mesos— va ser atesa entre els dies 10 i 13 de març —el crim es va cometre el 14— i per què facultatiu.

 

En els pròxims dies es sabrà si els dos empresonats estaran presents en la reconstrucció dels fets

L’advocat sosté que el pare dels menors va portar a la seua companya, la mare dels xiquets assassinats, a este centre de salut perquè presentava símptomes d’ansietat i es mostrava irritable, si bé «va ser enviada a casa sense prestar-li massa atenció», ha explicat. I ha afegit que un fet similar s’havia produït també en febrer, un mes abans del parricidi, en el mateix centre de salut.

 

El jutge que instruix el cas haurà de decidir en els pròxims dies si acorda que es faça la reconstrucció dels fets en presència dels dos acusats, després de què l’haja sol·licitat la Fiscalia, que el passat 22 de novembre va acusar a els dos d’assassinat i profanació de cadàvers.

 

De la mateixa manera, haurà de pronunciar-se sobre l’admissió de diferents proves documentals i la pràctica de testificals sol·licitades per la defensa del pare, entre elles la inclusió en la causa de les cartes remeses per la mare després de l’ingrés dels dos en la presó de Picassent.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.