El pare dels xiquets assassinats en Godella denuncia a la seua sogra

El pare dels xiquets que van ser assassinats presumptament per ell i la seua dona en Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), el passat mes de març, ha denunciat a la iaia materna dels menors per considerar que va mentir en la seua declaració com a testimoni davant el jutge en dir que ell havia tingut episodis violents amb la seua família.

 

Segons han informat fonts del cas, el lletrat que representa al pare dels xiquets sosté que la iaia materna va mentir en explicar davant el titular del jutjat número 4 de Paterna que el pare dels menuts havia protagonitzat episodis de violència amb els seus familiars i havia arribat a amenaçar amb un ganivet a la seua pròpia mare, pel que presentarà una querella contra la dona.

 

El lletrat ha sol·licitat al jutge que reclame informació al centre de salut de Godella per a que certifique si la mare dels menors —un xiquet de tres anys i una bebé de cinc mesos— va ser atesa entre els dies 10 i 13 de març —el crim es va cometre el 14— i per què facultatiu.

 

En els pròxims dies es sabrà si els dos empresonats estaran presents en la reconstrucció dels fets

L’advocat sosté que el pare dels menors va portar a la seua companya, la mare dels xiquets assassinats, a este centre de salut perquè presentava símptomes d’ansietat i es mostrava irritable, si bé «va ser enviada a casa sense prestar-li massa atenció», ha explicat. I ha afegit que un fet similar s’havia produït també en febrer, un mes abans del parricidi, en el mateix centre de salut.

 

El jutge que instruix el cas haurà de decidir en els pròxims dies si acorda que es faça la reconstrucció dels fets en presència dels dos acusats, després de què l’haja sol·licitat la Fiscalia, que el passat 22 de novembre va acusar a els dos d’assassinat i profanació de cadàvers.

 

De la mateixa manera, haurà de pronunciar-se sobre l’admissió de diferents proves documentals i la pràctica de testificals sol·licitades per la defensa del pare, entre elles la inclusió en la causa de les cartes remeses per la mare després de l’ingrés dels dos en la presó de Picassent.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

TJ Shorts arriba al València Basket amb la mirada posada en un títol

TJ Shorts ja s'ha incorporat al València Basket i assegura que el seu objectiu és guanyar el màxim i tindre opcions reals de lluitar per un títol a final de temporada.

Docents i sindicats acumulen 14 multes per accions durant la vaga educativa

La Coordinadora d'Asemblees Docents ha denunciat 14 expedients sancionadors, per més de 8.600 euros, relacionats amb la vaga del professorat iniciada en maig.

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.