El pare dels xiquets assassinats en Godella denuncia a la seua sogra

El pare dels xiquets que van ser assassinats presumptament per ell i la seua dona en Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), el passat mes de març, ha denunciat a la iaia materna dels menors per considerar que va mentir en la seua declaració com a testimoni davant el jutge en dir que ell havia tingut episodis violents amb la seua família.

 

Segons han informat fonts del cas, el lletrat que representa al pare dels xiquets sosté que la iaia materna va mentir en explicar davant el titular del jutjat número 4 de Paterna que el pare dels menuts havia protagonitzat episodis de violència amb els seus familiars i havia arribat a amenaçar amb un ganivet a la seua pròpia mare, pel que presentarà una querella contra la dona.

 

El lletrat ha sol·licitat al jutge que reclame informació al centre de salut de Godella per a que certifique si la mare dels menors —un xiquet de tres anys i una bebé de cinc mesos— va ser atesa entre els dies 10 i 13 de març —el crim es va cometre el 14— i per què facultatiu.

 

En els pròxims dies es sabrà si els dos empresonats estaran presents en la reconstrucció dels fets

L’advocat sosté que el pare dels menors va portar a la seua companya, la mare dels xiquets assassinats, a este centre de salut perquè presentava símptomes d’ansietat i es mostrava irritable, si bé «va ser enviada a casa sense prestar-li massa atenció», ha explicat. I ha afegit que un fet similar s’havia produït també en febrer, un mes abans del parricidi, en el mateix centre de salut.

 

El jutge que instruix el cas haurà de decidir en els pròxims dies si acorda que es faça la reconstrucció dels fets en presència dels dos acusats, després de què l’haja sol·licitat la Fiscalia, que el passat 22 de novembre va acusar a els dos d’assassinat i profanació de cadàvers.

 

De la mateixa manera, haurà de pronunciar-se sobre l’admissió de diferents proves documentals i la pràctica de testificals sol·licitades per la defensa del pare, entre elles la inclusió en la causa de les cartes remeses per la mare després de l’ingrés dels dos en la presó de Picassent.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.

València es prepara per a ser capital del circ contemporani amb el festival Contorsions

València acollirà del 18 al 21 de juny la novena edició del festival Contorsions, que omplirà la ciutat de circ contemporani amb propostes gratuïtes i a l'aire lliure. El certamen reunirà companyies nacionals i internacionals i combinarà espectacles, tallers i mediació cultural.

Camarero planteja 120.000 noves vivendes si s’activa la mitat del sòl dotacional

La Generalitat calcula que desenrotllant el 50% del sòl dotacional de la Comunitat Valenciana podrien alçar-se 120.000 vivendes, vinculades al Pla Viu i a la col·laboració amb els ajuntaments per a guanyar sòl residencial i frenar l'emergència residencial.

Pérez Llorca i la reina Sofía reforcen a Castelló el compromís del Consell contra la pobresa

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, reafirma al costat de la reina Sofía el compromís del Consell amb les polítiques socials i la lluita contra la pobresa durant el congrés de la Federació Espanyola del Banc d'Aliments a Castelló.

La jutgessa de la DANA reclama al Congrés les declaracions de Camarero, Cuenca i Mompó

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 sol·licita les transcripcions de les compareixences en el Congrés de Camarero, Cuenca i Mompó i ordena revisar missatges i vídeos aportats per un testimoni.

Educació advertix de sancions si s’incomplixen els servicis mínims de la PAU davant la vaga docent

La Conselleria d'Educació manté servicis mínims del 100% a la PAU malgrat la vaga indefinida del professorat i avisa de sancions, inclosa la suspensió d'ocupació i sou, als qui els vulneren.