El pare dels xiquets assassinats en Godella denuncia a la seua sogra

El pare dels xiquets que van ser assassinats presumptament per ell i la seua dona en Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), el passat mes de març, ha denunciat a la iaia materna dels menors per considerar que va mentir en la seua declaració com a testimoni davant el jutge en dir que ell havia tingut episodis violents amb la seua família.

 

Segons han informat fonts del cas, el lletrat que representa al pare dels xiquets sosté que la iaia materna va mentir en explicar davant el titular del jutjat número 4 de Paterna que el pare dels menuts havia protagonitzat episodis de violència amb els seus familiars i havia arribat a amenaçar amb un ganivet a la seua pròpia mare, pel que presentarà una querella contra la dona.

 

El lletrat ha sol·licitat al jutge que reclame informació al centre de salut de Godella per a que certifique si la mare dels menors —un xiquet de tres anys i una bebé de cinc mesos— va ser atesa entre els dies 10 i 13 de març —el crim es va cometre el 14— i per què facultatiu.

 

En els pròxims dies es sabrà si els dos empresonats estaran presents en la reconstrucció dels fets

L’advocat sosté que el pare dels menors va portar a la seua companya, la mare dels xiquets assassinats, a este centre de salut perquè presentava símptomes d’ansietat i es mostrava irritable, si bé «va ser enviada a casa sense prestar-li massa atenció», ha explicat. I ha afegit que un fet similar s’havia produït també en febrer, un mes abans del parricidi, en el mateix centre de salut.

 

El jutge que instruix el cas haurà de decidir en els pròxims dies si acorda que es faça la reconstrucció dels fets en presència dels dos acusats, després de què l’haja sol·licitat la Fiscalia, que el passat 22 de novembre va acusar a els dos d’assassinat i profanació de cadàvers.

 

De la mateixa manera, haurà de pronunciar-se sobre l’admissió de diferents proves documentals i la pràctica de testificals sol·licitades per la defensa del pare, entre elles la inclusió en la causa de les cartes remeses per la mare després de l’ingrés dels dos en la presó de Picassent.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació i sindicats es tornaran a reunir dijous per tancar l’acord sobre salaris i valencià

La Conselleria d’Educació i els sindicats de la mesa negociadora es veuran dijous a les 9 del matí per decidir si avalen el nou document amb canvis en salaris, burocràcia i valencià, després d’una maratoniana reunió d’onze hores.

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.