Troben al conductor d’un cotxe que va escapar després d’un accident en València

 

Actualització 10/02/2021 a les 13.15 hores. La Policia Local de València ha informat a través del seu compte de Twitter que la Guàrdia Civil ja ha trobat al conductor del cotxe que es va fugar després de patir un accident de trànsit el carrer de Favara de la capital valenciana.

 

 

A hores d’ara, el cotxe està en les dependències de la Policia Local de la localitat de Cullera, en la comarca de la Ribera (València).

 

La Policia Local de València demana ajuda per a localitzar un cotxe fugit després d’un greu accident

La Policia Local de València ha sol·licitat la col·laboració ciutadana per a localitzar un vehicle implicat en un accident registrat diumenge passat, en la confluència dels carrers Sueca i Dénia, en el que va haver-hi una envestida entre un cotxe i una moto, la conductora del ciclomotor va acabar ferida greu mentres que el del cotxe va pegar a fugir.

 

Segons ha informat la Policia Local, el sinistre es va registrar cap a les 14.25 hores del diumenge 7 de febrer, en la confluència del carrer Sueca amb Dénia. El conductor del vehicle va pegar a fugir sense facilitar cap dada.

 

Ara, la Policia sol·licita la col·laboració ciutadana per a trobar al conductor fugit, del que només se sap, de moment, que es tracta d’un vehicle blanc de la marca Renault, model Megane III, matriculat entre els anys 2008 i 2012.

 

Possibles danys

A demés, el cotxe implicat en l’accident porta instal·lat un enganxament de remolc, i pot presentar danys en la seua part davantera esquerra, fins i tot els baixos del vehicle.

 

El telèfon per a aportar informació és el 092. La Policia Local demana la col·laboració ciutadana per a trobar al vehicle implicat.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.