16.4 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Troben al conductor d’un cotxe que va escapar després d’un accident en València

 

Actualització 10/02/2021 a les 13.15 hores. La Policia Local de València ha informat a través del seu compte de Twitter que la Guàrdia Civil ja ha trobat al conductor del cotxe que es va fugar després de patir un accident de trànsit el carrer de Favara de la capital valenciana.

 

 

A hores d’ara, el cotxe està en les dependències de la Policia Local de la localitat de Cullera, en la comarca de la Ribera (València).

 

La Policia Local de València demana ajuda per a localitzar un cotxe fugit després d’un greu accident

La Policia Local de València ha sol·licitat la col·laboració ciutadana per a localitzar un vehicle implicat en un accident registrat diumenge passat, en la confluència dels carrers Sueca i Dénia, en el que va haver-hi una envestida entre un cotxe i una moto, la conductora del ciclomotor va acabar ferida greu mentres que el del cotxe va pegar a fugir.

 

Segons ha informat la Policia Local, el sinistre es va registrar cap a les 14.25 hores del diumenge 7 de febrer, en la confluència del carrer Sueca amb Dénia. El conductor del vehicle va pegar a fugir sense facilitar cap dada.

 

Ara, la Policia sol·licita la col·laboració ciutadana per a trobar al conductor fugit, del que només se sap, de moment, que es tracta d’un vehicle blanc de la marca Renault, model Megane III, matriculat entre els anys 2008 i 2012.

 

Possibles danys

A demés, el cotxe implicat en l’accident porta instal·lat un enganxament de remolc, i pot presentar danys en la seua part davantera esquerra, fins i tot els baixos del vehicle.

 

El telèfon per a aportar informació és el 092. La Policia Local demana la col·laboració ciutadana per a trobar al vehicle implicat.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Lliga de Campions i salvació, cara a cara en La Ceràmica: Vila-real-València

Vila-real i València se citen el diumenge en La Ceràmica amb metes oposades: els locals barallen per la Lliga de Campions i els visitants per allunyar-se del descens.

Morant acusa el PP d’aplaudir les polítiques ‘indignes’ de Pérez Llorca

Diana Morant ha denunciat que 160 càrrecs del PP han recolzat en la Interparlamentària les polítiques 'indignes i irresponsables' de Juanfran Pérez Llorca i ha exigit canvis.

Un guàrdia civil fora de servici deté a un conductor embriac després d’un xoc en la V-30

Un guàrdia civil anara de servici ha detingut a un conductor embriac que va fugir després de xocar amb una moto en la V-30, a Xirivella. L'home, de 30 anys, es va negar a les proves i va ser arrestat per tres delictes contra la seguretat viària i un de resistència.

Dos morts en un xoc entre dos cotxes i una moto a Los Montesinos

Dos persones han mort este dissabte en la CV-945 al seu pas per Los Montesinos després d'un abast entre dos turismes i una motocicleta. Les víctimes viatjaven en la moto.

L’Elx encadena la seua pitjor ratxa del curs: huit jornades sense guanyar

La derrota a Bilbao (2-1) ha estés a huit les jornades sense victòria de l'Elx, la pitjor ratxa del curs. Només ha guanyat dos dels seus últims 18 partits.

L’alcalde de Manises, hospitalitzat després d’un infart i estable en UCI

Javier Mansilla, de 45 anys, roman conscient i estable en l'UCI després de patir un infart. El primer tinent d'alcalde assumix funcions per a assegurar la continuïtat.

L’alcalde de Manises, hospitalitzat després de patir un infart

L'alcalde de Manises, Javier Mansilla, està hospitalitzat després de patir un infart de miocardi este divendres. Arriben missatges de suport des del PSPV-PSOE i la Generalitat.

Pérez Llorca acusa el PSPV d’inventar ‘relats’ i de voler frenar el Pla Viu

Pérez Llorca ha acusat el PSPV-PSOE d'inventar 'relats' sobre vivenda i d'intentar parar el Pla Viu, que, segons defén, ja té 4.800 vivendes en marxa.