17.9 C
València
Dissabte, 8 novembre, 2025

Troben al conductor d’un cotxe que va escapar després d’un accident en València

 

Actualització 10/02/2021 a les 13.15 hores. La Policia Local de València ha informat a través del seu compte de Twitter que la Guàrdia Civil ja ha trobat al conductor del cotxe que es va fugar després de patir un accident de trànsit el carrer de Favara de la capital valenciana.

 

 

A hores d’ara, el cotxe està en les dependències de la Policia Local de la localitat de Cullera, en la comarca de la Ribera (València).

 

La Policia Local de València demana ajuda per a localitzar un cotxe fugit després d’un greu accident

La Policia Local de València ha sol·licitat la col·laboració ciutadana per a localitzar un vehicle implicat en un accident registrat diumenge passat, en la confluència dels carrers Sueca i Dénia, en el que va haver-hi una envestida entre un cotxe i una moto, la conductora del ciclomotor va acabar ferida greu mentres que el del cotxe va pegar a fugir.

 

Segons ha informat la Policia Local, el sinistre es va registrar cap a les 14.25 hores del diumenge 7 de febrer, en la confluència del carrer Sueca amb Dénia. El conductor del vehicle va pegar a fugir sense facilitar cap dada.

 

Ara, la Policia sol·licita la col·laboració ciutadana per a trobar al conductor fugit, del que només se sap, de moment, que es tracta d’un vehicle blanc de la marca Renault, model Megane III, matriculat entre els anys 2008 i 2012.

 

Possibles danys

A demés, el cotxe implicat en l’accident porta instal·lat un enganxament de remolc, i pot presentar danys en la seua part davantera esquerra, fins i tot els baixos del vehicle.

 

El telèfon per a aportar informació és el 092. La Policia Local demana la col·laboració ciutadana per a trobar al vehicle implicat.

 

Últimes notícies

0-1: Gerard Moreno avança al Vila-real davant l’Espanyol abans del descans

El Vila-real es va avançar amb una miqueta de Gerard Moreno en el minut 43. L'Espanyol va acumular arribades però va fallar en la definició i va veure com el guió canviava al final del primer acte.

Griezmann rescata a l’Atlètic amb un doblet davant el Llevant (3-1)

L'Atlètic va véncer 3-1 al Llevant amb dos gols de Griezmann eixint des de la banqueta. Els canvis de Simeone van inclinar un partit que s'havia igualat a pilota parada.

Manu Sánchez: treballant així arribaran resultats segur

El lateral del Llevant va lamentar la falta d'encert en el 3-1 davant l'Atlètic i va defendre que, mantenint el nivell de treball, els resultats arribaran.

Griezmann decidix amb un doblet la victòria 3-1 de l’Atlètic davant el Llevant

El francés va eixir des de la banqueta i, amb dos punts en la segona part, va donar a l'Atlètic un triomf sòlid davant un Llevant castigat pels seus errors.

El vent deixa ratxes de fins a 122 km/h en el nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha superat els 100 km/h en nombrosos municipis de Castelló. El pic ha aconseguit 122 km/h a Vilar de Canes i la Pobla de Benifassà, amb avís taronja a l'interior nord.

Manu Sánchez neutralitza l’avantatge de l’Atlètic i el descans arriba amb 1-1

Una rematada de Manu Sánchez en el segon pal després d'un córner empata el dol en el 21, després de l'autogol d'Adrián Dela en el 11. Al descans, 1-1.

Naix Colibri Biomed, spin off de la UPV per a millorar la vida de les persones amb diabetis tipus 1

Colibri Biomed, nova spin off impulsada per la UPV, desenrotlla una bomba d'insulina totalment automatitzada per a reduir la càrrega diària dels qui conviuen amb la diabetis tipus 1. El dispositiu integra un algorisme patentat i un sensor de seguretat que detecta oclusions.

Sorloth i Julián Álvarez lideren l’atac de l’Atlètic davant el Llevant; Dela, titular

Atlètic confirma a Sorloth i Julián Álvarez en la davantera, amb Koke al comandament i Ruggeri en el lateral esquerre. El Llevant ix amb Adrián Dela d'inici.