Troben al conductor d’un cotxe que va escapar després d’un accident en València

 

Actualització 10/02/2021 a les 13.15 hores. La Policia Local de València ha informat a través del seu compte de Twitter que la Guàrdia Civil ja ha trobat al conductor del cotxe que es va fugar després de patir un accident de trànsit el carrer de Favara de la capital valenciana.

 

 

A hores d’ara, el cotxe està en les dependències de la Policia Local de la localitat de Cullera, en la comarca de la Ribera (València).

 

La Policia Local de València demana ajuda per a localitzar un cotxe fugit després d’un greu accident

La Policia Local de València ha sol·licitat la col·laboració ciutadana per a localitzar un vehicle implicat en un accident registrat diumenge passat, en la confluència dels carrers Sueca i Dénia, en el que va haver-hi una envestida entre un cotxe i una moto, la conductora del ciclomotor va acabar ferida greu mentres que el del cotxe va pegar a fugir.

 

Segons ha informat la Policia Local, el sinistre es va registrar cap a les 14.25 hores del diumenge 7 de febrer, en la confluència del carrer Sueca amb Dénia. El conductor del vehicle va pegar a fugir sense facilitar cap dada.

 

Ara, la Policia sol·licita la col·laboració ciutadana per a trobar al conductor fugit, del que només se sap, de moment, que es tracta d’un vehicle blanc de la marca Renault, model Megane III, matriculat entre els anys 2008 i 2012.

 

Possibles danys

A demés, el cotxe implicat en l’accident porta instal·lat un enganxament de remolc, i pot presentar danys en la seua part davantera esquerra, fins i tot els baixos del vehicle.

 

El telèfon per a aportar informació és el 092. La Policia Local demana la col·laboració ciutadana per a trobar al vehicle implicat.

 

Últimes notícies

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.