10.3 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Troben al conductor d’un cotxe que va escapar després d’un accident en València

 

Actualització 10/02/2021 a les 13.15 hores. La Policia Local de València ha informat a través del seu compte de Twitter que la Guàrdia Civil ja ha trobat al conductor del cotxe que es va fugar després de patir un accident de trànsit el carrer de Favara de la capital valenciana.

 

 

A hores d’ara, el cotxe està en les dependències de la Policia Local de la localitat de Cullera, en la comarca de la Ribera (València).

 

La Policia Local de València demana ajuda per a localitzar un cotxe fugit després d’un greu accident

La Policia Local de València ha sol·licitat la col·laboració ciutadana per a localitzar un vehicle implicat en un accident registrat diumenge passat, en la confluència dels carrers Sueca i Dénia, en el que va haver-hi una envestida entre un cotxe i una moto, la conductora del ciclomotor va acabar ferida greu mentres que el del cotxe va pegar a fugir.

 

Segons ha informat la Policia Local, el sinistre es va registrar cap a les 14.25 hores del diumenge 7 de febrer, en la confluència del carrer Sueca amb Dénia. El conductor del vehicle va pegar a fugir sense facilitar cap dada.

 

Ara, la Policia sol·licita la col·laboració ciutadana per a trobar al conductor fugit, del que només se sap, de moment, que es tracta d’un vehicle blanc de la marca Renault, model Megane III, matriculat entre els anys 2008 i 2012.

 

Possibles danys

A demés, el cotxe implicat en l’accident porta instal·lat un enganxament de remolc, i pot presentar danys en la seua part davantera esquerra, fins i tot els baixos del vehicle.

 

El telèfon per a aportar informació és el 092. La Policia Local demana la col·laboració ciutadana per a trobar al vehicle implicat.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Situat Alonso: Ens exigim el màxim, els quasi no valen de res

El tècnic del UCAM Murcia es va mostrar orgullós del nivell oferit davant el Barcelona, però va recalcar que el quasi no prou i que l'equip ha d'aprendre a tancar els finals.

Laprovittola avisa: per a guanyar al UCAM cal fer dobles i triples esforços

El base del Barcelona va subratllar l'exigència per a doblegar al UCAM Murcia en els quarts de final de la Copa del Rei a València i va destacar l'aportació de tot l'equip.

91-85: Kevin Punter reapareix i guia al Barcelona a semifinals davant un UCAM Murcia que va fregar la sorpresa

Kevin Punter va reaparéixer amb 20 punts en 20 minutos i va canviar un partit que el UCAM Murcia tenia encarrilat. El Barcelona va guanyar 91-85 i es mesurarà al Baskonia.

L’Athletic pren impuls amb un 2-1 a l’Elx i un doblet de Guruzeta

L'Athletic ha vençut 2-1 a l'Elx en San Mamés amb dos gols de Guruzeta, el segon de penal en el 89 després de revisió del VAR. És la tercera victòria seguida de l'equip bilbaí i l'Elx seguix sense guanyar en 2026.

Baskonia es fica en semifinals amb un Kurucs recuperat i un Howard decisiu

Baskonia va eliminar a Tenerife en quarts amb un Kurucs clau malgrat el seu esquinç i un esclat final d'Howard. L'equip va destacar el caràcter i el suport de la seua afició

Troben mort a un pacient en una zona en obres d’un hospital de Benidorm quatre dies després de desaparéixer

Un britànic de 54 anys ha sigut trobat sense vida en una zona en obres de l'hospital de Benidorm del qual va desaparéixer quatre dies abans. La investigació policial apunta a una asfíxia accidental després de quedar atrapat en un buit.

Vidorreta lamenta que al Tenerife li va faltar aire per a tancar la remuntada davant Baskonia

El Tenerife va caure en quarts de Copa davant Baskonia després de fregar la remuntada. Vidorreta, Scrubb i Van Beck coincidixen que la reacció no va bastar per detalls.

El PP exigix la dimissió de Marlaska per ‘incompetent’

Carmen Fúnez ha demanat l'eixida de Grande-Marlaska pel cas del DAO i per falta de control en el seu Ministeri. També ha criticat immigració i sanitat.