La Policia deté a un matrimoni de Gandia que venia drogues en la seua vivenda

 

La Policia Nacional ha desmantellat a Gandia un punt de venda i distribució de cocaïna i heroïna i ha detingut a quatre persones, una dona i tres homes, d’entre 20 i 52 anys, d’origen espanyol. Els policies van realitzar un registre domiciliari on van intervenir 10 grams d’heroïna, uns quatre grams de cocaïna, 41 plantes i 99 plançons de marihuana, uns 1.500 euros, una bàscula de precisió, un matxet i diversos útils.

 

Les recerques es van iniciar en tenir coneixement els policies de la possible existència d’un habitatge a Gandia on un matrimoni l’estaria utilitzant com a punt de venda i distribució de substàncies estupefaents a la menuda.

 

Els agents van observar que a aquesta vivenda acudien nombroses persones que, després de romandre en el seu interior no més d’un minut, eixien de la mateixa amb la seua corresponent dosi. En altres ocasions, l’estada s’allargava, ja que pel que sembla la consumien en el seu interior.

Continuant amb les recerques, els policies van esbrinar que amb el matrimoni col·laboraven altres dos persones que realitzaven labors de “aiguadors” o d’acompanyament als compradors, així com pel que sembla utilitzaven a menors per a reposar les substàncies estupefaents des d’un altre punt al lloc de distribució.

 

Els agents van realitzar una entrada i registre en el domicili, on van detenir a quatre persones i realitzar la intervenció de substàncies, diners i materials. Els detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Un comandament dubta que Basset no sabera de la retirada dels bombers en la dana

El cap de Bombers Forestals d'Alzira declara davant la jutgessa per la gestió de la dana i posa en qüestió que l'ex inspector cap José Miguel Basset ignorara la desmobilització d'efectius en els rius Magre i Poyo.

Gelades a l’interior de la Comunitat Valenciana i avís per vent fort a Castelló

Les comarques de l'interior de la Comunitat Valenciana han registrat mínimes de fins a -3,5 graus i Aemet manté avisos grocs per vent fort i risc d'incendis, especialment a Castelló.

Presó provisional per a un jove de 24 anys per disparar al seu oncle en el coll en una baralla familiar a Alacant

Un jove de 24 anys ha sigut enviat a presó provisional acusat de disparar en el coll al seu oncle durant una baralla familiar en un barri d'Alacant, en un cas on també han sigut detinguts els seus pares.

La Fiscalia demana tres anys i mig de presó per a un sacerdot per estafar 65.000 euros a una dona

La Fiscalia sol·licita tres anys i mig de presó per a un sacerdot missioner acusat d'aprofitar una relació sentimental amb una dona per a obtindre d'ella quasi 65.000 euros durant cinc anys.

Tres detinguts per robatoris amb violència en gasolineres de La Safor armats amb un martell

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens i una dona acusats d'assaltar amb violència dos gasolineres de La Safor al febrer, usant un martell de grans dimensions per a intimidar als treballadors.

Inici de setmana amb temps estable, pujada de màximes i vent molt fort en el nord de la Comunitat Valenciana

La setmana entre març i abril arranca en la Comunitat Valenciana amb ambient estable, màximes a l'alça, mínimes encara fredes en zones de l'interior i ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i l'interior nord de València.

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.