Mastodon
25.7 C
València
Dimecres, 17 setembre, 2025

La Policia deté a un matrimoni de Gandia que venia drogues en la seua vivenda

 

La Policia Nacional ha desmantellat a Gandia un punt de venda i distribució de cocaïna i heroïna i ha detingut a quatre persones, una dona i tres homes, d’entre 20 i 52 anys, d’origen espanyol. Els policies van realitzar un registre domiciliari on van intervenir 10 grams d’heroïna, uns quatre grams de cocaïna, 41 plantes i 99 plançons de marihuana, uns 1.500 euros, una bàscula de precisió, un matxet i diversos útils.

 

Les recerques es van iniciar en tenir coneixement els policies de la possible existència d’un habitatge a Gandia on un matrimoni l’estaria utilitzant com a punt de venda i distribució de substàncies estupefaents a la menuda.

 

Els agents van observar que a aquesta vivenda acudien nombroses persones que, després de romandre en el seu interior no més d’un minut, eixien de la mateixa amb la seua corresponent dosi. En altres ocasions, l’estada s’allargava, ja que pel que sembla la consumien en el seu interior.

Continuant amb les recerques, els policies van esbrinar que amb el matrimoni col·laboraven altres dos persones que realitzaven labors de “aiguadors” o d’acompanyament als compradors, així com pel que sembla utilitzaven a menors per a reposar les substàncies estupefaents des d’un altre punt al lloc de distribució.

 

Els agents van realitzar una entrada i registre en el domicili, on van detenir a quatre persones i realitzar la intervenció de substàncies, diners i materials. Els detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Mazón reivindica la fortalesa de l’economia valenciana després de la DANA i crida a no baixar la mirada

Mazón va defendre que l'economia valenciana ha resistit i crescut després de la DANA del 29 d'octubre, que va danyar el 20% dels actius en les zones afectades. Va reivindicar suport empresarial, va anunciar menys burocràcia i rebaixes fiscals, i va lamentar absències en la gala de la Nit de l'Economia Valenciana.

Manzanares cancel·la els seus compromisos després de fracturar-se una costella

José María Manzanares patix la fractura de l'octava costella esquerra i és baixa a Guadalajara, Salamanca, Nimes i Lorca. Marco Pérez li substituirà a Guadalajara.

Cos destaca que l’esforç empresarial ha permés eixir sense cicatrius del xoc aranzelari

Carlos Cuerpo enaltix a València la resiliència d'empreses i treballadors i eleva el creixement al 2,7%, amb consum i inversion com a motors. Parla d'un canvi estructural recolzat en un mercat laboral robust i en la modernizacion productiva.

Morata, president de Cambra València, reclama estabilitat i un projecte comú per a Espanya

José Vicente Morata alerta d'una polarització estructural que frena consensos i demana marcs estables per a les empreses. Reivindica autonomia estratègica i inversió en I+D i infraestructures.

La calor persistix en la Comunitat Valenciana i Ademuz frega els 36 graus

La Comunitat Valenciana encadena una altra jornada de calor estiuenca a menys d'una setmana de la tardor. Ademuz frega 36 °C i les capitals queden prop de 30 °C, amb pics locals encara majors.

Sánchez presenta demà el pla d’inversions d’Aena per als aeroports espanyols

Sánchez detallarà a Alacant-Elx el nou pla d'Aena per a la xarxa aeroportuària, amb xifres que el Govern anticipa com a elevades i amb el DAURA III en l'horitzó.

Tretze municipis se sumen al pla de la Generalitat per a reparar el clavegueram després de la dana

Tretze municipis s'adherixen al pla de la Generalitat per a arreglar el clavegueram danyat per la dana. Vaersa centralitza la contractació d'obres per 134,75 milions.

Mor un home després d’autolesionar-se amb una navaixa després d’agredir a un altre a Sant Joan

Un home de 53 anys va morir a Sant Joan després de tallar-se el coll amb una navaixa després d'agredir amb un pal a un altre de 48 anys. La investigació apunta a una disputa laboral com a detonant.