La Policia deté a un matrimoni de Gandia que venia drogues en la seua vivenda

 

La Policia Nacional ha desmantellat a Gandia un punt de venda i distribució de cocaïna i heroïna i ha detingut a quatre persones, una dona i tres homes, d’entre 20 i 52 anys, d’origen espanyol. Els policies van realitzar un registre domiciliari on van intervenir 10 grams d’heroïna, uns quatre grams de cocaïna, 41 plantes i 99 plançons de marihuana, uns 1.500 euros, una bàscula de precisió, un matxet i diversos útils.

 

Les recerques es van iniciar en tenir coneixement els policies de la possible existència d’un habitatge a Gandia on un matrimoni l’estaria utilitzant com a punt de venda i distribució de substàncies estupefaents a la menuda.

 

Els agents van observar que a aquesta vivenda acudien nombroses persones que, després de romandre en el seu interior no més d’un minut, eixien de la mateixa amb la seua corresponent dosi. En altres ocasions, l’estada s’allargava, ja que pel que sembla la consumien en el seu interior.

Continuant amb les recerques, els policies van esbrinar que amb el matrimoni col·laboraven altres dos persones que realitzaven labors de “aiguadors” o d’acompanyament als compradors, així com pel que sembla utilitzaven a menors per a reposar les substàncies estupefaents des d’un altre punt al lloc de distribució.

 

Els agents van realitzar una entrada i registre en el domicili, on van detenir a quatre persones i realitzar la intervenció de substàncies, diners i materials. Els detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.