18 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

La Policia deté a un matrimoni de Gandia que venia drogues en la seua vivenda

 

La Policia Nacional ha desmantellat a Gandia un punt de venda i distribució de cocaïna i heroïna i ha detingut a quatre persones, una dona i tres homes, d’entre 20 i 52 anys, d’origen espanyol. Els policies van realitzar un registre domiciliari on van intervenir 10 grams d’heroïna, uns quatre grams de cocaïna, 41 plantes i 99 plançons de marihuana, uns 1.500 euros, una bàscula de precisió, un matxet i diversos útils.

 

Les recerques es van iniciar en tenir coneixement els policies de la possible existència d’un habitatge a Gandia on un matrimoni l’estaria utilitzant com a punt de venda i distribució de substàncies estupefaents a la menuda.

 

Els agents van observar que a aquesta vivenda acudien nombroses persones que, després de romandre en el seu interior no més d’un minut, eixien de la mateixa amb la seua corresponent dosi. En altres ocasions, l’estada s’allargava, ja que pel que sembla la consumien en el seu interior.

Continuant amb les recerques, els policies van esbrinar que amb el matrimoni col·laboraven altres dos persones que realitzaven labors de “aiguadors” o d’acompanyament als compradors, així com pel que sembla utilitzaven a menors per a reposar les substàncies estupefaents des d’un altre punt al lloc de distribució.

 

Els agents van realitzar una entrada i registre en el domicili, on van detenir a quatre persones i realitzar la intervenció de substàncies, diners i materials. Els detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.