8.7 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

La Policia deté a un matrimoni de Gandia que venia drogues en la seua vivenda

 

La Policia Nacional ha desmantellat a Gandia un punt de venda i distribució de cocaïna i heroïna i ha detingut a quatre persones, una dona i tres homes, d’entre 20 i 52 anys, d’origen espanyol. Els policies van realitzar un registre domiciliari on van intervenir 10 grams d’heroïna, uns quatre grams de cocaïna, 41 plantes i 99 plançons de marihuana, uns 1.500 euros, una bàscula de precisió, un matxet i diversos útils.

 

Les recerques es van iniciar en tenir coneixement els policies de la possible existència d’un habitatge a Gandia on un matrimoni l’estaria utilitzant com a punt de venda i distribució de substàncies estupefaents a la menuda.

 

Els agents van observar que a aquesta vivenda acudien nombroses persones que, després de romandre en el seu interior no més d’un minut, eixien de la mateixa amb la seua corresponent dosi. En altres ocasions, l’estada s’allargava, ja que pel que sembla la consumien en el seu interior.

Continuant amb les recerques, els policies van esbrinar que amb el matrimoni col·laboraven altres dos persones que realitzaven labors de “aiguadors” o d’acompanyament als compradors, així com pel que sembla utilitzaven a menors per a reposar les substàncies estupefaents des d’un altre punt al lloc de distribució.

 

Els agents van realitzar una entrada i registre en el domicili, on van detenir a quatre persones i realitzar la intervenció de substàncies, diners i materials. Els detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.