Un policia fora de servei captura en València a un lladre que furtava vehicles amb un inhibidor

Un agent de la Policia Nacional fora de servei ha detingut en València a un home de 49 anys com a presumpte autor d’un robatori amb força en un vehicle mitjançant un inhibidor de freqüència, que activava per anular el tancament, per a introduir-se en l’interior i sostraure diversos objectes valorats en més de 3.200 euros.

Els fets ocorregueren a primera hora de la vesprada en l’avinguda de les Corts Valencianes de València quan un agent que es trobava fora de servei va observar com este home anul·lava des del carrer la senyal del tancament del comandament a distància d’un vehicle que acabava d’estacionar, justament en l’instant que el propietari ho activava per a tancar-lo.  

Després de realitzar una vigilància discreta, el policia de paisà va observar que el sospitós s'acostava als vehicles que aparcaven en doble fila i, mitjançant el comandament que portava en la mà, anul·lava el tancament del cotxe. D'esta forma, una vegada que el propietari es marxava, s'introduïa a l'interior per a sostraure objectes de valor.

Es tractava d'un vehicle d'alta gamma, del que el sospitós va eixir amb una motxilla carregada amb els objectes. L'agent ho va interceptar i, després d'identificar-se, va comprovar que la borsa estava plena de dispositius electrònics.

En concret, un Ipad valorat en 195 euros, un rellotge Iwatch de 470 euros, una polsera d'acer valorada 600 euros, un rellotge d'uns 290, dos Apple pencil per valor de 300 i diversos carregadors dels dispositius interceptats.

La Policia va localitzar al propietari del vehicle i este va reconéixer que els objectes eren de la seua propietat, per la qual cosa el sospitós va ser arrestat per un presumpte delicte de robatori amb força. Este home, d'origen magrebí i amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.

Scariolo reivindica al Reial Madrid abans de la Final Four malgrat les baixes de Tavares i Len

Sergio Scariolo afronta la Final Four de l'Eurolliga a Atenes amb il·lusió i recalca que el Reial Madrid sempre competix, malgrat les importants baixes de Walter Tavares i Alex Len en el joc interior.

La ZAS de Russafa entra en vigor mentres València analitza el recurs de les discoteques

La Zona Acústicament Saturada de Russafa s'aplicarà des de demà amb límits a l'hostaleria, mentres l'Ajuntament estudia el recurs de les discoteques del carrer Tomasos.

Educació i sindicats encaren una tercera reunió clau en el sèptim dia de vaga docent

Educació i sindicats inicien la seua tercera reunió per a intentar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat públic no universitari en la Comunitat Valenciana, que complix set dies.

Teatre Magnètic impulsa el pensament crític enfront de les pseudociències en el CCCC

El Centre del Carme presenta Teatre Magnètic, primera mostra a València de Pablo Helguera, que usa el mesmerisme per a qüestionar les pseudociències i reforçar el pensament crític.

La defensa de Pradas reforça davant el CGPJ la seua queixa per l’actuació de la jutgessa en la causa de la dana

La defensa de la exconsellera Salomé Pradas ha presentat un nou escrit al CGPJ en el qual denuncia la falta d'avanços en la seua queixa per la instrucció de la causa de la dana i amplia els seus retrets a la magistrada.

Els Arts anuncia quatre noves produccions d’òpera i consolida el seu equilibri econòmic per a 2026-2027

Els Arts estrenarà quatre noves produccions d'òpera en la temporada 2026-2027, amb títols com Carmen i Simon Boccanegra, i confirma un sòlid equilibri pressupostari.

La Comunitat Valenciana frega el 81% d’ocupació hotelera en la primera mitat de maig

L'ocupació hotelera mitjana en la Comunitat Valenciana va aconseguir el 80,8% en la primera quinzena de maig, 1,5 punts més que en 2025, amb València i Benidorm al capdavant i Castelló com el destí que més creix.