Un policia fora de servei captura en València a un lladre que furtava vehicles amb un inhibidor

Un agent de la Policia Nacional fora de servei ha detingut en València a un home de 49 anys com a presumpte autor d’un robatori amb força en un vehicle mitjançant un inhibidor de freqüència, que activava per anular el tancament, per a introduir-se en l’interior i sostraure diversos objectes valorats en més de 3.200 euros.

Els fets ocorregueren a primera hora de la vesprada en l’avinguda de les Corts Valencianes de València quan un agent que es trobava fora de servei va observar com este home anul·lava des del carrer la senyal del tancament del comandament a distància d’un vehicle que acabava d’estacionar, justament en l’instant que el propietari ho activava per a tancar-lo.  

Després de realitzar una vigilància discreta, el policia de paisà va observar que el sospitós s'acostava als vehicles que aparcaven en doble fila i, mitjançant el comandament que portava en la mà, anul·lava el tancament del cotxe. D'esta forma, una vegada que el propietari es marxava, s'introduïa a l'interior per a sostraure objectes de valor.

Es tractava d'un vehicle d'alta gamma, del que el sospitós va eixir amb una motxilla carregada amb els objectes. L'agent ho va interceptar i, després d'identificar-se, va comprovar que la borsa estava plena de dispositius electrònics.

En concret, un Ipad valorat en 195 euros, un rellotge Iwatch de 470 euros, una polsera d'acer valorada 600 euros, un rellotge d'uns 290, dos Apple pencil per valor de 300 i diversos carregadors dels dispositius interceptats.

La Policia va localitzar al propietari del vehicle i este va reconéixer que els objectes eren de la seua propietat, per la qual cosa el sospitós va ser arrestat per un presumpte delicte de robatori amb força. Este home, d'origen magrebí i amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Les màximes cauen fins a 8 graus en la Comunitat però Llíria encara supera els 20

Les temperatures màximes descendixen de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb baixades de fins a 8 graus, encara que en punts com Llíria encara se superen els 20 graus.

Intervinguts 3.289 quilos de marihuana oculta en un contenidor en el port de València

Guàrdia Civil, Policia Nacional i Agència Tributària han interceptat en el port de València 3.289 quilos de marihuana procedent del Canadà, ocults en un contenidor en trànsit, en la major partida detectada fins ara amb eixe origen.

La jutgessa que investiga la DANA cita com a testimoni a la cap de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA en la Comunitat Valenciana ha citat com a testimoni a la cap de Protecció Civil, a un coordinador de l'Agència de Seguretat i a una treballadora de Ilunion que va estar operativa durant l'episodi.

Una partida de llesques amb ou en mal estat causa una intoxicació per salmonel·la a 89 persones a València

Un banquet celebrat a València el febrer passat va acabar amb 89 persones intoxicades per salmonel·la després de consumir llesques amb ou en mal estat, set d'elles hospitalitzades i ja donades d'alta.

Un xoc entre furgoneta i camió provoca 9 quilòmetres de retencions en l’A-7 a Paterna

Un accident entre una furgoneta i un camió en l'A-7 a l'altura de Paterna provoca nou quilòmetres de retencions en sentit Barcelona, sense víctimes mortals.

La jutgessa que investiga la DANA cita com a testimoni a la cap de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana

La jutgessa que analitza la gestió de la DANA en la Comunitat Valenciana ha citat com a testimoni a la cap de Protecció Civil de la Delegació del Govern i a altres dos responsables vinculats a la resposta d'emergències.

La Mesa d’Educació no aconseguix frenar la vaga docent del 31 de març després de dos hores de negociació

La Conselleria d'Educació i els sindicats tanquen sense acord una reunió de més de dos hores i mantenen la vaga educativa del 31 de març a l'espera d'una nova Mesa el 16 d'abril.

Hugo Duro es veu capaç de superar el seu rècord de 13 gols amb el València

Hugo Duro, màxim golejador del València esta temporada, confia a superar el seu rècord de 13 gols i subratlla el paper de l'equip i de Mestalla en el seu millor moment com a davanter.