La Policia Local d’Alacant tanca cinc locals per incomplir la nova normativa ‘anticovid’

 

Ahir, dimarts, entrava en vigor la nova normativa ‘anticovid’, acordada per Consell Interterritorial del Sistema Nacional de Salut. Davant d’açò, molts hostalers encara tenien algun dubte sobre si estaven respectant o no estes noves mesures.

 

En la ciutat d’Alacant, la Policia Local ha hagut de tancar fins a cinc locals esta primera nit de mesures ‘anticovid’ per incomplir la nova normativa. Tres d’ells situats en la platja de Sant Joan, un en el centre i un en el Garbinet, segons avança ‘Información’.

 

A pesar d’això, des de la Policia asseguren que, en general, estan complint-se les mesures estrictament. També destaca la tranquil·litat que es respirava ahir en el carrer de Castaños, una tranquil·litat molt poc habitual una nit d’agost. Esta zona s’ha vist molt afectada per les noves mesures, ja que hi ha molt locals d’oci nocturn, i altres directament han de tancar perquè amb les noves restriccions «no ixen els números».

 

«Et reduïxen el número de taules per a ampliar la distància de seguretat, et limiten l’horari, t’obliguen a tancar els locals que tenen llicència de pub o discoteca… però continues pagant el mateix lloguer. Els comptes no ixen, pel que t’obliguen a tindre menys personal que altres anys. Ara estem treballant per a pagar les factures. Estem molt preocupats i tristos, hi ha males sensacions, falta molta ajuda de les administracions», assegura Daniel Ulman, responsable de tres locals de l’entorn de Castaños.

Últimes notícies

València i Castelló encadenen la seua segona nit tropical amb mínimes de fins a 20,8 graus

València i Castelló han viscut la seua segona nit tropical consecutiva, amb mínimes que no han baixat dels 20 graus a causa d'una mar Balear excepcionalment càlida per a finals de maig.

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.

Bernabé ressalta la labor humanitària de la Policia Nacional en la carrera solidària Ruta 091

La carrera solidària Ruta 091 reunix 2.000 corredors a València per a fer costat a FEVADIS i visibilitzar el caràcter humanitari i la vocació de servici de la Policia Nacional.

El Consell reforça el gasto social en els Pressupostos de la Generalitat per a 2026

Els Pressupostos de la Generalitat per a 2026 augmenten el gasto en sanitat, educació, servicis socials, vivenda, ocupació, emergències i justícia, amb especial focus en jóvens i famílies.

Morant acusa a Pérez Llorca de blindar el seu pacte amb Vox a través dels pressupostos de la Generalitat

Diana Morant sosté que els comptes de la Generalitat servixen per a assegurar la continuïtat de Juanfran Pérez Llorca gràcies a Vox i critica el seu impacte en vivenda, sanitat i educació.

Gomar preveu la ràpida reconstrucció del camp de Paiporta i veu estancat el de Bugarra

El president de la FFCV confia que els tràmits per a reconstruir el camp de Paiporta després de la dana concloguen en breu, mentres alerta de la complexa situació del camp de Bugarra per la seua proximitat al riu i el cost del mur de contenció.