La Policia Local d’Alacant tanca cinc locals per incomplir la nova normativa ‘anticovid’

 

Ahir, dimarts, entrava en vigor la nova normativa ‘anticovid’, acordada per Consell Interterritorial del Sistema Nacional de Salut. Davant d’açò, molts hostalers encara tenien algun dubte sobre si estaven respectant o no estes noves mesures.

 

En la ciutat d’Alacant, la Policia Local ha hagut de tancar fins a cinc locals esta primera nit de mesures ‘anticovid’ per incomplir la nova normativa. Tres d’ells situats en la platja de Sant Joan, un en el centre i un en el Garbinet, segons avança ‘Información’.

 

A pesar d’això, des de la Policia asseguren que, en general, estan complint-se les mesures estrictament. També destaca la tranquil·litat que es respirava ahir en el carrer de Castaños, una tranquil·litat molt poc habitual una nit d’agost. Esta zona s’ha vist molt afectada per les noves mesures, ja que hi ha molt locals d’oci nocturn, i altres directament han de tancar perquè amb les noves restriccions «no ixen els números».

 

«Et reduïxen el número de taules per a ampliar la distància de seguretat, et limiten l’horari, t’obliguen a tancar els locals que tenen llicència de pub o discoteca… però continues pagant el mateix lloguer. Els comptes no ixen, pel que t’obliguen a tindre menys personal que altres anys. Ara estem treballant per a pagar les factures. Estem molt preocupats i tristos, hi ha males sensacions, falta molta ajuda de les administracions», assegura Daniel Ulman, responsable de tres locals de l’entorn de Castaños.

Últimes notícies

Dijous amb màximes molt altes al prelitoral de València i ruixats possibles al nord

La Comunitat Valenciana viurà este dijous un dia de sol i calor amb màximes molt altes al prelitoral de València i possibilitat de ruixats i tronades al nord, segons Aemet. Divendres arribarà un descens notable de les temperatures màximes, sobretot a la província de València, i augmentaran els núvols i les precipitacions al sud de València i nord d'Alacant.

Els hotels valencians tanquen maig fregant el 87% d’ocupació, quatre punts més que fa un any

Els hotels de la Comunitat Valenciana han tancat el mes de maig amb una ocupació pròxima al 87%, quatre punts per damunt de 2025, amb València i Benidorm liderant i un fort impuls del turisme internacional.

Dijous amb màximes molt altes al prelitoral de València i ruixats al nord

La Comunitat Valenciana viurà este dijous un dia calorós, amb màximes molt altes al prelitoral de València i possibles ruixats forts amb tempesta a l’interior del terç nord.

El professorat en vaga mou l’acampada de la plaça de la Mare de Déu per a facilitar el Corpus

L’acampada indefinida de professors a la plaça de la Mare de Déu de València es reubica uns metres per a facilitar els preparatius i actes del Corpus, però anuncia que diumenge tornarà a ocupar l’espai alliberat.

El professorat valencià encadena 19 dies lectius de vaga sense avançar en la negociació

La vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic valencià arriba als 19 dies lectius amb noves manifestacions a València i Alacant, acampada a la plaça de la Verge i sense que Educació haja représ la negociació amb tots els sindicats.

Compromís dona llum verda a Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València

L’executiva de Compromís per València ha aprovat per consens iniciar el procés per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València, a proposta de l’exalcalde Joan Ribó.

El Valencia Basket remunta a temps i castiga el Bilbao en un final d’infart (83-80)

El Valencia Basket remunta tretze punts en tres minuts i mig davant el Surne Bilbao Basket al Roig Arena (83-80) i s’avança en l’eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa després d’un partit que els visitants havien controlat durant 34 minuts.

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.