La Policia Local d’Alacant tanca cinc locals per incomplir la nova normativa ‘anticovid’

 

Ahir, dimarts, entrava en vigor la nova normativa ‘anticovid’, acordada per Consell Interterritorial del Sistema Nacional de Salut. Davant d’açò, molts hostalers encara tenien algun dubte sobre si estaven respectant o no estes noves mesures.

 

En la ciutat d’Alacant, la Policia Local ha hagut de tancar fins a cinc locals esta primera nit de mesures ‘anticovid’ per incomplir la nova normativa. Tres d’ells situats en la platja de Sant Joan, un en el centre i un en el Garbinet, segons avança ‘Información’.

 

A pesar d’això, des de la Policia asseguren que, en general, estan complint-se les mesures estrictament. També destaca la tranquil·litat que es respirava ahir en el carrer de Castaños, una tranquil·litat molt poc habitual una nit d’agost. Esta zona s’ha vist molt afectada per les noves mesures, ja que hi ha molt locals d’oci nocturn, i altres directament han de tancar perquè amb les noves restriccions «no ixen els números».

 

«Et reduïxen el número de taules per a ampliar la distància de seguretat, et limiten l’horari, t’obliguen a tancar els locals que tenen llicència de pub o discoteca… però continues pagant el mateix lloguer. Els comptes no ixen, pel que t’obliguen a tindre menys personal que altres anys. Ara estem treballant per a pagar les factures. Estem molt preocupats i tristos, hi ha males sensacions, falta molta ajuda de les administracions», assegura Daniel Ulman, responsable de tres locals de l’entorn de Castaños.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana crea 1.535 empreses al gener, un 20,1% més

La Comunitat Valenciana va registrar 1.535 noves societats al gener, un 20,1% més que un any abans. A Espanya es van crear 11.623, el millor gener des de 2008.

Manuel Vicent complix 90 anys a Màlaga i celebra amb humor i cinema

Manuel Vicent ha complit 90 anys i ho ha celebrat en el Festival de Màlaga amb la presentació del documental 'Demà seré feliç'. Entre humor, memòria i amor pel cinema, l'escriptor va compartir reflexions sobre l'edat, la professió i la mirada aliena.

Pluges persistents al matí en el sud de València i nord d’Alacant, amb millora a la vesprada

La Comunitat Valenciana afronta un dimecres amb cels molt nuvolosos en el sud i pluges localment persistents en el sud de València i nord d'Alacant, que tendiran a remetre a la vesprada. Les màximes pujaran a l'interior i el vent del nord-est en el litoral amainarà.

Sequiol guanya la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet triomfa en Infantil

Sequiol ha guanyat la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet s'ha imposat en Infantil. Crèmor ha obtingut el millor llibret en una edició molt disputada.

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.