Anuncios

La Policia Local d’Alacant tanca cinc locals per incomplir la nova normativa ‘anticovid’

 

Ahir, dimarts, entrava en vigor la nova normativa ‘anticovid’, acordada per Consell Interterritorial del Sistema Nacional de Salut. Davant d’açò, molts hostalers encara tenien algun dubte sobre si estaven respectant o no estes noves mesures.

 

En la ciutat d’Alacant, la Policia Local ha hagut de tancar fins a cinc locals esta primera nit de mesures ‘anticovid’ per incomplir la nova normativa. Tres d’ells situats en la platja de Sant Joan, un en el centre i un en el Garbinet, segons avança ‘Información’.

Anuncios

 

A pesar d’això, des de la Policia asseguren que, en general, estan complint-se les mesures estrictament. També destaca la tranquil·litat que es respirava ahir en el carrer de Castaños, una tranquil·litat molt poc habitual una nit d’agost. Esta zona s’ha vist molt afectada per les noves mesures, ja que hi ha molt locals d’oci nocturn, i altres directament han de tancar perquè amb les noves restriccions «no ixen els números».

 

«Et reduïxen el número de taules per a ampliar la distància de seguretat, et limiten l’horari, t’obliguen a tancar els locals que tenen llicència de pub o discoteca… però continues pagant el mateix lloguer. Els comptes no ixen, pel que t’obliguen a tindre menys personal que altres anys. Ara estem treballant per a pagar les factures. Estem molt preocupats i tristos, hi ha males sensacions, falta molta ajuda de les administracions», assegura Daniel Ulman, responsable de tres locals de l’entorn de Castaños.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios