Anuncios

La Policia Nacional deté a dos menors per amenaçar als seus pares

Agents de la Policia Nacional han detingut a València, en dos casos diferents, a dos joves menors, de 14 i 15 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autors d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. En els dos casos els progenitors se senten atemorits i desbordats per la situació.

El primer dels casos va succeir sobre dos quarts d’onze de la nit, quan la Sala 091 va alertar als agents perquè acudiren a un domicili del districte de Proveïments a València, on pel que sembla hi havia un menor agredint a la seua família.

Anuncios

Immediatament, els agents es van dirigir a l’habitatge, on van localitzar al menor amagat dos pisos més amunt del seu domicili i van esbrinar que moments abans, el sospitós havia intentat arrabassar l’ordinador portàtil al seu germà menor i com este s’havia negat, va començar a colpejar-li amb gran agressivitat. Pel que sembla no era la primera vegada que s’havien produït este tipus d’episodis, arribant este a amenaçar-los en presència dels agents proferint frases “us assabentareu, esta me la pagareu”, “quan surta del calabós us vorejaré el cotxe una altra vegada“, per la qual cosa va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

El segon dels fets es va produir a penes mitja hora després en el districte de Patraix, quan la Sala del 091 va alertar als agents perquè es presentaren en un domicili, en el qual pel que sembla un menor estava bastant agressiu i amenaçant amb un martell a la mare i a la parella d’esta.

Els policies es van dirigir immediatament al lloc, localitzant a la mare, la qual va manifestar que moments abans el seu fill es trobava molt agressiu perquè volia sortir amb el patinet, al que s’havia negat, per la qual cosa després d’agafar un martell i dirigir-se al seu padrastre amenaçant-li en rebentar-li el cap si no li donava el patinet, empenyent-lo i rebentant amb el martell el cadenat, tot això en presència de la seua germana de 10 anys. Pel que sembla, estos episodis violents es venien produint des de bastant temps enrere.

Amb la descripció obtinguda, els agents van donar una batuda per la zona, localitzant al menor als voltants de la casa, que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

Els dos detinguts han estat posats a la disposició de Fiscalia de Menors.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios