16.1 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

La Policia Nacional i la Guàrdia Civil desmantellen un laboratori de cocaïna a València

Agents de la Policia Nacional i la Guàrdia Civil han desmantellat en un xalet de Riba-roja de Túria, El Camp de Túria, un laboratori d’extracció secundària de droga i han detingut a quatre homes d’entre 34 i 61 anys, d’origen espanyol i colombià, com a presumptes autors de quatre delictes de tràfic de drogues. Els agents van realitzar cinc registres a València, Riba-roja de Túria, L’Eliana, Xella i Canals on van intervenir quasi 12 quilos de, pel que sembla, cocaïna, 700 quilos de precursors, 58 grams de anfetamina, 48 grams de metanfetamina, 77 grams de, pel que sembla, marihuana, uns 5.000 euros, una premsa hidràulica, tres motles per a droga, planxes amb diferents logos, tres balances, una màquina d’explicar diners, una màquina d’envasar al buit, tres assecadors artesanals, 20 telèfons mòbils i una escopeta de canons retallats.

 

  

  

Les recerques es van iniciar en tenir coneixement els agents que un grup de persones podrien estar muntant un laboratori d’extracció de drogues a València.

 

 

  

  

Durant les recerques, els agents van esbrinar la identitat dels sospitosos així com els seus domicilis, i van observar que en diverses ocasions haurien comprat diverses balances, un molinet i productes químics, la qual cosa feia pensar que el xalet podria estar sent utilitzat com a laboratori per a tall o extracció de droga.

 

 

  

  

Continuant amb les recerques, a principis de febrer els agents van realitzar una entrada en el xalet on van localitzar un laboratori d’extracció secundària de droga, així com van intervenir quatre quilos de, pel que sembla, cocaïna ja processada, 700 quilos de precursors, una premsa hidràulica, motles, logos, planxes per a realitzar paquets, uns 3.000 euros i van detenir a tres homes.

 

Últimes notícies

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.

Pérez Llorca defén el retorn de menors no acompanyats i dades de delinqüència transparents

En la seua investidura, Pérez Llorca ha defés ordenar la immigració amb sentit comú i ha plantejat el retorn de menors no acompanyats als seus països d'origen. Ha reclamat dades transparents sobre delinqüència, controls d'edat i cooperació estatal i europea per a combatre màfies i reforçar la vigilància.

Pérez Llorca veu el Pacte Verd Europeu com la major amenaça per al camp i recolza Cofrentes

En la seua investidura en Les Corts, Juanfran Pérez Llorca ha denunciat que el Pacte Verd Europeu imposa costos i burocràcia i ha demanat igualtat enfront d'importacions de tercers països. També ha defés mantindre oberta la central de Cofrentes

Pérez Llorca apel·la a l’estabilitat en la seua investidura mentres Vox espera el seu discurs

El candidat del PP ha defés que la Comunitat Valenciana necessita 'moltíssima estabilitat' i ha evitat confirmar un pacte amb Vox, els vots del qual són decisius. El ple arranca a les 11 amb el seu discurs i Vox decidirà llavors el sentit del seu vot.