La Policia Nacional i la Guàrdia Civil desmantellen un laboratori de cocaïna a València

Agents de la Policia Nacional i la Guàrdia Civil han desmantellat en un xalet de Riba-roja de Túria, El Camp de Túria, un laboratori d’extracció secundària de droga i han detingut a quatre homes d’entre 34 i 61 anys, d’origen espanyol i colombià, com a presumptes autors de quatre delictes de tràfic de drogues. Els agents van realitzar cinc registres a València, Riba-roja de Túria, L’Eliana, Xella i Canals on van intervenir quasi 12 quilos de, pel que sembla, cocaïna, 700 quilos de precursors, 58 grams de anfetamina, 48 grams de metanfetamina, 77 grams de, pel que sembla, marihuana, uns 5.000 euros, una premsa hidràulica, tres motles per a droga, planxes amb diferents logos, tres balances, una màquina d’explicar diners, una màquina d’envasar al buit, tres assecadors artesanals, 20 telèfons mòbils i una escopeta de canons retallats.

 

  

  

Les recerques es van iniciar en tenir coneixement els agents que un grup de persones podrien estar muntant un laboratori d’extracció de drogues a València.

 

 

  

  

Durant les recerques, els agents van esbrinar la identitat dels sospitosos així com els seus domicilis, i van observar que en diverses ocasions haurien comprat diverses balances, un molinet i productes químics, la qual cosa feia pensar que el xalet podria estar sent utilitzat com a laboratori per a tall o extracció de droga.

 

 

  

  

Continuant amb les recerques, a principis de febrer els agents van realitzar una entrada en el xalet on van localitzar un laboratori d’extracció secundària de droga, així com van intervenir quatre quilos de, pel que sembla, cocaïna ja processada, 700 quilos de precursors, una premsa hidràulica, motles, logos, planxes per a realitzar paquets, uns 3.000 euros i van detenir a tres homes.

 

Últimes notícies

Marcelino fixa com a objectiu exigir al màxim el rendiment del Vila-real després d’assegurar la Champions

Marcelino subratlla que, després d'assegurar la classificació per a la Lliga de Campions, el Vila-real busca mantindre la màxima exigència, barallar per la tercera plaça i superar un exigent dol a Vallecas davant un Raig ja salvat.

Diana Morant urgix a Pérez Llorca a acudir a la negociació amb els sindicats docents i frenar la vaga

Diana Morant reclama al president de la Generalitat que s'assega el dilluns en la taula de negociació amb els sindicats docents per a frenar la vaga indefinida i l'acusa de desatendre la major crisi educativa recent en la Comunitat Valenciana.

Els taxistes col·lapsen el centre de València en una nova protesta contra les VTC

Els taxistes valencians realitzen una nova marxa lenta pel centre de València per a exigir una regulació més restrictiva de les VTC i denunciar el buit normatiu actual.

Experts alerten que eliminar el gluten per moda provoca dèficits nutricionals

El Col·legi de Dietistes-Nutricionistes de la Comunitat Valenciana advertix que retirar el gluten sense diagnòstic mèdic pot causar dèficits nutricionals, empitjorar la relació amb el menjar i dificultar el diagnòstic de celiaquia.

Detingudes 31 persones en el major operatiu de la Guàrdia Civil contra la droga flakka a Espanya

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que distribuïa flakka per missatgeria des d'altres països europeus a València, amb 31 detinguts, dos a la presó preventiva, i quasi quatre quilos d'esta droga confiscats.

Integrar la salut mental en l’atenció a la inflamació crònica millora l’evolució dels pacients

La inclusió sistemàtica de la salut mental en l'atenció a persones amb malaltia inflamatòria intestinal millora la seua qualitat de vida, reforça l'adherència al tractament i augmenta l'eficàcia de les teràpies.

El sòl urbà en la Comunitat Valenciana tanca 2025 en 210 euros per metre quadrat

El sòl urbà en la Comunitat Valenciana va aconseguir els 210 euros per metre quadrat al tancament de 2025, per damunt de la mitjana estatal i en un context de repunt de preus i operacions després de la pandèmia.

Detinguts quatre membres d’un grup especialitzat en robatoris en vivendes a València

La Policia Nacional ha detingut a València a quatre hòmens que marcaven portes de vivendes per a planejar robatoris amb força. El grup, d'origen georgià i amb antecedents, ha quedat desarticulat després de la intervenció d'agents anara de servici.