La Policia Nacional i la Guàrdia Civil desmantellen un laboratori de cocaïna a València

Agents de la Policia Nacional i la Guàrdia Civil han desmantellat en un xalet de Riba-roja de Túria, El Camp de Túria, un laboratori d’extracció secundària de droga i han detingut a quatre homes d’entre 34 i 61 anys, d’origen espanyol i colombià, com a presumptes autors de quatre delictes de tràfic de drogues. Els agents van realitzar cinc registres a València, Riba-roja de Túria, L’Eliana, Xella i Canals on van intervenir quasi 12 quilos de, pel que sembla, cocaïna, 700 quilos de precursors, 58 grams de anfetamina, 48 grams de metanfetamina, 77 grams de, pel que sembla, marihuana, uns 5.000 euros, una premsa hidràulica, tres motles per a droga, planxes amb diferents logos, tres balances, una màquina d’explicar diners, una màquina d’envasar al buit, tres assecadors artesanals, 20 telèfons mòbils i una escopeta de canons retallats.

 

  

  

Les recerques es van iniciar en tenir coneixement els agents que un grup de persones podrien estar muntant un laboratori d’extracció de drogues a València.

 

 

  

  

Durant les recerques, els agents van esbrinar la identitat dels sospitosos així com els seus domicilis, i van observar que en diverses ocasions haurien comprat diverses balances, un molinet i productes químics, la qual cosa feia pensar que el xalet podria estar sent utilitzat com a laboratori per a tall o extracció de droga.

 

 

  

  

Continuant amb les recerques, a principis de febrer els agents van realitzar una entrada en el xalet on van localitzar un laboratori d’extracció secundària de droga, així com van intervenir quatre quilos de, pel que sembla, cocaïna ja processada, 700 quilos de precursors, una premsa hidràulica, motles, logos, planxes per a realitzar paquets, uns 3.000 euros i van detenir a tres homes.

 

Últimes notícies

Alerta groga per fortes pluges i tempestes a l’interior nord de Castelló este dimecres

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat l’alerta groga per pluges intenses i tempestes amb possible granissat este dimecres a l’interior nord de Castelló, on es poden acumular fins a 20 litres per metre quadrat en una hora.

Ford Almussafes reprén la producció amb més calma gràcies a l’aliança amb Geely

La planta de Ford a Almussafes ha tornat hui a produir vehicles després de les vacacions d’agost, amb un ambient de més tranquil·litat per l’aliança estratègica amb Geely i la reactivació de la negociació de l’Acord per l’Electrificació 2030.

Detingut un matrimoni per furtar joies a ancians que ella cuidava a la Safor

La Guàrdia Civil ha detingut una parella a la Safor per furtar joies en cases de persones majors dependents, aprofitant la faena d’ella com a cuidadora domiciliària. El marit presumptament venia les peces en establiments de compra i venda d’or.

Un escriptor d’Alacant farà sis etapes del Camí de Santiago vestit de legionari romà

Miguel Fornera, jove escriptor d’Altea, recorrerà del 5 al 10 de setembre unes sis etapes del Camí de Santiago, uns 110 quilòmetres, vestit com un legionari romà del segle I dC i acompanyat d’un xicotet grup també caracteritzat d’època.

L’1 de setembre arriba amb núvols i oratge més fresc en la Comunitat Valenciana

El primer dia de setembre arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, poc risc de pluja febla amb fang al sud i màximes en descens o sense canvis. Dimarts farà més calor i augmenta el risc de tronades a l’interior de Castelló.

PLD Space alça 288 milions per a industrialitzar el coet Miura 5

PLD Space ha ampliat la seua ronda de finançament Sèrie C amb 108 milions addicionals, fins als 288 milions, per impulsar la industrialització del coet Miura 5 i l’inici de les operacions comercials.

Tallada l’A-3 cap a València per l’incendi d’un vehicle a Requena

L’A-3 roman tallada en sentit València a l’altura de Requena des de les 05.41 hores per l’incendi d’un vehicle, amb desviament per la N-III.

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.