9.6 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

La Policia Nacional i la Guàrdia Civil desmantellen un laboratori de cocaïna a València

Agents de la Policia Nacional i la Guàrdia Civil han desmantellat en un xalet de Riba-roja de Túria, El Camp de Túria, un laboratori d’extracció secundària de droga i han detingut a quatre homes d’entre 34 i 61 anys, d’origen espanyol i colombià, com a presumptes autors de quatre delictes de tràfic de drogues. Els agents van realitzar cinc registres a València, Riba-roja de Túria, L’Eliana, Xella i Canals on van intervenir quasi 12 quilos de, pel que sembla, cocaïna, 700 quilos de precursors, 58 grams de anfetamina, 48 grams de metanfetamina, 77 grams de, pel que sembla, marihuana, uns 5.000 euros, una premsa hidràulica, tres motles per a droga, planxes amb diferents logos, tres balances, una màquina d’explicar diners, una màquina d’envasar al buit, tres assecadors artesanals, 20 telèfons mòbils i una escopeta de canons retallats.

 

  

  

Les recerques es van iniciar en tenir coneixement els agents que un grup de persones podrien estar muntant un laboratori d’extracció de drogues a València.

 

 

  

  

Durant les recerques, els agents van esbrinar la identitat dels sospitosos així com els seus domicilis, i van observar que en diverses ocasions haurien comprat diverses balances, un molinet i productes químics, la qual cosa feia pensar que el xalet podria estar sent utilitzat com a laboratori per a tall o extracció de droga.

 

 

  

  

Continuant amb les recerques, a principis de febrer els agents van realitzar una entrada en el xalet on van localitzar un laboratori d’extracció secundària de droga, així com van intervenir quatre quilos de, pel que sembla, cocaïna ja processada, 700 quilos de precursors, una premsa hidràulica, motles, logos, planxes per a realitzar paquets, uns 3.000 euros i van detenir a tres homes.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.