La Policia Nacional i la Guàrdia Civil desmantellen un laboratori de cocaïna a València

Agents de la Policia Nacional i la Guàrdia Civil han desmantellat en un xalet de Riba-roja de Túria, El Camp de Túria, un laboratori d’extracció secundària de droga i han detingut a quatre homes d’entre 34 i 61 anys, d’origen espanyol i colombià, com a presumptes autors de quatre delictes de tràfic de drogues. Els agents van realitzar cinc registres a València, Riba-roja de Túria, L’Eliana, Xella i Canals on van intervenir quasi 12 quilos de, pel que sembla, cocaïna, 700 quilos de precursors, 58 grams de anfetamina, 48 grams de metanfetamina, 77 grams de, pel que sembla, marihuana, uns 5.000 euros, una premsa hidràulica, tres motles per a droga, planxes amb diferents logos, tres balances, una màquina d’explicar diners, una màquina d’envasar al buit, tres assecadors artesanals, 20 telèfons mòbils i una escopeta de canons retallats.

 

  

  

Les recerques es van iniciar en tenir coneixement els agents que un grup de persones podrien estar muntant un laboratori d’extracció de drogues a València.

 

 

  

  

Durant les recerques, els agents van esbrinar la identitat dels sospitosos així com els seus domicilis, i van observar que en diverses ocasions haurien comprat diverses balances, un molinet i productes químics, la qual cosa feia pensar que el xalet podria estar sent utilitzat com a laboratori per a tall o extracció de droga.

 

 

  

  

Continuant amb les recerques, a principis de febrer els agents van realitzar una entrada en el xalet on van localitzar un laboratori d’extracció secundària de droga, així com van intervenir quatre quilos de, pel que sembla, cocaïna ja processada, 700 quilos de precursors, una premsa hidràulica, motles, logos, planxes per a realitzar paquets, uns 3.000 euros i van detenir a tres homes.

 

Últimes notícies

Rescatada una parella jove atrapada hores a la Serra d’Orihuela

Una parella d’uns 20 anys ha sigut rescatada de matinada per Bombers d’Alacant després de quedar bloquejada en una zona de difícil accés de la Serra d’Orihuela.

Iván Ortolá domina al Sachsenring i s’emporta la seua segona victòria de l’any per 72 mil·lèsimes

El valencià Iván Ortolá ha liderat de principi a fi la cursa de Moto2 al G.P. d’Alemanya al Sachsenring i ha guanyat per només 72 mil·lèsimes davant de Daniel Holgado, amb Izan Guevara tercer i el líder del Mundial, Manuel González, sisé.

Rescatada una parella jove atrapada de nit a la Serra d’Oriola

Una parella d’uns 20 anys ha sigut rescatada de matinada pel Grup Especial de Rescat del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant després de quedar atrapada en una zona de difícil accés de la Serra d’Oriola.

Iván Ortolá arrasa a Sachsenring des de la ‘pole’ i guanya Moto2 per 72 mil·lèsimes

El valencià Iván Ortolá ha dominat el Gran Premi d’Alemanya de Moto2 de principi a fi i ha sumat la seua segona victòria de la temporada, superant Daniel Holgado per només 72 mil·lèsimes. Izan Guevara ha completat el podi i el líder del Mundial, Manuel González, ha sigut sisé.

Els pescadors de l’Albufera, exemple clau en la conservació del llac, segons el Consell

El Consell ha remarcat en el sorteig centenari de redolins el paper fonamental dels pescadors en la conservació de l’Albufera i en la gestió sostenible dels recursos del llac, en l’any del 40 aniversari del Parc Natural.

Cinc dotacions de bombers continuen treballant en l’incendi de la planta de reciclatge d’Aielo de Malferit

Cinc dotacions del Consorcio de Bomberos de Valencia continuen treballant en l’extinció d’un incendi declarat dissabte en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit, amb recomanacions de protecció a la població per fum intens.

València redueix un 13 % el trànsit a les vies principals durant el mes de juny

Les principals vies de València han registrat en juny un 13 % menys de trànsit que en 2025, amb 77.200 vehicles menys entrant a la ciutat i descensos respecte a 2023 i 2019.

Carlos Espí gaudix d’una primera setmana de pretemporada intensa i amb victòria del Llevant

El davanter Carlos Espí ha tancat la primera setmana de pretemporada del Llevant amb bones sensacions, molta faena i un gol en el triomf per 2-1 contra el Leganés a Buñol.