11.6 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Un professor condemnat a 22 anys de presó per pràctiques sexuals i sadomasoquistes a set menors a Alacant

El Tribunal Suprem (TS) ha confirmat la condemna per al professor per induir a la prostitució  al sadomasoquisme de 22 anys i 6 mesos de presó. L’acusat gravava també imatges pornogràfiques dels set menors d’edat —en eixe moment— en dos habitatges de la seua propietat a Alacant. Segons informa EFE, que ha tingut accés a la causa, l’alt tribunal ha dictaminat tindre «prova de càrrec suficient» per aplicar la dita sentència.

 

«Les explicacions aportades pels testimonis amb la informació extreta després d’analitzar el contingut d’arxius» (informàtics) varen ser els elements que la justícia va utilitzar per a este processament. Segons informa també el periòdic ABC, l’acusat era professor de l’Escola Oficial d’Idiomes d’Alacant i que les víctimes, entre 12 i 16 anys quan van succeir els fets, «no eren alumnes seus, sinó que va contactar amb ells per internet».

Últimes notícies

Feijóo compareixerà hui en la comissió del Congrés sobre la DANA

Feijóo està citat hui en la Comissió d'Investigació de la DANA per a aclarir quina informació va rebre de Carlos Mazón i com es va coordinar la resposta a la tragèdia a València.

Febrer arranca estable en la Comunitat Valenciana amb el vent com a protagonista

La setmana comença amb cels que aniran buidant i ponent en augment. Es preveuen ratxes molt fortes a l'interior de València i la mar tendirà a agitar-se a la vesprada.

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.