12.3 C
València
Dilluns, 8 desembre, 2025

Quatre detinguts per 13 robatoris amb força en el districte de Marítim de València

 

Agents de la Policia Nacional van desarticular un grup dedicat a robatoris amb força en establiments en el districte de Marítim de València i van detenir a quatre persones de 29 i 40 anys, com a presumptes autores de 13 robatoris amb força en establiments. A dos d’ells també se’ls imputa un delicte de tràfic de drogues.

 

Les recerques es van iniciar fa uns mesos en tenir coneixement els policies d’una sèrie de robatoris amb força que s’havien comés en establiments comercials del districte de Marítim pel mateix modus operandi, així com en una franja horària concreta i en emplaçaments molt pròxims entre si, va informar la Prefectura en un comunicat.

 

Durant les recerques, els agents van investigar que un grup de huit persones, suposadament s’estava dedicant al robatori amb força en el districte i sovint, de substàncies estupefaents, per la qual cosa es va establir un dispositiu d’identificació d’aquestes persones.

 

Posteriorment, els policies van identificar a huit integrants del grup, els quals es desplaçaven en nombroses ocasions en patinets elèctrics per a perpetrar els robatoris.

 

Finalment, els agents van realitzar dos registres domiciliaris on van intervenir roba amb la qual perpetraven els fets, utensilis utilitzats en els robatoris, quatre televisors de gran grandària, dos patinets elèctrics, huit telèfons mòbils, un bastó estoc, 20 grams de, pel que sembla, cocaïna i uns 200 grams de marihuana.

 

Es continuen les investigacions per al total esclariment dels fets i implicats. Els detinguts, amb nombrosos antecedents policials, han passat a disposició judicial.

 

Detingut a València per cometre un robatori i fugir en cotxe a gran velocitat

La Policia Local de València ha detingut a un home de 36 anys per presumptament cometre un robatori amb força en un habitatge i fugir en cotxe a gran velocitat, envaint el sentit contrari i avançant als vehicles que estaven parats en un semàfor en roig.

 

Aquest passat dissabte, al voltant de les 20.30 hores, una patrulla va veure al conductor mentre realitzava aquesta maniobra i va posar en marxa els senyals acústics i lluminosos, encara que el sospitós va continuar fugint, informa el cos de seguretat municipal en un comunicat.

 

A prop del semàfor de Font de Sant Lluís amb avinguda Antonio Ferrandis, el presumpte autor va detindre la marxa per la congestió del trànsit. Seguidament es van baixar quatre ocupants de l’interior que van fugir a la carrera cap a la carretera de Font de Sant Lluís, deixant el cotxe en marxa.

 

Diversos policies locals els van perseguir corrent i van aconseguir agafar al conductor. En el maleter van trobar multitud d’objectes susceptibles de ser utilitzats per a violentar panys.

 

El 092 va confirmar que en un habitatge pròxim suposadament s’acabava de produir un robatori amb força, en el domicili d’un home de 75 anys on es van desplaçar agents de Policia Nacional. Per tot això, l’home interceptat va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força.

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.