Quatre detinguts per 13 robatoris amb força en el districte de Marítim de València

 

Agents de la Policia Nacional van desarticular un grup dedicat a robatoris amb força en establiments en el districte de Marítim de València i van detenir a quatre persones de 29 i 40 anys, com a presumptes autores de 13 robatoris amb força en establiments. A dos d’ells també se’ls imputa un delicte de tràfic de drogues.

 

Les recerques es van iniciar fa uns mesos en tenir coneixement els policies d’una sèrie de robatoris amb força que s’havien comés en establiments comercials del districte de Marítim pel mateix modus operandi, així com en una franja horària concreta i en emplaçaments molt pròxims entre si, va informar la Prefectura en un comunicat.

 

Durant les recerques, els agents van investigar que un grup de huit persones, suposadament s’estava dedicant al robatori amb força en el districte i sovint, de substàncies estupefaents, per la qual cosa es va establir un dispositiu d’identificació d’aquestes persones.

 

Posteriorment, els policies van identificar a huit integrants del grup, els quals es desplaçaven en nombroses ocasions en patinets elèctrics per a perpetrar els robatoris.

 

Finalment, els agents van realitzar dos registres domiciliaris on van intervenir roba amb la qual perpetraven els fets, utensilis utilitzats en els robatoris, quatre televisors de gran grandària, dos patinets elèctrics, huit telèfons mòbils, un bastó estoc, 20 grams de, pel que sembla, cocaïna i uns 200 grams de marihuana.

 

Es continuen les investigacions per al total esclariment dels fets i implicats. Els detinguts, amb nombrosos antecedents policials, han passat a disposició judicial.

 

Detingut a València per cometre un robatori i fugir en cotxe a gran velocitat

La Policia Local de València ha detingut a un home de 36 anys per presumptament cometre un robatori amb força en un habitatge i fugir en cotxe a gran velocitat, envaint el sentit contrari i avançant als vehicles que estaven parats en un semàfor en roig.

 

Aquest passat dissabte, al voltant de les 20.30 hores, una patrulla va veure al conductor mentre realitzava aquesta maniobra i va posar en marxa els senyals acústics i lluminosos, encara que el sospitós va continuar fugint, informa el cos de seguretat municipal en un comunicat.

 

A prop del semàfor de Font de Sant Lluís amb avinguda Antonio Ferrandis, el presumpte autor va detindre la marxa per la congestió del trànsit. Seguidament es van baixar quatre ocupants de l’interior que van fugir a la carrera cap a la carretera de Font de Sant Lluís, deixant el cotxe en marxa.

 

Diversos policies locals els van perseguir corrent i van aconseguir agafar al conductor. En el maleter van trobar multitud d’objectes susceptibles de ser utilitzats per a violentar panys.

 

El 092 va confirmar que en un habitatge pròxim suposadament s’acabava de produir un robatori amb força, en el domicili d’un home de 75 anys on es van desplaçar agents de Policia Nacional. Per tot això, l’home interceptat va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força.

Últimes notícies

Maria Àngels Francés prendrà possessió com a presidenta de l’AVL este dijous al Palau

Maria Àngels Francés prendrà possessió este dijous com a nova presidenta de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua en un acte solemne al Palau de la Generalitat presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Alerta groga per fortes pluges i tempestes a l’interior nord de Castelló este dimecres

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat l’alerta groga per pluges intenses i tempestes amb possible granissat este dimecres a l’interior nord de Castelló, on es poden acumular fins a 20 litres per metre quadrat en una hora.

Ford Almussafes reprén la producció amb més calma gràcies a l’aliança amb Geely

La planta de Ford a Almussafes ha tornat hui a produir vehicles després de les vacacions d’agost, amb un ambient de més tranquil·litat per l’aliança estratègica amb Geely i la reactivació de la negociació de l’Acord per l’Electrificació 2030.

Detingut un matrimoni per furtar joies a ancians que ella cuidava a la Safor

La Guàrdia Civil ha detingut una parella a la Safor per furtar joies en cases de persones majors dependents, aprofitant la faena d’ella com a cuidadora domiciliària. El marit presumptament venia les peces en establiments de compra i venda d’or.

Un escriptor d’Alacant farà sis etapes del Camí de Santiago vestit de legionari romà

Miguel Fornera, jove escriptor d’Altea, recorrerà del 5 al 10 de setembre unes sis etapes del Camí de Santiago, uns 110 quilòmetres, vestit com un legionari romà del segle I dC i acompanyat d’un xicotet grup també caracteritzat d’època.

L’1 de setembre arriba amb núvols i oratge més fresc en la Comunitat Valenciana

El primer dia de setembre arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, poc risc de pluja febla amb fang al sud i màximes en descens o sense canvis. Dimarts farà més calor i augmenta el risc de tronades a l’interior de Castelló.

PLD Space alça 288 milions per a industrialitzar el coet Miura 5

PLD Space ha ampliat la seua ronda de finançament Sèrie C amb 108 milions addicionals, fins als 288 milions, per impulsar la industrialització del coet Miura 5 i l’inici de les operacions comercials.

Tallada l’A-3 cap a València per l’incendi d’un vehicle a Requena

L’A-3 roman tallada en sentit València a l’altura de Requena des de les 05.41 hores per l’incendi d’un vehicle, amb desviament per la N-III.