Quatre detinguts per 13 robatoris amb força en el districte de Marítim de València

 

Agents de la Policia Nacional van desarticular un grup dedicat a robatoris amb força en establiments en el districte de Marítim de València i van detenir a quatre persones de 29 i 40 anys, com a presumptes autores de 13 robatoris amb força en establiments. A dos d’ells també se’ls imputa un delicte de tràfic de drogues.

 

Les recerques es van iniciar fa uns mesos en tenir coneixement els policies d’una sèrie de robatoris amb força que s’havien comés en establiments comercials del districte de Marítim pel mateix modus operandi, així com en una franja horària concreta i en emplaçaments molt pròxims entre si, va informar la Prefectura en un comunicat.

 

Durant les recerques, els agents van investigar que un grup de huit persones, suposadament s’estava dedicant al robatori amb força en el districte i sovint, de substàncies estupefaents, per la qual cosa es va establir un dispositiu d’identificació d’aquestes persones.

 

Posteriorment, els policies van identificar a huit integrants del grup, els quals es desplaçaven en nombroses ocasions en patinets elèctrics per a perpetrar els robatoris.

 

Finalment, els agents van realitzar dos registres domiciliaris on van intervenir roba amb la qual perpetraven els fets, utensilis utilitzats en els robatoris, quatre televisors de gran grandària, dos patinets elèctrics, huit telèfons mòbils, un bastó estoc, 20 grams de, pel que sembla, cocaïna i uns 200 grams de marihuana.

 

Es continuen les investigacions per al total esclariment dels fets i implicats. Els detinguts, amb nombrosos antecedents policials, han passat a disposició judicial.

 

Detingut a València per cometre un robatori i fugir en cotxe a gran velocitat

La Policia Local de València ha detingut a un home de 36 anys per presumptament cometre un robatori amb força en un habitatge i fugir en cotxe a gran velocitat, envaint el sentit contrari i avançant als vehicles que estaven parats en un semàfor en roig.

 

Aquest passat dissabte, al voltant de les 20.30 hores, una patrulla va veure al conductor mentre realitzava aquesta maniobra i va posar en marxa els senyals acústics i lluminosos, encara que el sospitós va continuar fugint, informa el cos de seguretat municipal en un comunicat.

 

A prop del semàfor de Font de Sant Lluís amb avinguda Antonio Ferrandis, el presumpte autor va detindre la marxa per la congestió del trànsit. Seguidament es van baixar quatre ocupants de l’interior que van fugir a la carrera cap a la carretera de Font de Sant Lluís, deixant el cotxe en marxa.

 

Diversos policies locals els van perseguir corrent i van aconseguir agafar al conductor. En el maleter van trobar multitud d’objectes susceptibles de ser utilitzats per a violentar panys.

 

El 092 va confirmar que en un habitatge pròxim suposadament s’acabava de produir un robatori amb força, en el domicili d’un home de 75 anys on es van desplaçar agents de Policia Nacional. Per tot això, l’home interceptat va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força.

Últimes notícies

Les empreses podran agilitzar des d’esta setmana els expedients d’Energia a la Comunitat

Les Entitats Col·laboradores de Certificació podran intervindre des d’esta setmana en la tramitació d’expedients d’Energia. El nou sistema busca reduir burocràcia i accelerar els projectes elèctrics i renovables.

Pérez Llorca defensa la cancel·lació del Festival de Les Arts per incomplir les normes de soroll

El Festival de Les Arts s'ha cancel·lat este dissabte a València després de superar els decibels permesos. Pérez Llorca assegura que la Generalitat ha complit les resolucions judicials i les regles fixades.

Així et pot afectar la nova jornada de vaga en Metrovalencia i el TRAM d’Alacant

La vaga convocada pel sindicat SEMAF viu este dimarts una nova jornada de parades en Metrovalencia i TRAM d’Alacant, amb un 75 % de servicis mínims i sense incidències destacades.

El nou pla d’Educació arreplega propostes de tots els sindicats per a rebaixar la conflictivitat

La Conselleria d’Educació ha elaborat un nou document amb aportacions de tots els sindicats per a intentar rebaixar la conflictivitat en la cinquena setmana de vaga indefinida del professorat i confia a tancar acords en la reunió d’este dijous.

Pérez Llorca anima a mantindre el diàleg per a posar fi a la vaga del professorat

Juanfran Pérez Llorca destaca el diàleg en la Mesa d'Educació en plena vaga indefinida del professorat i anima totes les parts a mantindre la negociació per a transformar el sistema educatiu valencià.

Expulsen cinc anys d’Espanya un home per matar el gat de la seua parella a Torrevieja

Un jutjat d’Orihuela ha condemnat un home de 29 anys a cinc anys d’expulsió d’Espanya per matar al carrer el gat de la seua parella a Torrevieja. Els fets s’han considerat violència vicària i maltractament animal, i l’home serà traslladat a Colòmbia, el seu país d’origen.

Cinc morts per calor extrema a la Comunitat Valenciana des de l’1 de maig, totes a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat cinc morts atribuïdes a la calor des de l’1 de maig, totes a la província de València, en un context de maig càlid i amb temperatures rècord en terra i en mar.

Així és la nova cria d’antílop blesbok que ha nascut al Bioparc València

El Bioparc València ha anunciat el naixement d’un mascle de blesbok, un antílop africà que va estar al límit de l’extinció al segle XIX, en un part natural i sense incidències.