Quatre detinguts per 13 robatoris amb força en el districte de Marítim de València

 

Agents de la Policia Nacional van desarticular un grup dedicat a robatoris amb força en establiments en el districte de Marítim de València i van detenir a quatre persones de 29 i 40 anys, com a presumptes autores de 13 robatoris amb força en establiments. A dos d’ells també se’ls imputa un delicte de tràfic de drogues.

 

Les recerques es van iniciar fa uns mesos en tenir coneixement els policies d’una sèrie de robatoris amb força que s’havien comés en establiments comercials del districte de Marítim pel mateix modus operandi, així com en una franja horària concreta i en emplaçaments molt pròxims entre si, va informar la Prefectura en un comunicat.

 

Durant les recerques, els agents van investigar que un grup de huit persones, suposadament s’estava dedicant al robatori amb força en el districte i sovint, de substàncies estupefaents, per la qual cosa es va establir un dispositiu d’identificació d’aquestes persones.

 

Posteriorment, els policies van identificar a huit integrants del grup, els quals es desplaçaven en nombroses ocasions en patinets elèctrics per a perpetrar els robatoris.

 

Finalment, els agents van realitzar dos registres domiciliaris on van intervenir roba amb la qual perpetraven els fets, utensilis utilitzats en els robatoris, quatre televisors de gran grandària, dos patinets elèctrics, huit telèfons mòbils, un bastó estoc, 20 grams de, pel que sembla, cocaïna i uns 200 grams de marihuana.

 

Es continuen les investigacions per al total esclariment dels fets i implicats. Els detinguts, amb nombrosos antecedents policials, han passat a disposició judicial.

 

Detingut a València per cometre un robatori i fugir en cotxe a gran velocitat

La Policia Local de València ha detingut a un home de 36 anys per presumptament cometre un robatori amb força en un habitatge i fugir en cotxe a gran velocitat, envaint el sentit contrari i avançant als vehicles que estaven parats en un semàfor en roig.

 

Aquest passat dissabte, al voltant de les 20.30 hores, una patrulla va veure al conductor mentre realitzava aquesta maniobra i va posar en marxa els senyals acústics i lluminosos, encara que el sospitós va continuar fugint, informa el cos de seguretat municipal en un comunicat.

 

A prop del semàfor de Font de Sant Lluís amb avinguda Antonio Ferrandis, el presumpte autor va detindre la marxa per la congestió del trànsit. Seguidament es van baixar quatre ocupants de l’interior que van fugir a la carrera cap a la carretera de Font de Sant Lluís, deixant el cotxe en marxa.

 

Diversos policies locals els van perseguir corrent i van aconseguir agafar al conductor. En el maleter van trobar multitud d’objectes susceptibles de ser utilitzats per a violentar panys.

 

El 092 va confirmar que en un habitatge pròxim suposadament s’acabava de produir un robatori amb força, en el domicili d’un home de 75 anys on es van desplaçar agents de Policia Nacional. Per tot això, l’home interceptat va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Avís groc per pluges i tempestes el diumenge a l’interior sud de València

La Aemet activa l'avís groc per a la vesprada del diumenge a l'interior sud de València per tempestes que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possible graníssol.

El decret de convivència reduïx un 60% el ciberassetjament escolar a les aules valencianes

El nou decret de convivència i la regulació de l'ús del mòbil a les aules han permés reduir un 60% les dades de ciberassetjament escolar en la Comunitat Valenciana, reforçats amb noves figures de protecció i recursos específics.

A juí el exalcalde de Quartell i un exconcejal per presumpta corrupció urbanística lligada al cas Avialsa

El exalcalde de Quartell i un exconcejal se senten en la banqueta per una presumpta trama de corrupció urbanística vinculada a l'anomenat cas Avialsa, amb peticions de fins a 18 anys i mig de presó.

La jutgessa de la DANA cita a una vintena de testimonis en els pròxims dos mesos

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja prendrà declaració a almenys una vintena de testimonis per la gestió de la DANA, entre càrrecs del Consell, alcaldes i tècnics.

Els bombers de València multipliquen les eixides per a retirar eixams d’abelles

Els bombers de València van realitzar 448 intervencions en 2025 per a retirar eixams i en els quatre primers mesos de 2026 ja sumen 161, amb un fort repunt en l'ultime cap de setmana.

Jaime Ruix, el jove de 26 anys que assumix l’alcaldia d’una ciutat de 30.000 habitants

Jaime Ruix, amb 26 anys i una trajectòria política iniciada als 17, assumirà al maig l'alcaldia de La Pobla de Vallbona després d'un pacte de govern. Defén que la joventut està preparada per a gestionar ajuntaments i posa el focus en la proximitat amb els veïns.

Dissabte amb núvols, pluges febles i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

El dissabte arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels nuvolosos, pluges febles i vents fluixos de component este, sense canvis tèrmics rellevants.

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.