Quatre detinguts per 13 robatoris amb força en el districte de Marítim de València

 

Agents de la Policia Nacional van desarticular un grup dedicat a robatoris amb força en establiments en el districte de Marítim de València i van detenir a quatre persones de 29 i 40 anys, com a presumptes autores de 13 robatoris amb força en establiments. A dos d’ells també se’ls imputa un delicte de tràfic de drogues.

 

Les recerques es van iniciar fa uns mesos en tenir coneixement els policies d’una sèrie de robatoris amb força que s’havien comés en establiments comercials del districte de Marítim pel mateix modus operandi, així com en una franja horària concreta i en emplaçaments molt pròxims entre si, va informar la Prefectura en un comunicat.

 

Durant les recerques, els agents van investigar que un grup de huit persones, suposadament s’estava dedicant al robatori amb força en el districte i sovint, de substàncies estupefaents, per la qual cosa es va establir un dispositiu d’identificació d’aquestes persones.

 

Posteriorment, els policies van identificar a huit integrants del grup, els quals es desplaçaven en nombroses ocasions en patinets elèctrics per a perpetrar els robatoris.

 

Finalment, els agents van realitzar dos registres domiciliaris on van intervenir roba amb la qual perpetraven els fets, utensilis utilitzats en els robatoris, quatre televisors de gran grandària, dos patinets elèctrics, huit telèfons mòbils, un bastó estoc, 20 grams de, pel que sembla, cocaïna i uns 200 grams de marihuana.

 

Es continuen les investigacions per al total esclariment dels fets i implicats. Els detinguts, amb nombrosos antecedents policials, han passat a disposició judicial.

 

Detingut a València per cometre un robatori i fugir en cotxe a gran velocitat

La Policia Local de València ha detingut a un home de 36 anys per presumptament cometre un robatori amb força en un habitatge i fugir en cotxe a gran velocitat, envaint el sentit contrari i avançant als vehicles que estaven parats en un semàfor en roig.

 

Aquest passat dissabte, al voltant de les 20.30 hores, una patrulla va veure al conductor mentre realitzava aquesta maniobra i va posar en marxa els senyals acústics i lluminosos, encara que el sospitós va continuar fugint, informa el cos de seguretat municipal en un comunicat.

 

A prop del semàfor de Font de Sant Lluís amb avinguda Antonio Ferrandis, el presumpte autor va detindre la marxa per la congestió del trànsit. Seguidament es van baixar quatre ocupants de l’interior que van fugir a la carrera cap a la carretera de Font de Sant Lluís, deixant el cotxe en marxa.

 

Diversos policies locals els van perseguir corrent i van aconseguir agafar al conductor. En el maleter van trobar multitud d’objectes susceptibles de ser utilitzats per a violentar panys.

 

El 092 va confirmar que en un habitatge pròxim suposadament s’acabava de produir un robatori amb força, en el domicili d’un home de 75 anys on es van desplaçar agents de Policia Nacional. Per tot això, l’home interceptat va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força.

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.