Quatre menors d’edat causen tres incendis tirant coets en el riu Millars

 

La Guàrdia Civil es troba investigant la identificació de dos dels quatre menors d’edat que este cap de setmana han provocat presumptament tres incendis en el paisatge protegit de la desembocadura del riu Millars, en la comarca de l’Alt Millars (Castelló).

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, l’incendi es va originar a conseqüència del llançament de focs artificials en la zona. Immediatament, un guarda rural del Consorci gestor del paisatge protegit de la desembocadura del riu Millars, va acudir fins a la zona de les Reballadores després d’advertir al servici d’emergències que eixia fum procedent de diferents llocs.

Tal com pareix, el primer incendi es va detectar en la finca del ‘Millonario’, en la localitat d‘Almassora, fora dels límits del paisatge protegit. Els altres dos focs es van produir baix del pont de la via del tren i, el tercer incendi molt prop de la Casa de les Reixes d’este municipi. 

 

Interrogatori i identificació de dos sospitosos

Fins al lloc dels fets es van desplaçar dos dotacions del Consorci Provincial de Bombers de Castelló per a extingir els dos incendis que van cremar uns 40 metres quadrats de canyar

 

D’altra banda, diferents agents de la Guàrdia Civil d’Almassora van parar a quatre menors d’edat que van tractar de fugir del lloc. Després d’interrogar-los van assenyalar a altres quatre menors com a autors dels incendis.

 

Els sospitosos van explicar als agents que els presumptes responsables dels focs havien estat tirant coets cap a la zona de vegetació de ribera del riu Millars. A hores d’ara les autoritats només han conseguit identificar a dos d’estos menors d’edat.

Últimes notícies

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.