Quatre menors d’edat causen tres incendis tirant coets en el riu Millars

 

La Guàrdia Civil es troba investigant la identificació de dos dels quatre menors d’edat que este cap de setmana han provocat presumptament tres incendis en el paisatge protegit de la desembocadura del riu Millars, en la comarca de l’Alt Millars (Castelló).

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, l’incendi es va originar a conseqüència del llançament de focs artificials en la zona. Immediatament, un guarda rural del Consorci gestor del paisatge protegit de la desembocadura del riu Millars, va acudir fins a la zona de les Reballadores després d’advertir al servici d’emergències que eixia fum procedent de diferents llocs.

Tal com pareix, el primer incendi es va detectar en la finca del ‘Millonario’, en la localitat d‘Almassora, fora dels límits del paisatge protegit. Els altres dos focs es van produir baix del pont de la via del tren i, el tercer incendi molt prop de la Casa de les Reixes d’este municipi. 

 

Interrogatori i identificació de dos sospitosos

Fins al lloc dels fets es van desplaçar dos dotacions del Consorci Provincial de Bombers de Castelló per a extingir els dos incendis que van cremar uns 40 metres quadrats de canyar

 

D’altra banda, diferents agents de la Guàrdia Civil d’Almassora van parar a quatre menors d’edat que van tractar de fugir del lloc. Després d’interrogar-los van assenyalar a altres quatre menors com a autors dels incendis.

 

Els sospitosos van explicar als agents que els presumptes responsables dels focs havien estat tirant coets cap a la zona de vegetació de ribera del riu Millars. A hores d’ara les autoritats només han conseguit identificar a dos d’estos menors d’edat.

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.