Quatre menors d’edat causen tres incendis tirant coets en el riu Millars

 

La Guàrdia Civil es troba investigant la identificació de dos dels quatre menors d’edat que este cap de setmana han provocat presumptament tres incendis en el paisatge protegit de la desembocadura del riu Millars, en la comarca de l’Alt Millars (Castelló).

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, l’incendi es va originar a conseqüència del llançament de focs artificials en la zona. Immediatament, un guarda rural del Consorci gestor del paisatge protegit de la desembocadura del riu Millars, va acudir fins a la zona de les Reballadores després d’advertir al servici d’emergències que eixia fum procedent de diferents llocs.

Tal com pareix, el primer incendi es va detectar en la finca del ‘Millonario’, en la localitat d‘Almassora, fora dels límits del paisatge protegit. Els altres dos focs es van produir baix del pont de la via del tren i, el tercer incendi molt prop de la Casa de les Reixes d’este municipi. 

 

Interrogatori i identificació de dos sospitosos

Fins al lloc dels fets es van desplaçar dos dotacions del Consorci Provincial de Bombers de Castelló per a extingir els dos incendis que van cremar uns 40 metres quadrats de canyar

 

D’altra banda, diferents agents de la Guàrdia Civil d’Almassora van parar a quatre menors d’edat que van tractar de fugir del lloc. Després d’interrogar-los van assenyalar a altres quatre menors com a autors dels incendis.

 

Els sospitosos van explicar als agents que els presumptes responsables dels focs havien estat tirant coets cap a la zona de vegetació de ribera del riu Millars. A hores d’ara les autoritats només han conseguit identificar a dos d’estos menors d’edat.

Últimes notícies

Jalance fregant els 43 °C i Alcoi per damunt dels 40 °C abans d’una nova ona de calor

Les màximes han arribat hui als 42,7 °C a Jalance i han superat els 40 °C en diverses localitats interiors, en vespres de la tercera ona de calor de juliol.

Un incendi forestal a Catí obliga a mobilitzar huit mitjans aeris i nombroses brigades

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Catí (Alt Maestrat) ha obligat a desplegar un ampli dispositiu amb nombrosos efectius terrestres i huit mitjans aeris, després que tot apunte que l’origen podria ser la caiguda d’un llamp.

L’emoció de Spanish Brass després d’interpretar l’himne en la final del Mundial 2026

El quintet valencià Spanish Brass ha viscut un moment històric en tocar l’himne espanyol a la final del Mundial 2026 als Estats Units, una experiència que definixen com a inoblidable.

Mor ofegat un home al port de Peníscola en plena matinada

Un home ha mort esta matinada, presumptament ofegat, a la zona del port de Peníscola. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a aclarir les circumstàncies del succés.

Mor un conductor en eixir de la via i xocar contra un mur a Utiel

Un conductor ha mort este dilluns a Utiel després d’eixir de la via a la N-III i col·lisionar contra un mur. Els bombers l’han hagut d’excarcerar del vehicle, però no han pogut salvar-li la vida.

Foios es bolca per homenatjar Ferran Torres després del seu gol històric al Mundial

Foios prepara un homenatge especial per a Ferran Torres, heroi del pas a la final del Mundial, i l’Ajuntament estudia nomenar-lo fill predilecte del municipi.

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.