Quatre menors d’edat causen tres incendis tirant coets en el riu Millars

 

La Guàrdia Civil es troba investigant la identificació de dos dels quatre menors d’edat que este cap de setmana han provocat presumptament tres incendis en el paisatge protegit de la desembocadura del riu Millars, en la comarca de l’Alt Millars (Castelló).

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, l’incendi es va originar a conseqüència del llançament de focs artificials en la zona. Immediatament, un guarda rural del Consorci gestor del paisatge protegit de la desembocadura del riu Millars, va acudir fins a la zona de les Reballadores després d’advertir al servici d’emergències que eixia fum procedent de diferents llocs.

Tal com pareix, el primer incendi es va detectar en la finca del ‘Millonario’, en la localitat d‘Almassora, fora dels límits del paisatge protegit. Els altres dos focs es van produir baix del pont de la via del tren i, el tercer incendi molt prop de la Casa de les Reixes d’este municipi. 

 

Interrogatori i identificació de dos sospitosos

Fins al lloc dels fets es van desplaçar dos dotacions del Consorci Provincial de Bombers de Castelló per a extingir els dos incendis que van cremar uns 40 metres quadrats de canyar

 

D’altra banda, diferents agents de la Guàrdia Civil d’Almassora van parar a quatre menors d’edat que van tractar de fugir del lloc. Després d’interrogar-los van assenyalar a altres quatre menors com a autors dels incendis.

 

Els sospitosos van explicar als agents que els presumptes responsables dels focs havien estat tirant coets cap a la zona de vegetació de ribera del riu Millars. A hores d’ara les autoritats només han conseguit identificar a dos d’estos menors d’edat.

Últimes notícies

Moleiro somia amb el Mundial i reivindica la seua plaça per rendiment i no per lesions

Alberto Moleiro confia a guanyar-se un lloc en la llista definitiva d'Espanya per al Mundial pel seu bon any al Vila-real i no per la lesió d'altres jugadors, i afronta amb ambició el tancament de la temporada davant l'Atlètic i el comiat de Marcelino.

El València es juga la Lliga Conferència davant el Barcelona amb fins a nou possibles comiats

El València tanca la temporada a Mestalla davant el Barcelona en un dol directe per la Lliga Conferència marcat pel final de contracte o cessió de fins a nou futbolistes.

El València Basket perseguix una Eurolliga històrica en la seua primera Final a Quatre

El València Basket disputa este divendres la seua primera Final a Quatre de l'Eurolliga, un format en el qual només dos debutants van aconseguir proclamar-se campions fa mes de dos decadas.

El professorat manté la pressió davant Educació en una jornada clau per a la vaga indefinida

El professorat torna a concentrar-se davant la Conselleria d'Educació en l'octau dia de vaga indefinida, mentres els sindicats valoren l'última oferta de l'administració amb una pujada salarial progressiva i canvis en plantilles i valencià.

Quasi 40 directors d’instituts de Castelló donen suport a la vaga indefinida i advertixen de possibles dimissions

Quasi quaranta directors i directores d'instituts públics de Castelló recolzen la vaga indefinida en la Comunitat Valenciana i avisen que podrien dimitir si l'administració no desbloqueja la situació en els centres.

Detinguts a Dolores i Rojales amb quasi 30 quilos de cocaïna, armes i cotxes amb caletas

La Policia Nacional ha detingut a Dolores i Rojales a dos hòmens acusats de distribuir cocaïna i ha intervingut quasi 30 quilos de droga, armes, diners en efectiu i vehicles amb caletas.

L’excap d’informatius d’À Punt defén que la ràdio va salvar vides durant la dana

L'excap d'informatius d'À Punt sosté davant el jutge que moltes persones van ser rescatades gràcies a les seues anomenades a la ràdio pública i critica la falta de compareixences oficials durant la dana.

El professorat vota si accepta l’oferta d’Educació i definix el futur de la vaga indefinida

Els sindicats docents consulten a la seua afiliació sobre l'última proposta de la Conselleria d'Educació per a frenar la vaga indefinida i decidir si es manté, es modifica o se substituïx per altres formes de protesta.