Quatre menors d’edat causen tres incendis tirant coets en el riu Millars

 

La Guàrdia Civil es troba investigant la identificació de dos dels quatre menors d’edat que este cap de setmana han provocat presumptament tres incendis en el paisatge protegit de la desembocadura del riu Millars, en la comarca de l’Alt Millars (Castelló).

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, l’incendi es va originar a conseqüència del llançament de focs artificials en la zona. Immediatament, un guarda rural del Consorci gestor del paisatge protegit de la desembocadura del riu Millars, va acudir fins a la zona de les Reballadores després d’advertir al servici d’emergències que eixia fum procedent de diferents llocs.

Tal com pareix, el primer incendi es va detectar en la finca del ‘Millonario’, en la localitat d‘Almassora, fora dels límits del paisatge protegit. Els altres dos focs es van produir baix del pont de la via del tren i, el tercer incendi molt prop de la Casa de les Reixes d’este municipi. 

 

Interrogatori i identificació de dos sospitosos

Fins al lloc dels fets es van desplaçar dos dotacions del Consorci Provincial de Bombers de Castelló per a extingir els dos incendis que van cremar uns 40 metres quadrats de canyar

 

D’altra banda, diferents agents de la Guàrdia Civil d’Almassora van parar a quatre menors d’edat que van tractar de fugir del lloc. Després d’interrogar-los van assenyalar a altres quatre menors com a autors dels incendis.

 

Els sospitosos van explicar als agents que els presumptes responsables dels focs havien estat tirant coets cap a la zona de vegetació de ribera del riu Millars. A hores d’ara les autoritats només han conseguit identificar a dos d’estos menors d’edat.

Últimes notícies

Vent molt fort a Castelló i lleuger repunt de les màximes en el sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i sense canvis significatius en les temperatures, excepte un lleuger ascens de les màximes en la mitat sud.

De la Font reivindica als golejadors d’Espanya després del 3-0 a Sèrbia

Luis de la Font defén que a Espanya no li falten golejadors després del 3-0 a Sèrbia i destaca el doblet de Oyarzabal, l'estrena golejadora de Víctor Muñoz i l'alt nivell dels seus porters.

Louzán insistix que Espanya ha d’acollir la final del Mundial 2030

Rafael Louzán celebra el bon nivell de la selecció espanyola davant Sèrbia i defén que la final del Mundial 2030 es dispute a Espanya, encara que recorda que la decisió correspon a la FIFA.

Víctor Muñoz i Christian Mosquera celebren un debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz marca en la seua estrena amb la selecció absoluta i destaca el suport del vestuari, mentres Christian Mosquera celebra un debut molt especial prop de casa en el 3-0 a Sèrbia.

Víctor Muñoz celebra el seu debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz debuta amb la selecció espanyola marcant en el 3-0 a Sèrbia i destaca el suport dels seus companys i la confiança del seleccionador en ple camí cap al Mundial 2026.

Espanya s’exhibix davant Sèrbia amb un 3-0 i encarrila el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un convincent 3-0 davant Sèrbia a Vila-real amb doblet de Oyarzabal i estrena golejadora de Víctor Muñoz, reforçant les seues sensacions abans del Mundial.

Les pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

El València Basket malgasta diversos avantatges de fins a deu i dotze punts en la pista del Partizan i cedix 110-104 en la segona pròrroga, frenant la seua baralla pel play in de l'Eurolliga.

Espanya es lluïx davant Sèrbia amb un 3-0 i consolida el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un sòlid 3-0 davant Sèrbia en un amistós que De la Font va plantejar com a part del Mundial, amb doblet de Oyarzabal i debut golejador de Víctor Muñoz.