Quatre xics detinguts per tirar a un home per una finestra des d’un segon pis en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a quatre xics, d’entre 19 i 27 anys, com a presumptes autors dels delictes de temptativa d’homicidi, lesions, robatori amb intimidació i violació de casa, després d’entrar per la força en una casa i agredir als seus habitants, arribant a tirar per la finestra a un d’ells. 

 

Els fets han passat cap a les 12.30 hores del migdia, quan els agents han sigut comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un pis del districte valencià de Russafa, a on haurien tirat a un home des de la finestra d’un segon pis. Una volta en el lloc, els agents han assistit a la víctima, un home que es trobava en el celobert de l’edifici i que hauria sigut tirat per la finestra de sa casa, situada en el segon pis, i immediatament han demanat assistència sanitària.

 

Els policies han fet les comprovacions pertinents en la casa, a fi de trobar als agressors, observant que la porta d’accés estava forçada i entreoberta. En la vivenda, a demés, s’han trobat restes de sang en el terra, i un pal de granera doblegat en el saló, i han vist que la finestra des de la que hauria sigut tirada la víctima estava totalment oberta i diferents cables d’estenedor fracturats. 

 

Els agressors tenen antecedents policials

Els investigadors han sabut que quatre xics haurien entrat per força en la casa, atacant als seus tres habitants i tirant per la finestra a un d’ells. També haurien furtat a una de les víctimes un telèfon mòbil. Els agents han fet les gestions oportunes per a trobar als agredits, ja que en el moment de l’arribada de l’indicatiu policial ja no es trobaven allí. El precipitat ha sigut traslladat a un hospital de la ciutat, a on està ingressat, mentres que els seus dos companys de pis només presenten lesions lleus. 

 

Els policies han establit un dispositiu per a trobar als agressors, conseguint finalment detindre a quatre xics com a presumptes autors dels delictes de temptativa d’homicidi, lesions, robatori amb intimidació i violació de casa. Els arrestats, tots ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

 

Els investigadors han dut a terme un registre en el pis a on han passat els fets, mentres que la Brigada de Policia Científica ha fet una inspecció ocular en el lloc. Es continuen les investigacions per al total esclariment dels fets.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.