8.3 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Quatre xics detinguts per tirar a un home per una finestra des d’un segon pis en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a quatre xics, d’entre 19 i 27 anys, com a presumptes autors dels delictes de temptativa d’homicidi, lesions, robatori amb intimidació i violació de casa, després d’entrar per la força en una casa i agredir als seus habitants, arribant a tirar per la finestra a un d’ells. 

 

Els fets han passat cap a les 12.30 hores del migdia, quan els agents han sigut comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un pis del districte valencià de Russafa, a on haurien tirat a un home des de la finestra d’un segon pis. Una volta en el lloc, els agents han assistit a la víctima, un home que es trobava en el celobert de l’edifici i que hauria sigut tirat per la finestra de sa casa, situada en el segon pis, i immediatament han demanat assistència sanitària.

 

Els policies han fet les comprovacions pertinents en la casa, a fi de trobar als agressors, observant que la porta d’accés estava forçada i entreoberta. En la vivenda, a demés, s’han trobat restes de sang en el terra, i un pal de granera doblegat en el saló, i han vist que la finestra des de la que hauria sigut tirada la víctima estava totalment oberta i diferents cables d’estenedor fracturats. 

 

Els agressors tenen antecedents policials

Els investigadors han sabut que quatre xics haurien entrat per força en la casa, atacant als seus tres habitants i tirant per la finestra a un d’ells. També haurien furtat a una de les víctimes un telèfon mòbil. Els agents han fet les gestions oportunes per a trobar als agredits, ja que en el moment de l’arribada de l’indicatiu policial ja no es trobaven allí. El precipitat ha sigut traslladat a un hospital de la ciutat, a on està ingressat, mentres que els seus dos companys de pis només presenten lesions lleus. 

 

Els policies han establit un dispositiu per a trobar als agressors, conseguint finalment detindre a quatre xics com a presumptes autors dels delictes de temptativa d’homicidi, lesions, robatori amb intimidació i violació de casa. Els arrestats, tots ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

 

Els investigadors han dut a terme un registre en el pis a on han passat els fets, mentres que la Brigada de Policia Científica ha fet una inspecció ocular en el lloc. Es continuen les investigacions per al total esclariment dels fets.

Últimes notícies

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.