Quatre xics detinguts per tirar a un home per una finestra des d’un segon pis en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a quatre xics, d’entre 19 i 27 anys, com a presumptes autors dels delictes de temptativa d’homicidi, lesions, robatori amb intimidació i violació de casa, després d’entrar per la força en una casa i agredir als seus habitants, arribant a tirar per la finestra a un d’ells. 

 

Els fets han passat cap a les 12.30 hores del migdia, quan els agents han sigut comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un pis del districte valencià de Russafa, a on haurien tirat a un home des de la finestra d’un segon pis. Una volta en el lloc, els agents han assistit a la víctima, un home que es trobava en el celobert de l’edifici i que hauria sigut tirat per la finestra de sa casa, situada en el segon pis, i immediatament han demanat assistència sanitària.

 

Els policies han fet les comprovacions pertinents en la casa, a fi de trobar als agressors, observant que la porta d’accés estava forçada i entreoberta. En la vivenda, a demés, s’han trobat restes de sang en el terra, i un pal de granera doblegat en el saló, i han vist que la finestra des de la que hauria sigut tirada la víctima estava totalment oberta i diferents cables d’estenedor fracturats. 

 

Els agressors tenen antecedents policials

Els investigadors han sabut que quatre xics haurien entrat per força en la casa, atacant als seus tres habitants i tirant per la finestra a un d’ells. També haurien furtat a una de les víctimes un telèfon mòbil. Els agents han fet les gestions oportunes per a trobar als agredits, ja que en el moment de l’arribada de l’indicatiu policial ja no es trobaven allí. El precipitat ha sigut traslladat a un hospital de la ciutat, a on està ingressat, mentres que els seus dos companys de pis només presenten lesions lleus. 

 

Els policies han establit un dispositiu per a trobar als agressors, conseguint finalment detindre a quatre xics com a presumptes autors dels delictes de temptativa d’homicidi, lesions, robatori amb intimidació i violació de casa. Els arrestats, tots ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

 

Els investigadors han dut a terme un registre en el pis a on han passat els fets, mentres que la Brigada de Policia Científica ha fet una inspecció ocular en el lloc. Es continuen les investigacions per al total esclariment dels fets.

Últimes notícies

Una clínica de Castelló, condemnada a pagar 92.000 euros per seqüeles després d’un baló intragàstric

Un jutjat civil de Castelló condemna a una clínica i al seu cirurgià a indemnitzar amb 92.088 euros a una pacient de 49 anys per les greus seqüeles derivades de la col·locació negligent d'un baló intragàstric.

Detingut en El Altet per intentar vendre una rèplica d’un Ferrari 360 Spider en internet

La Policia Nacional ha detingut en la pedania il·licitana del Altet a un home acusat d'un delicte contra la propietat industrial per intentar vendre en internet una rèplica d'un Ferrari 360 Spider construïda sobre el xassís d'un altre vehicle.

Camarero defén que l’arrelament serà un criteri clau per a accedir a una vivenda pública

La vicepresidenta Susana Camarero assegura que tres de cada quatre euros del seu pressupost per a 2026 es destinen a vivenda i ocupació i que l'arrelament s'incorporarà com a criteri per a accedir a vivenda pública, enmig del xoc polític amb Vox i l'oposició.

Cauen 20 membres d’un clan familiar per tràfic de drogues a Carlet

La Guàrdia Civil desarticula a Carlet un clan familiar dedicat al cultiu i venda de drogues, amb 20 detinguts, importants confiscacions i cinc ingressos a la presó provisional.

Detingut a Villena per buidar quasi per complet el compte del seu oncle ingressat en una residència

Un home de 52 anys és detingut a Villena acusat de buidar el compte del seu oncle major ingressat en una residència i de vendre els seus immobles en el seu propi benefici.

Els primers aturs de juny en FGV es desenrotllen sense incidències i amb servicis mínims del 80%

Els primers aturs parcials de juny en FGV en Metrovalencia i TRAM dAlacant s'han desenrotllat sense incidències i complint els servicis mínims del 80% fixats per l'empresa per als dies de la PAU.

Els exàmens de selectivitat arranquen en catorze comunitats i es prolonguen fins al dijous

Més de 300.000 estudiants afronten des de hui la prova d'accés a la universitat en catorze comunitats, amb un model d'exàmens més pràctic i noves mesures per a evitar les còpies.

Una pastera amb més de vint migrants arriba a una platja de Calp en plena demà

Una pastera amb més de vint migrants, tots hòmens i en aparent bon estat de salut, va arribar a primera hora del matí a la platja de la Fossa, a Calp. La Guàrdia Civil es va fer càrrec del grup i el seu trasllat al port d'Alacant va quedar previst per a rebre assistència sociosanitària.