Quatre xics detinguts per tirar a un home per una finestra des d’un segon pis en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a quatre xics, d’entre 19 i 27 anys, com a presumptes autors dels delictes de temptativa d’homicidi, lesions, robatori amb intimidació i violació de casa, després d’entrar per la força en una casa i agredir als seus habitants, arribant a tirar per la finestra a un d’ells. 

 

Els fets han passat cap a les 12.30 hores del migdia, quan els agents han sigut comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un pis del districte valencià de Russafa, a on haurien tirat a un home des de la finestra d’un segon pis. Una volta en el lloc, els agents han assistit a la víctima, un home que es trobava en el celobert de l’edifici i que hauria sigut tirat per la finestra de sa casa, situada en el segon pis, i immediatament han demanat assistència sanitària.

 

Els policies han fet les comprovacions pertinents en la casa, a fi de trobar als agressors, observant que la porta d’accés estava forçada i entreoberta. En la vivenda, a demés, s’han trobat restes de sang en el terra, i un pal de granera doblegat en el saló, i han vist que la finestra des de la que hauria sigut tirada la víctima estava totalment oberta i diferents cables d’estenedor fracturats. 

 

Els agressors tenen antecedents policials

Els investigadors han sabut que quatre xics haurien entrat per força en la casa, atacant als seus tres habitants i tirant per la finestra a un d’ells. També haurien furtat a una de les víctimes un telèfon mòbil. Els agents han fet les gestions oportunes per a trobar als agredits, ja que en el moment de l’arribada de l’indicatiu policial ja no es trobaven allí. El precipitat ha sigut traslladat a un hospital de la ciutat, a on està ingressat, mentres que els seus dos companys de pis només presenten lesions lleus. 

 

Els policies han establit un dispositiu per a trobar als agressors, conseguint finalment detindre a quatre xics com a presumptes autors dels delictes de temptativa d’homicidi, lesions, robatori amb intimidació i violació de casa. Els arrestats, tots ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

 

Els investigadors han dut a terme un registre en el pis a on han passat els fets, mentres que la Brigada de Policia Científica ha fet una inspecció ocular en el lloc. Es continuen les investigacions per al total esclariment dels fets.

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.