Quatre xics detinguts per tirar a un home per una finestra des d’un segon pis en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a quatre xics, d’entre 19 i 27 anys, com a presumptes autors dels delictes de temptativa d’homicidi, lesions, robatori amb intimidació i violació de casa, després d’entrar per la força en una casa i agredir als seus habitants, arribant a tirar per la finestra a un d’ells. 

 

Els fets han passat cap a les 12.30 hores del migdia, quan els agents han sigut comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un pis del districte valencià de Russafa, a on haurien tirat a un home des de la finestra d’un segon pis. Una volta en el lloc, els agents han assistit a la víctima, un home que es trobava en el celobert de l’edifici i que hauria sigut tirat per la finestra de sa casa, situada en el segon pis, i immediatament han demanat assistència sanitària.

 

Els policies han fet les comprovacions pertinents en la casa, a fi de trobar als agressors, observant que la porta d’accés estava forçada i entreoberta. En la vivenda, a demés, s’han trobat restes de sang en el terra, i un pal de granera doblegat en el saló, i han vist que la finestra des de la que hauria sigut tirada la víctima estava totalment oberta i diferents cables d’estenedor fracturats. 

 

Els agressors tenen antecedents policials

Els investigadors han sabut que quatre xics haurien entrat per força en la casa, atacant als seus tres habitants i tirant per la finestra a un d’ells. També haurien furtat a una de les víctimes un telèfon mòbil. Els agents han fet les gestions oportunes per a trobar als agredits, ja que en el moment de l’arribada de l’indicatiu policial ja no es trobaven allí. El precipitat ha sigut traslladat a un hospital de la ciutat, a on està ingressat, mentres que els seus dos companys de pis només presenten lesions lleus. 

 

Els policies han establit un dispositiu per a trobar als agressors, conseguint finalment detindre a quatre xics com a presumptes autors dels delictes de temptativa d’homicidi, lesions, robatori amb intimidació i violació de casa. Els arrestats, tots ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

 

Els investigadors han dut a terme un registre en el pis a on han passat els fets, mentres que la Brigada de Policia Científica ha fet una inspecció ocular en el lloc. Es continuen les investigacions per al total esclariment dels fets.

Últimes notícies

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón perda l’aforament

Associacions de familiars de les víctimes de la dana de València han exigit davant del Congrés que cese l’aforament de l’expresident Carlos Mazón i que puga ser investigat pels fets del 29 d’octubre de 2024.

Fauma, la nova app que permet seguir i cuidar animals des del mòbil

La nova aplicació Fauma ja està disponible en App Store i Google Play i permet seguir en temps real tortugues, pingüins i taurons de centres com l'Oceanogràfic de València, implicant els usuaris en projectes reals de conservació.

Les Corts allarguen fins a finals de juliol per deixar tancada la llei d’Acompanyament de 2026

Les Corts han decidit allargar el període de sessions fins al 31 de juliol per aprovar la llei d’Acompanyament als pressupostos de la Generalitat de 2026 abans de les vacacions d’estiu.