Raquel Bollo respon durament a les crítiques rebudes des del programa ‘Sálvame’

Raquel Bollo es la nueva colaboradora del programa 'Viva la vida' de Telecinco

Raquel Bollo és la nova col·laboradora del programa ‘Viva la vida’ de Telecinco. | Telecinco

 

El passat dissabte 3 de febrer, Raquel Bollo ha tornat a televisió sent la nova col·laboradora del programa presentat per Toñi Moreno ‘Viva la vida’. La seua tornada a la televisió ha estat una nova oportunitat per a ella, però també ha rebut moltes crítiques per estadecisió. Sembla que als seus excompanys no els ha agradat que Bollo haja tornat als platós de Telecinco, sobretot alguns dels que formen el programa ‘Sálvame’.

 

Concretament, a ‘Sálvame’ es va realitzar un debat sobre la tornada a televisió de Raquel, com a col·laboradora de Toñi Moreno. En estesentit, els ha sorprès esta decisió i, en este sentit, els ha molestat que ella no diguerà a ningú d’ells les seues intencions.

 

Cal destacar que quan Bollo va marxar del programa del cor, van ser molts els que la van criticar, recordant per exemple a Belén Esteban, Lydia Lozano, Jesús Manuel, Mila Ximénez o Kiko Hernández.

Totes les crítiques que ha rebut

Per exemple, el col·laborador Jesús Manuel va dir unes paraules molt dures: «Si jo me’n vaig d’un programa, estic quatre anys amb els meus companys i torne a la televisió, et puc assegurar que alguns excompanys ho saben». A més, afegia: «Jo no l’estic criticant, només dic que no va ser coherent amb el que va dir en el seu moment».

 

Va ser Kiko Hernández qui la va defensar, recordant el perquè de l’adéu de ‘Sálvame’ de Raquel Bollo, concretament les nombroses discussions que havia de patir: «No siguem falsos, ací ho ha passat molt malament». També apuntava que «la vida dóna moltes voltes» i ara viu una etapa més tranquil·la i feliç.

 

Una de les col·laboradores més pròximes a Bollo, Anabel Pantoja, reconeixia que li ha semblat genial la decisió: «Si ara econòmicament li va bé treballar a ‘Viva la vida’, doncs ‘olé’ ella». Però justament esteaspecte ha tornat a ser criticat per Jesús Manuel, qui no veu correcte que no haja dit res a ningú i haja preferit anar-se’n a ‘Viva la vida’ i no tornar a ‘Sálvame’.

 

Raquel Bollo ha recibido criticas por su decisión de volver a la televisión.

Raquel Bollo ha rebut critiques per la seva decisió de tornar a la televisió. | Cedida

 

«El que no vol Raquel és fracturar la seua relació de parella. I ‘Sálvame’ és un programa molt més intens, on hi ha més rascades. A mi em pareix genial la decisió», la defensava Mila Ximénez, igual que Lydia Lozano.

 

Però Belén Esteban no s’ha mostrat tan tranquil·la, ja que li ha semblat estrany que la seva amiga no li comentarà res de la seuacol·laboració amb Toñi Moreno: «A mi m’hauria agradat si m’haguerà dit ‘Belén comence a ‘Viva la vida», jo de veritat que m’alegre molt».

La resposta de Raquel Bollo

Raquel Bollo ha volgut comentar totes les paraules que li han dedicat els seus companys de feina durant el transcurs de l’últim programa de ‘Viva la vida’. Ha agraït que alguns d’ells l’hagen defensat i mostrat suport davant la seua decisió. «Ells saben perfectament com va això», va dir, referint-se al seu silenci. Així mateix, va deixar clar que també volia crear expectativa amb la seva tornada a Telecinco.

 

També ha volgut confessar que no té mala relació amb els seus excompanys, i tot i que no sabien la seua nova col·laboració, alguns sí que ho sabien i han preferit ocultar-ho. «Jo no tinc cap problema i confie en Belén perfectament», relatava.

 

Cal destacar que tot i la seua mala experiència durant els anys a ‘Sálvame’, va reconèixer que s’ho va passar bé i que sempre s’ha sentit recolzada per tots.

 

Últimes notícies

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.