Raquel Bollo respon durament a les crítiques rebudes des del programa ‘Sálvame’

Raquel Bollo es la nueva colaboradora del programa 'Viva la vida' de Telecinco

Raquel Bollo és la nova col·laboradora del programa ‘Viva la vida’ de Telecinco. | Telecinco

 

El passat dissabte 3 de febrer, Raquel Bollo ha tornat a televisió sent la nova col·laboradora del programa presentat per Toñi Moreno ‘Viva la vida’. La seua tornada a la televisió ha estat una nova oportunitat per a ella, però també ha rebut moltes crítiques per estadecisió. Sembla que als seus excompanys no els ha agradat que Bollo haja tornat als platós de Telecinco, sobretot alguns dels que formen el programa ‘Sálvame’.

 

Concretament, a ‘Sálvame’ es va realitzar un debat sobre la tornada a televisió de Raquel, com a col·laboradora de Toñi Moreno. En estesentit, els ha sorprès esta decisió i, en este sentit, els ha molestat que ella no diguerà a ningú d’ells les seues intencions.

 

Cal destacar que quan Bollo va marxar del programa del cor, van ser molts els que la van criticar, recordant per exemple a Belén Esteban, Lydia Lozano, Jesús Manuel, Mila Ximénez o Kiko Hernández.

Totes les crítiques que ha rebut

Per exemple, el col·laborador Jesús Manuel va dir unes paraules molt dures: «Si jo me’n vaig d’un programa, estic quatre anys amb els meus companys i torne a la televisió, et puc assegurar que alguns excompanys ho saben». A més, afegia: «Jo no l’estic criticant, només dic que no va ser coherent amb el que va dir en el seu moment».

 

Va ser Kiko Hernández qui la va defensar, recordant el perquè de l’adéu de ‘Sálvame’ de Raquel Bollo, concretament les nombroses discussions que havia de patir: «No siguem falsos, ací ho ha passat molt malament». També apuntava que «la vida dóna moltes voltes» i ara viu una etapa més tranquil·la i feliç.

 

Una de les col·laboradores més pròximes a Bollo, Anabel Pantoja, reconeixia que li ha semblat genial la decisió: «Si ara econòmicament li va bé treballar a ‘Viva la vida’, doncs ‘olé’ ella». Però justament esteaspecte ha tornat a ser criticat per Jesús Manuel, qui no veu correcte que no haja dit res a ningú i haja preferit anar-se’n a ‘Viva la vida’ i no tornar a ‘Sálvame’.

 

Raquel Bollo ha recibido criticas por su decisión de volver a la televisión.

Raquel Bollo ha rebut critiques per la seva decisió de tornar a la televisió. | Cedida

 

«El que no vol Raquel és fracturar la seua relació de parella. I ‘Sálvame’ és un programa molt més intens, on hi ha més rascades. A mi em pareix genial la decisió», la defensava Mila Ximénez, igual que Lydia Lozano.

 

Però Belén Esteban no s’ha mostrat tan tranquil·la, ja que li ha semblat estrany que la seva amiga no li comentarà res de la seuacol·laboració amb Toñi Moreno: «A mi m’hauria agradat si m’haguerà dit ‘Belén comence a ‘Viva la vida», jo de veritat que m’alegre molt».

La resposta de Raquel Bollo

Raquel Bollo ha volgut comentar totes les paraules que li han dedicat els seus companys de feina durant el transcurs de l’últim programa de ‘Viva la vida’. Ha agraït que alguns d’ells l’hagen defensat i mostrat suport davant la seua decisió. «Ells saben perfectament com va això», va dir, referint-se al seu silenci. Així mateix, va deixar clar que també volia crear expectativa amb la seva tornada a Telecinco.

 

També ha volgut confessar que no té mala relació amb els seus excompanys, i tot i que no sabien la seua nova col·laboració, alguns sí que ho sabien i han preferit ocultar-ho. «Jo no tinc cap problema i confie en Belén perfectament», relatava.

 

Cal destacar que tot i la seua mala experiència durant els anys a ‘Sálvame’, va reconèixer que s’ho va passar bé i que sempre s’ha sentit recolzada per tots.

 

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.