Anuncios

Raquel Bollo respon durament a les crítiques rebudes des del programa ‘Sálvame’

Raquel Bollo es la nueva colaboradora del programa 'Viva la vida' de Telecinco

Raquel Bollo és la nova col·laboradora del programa ‘Viva la vida’ de Telecinco. | Telecinco

 

El passat dissabte 3 de febrer, Raquel Bollo ha tornat a televisió sent la nova col·laboradora del programa presentat per Toñi Moreno ‘Viva la vida’. La seua tornada a la televisió ha estat una nova oportunitat per a ella, però també ha rebut moltes crítiques per estadecisió. Sembla que als seus excompanys no els ha agradat que Bollo haja tornat als platós de Telecinco, sobretot alguns dels que formen el programa ‘Sálvame’.

 

Anuncios

Concretament, a ‘Sálvame’ es va realitzar un debat sobre la tornada a televisió de Raquel, com a col·laboradora de Toñi Moreno. En estesentit, els ha sorprès esta decisió i, en este sentit, els ha molestat que ella no diguerà a ningú d’ells les seues intencions.

 

Cal destacar que quan Bollo va marxar del programa del cor, van ser molts els que la van criticar, recordant per exemple a Belén Esteban, Lydia Lozano, Jesús Manuel, Mila Ximénez o Kiko Hernández.

Totes les crítiques que ha rebut

Per exemple, el col·laborador Jesús Manuel va dir unes paraules molt dures: «Si jo me’n vaig d’un programa, estic quatre anys amb els meus companys i torne a la televisió, et puc assegurar que alguns excompanys ho saben». A més, afegia: «Jo no l’estic criticant, només dic que no va ser coherent amb el que va dir en el seu moment».

 

Va ser Kiko Hernández qui la va defensar, recordant el perquè de l’adéu de ‘Sálvame’ de Raquel Bollo, concretament les nombroses discussions que havia de patir: «No siguem falsos, ací ho ha passat molt malament». També apuntava que «la vida dóna moltes voltes» i ara viu una etapa més tranquil·la i feliç.

 

Una de les col·laboradores més pròximes a Bollo, Anabel Pantoja, reconeixia que li ha semblat genial la decisió: «Si ara econòmicament li va bé treballar a ‘Viva la vida’, doncs ‘olé’ ella». Però justament esteaspecte ha tornat a ser criticat per Jesús Manuel, qui no veu correcte que no haja dit res a ningú i haja preferit anar-se’n a ‘Viva la vida’ i no tornar a ‘Sálvame’.

 

Raquel Bollo ha recibido criticas por su decisión de volver a la televisión.

Raquel Bollo ha rebut critiques per la seva decisió de tornar a la televisió. | Cedida

 

«El que no vol Raquel és fracturar la seua relació de parella. I ‘Sálvame’ és un programa molt més intens, on hi ha més rascades. A mi em pareix genial la decisió», la defensava Mila Ximénez, igual que Lydia Lozano.

 

Però Belén Esteban no s’ha mostrat tan tranquil·la, ja que li ha semblat estrany que la seva amiga no li comentarà res de la seuacol·laboració amb Toñi Moreno: «A mi m’hauria agradat si m’haguerà dit ‘Belén comence a ‘Viva la vida”, jo de veritat que m’alegre molt».

La resposta de Raquel Bollo

Raquel Bollo ha volgut comentar totes les paraules que li han dedicat els seus companys de feina durant el transcurs de l’últim programa de ‘Viva la vida’. Ha agraït que alguns d’ells l’hagen defensat i mostrat suport davant la seua decisió. «Ells saben perfectament com va això», va dir, referint-se al seu silenci. Així mateix, va deixar clar que també volia crear expectativa amb la seva tornada a Telecinco.

 

També ha volgut confessar que no té mala relació amb els seus excompanys, i tot i que no sabien la seua nova col·laboració, alguns sí que ho sabien i han preferit ocultar-ho. «Jo no tinc cap problema i confie en Belén perfectament», relatava.

 

Cal destacar que tot i la seua mala experiència durant els anys a ‘Sálvame’, va reconèixer que s’ho va passar bé i que sempre s’ha sentit recolzada per tots.

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios