15.2 C
València
Diumenge, 23 novembre, 2025

Raquel Bollo respon durament a les crítiques rebudes des del programa ‘Sálvame’

Raquel Bollo es la nueva colaboradora del programa 'Viva la vida' de Telecinco

Raquel Bollo és la nova col·laboradora del programa ‘Viva la vida’ de Telecinco. | Telecinco

 

El passat dissabte 3 de febrer, Raquel Bollo ha tornat a televisió sent la nova col·laboradora del programa presentat per Toñi Moreno ‘Viva la vida’. La seua tornada a la televisió ha estat una nova oportunitat per a ella, però també ha rebut moltes crítiques per estadecisió. Sembla que als seus excompanys no els ha agradat que Bollo haja tornat als platós de Telecinco, sobretot alguns dels que formen el programa ‘Sálvame’.

 

Concretament, a ‘Sálvame’ es va realitzar un debat sobre la tornada a televisió de Raquel, com a col·laboradora de Toñi Moreno. En estesentit, els ha sorprès esta decisió i, en este sentit, els ha molestat que ella no diguerà a ningú d’ells les seues intencions.

 

Cal destacar que quan Bollo va marxar del programa del cor, van ser molts els que la van criticar, recordant per exemple a Belén Esteban, Lydia Lozano, Jesús Manuel, Mila Ximénez o Kiko Hernández.

Totes les crítiques que ha rebut

Per exemple, el col·laborador Jesús Manuel va dir unes paraules molt dures: «Si jo me’n vaig d’un programa, estic quatre anys amb els meus companys i torne a la televisió, et puc assegurar que alguns excompanys ho saben». A més, afegia: «Jo no l’estic criticant, només dic que no va ser coherent amb el que va dir en el seu moment».

 

Va ser Kiko Hernández qui la va defensar, recordant el perquè de l’adéu de ‘Sálvame’ de Raquel Bollo, concretament les nombroses discussions que havia de patir: «No siguem falsos, ací ho ha passat molt malament». També apuntava que «la vida dóna moltes voltes» i ara viu una etapa més tranquil·la i feliç.

 

Una de les col·laboradores més pròximes a Bollo, Anabel Pantoja, reconeixia que li ha semblat genial la decisió: «Si ara econòmicament li va bé treballar a ‘Viva la vida’, doncs ‘olé’ ella». Però justament esteaspecte ha tornat a ser criticat per Jesús Manuel, qui no veu correcte que no haja dit res a ningú i haja preferit anar-se’n a ‘Viva la vida’ i no tornar a ‘Sálvame’.

 

Raquel Bollo ha recibido criticas por su decisión de volver a la televisión.

Raquel Bollo ha rebut critiques per la seva decisió de tornar a la televisió. | Cedida

 

«El que no vol Raquel és fracturar la seua relació de parella. I ‘Sálvame’ és un programa molt més intens, on hi ha més rascades. A mi em pareix genial la decisió», la defensava Mila Ximénez, igual que Lydia Lozano.

 

Però Belén Esteban no s’ha mostrat tan tranquil·la, ja que li ha semblat estrany que la seva amiga no li comentarà res de la seuacol·laboració amb Toñi Moreno: «A mi m’hauria agradat si m’haguerà dit ‘Belén comence a ‘Viva la vida”, jo de veritat que m’alegre molt».

La resposta de Raquel Bollo

Raquel Bollo ha volgut comentar totes les paraules que li han dedicat els seus companys de feina durant el transcurs de l’últim programa de ‘Viva la vida’. Ha agraït que alguns d’ells l’hagen defensat i mostrat suport davant la seua decisió. «Ells saben perfectament com va això», va dir, referint-se al seu silenci. Així mateix, va deixar clar que també volia crear expectativa amb la seva tornada a Telecinco.

 

També ha volgut confessar que no té mala relació amb els seus excompanys, i tot i que no sabien la seua nova col·laboració, alguns sí que ho sabien i han preferit ocultar-ho. «Jo no tinc cap problema i confie en Belén perfectament», relatava.

 

Cal destacar que tot i la seua mala experiència durant els anys a ‘Sálvame’, va reconèixer que s’ho va passar bé i que sempre s’ha sentit recolzada per tots.

 

Últimes notícies

A presó una detinguda a Gandia per cremar contenidors a canvi de droga

Una dona de 32 anys ha sigut detinguda a Gandia per cremar un contenidor a canvi de droga i ha ingressat a la presó. També va ser arrestat un home que l'hauria incitada per a desviar l'atenció policial de l'àrea on venia a la menuda.

Detingut a Alacant per robar el motor de l’aire condicionat d’un col·legi

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un home de 32 anys pel robatori del motor de l'aire condicionat d'un col·legi, valorat en 4.245 euros. La investigació es va activar després d'un salt de llum i una pista trobada en el centre va permetre la seua identificació i arrest.

Domingo poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, amb temperatures en ascens i vent fort en el nord de Castelló

Cels poc nuvolosos amb núvols alts i ascens tèrmic, amb gelades febles a l'interior i ratxes molt fortes en el nord de Castelló. El dilluns augmentaran els núvols i podrà ploure de manera feble i local a l'interior nord de Castelló i de València.

La UPV crea un model d’IA per a millorar la salut de les persones sense llar

Un equip de la UPV ha desenrotllat un model de microsimulació basat en IA que prediu l'efecte d'intervencions sanitàries en persones sense llar i guia la prevenció del càncer.

Oluwaseyi decidix al final i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant el Mallorca (2-1)

El Vila-real va véncer 2-1 al Mallorca amb un taconazo de Tani Oluwaseyi en el 82 després d'un VAR que va rectificar un penal. La ratxa en La Ceràmica va continuar intacta.

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.

Oluwaseyi decidix el 2-1 i manté la ratxa del Vila-real davant el Mallorca

Un gol del nigerià a huit del final va donar al Vila-real la victòria 2-1 i va prolongar la seua ratxa com a local. El Mallorca es va diluir després d'un bon primer temps.

Vila-real i Mallorca empaten després d’una arrancada elèctrica (1-1)

Vila-real i Mallorca empaten 1-1 amb gols abans del minut 8. Després de l'intercanvi, el partit es va tancar i els visitants van frenar a un Vila-real incòmode.