Raquel Bollo respon durament a les crítiques rebudes des del programa ‘Sálvame’

Raquel Bollo es la nueva colaboradora del programa 'Viva la vida' de Telecinco

Raquel Bollo és la nova col·laboradora del programa ‘Viva la vida’ de Telecinco. | Telecinco

 

El passat dissabte 3 de febrer, Raquel Bollo ha tornat a televisió sent la nova col·laboradora del programa presentat per Toñi Moreno ‘Viva la vida’. La seua tornada a la televisió ha estat una nova oportunitat per a ella, però també ha rebut moltes crítiques per estadecisió. Sembla que als seus excompanys no els ha agradat que Bollo haja tornat als platós de Telecinco, sobretot alguns dels que formen el programa ‘Sálvame’.

 

Concretament, a ‘Sálvame’ es va realitzar un debat sobre la tornada a televisió de Raquel, com a col·laboradora de Toñi Moreno. En estesentit, els ha sorprès esta decisió i, en este sentit, els ha molestat que ella no diguerà a ningú d’ells les seues intencions.

 

Cal destacar que quan Bollo va marxar del programa del cor, van ser molts els que la van criticar, recordant per exemple a Belén Esteban, Lydia Lozano, Jesús Manuel, Mila Ximénez o Kiko Hernández.

Totes les crítiques que ha rebut

Per exemple, el col·laborador Jesús Manuel va dir unes paraules molt dures: «Si jo me’n vaig d’un programa, estic quatre anys amb els meus companys i torne a la televisió, et puc assegurar que alguns excompanys ho saben». A més, afegia: «Jo no l’estic criticant, només dic que no va ser coherent amb el que va dir en el seu moment».

 

Va ser Kiko Hernández qui la va defensar, recordant el perquè de l’adéu de ‘Sálvame’ de Raquel Bollo, concretament les nombroses discussions que havia de patir: «No siguem falsos, ací ho ha passat molt malament». També apuntava que «la vida dóna moltes voltes» i ara viu una etapa més tranquil·la i feliç.

 

Una de les col·laboradores més pròximes a Bollo, Anabel Pantoja, reconeixia que li ha semblat genial la decisió: «Si ara econòmicament li va bé treballar a ‘Viva la vida’, doncs ‘olé’ ella». Però justament esteaspecte ha tornat a ser criticat per Jesús Manuel, qui no veu correcte que no haja dit res a ningú i haja preferit anar-se’n a ‘Viva la vida’ i no tornar a ‘Sálvame’.

 

Raquel Bollo ha recibido criticas por su decisión de volver a la televisión.

Raquel Bollo ha rebut critiques per la seva decisió de tornar a la televisió. | Cedida

 

«El que no vol Raquel és fracturar la seua relació de parella. I ‘Sálvame’ és un programa molt més intens, on hi ha més rascades. A mi em pareix genial la decisió», la defensava Mila Ximénez, igual que Lydia Lozano.

 

Però Belén Esteban no s’ha mostrat tan tranquil·la, ja que li ha semblat estrany que la seva amiga no li comentarà res de la seuacol·laboració amb Toñi Moreno: «A mi m’hauria agradat si m’haguerà dit ‘Belén comence a ‘Viva la vida”, jo de veritat que m’alegre molt».

La resposta de Raquel Bollo

Raquel Bollo ha volgut comentar totes les paraules que li han dedicat els seus companys de feina durant el transcurs de l’últim programa de ‘Viva la vida’. Ha agraït que alguns d’ells l’hagen defensat i mostrat suport davant la seua decisió. «Ells saben perfectament com va això», va dir, referint-se al seu silenci. Així mateix, va deixar clar que també volia crear expectativa amb la seva tornada a Telecinco.

 

També ha volgut confessar que no té mala relació amb els seus excompanys, i tot i que no sabien la seua nova col·laboració, alguns sí que ho sabien i han preferit ocultar-ho. «Jo no tinc cap problema i confie en Belén perfectament», relatava.

 

Cal destacar que tot i la seua mala experiència durant els anys a ‘Sálvame’, va reconèixer que s’ho va passar bé i que sempre s’ha sentit recolzada per tots.

 

Últimes notícies

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.

Scariolo reivindica al Reial Madrid abans de la Final Four malgrat les baixes de Tavares i Len

Sergio Scariolo afronta la Final Four de l'Eurolliga a Atenes amb il·lusió i recalca que el Reial Madrid sempre competix, malgrat les importants baixes de Walter Tavares i Alex Len en el joc interior.