Rescaten a una dona que s’havia refugiat de les agressions del seu nóvio en el balcó de sa casa en València

DONA

La dona es va refugiar en el balcó de les agressions de la seua parella | FREEPIK

Agents de la Quinta Unitat del Districte de València han detingut a un home, de 36 anys, acusat d’agredir i insultar a la seua parella, una dona de 40, que va ser rescatada pels efectius de la Policia Local del balcó de la casa en el que s’havia refugiat «aterrida».

 

Segons han informat fonts d’este cos de seguretat, els fets es van produir sobre les 21.39 hores d’este diumenge quan la sala del 092 va rebre una telefonada en la que es comunicava que una persona estava agredint a una dona en un edifici de València.

 

Segons testimoniatges dels veïns, en el tercer pis de l’edifici, s’estaven sentint colps i amenaces durant la nit, encara que en la casa eren habituals les discussions, els colps i els insults. Els residents de la casa no van obrir la ports als agents, que van haver d’accedir amb una pistola Taser.

 

En l’interior, els policies van trobar a la víctima oculta i «aterrida» en el balcó, amb ferides en el llavi i la galta, mentres que en el saló hi havia tot tipo d’objectes escampats per terra. La dona, al principi, es negava a interposar denúncia contra la seua parella, amb qui mantenia una relació des de feia aproximadament un any. L’home, que no va oposar resistència, va quedar detingut per un delicte de violència de gènere.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Oltra i Rufián reclamen unitat de l’esquerra a València: ‘És negligent no unir-nos’

Mónica Oltra i Gabriel Rufián han defensat a València que les forces d’esquerra han de ‘ser intel·ligents’ i superar les sigles per a unir-se, perquè ‘és negligent no unir-nos’. L’acte Espai de Trobada ha reunit centenars de persones al Parc de Capçalera.

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.