16 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

Rescaten a una dona que s’havia refugiat de les agressions del seu nóvio en el balcó de sa casa en València

DONA

La dona es va refugiar en el balcó de les agressions de la seua parella | FREEPIK

Agents de la Quinta Unitat del Districte de València han detingut a un home, de 36 anys, acusat d’agredir i insultar a la seua parella, una dona de 40, que va ser rescatada pels efectius de la Policia Local del balcó de la casa en el que s’havia refugiat «aterrida».

 

Segons han informat fonts d’este cos de seguretat, els fets es van produir sobre les 21.39 hores d’este diumenge quan la sala del 092 va rebre una telefonada en la que es comunicava que una persona estava agredint a una dona en un edifici de València.

 

Segons testimoniatges dels veïns, en el tercer pis de l’edifici, s’estaven sentint colps i amenaces durant la nit, encara que en la casa eren habituals les discussions, els colps i els insults. Els residents de la casa no van obrir la ports als agents, que van haver d’accedir amb una pistola Taser.

 

En l’interior, els policies van trobar a la víctima oculta i «aterrida» en el balcó, amb ferides en el llavi i la galta, mentres que en el saló hi havia tot tipo d’objectes escampats per terra. La dona, al principi, es negava a interposar denúncia contra la seua parella, amb qui mantenia una relació des de feia aproximadament un any. L’home, que no va oposar resistència, va quedar detingut per un delicte de violència de gènere.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.