Rescaten a una dona que s’havia refugiat de les agressions del seu nóvio en el balcó de sa casa en València

DONA

La dona es va refugiar en el balcó de les agressions de la seua parella | FREEPIK

Agents de la Quinta Unitat del Districte de València han detingut a un home, de 36 anys, acusat d’agredir i insultar a la seua parella, una dona de 40, que va ser rescatada pels efectius de la Policia Local del balcó de la casa en el que s’havia refugiat «aterrida».

 

Segons han informat fonts d’este cos de seguretat, els fets es van produir sobre les 21.39 hores d’este diumenge quan la sala del 092 va rebre una telefonada en la que es comunicava que una persona estava agredint a una dona en un edifici de València.

 

Segons testimoniatges dels veïns, en el tercer pis de l’edifici, s’estaven sentint colps i amenaces durant la nit, encara que en la casa eren habituals les discussions, els colps i els insults. Els residents de la casa no van obrir la ports als agents, que van haver d’accedir amb una pistola Taser.

 

En l’interior, els policies van trobar a la víctima oculta i «aterrida» en el balcó, amb ferides en el llavi i la galta, mentres que en el saló hi havia tot tipo d’objectes escampats per terra. La dona, al principi, es negava a interposar denúncia contra la seua parella, amb qui mantenia una relació des de feia aproximadament un any. L’home, que no va oposar resistència, va quedar detingut per un delicte de violència de gènere.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.

L’IVAM incorpora el disseny i renova l’oferta educativa per al curs 2026-27

L’IVAM ha presentat la programació pública, educativa i familiar per al curs 2026-27, amb el disseny com a nova línia d’investigació i una ampliació de les propostes per a jóvens, famílies i primera infància.

Pedro Sánchez visitarà dijous la fàbrica de coets de PLD Space a Elx

Pedro Sánchez té previst visitar este dijous la seu de PLD Space a Elx, empresa que ha liderat el primer llançament orbital privat europeu. La visita arriba després de l’adjudicació d’un contracte de 158,9 milions dins del European Launcher Challenge.

Un centenar de xefs europeus s’endinsen en la cultura de l’esmorzar valencià

Més d’un centenar de xefs de tota Europa han conegut a València la cultura de l’esmorzar valencià, gràcies a una mostra organitzada per la Diputació en el marc de l’Assemblea de Euro-Toques. Municipis, productors i hostalers han presentat productes i elaboracions tradicionals vinculades a esta cita gastronòmica clau per als valencians.

El curs arranca dimecres amb menys alumnat, més docents i noves protestes

El curs escolar comença este dimecres en la Comunitat Valenciana amb 808.688 alumnes en la pública, 83.921 docents i el conflicte laboral obert, amb noves mobilitzacions convocades pels sindicats de professorat.

Castelló mostra el privilegi que va permetre traslladar la ciutat a la Plana fa 775 anys

Castelló celebra el 775 aniversari amb l’exposició 'El privilegi d’existir 1251-2026', que exhibix el document amb què Jaume I va autoritzar el trasllat de la vila al pla. La mostra es convertix en l’acte central d’un programa commemoratiu que mira alhora al passat i al futur de la ciutat.