Rescaten a una dona que s’havia refugiat de les agressions del seu nóvio en el balcó de sa casa en València

DONA

La dona es va refugiar en el balcó de les agressions de la seua parella | FREEPIK

Agents de la Quinta Unitat del Districte de València han detingut a un home, de 36 anys, acusat d’agredir i insultar a la seua parella, una dona de 40, que va ser rescatada pels efectius de la Policia Local del balcó de la casa en el que s’havia refugiat «aterrida».

 

Segons han informat fonts d’este cos de seguretat, els fets es van produir sobre les 21.39 hores d’este diumenge quan la sala del 092 va rebre una telefonada en la que es comunicava que una persona estava agredint a una dona en un edifici de València.

 

Segons testimoniatges dels veïns, en el tercer pis de l’edifici, s’estaven sentint colps i amenaces durant la nit, encara que en la casa eren habituals les discussions, els colps i els insults. Els residents de la casa no van obrir la ports als agents, que van haver d’accedir amb una pistola Taser.

 

En l’interior, els policies van trobar a la víctima oculta i «aterrida» en el balcó, amb ferides en el llavi i la galta, mentres que en el saló hi havia tot tipo d’objectes escampats per terra. La dona, al principi, es negava a interposar denúncia contra la seua parella, amb qui mantenia una relació des de feia aproximadament un any. L’home, que no va oposar resistència, va quedar detingut per un delicte de violència de gènere.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Alacant mobilitza a 1.300 persones per a garantir la romeria de la Santa Faç

L'Ajuntament d'Alacant desplega un dispositiu de 1.300 persones per a assegurar la romeria de la Santa Faç, amb reforç de seguretat, neteja i transport.

Caixaforum València obri una gran immersió en els mons d’Alicia

Caixaforum València acull fins al 12 d'octubre la major exposició dedicada a Alicia, un recorregut immersiu per l'obra de Lewis Carroll amb art, teatre, tallers i experiències participatives.

El PSPV estén a José Marí Olano la seua denúncia davant la Fiscalia Anticorrupció

El PSPV sumarà al regidor José Marí Olano a la denúncia davant la Fiscalia Anticorrupció pel presumpte tripijoc de places públiques i la col·locació de personal lligada a l'antic Consorci València 2007.

La meteoròloga d’À Punt sosté que una millor informació hauria evitat part de les morts per la dana

La meteoròloga d'À Punt Victoria Roselló declara davant la jutgessa que amb avisos primerencs i clars a la població es podrien haver salvat vides en la dana d'octubre.

Les associacions de víctimes de la DANA de València exigixen justícia i critiquen l’aforament de Mazón

Tres associacions de víctimes de la DANA de València reclamen en el Congrés justícia, mesures enfront del canvi climàtic i la fi de l'aforament de Carlos Mazón, advertint que no passaran pàgina.

Morant afirma que no hi haurà reparació per a les víctimes de la DANA fins que Mazón declare davant la Justícia

Diana Morant sosté que la reparació a les víctimes de la DANA de València passa perquè Carlos Mazón comparega davant la Justícia i critica el negacionismo climàtic en la Generalitat.

Bigas confia en la permanència de l’Elx i veu clau que hi haja més equips en la lluita pel descens

Pedro Bigas mostra confiança que l'Elx aconseguirà la permanència en una Lliga molt igualada per baix i destaca la importància de sumar en els dols directes i aprofitar el desgast de l'Atlètic de Madrid.

El concert de Jean-Michel Jarre es trasllada a la Marina Nord i convertix el recinte en eix del cicle FAR

El recital de Jean-Michel Jarre del 8 de juliol deixa la Ciutat de les Arts i les Ciències i se celebrarà en la Marina Nord, que passa a ser l'escenari principal del cicle FAR sense canvis de data ni d'entrades.