Rescaten a una dona que s’havia refugiat de les agressions del seu nóvio en el balcó de sa casa en València

DONA

La dona es va refugiar en el balcó de les agressions de la seua parella | FREEPIK

Agents de la Quinta Unitat del Districte de València han detingut a un home, de 36 anys, acusat d’agredir i insultar a la seua parella, una dona de 40, que va ser rescatada pels efectius de la Policia Local del balcó de la casa en el que s’havia refugiat «aterrida».

 

Segons han informat fonts d’este cos de seguretat, els fets es van produir sobre les 21.39 hores d’este diumenge quan la sala del 092 va rebre una telefonada en la que es comunicava que una persona estava agredint a una dona en un edifici de València.

 

Segons testimoniatges dels veïns, en el tercer pis de l’edifici, s’estaven sentint colps i amenaces durant la nit, encara que en la casa eren habituals les discussions, els colps i els insults. Els residents de la casa no van obrir la ports als agents, que van haver d’accedir amb una pistola Taser.

 

En l’interior, els policies van trobar a la víctima oculta i «aterrida» en el balcó, amb ferides en el llavi i la galta, mentres que en el saló hi havia tot tipo d’objectes escampats per terra. La dona, al principi, es negava a interposar denúncia contra la seua parella, amb qui mantenia una relació des de feia aproximadament un any. L’home, que no va oposar resistència, va quedar detingut per un delicte de violència de gènere.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.