Salven a una dona que estava a punt de morir en els Poblets

Mà d'una persona major

Arxiu | PIXABAY

 

La Guàrdia Civil del Verger, en la Marina Alta (Alacant), ha rebut un avís esta vesprada de dimecres per part del personal treballador de la Mancomunitat de Servicis Socials de la Marina Alta (MASSMA), informant de què estaven preocupats perquè feia dies que no tenien contacte amb una veïna dels Poblets, de 73 anys i nacionalitat britànica.

 

Esta dona viu soles en Espanya i eixe matí, quan va anar el servici que l’aten habitualment, no els va obrir la porta ni tampoc els havia contestat al telèfon, pel que estaven molt preocupats.

 

Els agents es van desplaçar immediatament fins al lloc, juntament amb un efectiu de la Policia Local d’esta localitat. Una volta oberta la porta d’entrada a la casa, gràcies a la gestió dels cossos de seguretat, un dels guàrdies civils va entrar dins, equipat amb el material higienicosanitari de protecció per si es tractara d’un possible cas de COVID-19, quedant-se l’altre component de la patrulla fora mentres coordinava les altres gestions.

 

Quan va entrar a l’habitació, l’agent va vore a la veïna en qüestió, tombada en el seu llit, pàl·lida i immòbil, però encara amb constants vitals. El personal sanitari desplaçat al lloc va descartar que es tractara d’un cas de COVID-19. Ràpidament, van traslladar a la dona a l’Hospital de Dénia, a on encara està ingressada, ja en planta, per a una observació preventiva. 

Últimes notícies

Compromís porta al Tribunal de Comptes el finançament a col·legis que segreguen per sexe

Compromís denuncia davant el Tribunal de Comptes el finançament de 72,6 milions d'euros a col·legis vinculats a l'Opus Dei que segreguen per sexe i demana que es depuren responsabilitats i es retornen els fons.

Bernabé acusa a Pérez Llorca d’aplicar el dividix i venceràs amb els sindicats docents

Pilar Bernabé critica que el Consell negocie per separat amb els sindicats docents que sostenen la vaga i acusa a Juanfran Pérez Llorca de dividir al col·lectiu del professorat.

Bernabé acusa a Vox de dictar els pressupostos i al PP d’acatxar el cap

Pilar Bernabé critica l'acord entre PP i Vox sobre els Pressupostos de la Generalitat de 2026 i acusa els populars de sotmetre's a les exigències de la ultradreta.

RH BOTS llança dos robots humanoides de codi obert amb IA Física per a empreses

RH BOTS presenta els humanoides de codigo obert Bonico i Bonica, basats en IA Fisica, per a automatitzar tasques repetitives i millorar l'eficiència en empreses.

Baldoví recolza que Compromís treballe per a fer a Mónica Oltra alcaldessa de València

Joan Baldoví expressa el seu ple suport al fet que Compromís per València treballe perquè Mónica Oltra siga candidata a l'Alcaldia, suport que compartix Isaura Navarro i que també ha explicitat Joan Ribó.

Concentracions davant els hospitals denuncien la situacion limite de la sanitat publica valenciana

UGT convoca concentracions davant hospitals de la Comunitat Valenciana per a denunciar la situacion limite de la sanitat publica, la deterioració laboral i la falta de respostes de la Conselleria.

Descobrim una de les serralleries millor valorades de València i per què tants clients la recomanen

Cerrajeros disponibles 24 hores a València. Troba els millors serveis de serralleria amb rapidesa i professionalitat.

Uns 250 correctors de la PAU amenacen amb renunciar en bloc el dia dels exàmens

La Assemblea de Professorat Corrector de les PAU, amb uns 250 especialistes, estudia no acudir als tribunals del 2 de juny o renunciar en bloc davant la falta d'avanços en la vaga educativa en la Comunitat Valenciana.