Salven a una dona que estava a punt de morir en els Poblets

Mà d'una persona major

Arxiu | PIXABAY

 

La Guàrdia Civil del Verger, en la Marina Alta (Alacant), ha rebut un avís esta vesprada de dimecres per part del personal treballador de la Mancomunitat de Servicis Socials de la Marina Alta (MASSMA), informant de què estaven preocupats perquè feia dies que no tenien contacte amb una veïna dels Poblets, de 73 anys i nacionalitat britànica.

 

Esta dona viu soles en Espanya i eixe matí, quan va anar el servici que l’aten habitualment, no els va obrir la porta ni tampoc els havia contestat al telèfon, pel que estaven molt preocupats.

 

Els agents es van desplaçar immediatament fins al lloc, juntament amb un efectiu de la Policia Local d’esta localitat. Una volta oberta la porta d’entrada a la casa, gràcies a la gestió dels cossos de seguretat, un dels guàrdies civils va entrar dins, equipat amb el material higienicosanitari de protecció per si es tractara d’un possible cas de COVID-19, quedant-se l’altre component de la patrulla fora mentres coordinava les altres gestions.

 

Quan va entrar a l’habitació, l’agent va vore a la veïna en qüestió, tombada en el seu llit, pàl·lida i immòbil, però encara amb constants vitals. El personal sanitari desplaçat al lloc va descartar que es tractara d’un cas de COVID-19. Ràpidament, van traslladar a la dona a l’Hospital de Dénia, a on encara està ingressada, ja en planta, per a una observació preventiva. 

Últimes notícies

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.

Del somni a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid tanca una segona etapa al Valencia Basket marcada, com la primera, per l’eufòria inicial, els títols i una ruptura controvertida amb el club i l’afició.

De la il·lusió a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al València Basket

El València Basket ha confirmat l’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid, un adeu que tanca el seu segon cicle al club, marcat de nou per l’èxit esportiu i una marxa polèmica.

Delirio taronja i final polèmic: així han sigut les dues etapes de Pedro Martínez al Valencia Basket

Pedro Martínez ha tancat la seua segona etapa al Valencia Basket rumb al Real Madrid, repetint un cicle d’il·lusió, èxits esportius i una eixida molt controvertida per a l’afició taronja.

Del somni al comiat polèmic: els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

La segona etapa de Pedro Martínez al Valencia Basket ha repetit el patró de la primera: il·lusió inicial, èxits esportius històrics i un comiat tens, ara amb el seu fitxatge pel Real Madrid.