Salven a una dona que estava a punt de morir en els Poblets

Mà d'una persona major

Arxiu | PIXABAY

 

La Guàrdia Civil del Verger, en la Marina Alta (Alacant), ha rebut un avís esta vesprada de dimecres per part del personal treballador de la Mancomunitat de Servicis Socials de la Marina Alta (MASSMA), informant de què estaven preocupats perquè feia dies que no tenien contacte amb una veïna dels Poblets, de 73 anys i nacionalitat britànica.

 

Esta dona viu soles en Espanya i eixe matí, quan va anar el servici que l’aten habitualment, no els va obrir la porta ni tampoc els havia contestat al telèfon, pel que estaven molt preocupats.

 

Els agents es van desplaçar immediatament fins al lloc, juntament amb un efectiu de la Policia Local d’esta localitat. Una volta oberta la porta d’entrada a la casa, gràcies a la gestió dels cossos de seguretat, un dels guàrdies civils va entrar dins, equipat amb el material higienicosanitari de protecció per si es tractara d’un possible cas de COVID-19, quedant-se l’altre component de la patrulla fora mentres coordinava les altres gestions.

 

Quan va entrar a l’habitació, l’agent va vore a la veïna en qüestió, tombada en el seu llit, pàl·lida i immòbil, però encara amb constants vitals. El personal sanitari desplaçat al lloc va descartar que es tractara d’un cas de COVID-19. Ràpidament, van traslladar a la dona a l’Hospital de Dénia, a on encara està ingressada, ja en planta, per a una observació preventiva. 

Últimes notícies

Mor una turista britànica de 66 anys fent parasailing a Benidorm

Una dona britànica de 66 anys ha mort després d’un accident de parasailing en aigües de Benidorm. Un home britànic de 47 anys també ha resultat ferit i tots dos han sigut traslladats a l’Hospital Marina Baixa.

Intervals nuvolosos i pujada de temperatures a l’interior de València este dimarts

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts 11 d’agost una jornada amb intervals nuvolosos i temperatures estables, amb un ascens de les màximes a l’interior de la província de València, on podran registrar-se valors significativament alts.

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.