6.2 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Salven a una dona que estava a punt de morir en els Poblets

Mà d'una persona major

Arxiu | PIXABAY

 

La Guàrdia Civil del Verger, en la Marina Alta (Alacant), ha rebut un avís esta vesprada de dimecres per part del personal treballador de la Mancomunitat de Servicis Socials de la Marina Alta (MASSMA), informant de què estaven preocupats perquè feia dies que no tenien contacte amb una veïna dels Poblets, de 73 anys i nacionalitat britànica.

 

Esta dona viu soles en Espanya i eixe matí, quan va anar el servici que l’aten habitualment, no els va obrir la porta ni tampoc els havia contestat al telèfon, pel que estaven molt preocupats.

 

Els agents es van desplaçar immediatament fins al lloc, juntament amb un efectiu de la Policia Local d’esta localitat. Una volta oberta la porta d’entrada a la casa, gràcies a la gestió dels cossos de seguretat, un dels guàrdies civils va entrar dins, equipat amb el material higienicosanitari de protecció per si es tractara d’un possible cas de COVID-19, quedant-se l’altre component de la patrulla fora mentres coordinava les altres gestions.

 

Quan va entrar a l’habitació, l’agent va vore a la veïna en qüestió, tombada en el seu llit, pàl·lida i immòbil, però encara amb constants vitals. El personal sanitari desplaçat al lloc va descartar que es tractara d’un cas de COVID-19. Ràpidament, van traslladar a la dona a l’Hospital de Dénia, a on encara està ingressada, ja en planta, per a una observació preventiva. 

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.