7.9 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Saray Montoya ha patit una brutal agressió per part del seu cunyat i el seu sogre

Saray Montoya per primera vegada després de la brutal agressió que ha rebut, segons ella, del seu sogre i el seu cunyat, ha parlat en el programa de Telecinco, “Viva la vida”. L’exparticipant de ‘Els Gipsy Kings‘ i ‘Supervivientes 2018‘ era víctima este cap de setmana d’una brutal agressió a les mans de, suposadament, el seu cunyat i el seu sogre.

 

<

>

No ha sigut la única víctima

La protagonista d’este succés parlava amb el programa “Viva la vida” i contava com es trobava hores després d’haver rebut tretze punyalades. A més, la dissenyadora ha explicat que no ha estat l’única víctima i que la seua filla també va ser agredida.

Saray Montoya: “Ha estat una agressió amb tisores, ha estat horrible”

“Em trobe malament. Em trobe dèbil. Ha estat una pallissa, una agressió amb tisores. Ha estat una cosa horrible”, començava dient Saray Montoya a l’inici de l’entrevista. “La meua filla Naiara està malament, li van donar una punyalada en el pit i un mos. Ha estat un intent d’assassinat“, afegia.

“Ells no són la meua família, la família no fa això”, declarava Saray Montoya, que relatava també la dura conversa que va tenir amb la seua filla Naiara hores després del dramàtic succés: “Estàvem ficades al llit en la butaca i la meua filla em va preguntar si estàvem vives o mortes“.

El moment de la pallissa

Visiblement afectada, Saray Montoya ha relatat com es va viure el moment de la pallissa i no podia contenir les llàgrimes en parlar de la seua filla: “La meua nena és la seua néta, és la seua neboda. Com han pogut fer-li això a un tros de la seua sang. Han volgut matar a la meua nena”, deia, referint-se a l’agressió soferta per part de, suposadament, el pare i el germà del marit de Saray.

“El germà del meu marit va entrar i és va liar a bastonades amb la meua filla. Llavors es van venir tots els homes per mi. Van començar a gavinetades, amb tisores, es va acarnissar… Agafava fins i tot impuls”, deia Saray Montoya molt afectada.

En busca i captura els autors de les punyalades

Saray Montoya, l’exparticipant de ‘Els Gipsy Kings’ i ‘Supervivientes’ ha contat que el seu cunyat i el seu sogre estan “en busca i captura”: “La meua família cridava i els mateixos veïns van telefonar a la policia. La policia va vindre, va veure el percal i va anar per ells. Els vaig donar nom i direccions, però ja no estaven, estan perduts“, explicava Saray.

<

>

<

>

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana marca un IPC del 3,2% al desembre i supera la mitjana nacional

La inflació en la Comunitat Valenciana es va situar en el 3,2% al desembre, per damunt del 2,9% d'Espanya. Vivenda i hostaleria van impulsar la dada regional.

Heimtextil concentra a Frankfurt la innovació del tèxtil alacantí

Catorze firmes de l'Alcoià i el Comtat participen en la principal fira europea de la tèxtil-llar, amb focus en tapisseria, decoració i noves tendències. La delegació ha rebut visites institucionals i reforça la seua projecció exportadora.

Aitana Mas i Alberto Ibáñez no optaran a la reelecció com a portaveus d’Iniciativa

Els portaveus d'Iniciativa-Compromís, Aitana Mas i Alberto Ibáñez, no repetiran en el càrrec en el congrés del 28 de març a València. Ella prioritza el seu procés oncològic i ell se centrarà en la seua labor en el Congrés.

Dijous amb cel buidat que tendirà a nuvolós i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

Cel poc nuvolós o buidat gran part del dijous i augment de nuvolositat al final, amb alguna precipitació feble aïllada a l'interior de València. Temperatures estables i vent fluix amb canvis de direcció.

Doblet de Chimy Ávila i remuntada que fica al Betis en quarts

El Betis va véncer 2-1 a l'Elx en La Cartoixa amb dos gols de Chimy Ávila entre el 68 i el 80, després del 0-1 de Pétrot. Va patir, però va certificar el passe a quarts.

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.