Set ferits en un accident entre un cotxe i una furgoneta a la CV-223 entre Eslida i Artana

Aparatós accident este matí a la Plana Baixa. Set persones han resultat ferides després d'una gran col·lisió entre una furgoneta i un cotxe en la CV-223, en la carretera que uneix Artana amb Eslida. Segons ha informat el Subsector de Trànsit de la Guàrdia Civil de Castelló, el sinistre s'ha produït a les 8.00 hores, en el kilòmetre 1 d'aquesta carretera. L'accident, ja en el terme municipal d'Eslida ha mobilitzat nombrosos mitjans per tal d'auxiliar les persones implicades, ja que s'havia informat que hi havia ferits de diferent consideració. Emergències ha mobilitzat fins al lloc de l'accident dos unitats del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i tres unitats del Suport Vital Bàsic (SVB). Els serveis mèdics han assistit en total a set persones ferides. Un home i una dona han resultat ferits amb traumatisme toràcic, i de moment es desconeixen les seues edats. Han sigut traslladats a l'Hospital Universitari de Castelló. Els altres cinc ferits han sigut traslladats a l'Hospital de la Plana de Vila-real. Una dona de 75 anys ha patit una forta contusió, una dona de 36 anys; una altra ferida de 29 anys presentava fractura de tíbia, i per últim, un home de 37 anys un traumatisme. Es desconeixen de moment els motius que han portat al xoc d'aquestos dos vehicles.

Un motorista resulta ferit en col·lisionar contra un cotxe a Gandia

Un accident s'ha produït el passat dimarts al migdia entre un cotxe i una moto a Gandia. Els dos vehicles han col·lisionat al voltant de les 13.22 hores en el Carrer de la Via de la localitat per causes que es desconeixen. S'ha alertat a Emergències que ha mobilitzat fins al lloc de l'accident una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), l'equip mèdic del qual ha atés al motorista ferit. El jove conductor té 18 anys i s'ha sol·licitat un helicòpter medicalitzat per al seu trasllat a l'hospital. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) el jove ha sigut estabilitzat i a continuació l'han evacuat fins a l'Hospital La Fe de València per a ser assistit per peu catastròfic i fractura de fèmur. El conductor del vehicle no ha resultat ferit.

 

Últimes notícies

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.

Ajuntaments socialistes se concentren per a donar suport al poble de Ceuta

Diversos ajuntaments socialistes, especialment de la Comunitat Valenciana, s'han concentrat este dimecres per a mostrar el seu suport a Ceuta i reclamar més col·laboració institucional i recursos per a la ciutat autònoma.

Alicia Giménez Bartlett amenaça en enviar Petra Delicado al convent si es repetix

Alicia Giménez Bartlett presenta la novel·la Bajo el cielo infernal, un nou cas de Petra Delicado marcat per la seua viudetat i una trama complexa al barri de la Mina.

Nits tropicals i pujada de temperatures en la Península i Balears este dijous

El dijous farà temps estable amb un ascens general de temperatures en la Península i Balears, nits tropicals en la Mediterrània i mitat sud i vent de llevant fort en l’estret de Gibraltar.

Detinguda una parella a València per un presumpte homicidi d’un bebé a Tarragona

La Policia Nacional ha detingut a l’Estació del Nord de València una parella reclamada per un jutjat de Tarragona per un presumpte delicte d’homicidi relacionat amb la mort del seu bebé.

La DOP Uva de Taula del Vinalopó inicia la campanya 2026 amb el primer ram tallat a Agost

La DOP Uva de Taula Embossada del Vinalopó ha encetat a Agost la campanya 2026 amb el tall simbòlic del primer ram i una nova etiqueta identificativa, en un acte amb presència de la Generalitat i la Diputació d'Alacant.

Un centenar de veïns de l’Eliana es mobilitzen en suport al poble ceutí

Al voltant d’un centenar de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de l’Eliana per donar suport al poble ceutí i reclamar col·laboració institucional. Càrrecs municipals han criticat la convocatòria de la FEMP i han demanat baixar la tensió a Ceuta.