13.9 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Set ferits en un accident entre un cotxe i una furgoneta a la CV-223 entre Eslida i Artana

Aparatós accident este matí a la Plana Baixa. Set persones han resultat ferides després d'una gran col·lisió entre una furgoneta i un cotxe en la CV-223, en la carretera que uneix Artana amb Eslida. Segons ha informat el Subsector de Trànsit de la Guàrdia Civil de Castelló, el sinistre s'ha produït a les 8.00 hores, en el kilòmetre 1 d'aquesta carretera. L'accident, ja en el terme municipal d'Eslida ha mobilitzat nombrosos mitjans per tal d'auxiliar les persones implicades, ja que s'havia informat que hi havia ferits de diferent consideració. Emergències ha mobilitzat fins al lloc de l'accident dos unitats del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i tres unitats del Suport Vital Bàsic (SVB). Els serveis mèdics han assistit en total a set persones ferides. Un home i una dona han resultat ferits amb traumatisme toràcic, i de moment es desconeixen les seues edats. Han sigut traslladats a l'Hospital Universitari de Castelló. Els altres cinc ferits han sigut traslladats a l'Hospital de la Plana de Vila-real. Una dona de 75 anys ha patit una forta contusió, una dona de 36 anys; una altra ferida de 29 anys presentava fractura de tíbia, i per últim, un home de 37 anys un traumatisme. Es desconeixen de moment els motius que han portat al xoc d'aquestos dos vehicles.

Un motorista resulta ferit en col·lisionar contra un cotxe a Gandia

Un accident s'ha produït el passat dimarts al migdia entre un cotxe i una moto a Gandia. Els dos vehicles han col·lisionat al voltant de les 13.22 hores en el Carrer de la Via de la localitat per causes que es desconeixen. S'ha alertat a Emergències que ha mobilitzat fins al lloc de l'accident una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), l'equip mèdic del qual ha atés al motorista ferit. El jove conductor té 18 anys i s'ha sol·licitat un helicòpter medicalitzat per al seu trasllat a l'hospital. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) el jove ha sigut estabilitzat i a continuació l'han evacuat fins a l'Hospital La Fe de València per a ser assistit per peu catastròfic i fractura de fèmur. El conductor del vehicle no ha resultat ferit.

 

Últimes notícies

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.

L’IVAM prorroga fins al 22 de febrer l’exposició de Cristina García Rodero

L'IVAM ha estés la mostra de Cristina García Rodero fins al diumenge 22 de febrer pel gran acolliment del públic. Hi haurà visites guiades i un recital.

Desarticulada una trama d’explotació laboral en obradors de pa: 12 migrants alliberats

La Policia ha desarticulat una xarxa que explotava a migrants en obradors de pa de Palència. Hi ha 12 víctimes alliberades, 5 detinguts i dos locals clausurats.

Alerta taronja per vent en el litoral nord de València i fenòmens costaners a Alacant

Emergències ha activat el nivell taronja per vent en el nord del litoral valencià i per fenòmens costaners en tot el litoral d'Alacant. Es demana evitar la costa i ajornar activitats en la mar.

Detingut a Alzira per guardar 25 armes antigues sense llicència en una casa de camp

La Policia ha arrestat a un home després de localitzar 15 armes curtes i 10 llargues, algunes amb munició, sense llicències ni números de sèrie. La troballa es va produir en una casa de camp d'Alzira després d'una investigació iniciada per una denúncia.

EU-Podem impulsa una moció de censura contra Barcala per l’escàndol de les VPP

EU-Podem ha anunciat contactes amb l'oposició per a explorar una moció de censura contra l'alcalde Luis Barcala per l'escàndol de les VPP. La iniciativa arriba després del ple en el qual també Vox va demanar la seua dimissió i agreuja l'aïllament del govern en minoria.

L’ex director d’Emergències ha negat haver accedit ni filtrat l’àudio de Aemet

L'ex director general d'Emergències ha negat haver accedit o filtrat l'àudio de Aemet. Un informe de la Guàrdia Civil li situa entre els qui van copiar la crida, en una causa paral·lela a la gestió de la DANA.

El Govern Basc ha concedit a ‘Txeroki’ la semillibertat de dilluns a divendres

El Govern Basc ha concedit a Garikoitz Aspiazu, Txeroki, un règim de semillibertat de dilluns a divendres amb l'article 100.2. La mesura queda a decisió del Jutjat Central de Vigilància Penitenciària després de l'informe no vinculant de la Fiscalia.