Set ferits en un accident entre un cotxe i una furgoneta a la CV-223 entre Eslida i Artana

Aparatós accident este matí a la Plana Baixa. Set persones han resultat ferides després d'una gran col·lisió entre una furgoneta i un cotxe en la CV-223, en la carretera que uneix Artana amb Eslida. Segons ha informat el Subsector de Trànsit de la Guàrdia Civil de Castelló, el sinistre s'ha produït a les 8.00 hores, en el kilòmetre 1 d'aquesta carretera. L'accident, ja en el terme municipal d'Eslida ha mobilitzat nombrosos mitjans per tal d'auxiliar les persones implicades, ja que s'havia informat que hi havia ferits de diferent consideració. Emergències ha mobilitzat fins al lloc de l'accident dos unitats del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i tres unitats del Suport Vital Bàsic (SVB). Els serveis mèdics han assistit en total a set persones ferides. Un home i una dona han resultat ferits amb traumatisme toràcic, i de moment es desconeixen les seues edats. Han sigut traslladats a l'Hospital Universitari de Castelló. Els altres cinc ferits han sigut traslladats a l'Hospital de la Plana de Vila-real. Una dona de 75 anys ha patit una forta contusió, una dona de 36 anys; una altra ferida de 29 anys presentava fractura de tíbia, i per últim, un home de 37 anys un traumatisme. Es desconeixen de moment els motius que han portat al xoc d'aquestos dos vehicles.

Un motorista resulta ferit en col·lisionar contra un cotxe a Gandia

Un accident s'ha produït el passat dimarts al migdia entre un cotxe i una moto a Gandia. Els dos vehicles han col·lisionat al voltant de les 13.22 hores en el Carrer de la Via de la localitat per causes que es desconeixen. S'ha alertat a Emergències que ha mobilitzat fins al lloc de l'accident una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), l'equip mèdic del qual ha atés al motorista ferit. El jove conductor té 18 anys i s'ha sol·licitat un helicòpter medicalitzat per al seu trasllat a l'hospital. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) el jove ha sigut estabilitzat i a continuació l'han evacuat fins a l'Hospital La Fe de València per a ser assistit per peu catastròfic i fractura de fèmur. El conductor del vehicle no ha resultat ferit.

 

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.