20.4 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Set ferits en un accident entre un cotxe i una furgoneta a la CV-223 entre Eslida i Artana

Aparatós accident este matí a la Plana Baixa. Set persones han resultat ferides després d'una gran col·lisió entre una furgoneta i un cotxe en la CV-223, en la carretera que uneix Artana amb Eslida. Segons ha informat el Subsector de Trànsit de la Guàrdia Civil de Castelló, el sinistre s'ha produït a les 8.00 hores, en el kilòmetre 1 d'aquesta carretera. L'accident, ja en el terme municipal d'Eslida ha mobilitzat nombrosos mitjans per tal d'auxiliar les persones implicades, ja que s'havia informat que hi havia ferits de diferent consideració. Emergències ha mobilitzat fins al lloc de l'accident dos unitats del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i tres unitats del Suport Vital Bàsic (SVB). Els serveis mèdics han assistit en total a set persones ferides. Un home i una dona han resultat ferits amb traumatisme toràcic, i de moment es desconeixen les seues edats. Han sigut traslladats a l'Hospital Universitari de Castelló. Els altres cinc ferits han sigut traslladats a l'Hospital de la Plana de Vila-real. Una dona de 75 anys ha patit una forta contusió, una dona de 36 anys; una altra ferida de 29 anys presentava fractura de tíbia, i per últim, un home de 37 anys un traumatisme. Es desconeixen de moment els motius que han portat al xoc d'aquestos dos vehicles.

Un motorista resulta ferit en col·lisionar contra un cotxe a Gandia

Un accident s'ha produït el passat dimarts al migdia entre un cotxe i una moto a Gandia. Els dos vehicles han col·lisionat al voltant de les 13.22 hores en el Carrer de la Via de la localitat per causes que es desconeixen. S'ha alertat a Emergències que ha mobilitzat fins al lloc de l'accident una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), l'equip mèdic del qual ha atés al motorista ferit. El jove conductor té 18 anys i s'ha sol·licitat un helicòpter medicalitzat per al seu trasllat a l'hospital. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) el jove ha sigut estabilitzat i a continuació l'han evacuat fins a l'Hospital La Fe de València per a ser assistit per peu catastròfic i fractura de fèmur. El conductor del vehicle no ha resultat ferit.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.

25 famílies afectades per l’incendi en el barri Miguel Hernández d’Alacant seran reallotjades

El foc en el barri Miguel Hernández ha afectat 25 famílies. Generalitat i Ajuntament han activat reallotjaments i avaluacions tècniques, sense víctimes mortals.

Els Arts reivindica la sarsuela amb un homenatge a José Serrano

Els Arts estrenarà este dijous 'Un misteri de sainet o sarsuela a la cassola', ideada per Enrique Viana, que combina tradició i llenguatge actual. El muntatge rendix tribut a José Serrano i comptarà amb intèrprets del Centre de Perfeccionament.

La Generalitat llança Nus davant el porno per a evitar que els jóvens normalitzen rols del porno

La Generalitat ha presentat Nus davant el porno per a frenar la normalització de rols del porno entre adolescents i reforçar l'educació afectiu-sexual. La campanya combina tallers, cartelleria en 715 IES i vídeos per a xarxes amb abast a 300.000 alumnes.

Seguix tancat el centre de salut de Benicàssim després de l’assassinat d’una infermera a les mans de la seua exparella

El centre de salut de Benicàssim roman tancat després de l'assassinat a ganivetades d'una infermera de 64 anys. El PAC atén urgències i un equip de salut mental fa costat al personal.

Pérez Llorca reforça el diàleg amb el TSJCV i destaca 101 milions per a seus judicials

Pérez Llorca ha reafirmat el diàleg permanent amb el TSJCV per a una justícia 'més eficient, pròxima i al servici de la ciutadania'. A més, ha detallat que en dos anys la inversió en infraestructures judicials aconseguix 101 milions, 70 més que en l'anterior legislatura, amb seus culminades a Llíria, Gandia i Alzira

Una infermera de 64 anys mor apunyalada per la seua exparella en el centre de salut de Benicàssim

La sanitària, de 64 anys, ha mort després de ser atacada amb una arma blanca de grans dimensions en el seu lloc de treball; la seua exparella, de 70, ha sigut detinguda. Ni víctima ni presumpte autor figuraven en VioGén i la investigació continua oberta.