Set ferits en un accident entre un cotxe i una furgoneta a la CV-223 entre Eslida i Artana

Aparatós accident este matí a la Plana Baixa. Set persones han resultat ferides després d'una gran col·lisió entre una furgoneta i un cotxe en la CV-223, en la carretera que uneix Artana amb Eslida. Segons ha informat el Subsector de Trànsit de la Guàrdia Civil de Castelló, el sinistre s'ha produït a les 8.00 hores, en el kilòmetre 1 d'aquesta carretera. L'accident, ja en el terme municipal d'Eslida ha mobilitzat nombrosos mitjans per tal d'auxiliar les persones implicades, ja que s'havia informat que hi havia ferits de diferent consideració. Emergències ha mobilitzat fins al lloc de l'accident dos unitats del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i tres unitats del Suport Vital Bàsic (SVB). Els serveis mèdics han assistit en total a set persones ferides. Un home i una dona han resultat ferits amb traumatisme toràcic, i de moment es desconeixen les seues edats. Han sigut traslladats a l'Hospital Universitari de Castelló. Els altres cinc ferits han sigut traslladats a l'Hospital de la Plana de Vila-real. Una dona de 75 anys ha patit una forta contusió, una dona de 36 anys; una altra ferida de 29 anys presentava fractura de tíbia, i per últim, un home de 37 anys un traumatisme. Es desconeixen de moment els motius que han portat al xoc d'aquestos dos vehicles.

Un motorista resulta ferit en col·lisionar contra un cotxe a Gandia

Un accident s'ha produït el passat dimarts al migdia entre un cotxe i una moto a Gandia. Els dos vehicles han col·lisionat al voltant de les 13.22 hores en el Carrer de la Via de la localitat per causes que es desconeixen. S'ha alertat a Emergències que ha mobilitzat fins al lloc de l'accident una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), l'equip mèdic del qual ha atés al motorista ferit. El jove conductor té 18 anys i s'ha sol·licitat un helicòpter medicalitzat per al seu trasllat a l'hospital. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) el jove ha sigut estabilitzat i a continuació l'han evacuat fins a l'Hospital La Fe de València per a ser assistit per peu catastròfic i fractura de fèmur. El conductor del vehicle no ha resultat ferit.

 

Últimes notícies

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.

147 anys i mig de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per intentar introduir un alijo de 117 quilos de cocaïna al Port de València el 2020.

147 anys de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna al port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al port de València el 2020.

El PSPV obri el 2 i 3 de juliol el termini per a presentar candidatures a la Presidència de la Generalitat

La militància del PSPV-PSOE triarà en primàries qui encapçalarà la candidatura a la Presidència de la Generalitat en 2027, amb termini de presentació el 2 i 3 de juliol i possible segona volta el 26.