Suspenen els festejos taurins en Nules per estar els bous malalts i a punt de morir-se

Bous en l'Alcora 2019

Un acte taurí | Salomé Pradas

 

Els festejos taurins organitzats este dissabte dins de les festes patronals de la Soledat en el municipi de Nules, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), es van vore enterbolits ahir, després de què els bous es trobaren amb signes d’estar a punt de morir-se, abans de començar la cita

 

Segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat «diversos membres de la Comissió del Bou s’han desplaçat al menjador on es trobaven els dos bous previstos per exhibir a Nules. Els mateixos han alertat del mal estat de salut en què es trobava el bou previst per a la vesprada, havent decidit no exhibir-lo i substituir-lo pel de la nit que no presentava cap problema aparent».

 

«Quan s’ha iniciat el toreig del bou de la vesprada, ha presentat signes que han impossibilitat continuar amb el festeig taurí», han explicat. 

 

Els dos exemplars van ser adquirits per l’Ajuntament de Nules en la ramaderia de Manuel Caro, i després de que des de l’administració tingueren «coneixement que un altre exemplar de la mateixa va presentar problemes similars només eixir del calaix en la veïna població de la Vilavella fa unes setmanes s’ha decidit traure analítiques als dos bous per poder descobrir el que ha passat».

 

De fet, segons l’Ajuntament «en cas que siga un problema de la ramaderia d’origen, l’Ajuntament de Nules prendrà les accions judicials oportunes».

 

Finalment, a conseqüència d’este imprevist, la Comissió del Bou va haver d’adquirir ahir un nou bou per embolar per a la nit, de la ramaderia de Germans Bellés, motiu que va retardar el festeig taurí fins a la mitjanit

 

L’incident va causar un gran rebuig entre els veïns que gaudien dels festejos que van començar a xiular per a mostrar el seu descontentament. 

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.