Suspenen els festejos taurins en Nules per estar els bous malalts i a punt de morir-se

Bous en l'Alcora 2019

Un acte taurí | Salomé Pradas

 

Els festejos taurins organitzats este dissabte dins de les festes patronals de la Soledat en el municipi de Nules, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), es van vore enterbolits ahir, després de què els bous es trobaren amb signes d’estar a punt de morir-se, abans de començar la cita

 

Segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat «diversos membres de la Comissió del Bou s’han desplaçat al menjador on es trobaven els dos bous previstos per exhibir a Nules. Els mateixos han alertat del mal estat de salut en què es trobava el bou previst per a la vesprada, havent decidit no exhibir-lo i substituir-lo pel de la nit que no presentava cap problema aparent».

 

«Quan s’ha iniciat el toreig del bou de la vesprada, ha presentat signes que han impossibilitat continuar amb el festeig taurí», han explicat. 

 

Els dos exemplars van ser adquirits per l’Ajuntament de Nules en la ramaderia de Manuel Caro, i després de que des de l’administració tingueren «coneixement que un altre exemplar de la mateixa va presentar problemes similars només eixir del calaix en la veïna població de la Vilavella fa unes setmanes s’ha decidit traure analítiques als dos bous per poder descobrir el que ha passat».

 

De fet, segons l’Ajuntament «en cas que siga un problema de la ramaderia d’origen, l’Ajuntament de Nules prendrà les accions judicials oportunes».

 

Finalment, a conseqüència d’este imprevist, la Comissió del Bou va haver d’adquirir ahir un nou bou per embolar per a la nit, de la ramaderia de Germans Bellés, motiu que va retardar el festeig taurí fins a la mitjanit

 

L’incident va causar un gran rebuig entre els veïns que gaudien dels festejos que van començar a xiular per a mostrar el seu descontentament. 

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.