12.5 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Tancat un gimnàs que funcionava amb la persiana baixada en Alacant

 

Un home ha sigut detingut per obrir un gimnàs en la ciutat d’Alacant que, a pesar del confinament imposat per l’estat d’alarma, funcionava amb la persiana baixada i a on la gent entrava a través d’un codi prèviament acordat.

 

La Policia Nacional d’Alacant ha informat que ha sigut un veí que vivia enfront de la instal·lació deportiva qui els va avisar. Gràcies a ells, els agents han detingut al propietari, a qui se li imputen els suposats delictes de resistència i desobediència al reial decret de l’estat d’alarma.

 

Portaven carros de la compra per a dissimular

A pesar d’estar hipotèticament tancat al públic amb la persiana baixada, quan els agents van anar al gimnàs van escoltar música ambient, i després de cridar i entrar van trobar roba deportiva en motxilles i carros de la compra de productes d’alimentació dins.

 

A la porta va eixir un home que es va identificar com a personal de manteniment i que va negar en diferents ocasions que hi haguera més persones dins, però quan els policies van vore les motxilles amb roba tant en terra com sobre unes bicicletes el·líptiques, va admetre que hi havia dos persones fent exercici físic.

 

Eixes dos persones, un home i una dona, van ser localitzades amagades dins d’un despatx i se’ls ha obert actes per a proposta de multa. Per a entrar al gimnàs de manera discreta era necessari introduir un codi d’accés, tancar posteriorment la persiana i també era obligat portar bosses o carros de compra per a tractar de passar desapercebuts.

Últimes notícies

Pérez Llorca insistix: el congrés del PPCV serà després de la reconstrucció per la DANA

Pérez Llorca ha reafirmat que el congrés del PPCV es convocarà quan acabe la reconstrucció després de la DANA i sosté que hi ha temps suficient.

L’advocat de Ábalos renúncia al seu defensa a les portes del juí i amb l’exministre a la presó

Carlos Bautista ha presentat la renúncia a la defensa de José Luis Ábalos i ha demanat suspendre terminis per a evitar indefensió. És el segon relleu d'advocats en la causa, amb l'exministre a la presó preventiva i una vista del Suprem fixada per al 15 de gener.

Les últimes pluges eleven les reserves del Xúquer en 21 hm³ i les del Segura en 16 hm³

Les precipitacions han impulsat al Xúquer fins al 51,5% i al Segura al 26,1%, amb pujades de 21 i 16 hm³. El conjunt del país aconseguix el 56,6%.

Pérez Llorca ha assegurat que continuarà buscant pactes amb l’oposició

El president ha reiterat la mà tendida a l'oposició després de reunir-se amb l'alcaldessa de València. Ha apel·lat a baixar la crispació i ha citat la dana com a motiu per a acordar.

Indonèsia manté fins al divendres la busca del xiquet valencià desaparegut en el naufragi de Komodo

Les autoritats indonèsies prolonguen l'operatiu per a localitzar a Quique, de 10 anys, desaparegut des del naufragi del 26 de desembre al Parc Nacional de Komodo. Després de trobar el dimarts el cos de Mateo i el casc del vaixell, el pla se centra en superfície i costes.

Llorca defén la col·laboració del PP en la investigació de la dana

Llorca ha sostingut que els dirigents del PP han col·laborat amb la investigació judicial sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 i ha contrastat eixa actitud amb la del Govern d'Espanya.

El Govern recalca que el nou model de finançament serà per a totes les comunitats

En vespres de la reunió entre Sánchez i Junqueras, Elma Saiz ha subratllat que l'Executiu prepara un nou model de finançament per a totes les autonomies. Hisenda ho elabora i Moncloa reivindica recursos extra mentres ERC demana concrecions i augura 5.000 milions per a Catalunya.

Muñoz (PSPV) acusa el PP i a Pérez Llorca d’abocar a la Comunitat a la paràlisi

El síndic socialista ha retret al Consell falta de gestió i retard a rendir comptes fins a mitjan febrer. Assenyala carències en educació, sanitat i transport.