16.9 C
València
Dimarts, 30 desembre, 2025

Tancat un gimnàs que funcionava amb la persiana baixada en Alacant

 

Un home ha sigut detingut per obrir un gimnàs en la ciutat d’Alacant que, a pesar del confinament imposat per l’estat d’alarma, funcionava amb la persiana baixada i a on la gent entrava a través d’un codi prèviament acordat.

 

La Policia Nacional d’Alacant ha informat que ha sigut un veí que vivia enfront de la instal·lació deportiva qui els va avisar. Gràcies a ells, els agents han detingut al propietari, a qui se li imputen els suposats delictes de resistència i desobediència al reial decret de l’estat d’alarma.

 

Portaven carros de la compra per a dissimular

A pesar d’estar hipotèticament tancat al públic amb la persiana baixada, quan els agents van anar al gimnàs van escoltar música ambient, i després de cridar i entrar van trobar roba deportiva en motxilles i carros de la compra de productes d’alimentació dins.

 

A la porta va eixir un home que es va identificar com a personal de manteniment i que va negar en diferents ocasions que hi haguera més persones dins, però quan els policies van vore les motxilles amb roba tant en terra com sobre unes bicicletes el·líptiques, va admetre que hi havia dos persones fent exercici físic.

 

Eixes dos persones, un home i una dona, van ser localitzades amagades dins d’un despatx i se’ls ha obert actes per a proposta de multa. Per a entrar al gimnàs de manera discreta era necessari introduir un codi d’accés, tancar posteriorment la persiana i també era obligat portar bosses o carros de compra per a tractar de passar desapercebuts.

Últimes notícies

Hotels del litoral valencià preveuen un 70% d’ocupació en Nit de cap d’any

Els hotels del litoral de la Comunitat Valenciana esperen prop del 70% d'ocupació entre Nit de cap d'any i el dissabte 3 de gener. Benidorm lidera amb el 84,6% i València ronda el 71%.

Les últimes pluges eleven les reserves del Xúquer en 22 hm³ i del Segura en 12 hm³

Les precipitacions recents han incrementat en una setmana 22 hm³ en la conca del Xúquer i 12 hm³ en la del Segura. El conjunt d'Espanya puja al 56,3% amb 31.546 hm³.

Sense resultats en la quinta jornada de busca dels tres espanyols desapareguts a Indonèsia

La quinta jornada de rastreig ha conclòs sense troballes en aigües de l'est d'Indonèsia després del naufragi d'un vaixell turístic. L'operatiu seguirà el dimecres amb més mitjans malgrat el mal temps.

El Govern invertirà 17,5 milions en el barranc de Barxeta per a evitar desbordaments

L'Executiu destinarà 17,5 milions a obres per a reduir el risc d'inundacions en el barranc de Barxeta i el seu entorn. Els projectes ja estan en licitació.

La Diputació de València prorroga els pressupostos per falta d’acord i fixa 555 milions

La Diputació de València prorrogarà els comptes davant la falta de suports per a aprovar un nou pressupost. Les quanties queden en 555 milions després d'ajustos.

L’Elx prepara el partit davant el Vila-real sense Héctor Fort, André da Silva i John Chetauya

L'Elx afina el seu pla per a rebre al Vila-real amb les baixes d'Héctor Fort i André da Silva, i amb John Chetauya entre cotons. Grady Diangana s'entrena amb el grup i podria ser novetat.

Barrachina ha instat a Agroseguro a agilitzar les compensacions als agricultors després dels temporals

Barrachina ha demanat accelerar valoracions i pagaments als agricultors afectats per graníssol i pluges després de visitar una finca a Monforte del Cid i reunir-se amb el sector. Ha reivindicat el rècord de 37 milions per a l'assegurança agrària en 2025 i ha urgit al Govern a elevar la seua aportació.

El HLA Alacant cobrix l’eixida de Jordan Walker amb el dominicà Eddy Polanco

El HLA Alacant ha reaccionat a la marxa de Jordan Walker, que va abonar la seua clàusula de rescissió, amb el fitxatge de l'aler dominicà Eddy Polanco. El club confia en la seua experiència per a sostindre el pols competitiu en Primera FEBR.