Tancat un gimnàs que funcionava amb la persiana baixada en Alacant

 

Un home ha sigut detingut per obrir un gimnàs en la ciutat d’Alacant que, a pesar del confinament imposat per l’estat d’alarma, funcionava amb la persiana baixada i a on la gent entrava a través d’un codi prèviament acordat.

 

La Policia Nacional d’Alacant ha informat que ha sigut un veí que vivia enfront de la instal·lació deportiva qui els va avisar. Gràcies a ells, els agents han detingut al propietari, a qui se li imputen els suposats delictes de resistència i desobediència al reial decret de l’estat d’alarma.

 

Portaven carros de la compra per a dissimular

A pesar d’estar hipotèticament tancat al públic amb la persiana baixada, quan els agents van anar al gimnàs van escoltar música ambient, i després de cridar i entrar van trobar roba deportiva en motxilles i carros de la compra de productes d’alimentació dins.

 

A la porta va eixir un home que es va identificar com a personal de manteniment i que va negar en diferents ocasions que hi haguera més persones dins, però quan els policies van vore les motxilles amb roba tant en terra com sobre unes bicicletes el·líptiques, va admetre que hi havia dos persones fent exercici físic.

 

Eixes dos persones, un home i una dona, van ser localitzades amagades dins d’un despatx i se’ls ha obert actes per a proposta de multa. Per a entrar al gimnàs de manera discreta era necessari introduir un codi d’accés, tancar posteriorment la persiana i també era obligat portar bosses o carros de compra per a tractar de passar desapercebuts.

Últimes notícies

L’exposició del MARQ sobre canibalisme ritual supera els 55.000 visitants

La mostra Rituals de pastors del MARQ, centrada en el primer cas documentat de canibalisme funerari no violent en el sud-est peninsular, ha rebut més de 55.000 visitants.

Demanen 12 anys i 8 mesos de presó a un home per intentar matar a la seua exparella a Alacant

La Fiscalia sol·licita 12 anys i 8 mesos de presó per a un home acusat d'intentar matar a la seua exparella a Alacant, malgrat tindre en vigor una orde d'allunyament. L'acusat hauria irromput en la vivenda, l'hauria amenaçada de mort i tractat d'apunyalar-la en el pit i abdomen.

Inici de setmana estable en la Comunitat Valenciana amb pujada de temperatures i ruixats aïllats

La Comunitat Valenciana comença la setmana amb temps en general poc nuvolós i estable, lleuger ascens de les temperatures i possibilitat de ruixats aïllats a l'interior i zones del litoral.

Que condisca l’exemple de Luis García Montero

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa que Espanya ha de reconéixer millor la seua pluralitat lingüística

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.