Tancat un gimnàs que funcionava amb la persiana baixada en Alacant

 

Un home ha sigut detingut per obrir un gimnàs en la ciutat d’Alacant que, a pesar del confinament imposat per l’estat d’alarma, funcionava amb la persiana baixada i a on la gent entrava a través d’un codi prèviament acordat.

 

La Policia Nacional d’Alacant ha informat que ha sigut un veí que vivia enfront de la instal·lació deportiva qui els va avisar. Gràcies a ells, els agents han detingut al propietari, a qui se li imputen els suposats delictes de resistència i desobediència al reial decret de l’estat d’alarma.

 

Portaven carros de la compra per a dissimular

A pesar d’estar hipotèticament tancat al públic amb la persiana baixada, quan els agents van anar al gimnàs van escoltar música ambient, i després de cridar i entrar van trobar roba deportiva en motxilles i carros de la compra de productes d’alimentació dins.

 

A la porta va eixir un home que es va identificar com a personal de manteniment i que va negar en diferents ocasions que hi haguera més persones dins, però quan els policies van vore les motxilles amb roba tant en terra com sobre unes bicicletes el·líptiques, va admetre que hi havia dos persones fent exercici físic.

 

Eixes dos persones, un home i una dona, van ser localitzades amagades dins d’un despatx i se’ls ha obert actes per a proposta de multa. Per a entrar al gimnàs de manera discreta era necessari introduir un codi d’accés, tancar posteriorment la persiana i també era obligat portar bosses o carros de compra per a tractar de passar desapercebuts.

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.