Tancat un gimnàs que funcionava amb la persiana baixada en Alacant

 

Un home ha sigut detingut per obrir un gimnàs en la ciutat d’Alacant que, a pesar del confinament imposat per l’estat d’alarma, funcionava amb la persiana baixada i a on la gent entrava a través d’un codi prèviament acordat.

 

La Policia Nacional d’Alacant ha informat que ha sigut un veí que vivia enfront de la instal·lació deportiva qui els va avisar. Gràcies a ells, els agents han detingut al propietari, a qui se li imputen els suposats delictes de resistència i desobediència al reial decret de l’estat d’alarma.

 

Portaven carros de la compra per a dissimular

A pesar d’estar hipotèticament tancat al públic amb la persiana baixada, quan els agents van anar al gimnàs van escoltar música ambient, i després de cridar i entrar van trobar roba deportiva en motxilles i carros de la compra de productes d’alimentació dins.

 

A la porta va eixir un home que es va identificar com a personal de manteniment i que va negar en diferents ocasions que hi haguera més persones dins, però quan els policies van vore les motxilles amb roba tant en terra com sobre unes bicicletes el·líptiques, va admetre que hi havia dos persones fent exercici físic.

 

Eixes dos persones, un home i una dona, van ser localitzades amagades dins d’un despatx i se’ls ha obert actes per a proposta de multa. Per a entrar al gimnàs de manera discreta era necessari introduir un codi d’accés, tancar posteriorment la persiana i també era obligat portar bosses o carros de compra per a tractar de passar desapercebuts.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.