Tres ferits en un xoc entre un cotxe i un camió en la Pobla de Tornesa

Els bombers rescaten a les víctimes d'un accident

Dos de les víctimes s’han quedat atrapades | CPBC

Tres persones han resultat ferides este divendres en un accident de trànsit en la CV-160, en el terme municipal de la Pobla de Tornesa, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC).

 

Segons les mateixes fonts, s’han vist implicats un cotxe i un camió, que han quedat totalment destrossats. Els bombers s’han desplaçat fins al lloc dels fets cap a les 10 del matí i han hagut de rescatar a dos dels ferits, que han quedat atrapats en els vehicles. 

 

També han acudit al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i dos de Suport Vital Bàsic (SVB). Els efectius sanitaris han atés a les víctimes i, una volta estabilitzades, les ha traslladat a l’Hospital General Universitari de Castelló.

 

Han hagut de ser atesos un home, de 59 anys, per politraumatisme, i un home, de 50 anys, i una dona, de 37, per policontusions, segons han informat fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La exalcaldesa de Chiva afirma que no va rebre instruccions oficials durant la DANA del 29 d’octubre

La exalcaldesa de Chiva sosté davant la jutgessa que cap organisme oficial la va informar ni li va donar instruccions durant la DANA del 29 d'octubre i que desconeixia l'existència del Cecopal.

Castelló recupera la Copa d’Europa de clubs amb 580 atletes de dotze països

La Copa d'Europa de clubs torna després de set anys d'absència i es disputa este cap de setmana en l'estadi Gaetà Huguet de Castelló, amb 580 atletes de dotze països i 24 equips masculins i femenins.

Educació condiciona la represa de la negociació amb els sindicats al document compromés

Educació reprendrà la negociació amb els sindicats docents quan reba el document compromés, després de més de 30 reunions i una oferta de 200 euros mensuals per docent i més de seixanta mesures.

Evacuada la segona planta de l’Hospital de Torrevieja per un incendi sense ferits

Un incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja ha obligat a desallotjar la zona. El foc continua actiu i no s'han registrat ferits.

Morant recolza a Zapatero i acusa a Aznar de tindre a la mitat del seu Govern a la presó

Diana Morant defén el llegat de José Luis Rodríguez Zapatero, expressa la seua confiança en ell i contraposa la seua gestió a la de José María Aznar, a qui enlletgix que diversos dels seus ministres acabaren a la presó sense que ell fora investigat.

La comissió de les VPP citarà a Barcala i a 81 testimonis però deixa fora a Camarero i Pérez Llorca

La comissió d'investigació de Les Corts sobre les vivendes de protecció pública a Alacant cita a l'alcalde Luis Barcala i a 81 compareixents, però exclou a Susana Camarero i a Juanfran Pérez Llorca, la qual cosa enfronta als grups.

El professorat culmina la segona setmana de vaga amb protestes en el centre de València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana tanca la seua segona setmana de vaga indefinida amb una gran manifestació a València i concentracions a Alacant i Castelló.

Catalá veu preocupant la imputació de Zapatero per delictes tan greus

María José Catalá considera preocupant que José Luis Rodríguez Zapatero siga el primer expresident imputat per delictes que qualifica de molt greus i reclama reflexió interna en el PSOE.