Un valencià ferit en un accident amb un ala delta en Segòvia

 

Un pilot valencià d’una ala delta, natural de Riba-roja de Túria, en el Camp de Túria (València), ha resultat ferit este dimecres en patir una caiguda durant la maniobra d’enlairament en la zona de vol de la Serra Calba, en Arcones (Segòvia), segons dades del Servici d’Emergències Castella i Lleó 112.

 

El sinistre s’ha produït uns minuts abans de les 15.48 hores d’este dimecres, quan la sala d’operacions del 112 Castella i Lleó ha rebut un avís que demanava assistència mèdica per al pilot d’una ala delta que havia patit una caiguda en enlairar de la zona de vol de la Serra Calba, en Arcones (Segòvia).

 

Després, la persona que va contactar amb el centre d’emergències va actualitzar la informació de què disposava sobre l’accident i va destacar que el ferit es trobava conscient encara que amb diversos traumatismes, en el paratge conegut com ‘El sabinar‘, a un quilòmetre aproximadament de la zona de vol, en el vessant sud de la serra, en una zona de difícil accés per a vehicles per terra.

 

El 112 donà avís d’este accident a la Guàrdia Civil (COS) de Segòvia, als Bombers de Segòvia, a Emergències Sanitàries, Sacyl, que va enviar una UVI mòbil, i al centre coordinador d’emergències de l’Agència de Protecció Civil, des del que es va mobilitzar l’helicòpter de salvament, amb un equip de rescat de Protecció Civil.

 

L’equip de rescat va assistir en el lloc al pilot ferit, de 56 anys, i el va hissar en una llitera a l’helicòpter de rescat. Des d’allí, va volar fins a Arcones, a on l’UVI mòbil va atendre el ferit abans de traslladar-lo al Complex Assistencial de Segòvia.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.