Un valencià ferit en un accident amb un ala delta en Segòvia

 

Un pilot valencià d’una ala delta, natural de Riba-roja de Túria, en el Camp de Túria (València), ha resultat ferit este dimecres en patir una caiguda durant la maniobra d’enlairament en la zona de vol de la Serra Calba, en Arcones (Segòvia), segons dades del Servici d’Emergències Castella i Lleó 112.

 

El sinistre s’ha produït uns minuts abans de les 15.48 hores d’este dimecres, quan la sala d’operacions del 112 Castella i Lleó ha rebut un avís que demanava assistència mèdica per al pilot d’una ala delta que havia patit una caiguda en enlairar de la zona de vol de la Serra Calba, en Arcones (Segòvia).

 

Després, la persona que va contactar amb el centre d’emergències va actualitzar la informació de què disposava sobre l’accident i va destacar que el ferit es trobava conscient encara que amb diversos traumatismes, en el paratge conegut com ‘El sabinar‘, a un quilòmetre aproximadament de la zona de vol, en el vessant sud de la serra, en una zona de difícil accés per a vehicles per terra.

 

El 112 donà avís d’este accident a la Guàrdia Civil (COS) de Segòvia, als Bombers de Segòvia, a Emergències Sanitàries, Sacyl, que va enviar una UVI mòbil, i al centre coordinador d’emergències de l’Agència de Protecció Civil, des del que es va mobilitzar l’helicòpter de salvament, amb un equip de rescat de Protecció Civil.

 

L’equip de rescat va assistir en el lloc al pilot ferit, de 56 anys, i el va hissar en una llitera a l’helicòpter de rescat. Des d’allí, va volar fins a Arcones, a on l’UVI mòbil va atendre el ferit abans de traslladar-lo al Complex Assistencial de Segòvia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un motorista mor en un accident en la V-30 a Paterna i provoca fins a 4 quilòmetres de retencions

Un motorista de 44 anys ha mort en un accident amb un cotxe en la V-30 a l'altura de Paterna, la qual cosa ha provocat cues de fins a 4 quilòmetres en sentit port.

Labora t’acompanya en cada pas del teu camí professional

Trobar treball i moure's en un mercat laboral en...

Un accident en l’AP-7 a la Vila Joiosa provoca retencions de fins a 9 quilòmetres

Un xoc entre dos furgonetes i un turisme en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa genera prop de nou quilòmetres de retencions en sentit València, sense danys personals.

Cel buidat i temperatures a l’alça en la Comunitat Valenciana a mitat d’abril

La Comunitat Valenciana afronta la mitat d'abril amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en ascens, tant en les mínimes com en les màximes, segons la previsió de Aemet.

Un accident en la V-30 a Paterna provoca cues de tres quilòmetres cap al port

Un accident a l'altura de Paterna ha generat retencions d'uns tres quilòmetres en la V-30 en sentit port, sense que s'hagen registrat sinistres mortals en la Comunitat Valenciana durant la nit.

La Generalitat Valenciana recorrerà el decret estatal de regularització d’immigrants

La Generalitat Valenciana presentarà un recurs contra el decret del Govern per a regularitzar a immigrants, en considerar que arriba sense finançament ni planificació i que saturarà els servicis públics autonòmics.

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.