Un grup de vàndals apedrega un tramvia d’Alacant

Este diumenge, un grup de vàndals va apedregar a última hora de la vesprada un tramvia de la línia 3 del TRAM que circulava per la zona del Golf en la Platja de Sant Joan en direcció al Campello, en la comarca de l‘Alacantí (Alacant).

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, a conseqüència de l’impacte de les pedres, els presumptes autors dels fets van trencar una porta del comboi, però afortunadament no va caldre registrar danys entre els passatgers, però sí materials.

 

Posteriorment, alguns testimonis van avisar a la Policia, però quan va arribar la patrulla els agressors havien pegat a fugir. Fonts dels Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV), han manifestat al citat mitjà que es tracta d’un fet puntual, ja que no s’han produït més incidents d’esta classe últimament. De totes maneres, cada cert temps sol passar. Les pedres es van tirar des d’un descampat de la zona a on es fan botellons.

Últimes notícies

Juan Gea alerta que la societat té por de perdre drets i acaba tragant massa coses

L’actor valencià Juan Gea torna al Festival de Teatre Clàssic de Mérida amb una Electra actualitzada i reflexiona sobre la por social a perdre drets, el trencament del diàleg i el valor del pensament humà front a la intel·ligència artificial.

A presó el conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 en Alicante

Un home ha ingressat a presó provisional acusat d’homicidi per imprudència greu i delictes contra la seguretat viària per un accident mortal dissabte a la N-332, a la província d’Alacant.

Presó provisional per al conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 a Alacant

Un home ha ingressat a presó provisional, comunicada i sense fiança, acusat de causar un accident mortal entre un cotxe i una moto a la N-332, a la província d’Alacant, dissabte passat.

Presó provisional per al conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 a Alacant

Un home ha ingressat en presó provisional acusat d’homicidi per imprudència greu, lesions i delictes contra la seguretat viària per un accident mortal dissabte passat a la N-332, a la província d’Alacant.

Reobrin les carreteres a Soneja i tornen a casa els 500 desallotjats per l’incendi

L’incendi forestal de Soneja, estabilitzat després de cremar 183 hectàrees, ha permés reobrir carreteres i el retorn d’uns 500 veïns desallotjats d’Azuébar.

Un camió bolcat a la A-7 en Bétera provoca 13 quilòmetres de cues en hora punta

Un camió s'ha bolcat este matí a la A-7 al terme de Bétera i ha generat retencions de fins a 13 quilòmetres, sense víctimes ni ferits comunicats.

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.