Un xic detingut per amenaçar de mort amb un ganivet al seu veí en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 33 anys com a presumpte autor dels delictes d’amenaces greus i danys, després d’amenaçar de mort a un veí, al mateix temps que esgrimia un ganivet, i trencar la porta d’accés de sa casa.

 

Els fets s’han produït esta vesprada, quan els policies han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa del districte de Marítim, a on un home hauria amenaçat a un veí amb un ganivet. Una volta allí, els agents han sabut que, al llarg de la vesprada, un veí hauria amenaçat a un altre en diferents amb un ganivet, assegurant que anava a matar-lo i arribant a arrancar el marc de la porta d’entrada de la casa per a intentar entrar, deixant-la inservible.

 

La víctima hauria conseguit evitar que l’agressor entrara dins espentant amb força la porta de la vivenda, ajudat per un amic que es trobava amb ell. L’ara detingut hauria posat la mà amb el ganivet per la porta, intentant clavar-li’l a la víctima en diferents ocasions, conseguint esta finalment tancar i alertar a la Policia Nacional. 

 

Els agents han intentat trobar al sospitós, però en un primer moment no ho han fet en l’edifici ni en els voltants. Finalment, ha sigut identificat pels policies i detingut com a presumpte autor dels delictes d’amenaces greus i danys. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

Rescatada una parella jove atrapada hores a la Serra d’Orihuela

Una parella d’uns 20 anys ha sigut rescatada de matinada per Bombers d’Alacant després de quedar bloquejada en una zona de difícil accés de la Serra d’Orihuela.

Iván Ortolá domina al Sachsenring i s’emporta la seua segona victòria de l’any per 72 mil·lèsimes

El valencià Iván Ortolá ha liderat de principi a fi la cursa de Moto2 al G.P. d’Alemanya al Sachsenring i ha guanyat per només 72 mil·lèsimes davant de Daniel Holgado, amb Izan Guevara tercer i el líder del Mundial, Manuel González, sisé.

Rescatada una parella jove atrapada de nit a la Serra d’Oriola

Una parella d’uns 20 anys ha sigut rescatada de matinada pel Grup Especial de Rescat del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant després de quedar atrapada en una zona de difícil accés de la Serra d’Oriola.

Iván Ortolá arrasa a Sachsenring des de la ‘pole’ i guanya Moto2 per 72 mil·lèsimes

El valencià Iván Ortolá ha dominat el Gran Premi d’Alemanya de Moto2 de principi a fi i ha sumat la seua segona victòria de la temporada, superant Daniel Holgado per només 72 mil·lèsimes. Izan Guevara ha completat el podi i el líder del Mundial, Manuel González, ha sigut sisé.

Els pescadors de l’Albufera, exemple clau en la conservació del llac, segons el Consell

El Consell ha remarcat en el sorteig centenari de redolins el paper fonamental dels pescadors en la conservació de l’Albufera i en la gestió sostenible dels recursos del llac, en l’any del 40 aniversari del Parc Natural.

Cinc dotacions de bombers continuen treballant en l’incendi de la planta de reciclatge d’Aielo de Malferit

Cinc dotacions del Consorcio de Bomberos de Valencia continuen treballant en l’extinció d’un incendi declarat dissabte en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit, amb recomanacions de protecció a la població per fum intens.

València redueix un 13 % el trànsit a les vies principals durant el mes de juny

Les principals vies de València han registrat en juny un 13 % menys de trànsit que en 2025, amb 77.200 vehicles menys entrant a la ciutat i descensos respecte a 2023 i 2019.

Carlos Espí gaudix d’una primera setmana de pretemporada intensa i amb victòria del Llevant

El davanter Carlos Espí ha tancat la primera setmana de pretemporada del Llevant amb bones sensacions, molta faena i un gol en el triomf per 2-1 contra el Leganés a Buñol.