Un xic detingut per amenaçar de mort amb un ganivet al seu veí en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 33 anys com a presumpte autor dels delictes d’amenaces greus i danys, després d’amenaçar de mort a un veí, al mateix temps que esgrimia un ganivet, i trencar la porta d’accés de sa casa.

 

Els fets s’han produït esta vesprada, quan els policies han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa del districte de Marítim, a on un home hauria amenaçat a un veí amb un ganivet. Una volta allí, els agents han sabut que, al llarg de la vesprada, un veí hauria amenaçat a un altre en diferents amb un ganivet, assegurant que anava a matar-lo i arribant a arrancar el marc de la porta d’entrada de la casa per a intentar entrar, deixant-la inservible.

 

La víctima hauria conseguit evitar que l’agressor entrara dins espentant amb força la porta de la vivenda, ajudat per un amic que es trobava amb ell. L’ara detingut hauria posat la mà amb el ganivet per la porta, intentant clavar-li’l a la víctima en diferents ocasions, conseguint esta finalment tancar i alertar a la Policia Nacional. 

 

Els agents han intentat trobar al sospitós, però en un primer moment no ho han fet en l’edifici ni en els voltants. Finalment, ha sigut identificat pels policies i detingut com a presumpte autor dels delictes d’amenaces greus i danys. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.