Un xic detingut per amenaçar de mort amb un ganivet al seu veí en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 33 anys com a presumpte autor dels delictes d’amenaces greus i danys, després d’amenaçar de mort a un veí, al mateix temps que esgrimia un ganivet, i trencar la porta d’accés de sa casa.

 

Els fets s’han produït esta vesprada, quan els policies han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa del districte de Marítim, a on un home hauria amenaçat a un veí amb un ganivet. Una volta allí, els agents han sabut que, al llarg de la vesprada, un veí hauria amenaçat a un altre en diferents amb un ganivet, assegurant que anava a matar-lo i arribant a arrancar el marc de la porta d’entrada de la casa per a intentar entrar, deixant-la inservible.

 

La víctima hauria conseguit evitar que l’agressor entrara dins espentant amb força la porta de la vivenda, ajudat per un amic que es trobava amb ell. L’ara detingut hauria posat la mà amb el ganivet per la porta, intentant clavar-li’l a la víctima en diferents ocasions, conseguint esta finalment tancar i alertar a la Policia Nacional. 

 

Els agents han intentat trobar al sospitós, però en un primer moment no ho han fet en l’edifici ni en els voltants. Finalment, ha sigut identificat pels policies i detingut com a presumpte autor dels delictes d’amenaces greus i danys. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

José Muñoz, CEO de Hyundai, defén que les startups i les grans empreses afronten els mateixos desafiaments

José Muñoz, conseller delegat de Hyundai Motor Company, sosté en la graduació executive d'EDEM que els líders de startups i de grans multinacionals s'enfronten a reptes similars i que la formació i l'actitud són claus per a afrontar-los.

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.