Un xic detingut per amenaçar de mort amb un ganivet al seu veí en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 33 anys com a presumpte autor dels delictes d’amenaces greus i danys, després d’amenaçar de mort a un veí, al mateix temps que esgrimia un ganivet, i trencar la porta d’accés de sa casa.

 

Els fets s’han produït esta vesprada, quan els policies han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa del districte de Marítim, a on un home hauria amenaçat a un veí amb un ganivet. Una volta allí, els agents han sabut que, al llarg de la vesprada, un veí hauria amenaçat a un altre en diferents amb un ganivet, assegurant que anava a matar-lo i arribant a arrancar el marc de la porta d’entrada de la casa per a intentar entrar, deixant-la inservible.

 

La víctima hauria conseguit evitar que l’agressor entrara dins espentant amb força la porta de la vivenda, ajudat per un amic que es trobava amb ell. L’ara detingut hauria posat la mà amb el ganivet per la porta, intentant clavar-li’l a la víctima en diferents ocasions, conseguint esta finalment tancar i alertar a la Policia Nacional. 

 

Els agents han intentat trobar al sospitós, però en un primer moment no ho han fet en l’edifici ni en els voltants. Finalment, ha sigut identificat pels policies i detingut com a presumpte autor dels delictes d’amenaces greus i danys. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.