Un xic detingut per amenaçar de mort amb un ganivet al seu veí en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 33 anys com a presumpte autor dels delictes d’amenaces greus i danys, després d’amenaçar de mort a un veí, al mateix temps que esgrimia un ganivet, i trencar la porta d’accés de sa casa.

 

Els fets s’han produït esta vesprada, quan els policies han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa del districte de Marítim, a on un home hauria amenaçat a un veí amb un ganivet. Una volta allí, els agents han sabut que, al llarg de la vesprada, un veí hauria amenaçat a un altre en diferents amb un ganivet, assegurant que anava a matar-lo i arribant a arrancar el marc de la porta d’entrada de la casa per a intentar entrar, deixant-la inservible.

 

La víctima hauria conseguit evitar que l’agressor entrara dins espentant amb força la porta de la vivenda, ajudat per un amic que es trobava amb ell. L’ara detingut hauria posat la mà amb el ganivet per la porta, intentant clavar-li’l a la víctima en diferents ocasions, conseguint esta finalment tancar i alertar a la Policia Nacional. 

 

Els agents han intentat trobar al sospitós, però en un primer moment no ho han fet en l’edifici ni en els voltants. Finalment, ha sigut identificat pels policies i detingut com a presumpte autor dels delictes d’amenaces greus i danys. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.