La Policia Local d’Alboraia, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha detingut a un xic d’uns 30 anys, quan es passejava per la platja dels Peixets del terme municipal, amb actitud exhibicionista.
Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’, l’acusat ha passat a disposició de la Guàrdia Civil i ha sigut acusat d’un delicte d’exhibicionisme davant menors. Els agents van acudir a la zona després de rebre un gran número de telefonades de famílies que es trobaven per la zona en eixe moment.
Els testimonis van alertar de la presència d’un jove nu que en ser increpat responia amb una actitud provocativa tocant-se les seues parts íntimes i fent gestos obscens.
Un possible trastorn mental
Tal com pareix, el presumpte exhibicionista anava caminant per l’arena en direcció a la platja dels Peixets quan va ser interceptat per tres patrulles de la Policia Local d’Alboraia. A la seua arribada, els agents van cobrir al xic de 30 anys amb una manta que portaven en un dels vehicles policials perquè no cridarà l’atenció.
A demés, les autoritats li van demanar que es posarà la mascareta que guardava en una renyonera, com a única vestimenta. Cal destacar que segons han confirmat fonts policials, l’actitud del detingut va ser col·laborativa en tot moment i havia de patir algun trastorn mental per les incoherències que deia.
Després d’identificar al subjecte, els agents es van donar compte que el xic és d’una població de Madrid. Després d’explicar-li la situació va ser traslladat a la reguarda de la Guàrdia Civil i va quedar baix la seua custòdia.