Detenen a un xic en Alboraia per exhibicionisme davant de menors

 

La Policia Local d’Alboraia, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha detingut a un xic d’uns 30 anys, quan es passejava per la platja dels Peixets del terme municipal, amb actitud exhibicionista.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’, l’acusat ha passat a disposició de la Guàrdia Civil i ha sigut acusat d’un delicte d’exhibicionisme davant menors. Els agents van acudir a la zona després de rebre un gran número de telefonades de famílies que es trobaven per la zona en eixe moment.

 

Els testimonis van alertar de la presència d’un jove nu que en ser increpat responia amb una actitud provocativa tocant-se les seues parts íntimes i fent gestos obscens

 

Un possible trastorn mental

Tal com pareix, el presumpte exhibicionista anava caminant per l’arena en direcció a la platja dels Peixets quan va ser interceptat per tres patrulles de la Policia Local d’Alboraia. A la seua arribada, els agents van cobrir al xic de 30 anys amb una manta que portaven en un dels vehicles policials perquè no cridarà l’atenció.

 

A demés, les autoritats li van demanar que es posarà la mascareta que guardava en una renyonera, com a única vestimenta. Cal destacar que segons han confirmat fonts policials, l’actitud del detingut va ser col·laborativa en tot moment i havia de patir algun trastorn mental per les incoherències que deia. 

 

Després d’identificar al subjecte, els agents es van donar compte que el xic és d’una població de Madrid. Després d’explicar-li la situació va ser traslladat a la reguarda de la Guàrdia Civil i va quedar baix la seua custòdia.

 

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.