Detenen a un xic en Alboraia per exhibicionisme davant de menors

 

La Policia Local d’Alboraia, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha detingut a un xic d’uns 30 anys, quan es passejava per la platja dels Peixets del terme municipal, amb actitud exhibicionista.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’, l’acusat ha passat a disposició de la Guàrdia Civil i ha sigut acusat d’un delicte d’exhibicionisme davant menors. Els agents van acudir a la zona després de rebre un gran número de telefonades de famílies que es trobaven per la zona en eixe moment.

 

Els testimonis van alertar de la presència d’un jove nu que en ser increpat responia amb una actitud provocativa tocant-se les seues parts íntimes i fent gestos obscens

 

Un possible trastorn mental

Tal com pareix, el presumpte exhibicionista anava caminant per l’arena en direcció a la platja dels Peixets quan va ser interceptat per tres patrulles de la Policia Local d’Alboraia. A la seua arribada, els agents van cobrir al xic de 30 anys amb una manta que portaven en un dels vehicles policials perquè no cridarà l’atenció.

 

A demés, les autoritats li van demanar que es posarà la mascareta que guardava en una renyonera, com a única vestimenta. Cal destacar que segons han confirmat fonts policials, l’actitud del detingut va ser col·laborativa en tot moment i havia de patir algun trastorn mental per les incoherències que deia. 

 

Després d’identificar al subjecte, els agents es van donar compte que el xic és d’una població de Madrid. Després d’explicar-li la situació va ser traslladat a la reguarda de la Guàrdia Civil i va quedar baix la seua custòdia.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.