Detenen a un xic en Alboraia per exhibicionisme davant de menors

 

La Policia Local d’Alboraia, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha detingut a un xic d’uns 30 anys, quan es passejava per la platja dels Peixets del terme municipal, amb actitud exhibicionista.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’, l’acusat ha passat a disposició de la Guàrdia Civil i ha sigut acusat d’un delicte d’exhibicionisme davant menors. Els agents van acudir a la zona després de rebre un gran número de telefonades de famílies que es trobaven per la zona en eixe moment.

 

Els testimonis van alertar de la presència d’un jove nu que en ser increpat responia amb una actitud provocativa tocant-se les seues parts íntimes i fent gestos obscens

 

Un possible trastorn mental

Tal com pareix, el presumpte exhibicionista anava caminant per l’arena en direcció a la platja dels Peixets quan va ser interceptat per tres patrulles de la Policia Local d’Alboraia. A la seua arribada, els agents van cobrir al xic de 30 anys amb una manta que portaven en un dels vehicles policials perquè no cridarà l’atenció.

 

A demés, les autoritats li van demanar que es posarà la mascareta que guardava en una renyonera, com a única vestimenta. Cal destacar que segons han confirmat fonts policials, l’actitud del detingut va ser col·laborativa en tot moment i havia de patir algun trastorn mental per les incoherències que deia. 

 

Després d’identificar al subjecte, els agents es van donar compte que el xic és d’una població de Madrid. Després d’explicar-li la situació va ser traslladat a la reguarda de la Guàrdia Civil i va quedar baix la seua custòdia.

 

Últimes notícies

Trenta mitjans aeris es bolquen en l’incendi de la Vall d’Uixó després de cremar 6.500 hectàrees

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha calcinat 6.500 hectàrees des de dissabte i este dilluns compta amb 30 mitjans aeris, en un dia d’alt risc d’incendis a tota la Comunitat Valenciana.

Oratge estable i lleuger descens de temperatures a l’interior d’Alacant

La última setmana de juliol comença en la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos o rasos i un lleuger descens de les màximes a l’interior d’Alacant, mentre que en zones de València i Castelló pujaran lleugerament.

Tercer dia d’incendi a la Vall d’Uixó amb 6.500 hectàrees calcinades i 80.000 persones afectades

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó enceta el tercer dia actiu amb 6.500 hectàrees calcinades, 16.000 persones evacuades i 64.000 confinades a tres municipis.

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.