Una xiqueta de 15 anys mor en clavar-se un tros de vidre en el cor en Elx

 

Este migdia de dijous, cap a les 13.00 hores, una xiqueta de 15 anys ha mort després de clavar-se en el cor un tros de vidre que estava trencat en el portal de la casa d’on vivia en la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant).

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, l’accident, que ha sigut en un edifici del carrer del Doctor Ferrán, s’ha produït en trencar-se el cristall d’una segona porta del portal. La menor s’ha clavat dos trossos de vidre, un en la zona de l’esquerra i altre en el cor, el que li ha causat la mort immediata.

 

Quan els servicis sanitaris han sigut avisats de l’accident, s’han mobilitzat fins al lloc dels fets ràpidament, però no han pogut fer per a salvar la vida de la xiqueta. I, una volta confirmada la mort, s’ha avisat a la policia judicial per a que autoritzara l’alçament del cadàver i este ha sigut traslladat fins a l’Institut de Medicina Legal per a fer-li l’autòpsia.

Últimes notícies

Educació fixa un topall de 200 euros de pujada al professorat i la rebaixa de ràtios seguix sense acord

Educació manté una oferta de pujada progressiva de fins a 200 euros mensuals al professorat i retarda la rebaixa de ràtios al curs 2027-2028, mentres la taula sectorial seguix sense acord.

La dona aïllada a Alacant per hantavirus continua la quarantena a casa darrere l’altre PCR negatiu

La dona de 32 anys aïllada per sospita de hantavirus a Alacant acumula cinc PCR negatives i seguix en quarantena domiciliària sota vigilància activa de Salut Pública fins al 5 de juny.

Felipe González augura que Europa necessitarà fins a deu anys per a assumir la seua seguretat i defensa

Felipe González calcula que Europa tardarà entre huit i deu anys a fer-se càrrec de la seua seguretat i defensa, sempre que supere els interessos nacionals. Defén més inversió pròpia en defensa, mantindre l'energia nuclear i reforçar infraestructures davant l'augment de població.

Roberto Bautista s’acomiada de Roland Garros en primera ronda

Roberto Bautista, en la seua última temporada com a professional, cau en primera ronda de Roland Garros davant Brandon Nakashima i s'acomiada del Gran eslam parisenc.

Educació i sindicats encaren amb optimisme una reunió clau per a frenar la vaga indefinida

Educació i els sindicats docents reprenen les negociacions amb una nova proposta sindical sobre la taula i un clima d'optimisme per a intentar tancar la vaga indefinida en la Comunitat Valenciana.

La jutgessa de la DANA insistix a obtindre les crides de l’alcalde d’Utiel al 112 del 29 d’octubre

La magistrada que investiga la gestió de la DANA torna a reclamar al 112 de la Generalitat les gravacions de les crides de l'alcalde d'Utiel i ordena creuar els registres aportats per l'alcaldessa de Torrent.

S’entrega a Madrid el conductor escapolit després d’un atropellament mortal en Port de Sagunt

El conductor que va atropellar mortalment a un vianant en Port de Sagunt i va fugir a gran velocitat s'ha entregat en una comissaria de Madrid després d'un dia en parador ignorat.

La Comunitat Valenciana reforça el seu lideratge en gestió de l’aigua amb més de 10 milions per a infraestructures hídriques

La Generalitat impulsa els plans integrals de sanejament urbà amb més de 10 milions d'euros per a modernitzar depuradores, reforçar infraestructures hídriques i preparar-se davant pluges extremes.