Una xiqueta de 15 anys mor en clavar-se un tros de vidre en el cor en Elx

 

Este migdia de dijous, cap a les 13.00 hores, una xiqueta de 15 anys ha mort després de clavar-se en el cor un tros de vidre que estava trencat en el portal de la casa d’on vivia en la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant).

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, l’accident, que ha sigut en un edifici del carrer del Doctor Ferrán, s’ha produït en trencar-se el cristall d’una segona porta del portal. La menor s’ha clavat dos trossos de vidre, un en la zona de l’esquerra i altre en el cor, el que li ha causat la mort immediata.

 

Quan els servicis sanitaris han sigut avisats de l’accident, s’han mobilitzat fins al lloc dels fets ràpidament, però no han pogut fer per a salvar la vida de la xiqueta. I, una volta confirmada la mort, s’ha avisat a la policia judicial per a que autoritzara l’alçament del cadàver i este ha sigut traslladat fins a l’Institut de Medicina Legal per a fer-li l’autòpsia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.