6.2 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Yelmo Cines ha venut salsitxes infectades per listèria en 17 multicines d’Espanya

sala Ocine Tarragona

Yelmo Cines ha venut salsitxes infectades amb listèria en 17 multicines | València Diari 

 

FACUA-Consumidors en Acció ha emés una denúncia a Yelmo Cines per vendre salsitxes infectades amb listeriosi en 17 dels seus 48 multicines. Segons alerten, la marca Casa Westfalia —proveïdora de l’empresa— és una de les companyies afectades pel brot del bacteri que s’ha estés en Alemanya. L’organització demandant va rebre l’avís d’un dels consumidors a través de la plataforma ‘Fíltrala’. Immediatament es van posar en contacte amb Yelmo Cines.

 

L’empresa no ho ha comunicat als clients

La companyia va retirar els productes afectats el passat 3 d’octubre i els va canviar per altres de la Casa Westfalia, però d’un fabricant diferent. No obstant això, en cap moment es va advertir sobre la intoxicació ni sobre quins són exactament els 17 multicines que haurien servit les salsitxes infectades. En el web tampoc figura cap comentari al respecte.

 

FACUA recorda que és primordial, com a responsabilitat corporativa, que qualsevol empresa comunique als seus clients d’una incidència de tal magnitud per qüestions òbvies. I, a més, aconsella als possibles clients que hagen detectat indicis de listèria que vagen a l’hospital l’abans possible. Assegura també que es poden demanar indemnitzacions.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.