7.7 C
València
Dimarts, 30 desembre, 2025

Yelmo Cines ha venut salsitxes infectades per listèria en 17 multicines d’Espanya

sala Ocine Tarragona

Yelmo Cines ha venut salsitxes infectades amb listèria en 17 multicines | València Diari 

 

FACUA-Consumidors en Acció ha emés una denúncia a Yelmo Cines per vendre salsitxes infectades amb listeriosi en 17 dels seus 48 multicines. Segons alerten, la marca Casa Westfalia —proveïdora de l’empresa— és una de les companyies afectades pel brot del bacteri que s’ha estés en Alemanya. L’organització demandant va rebre l’avís d’un dels consumidors a través de la plataforma ‘Fíltrala’. Immediatament es van posar en contacte amb Yelmo Cines.

 

L’empresa no ho ha comunicat als clients

La companyia va retirar els productes afectats el passat 3 d’octubre i els va canviar per altres de la Casa Westfalia, però d’un fabricant diferent. No obstant això, en cap moment es va advertir sobre la intoxicació ni sobre quins són exactament els 17 multicines que haurien servit les salsitxes infectades. En el web tampoc figura cap comentari al respecte.

 

FACUA recorda que és primordial, com a responsabilitat corporativa, que qualsevol empresa comunique als seus clients d’una incidència de tal magnitud per qüestions òbvies. I, a més, aconsella als possibles clients que hagen detectat indicis de listèria que vagen a l’hospital l’abans possible. Assegura també que es poden demanar indemnitzacions.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un sensor convertix en fluorescents les begudes alterades amb escopolamina en menys de cinc minuts

La UPV lidera un sensor que delata la escopolamina en begudes en generar una llum fluorescent proporcional a la quantitat. És ràpid, sensible i fàcil d'usar.

Mor una de les sis persones rescatades en l’incendi d’una vivenda a Crevillent

Una dona de 25 anys, rescatada d'un incendi en un pis de Crevillent, ha mort després de ser traslladada a l'Hospital del Vinalopó. Un altre afectat va ser ingressat per inhalació de fum amb pronòstic reservat.

Investiguen la mort d’un anglés de 29 anys per arma de foc en una vivenda d’Orihuela-Costa

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'un anglés de 29 anys trobat amb ferides de bala en una vivenda de Campoamor, en Orihuela-Costa. El jutjat ha decretat el secret de les actuacions i no han transcendit detencions ni el mòbil.

Héctor Fort serà baixa a l’Elx després de ser operat del muscle

El lateral cedit pel Barcelona es perdrà els pròxims partits després d'una intervenció exitosa en el muscle esquerre. El termini dependrà de la seua evolució.

El temporal ha deixat almenys 23.000 hectàrees de cultiu afectades i 80 intervencions a València

La Diputació xifra de manera provisional més de 23.000 hectàrees de cultiu afectades i el Consorci de Bombers ha gestionat 306 avisos, amb 80 intervencions. Tretze de les 14 carreteres tallades ja han reobert i es preveu l'obertura de la CV-543 entre hui i demà.

El Consell exigix al Govern obres hidràuliques i anuncia mesures d’urgència després de les pluges

Els vicepresidents del Consell han recorregut municipis de València per a avaluar els efectes del temporal i reclamar infraestructures que reduïsquen els riscos. També han avançat actuacions transitòries mentres la CHJ definix solucions definitives.

Queralt Casas, primera a arribar a 300 partits amb el València Basket

La capitana taronja s'ha convertit en la primera jugadora a firmar 300 partits amb el València Basket. El registre va arribar en la jornada 13 davant el Joventut.

El Vila-real oficialitza l’eixida d’Adrià Altimira amb carta de llibertat

El lateral s'ha desvinculat del club i queda lliure per a firmar en el mercat hivernal després de tres temporades. Esta campanya només ha disputat tres partits de Copa i un de Lliga.