Se suïcida després que el seu bebé muira asfixiat dins d’un cotxe

Tràgic succés el que ha ocorregut a Virgínia, els Estats Units. Un bebé de 18 mesos ha mort després de ser oblidat durant diverses hores a l’interior d’un vehicle pel seu pare, que ha acabat suïcidant-se poc després.

L’home s’hauria oblidat al xicotet en el vehicle i hauria entrat a la seua residència. Més tard, s’hauria adonat del seu fatal oblit però ja hauria sigut tard.

Segons fonts policials, el pare hauria ficat el cos sense vida del xicotet dins de casa, per a després eixir de la residència i disparar-se a si mateix provocant-se la mort.

Els agents van trobar el cos del bebé de 18 mesos a l’interior de la casa. El succés ha commocionat a tot Midlothian, àrea pertanyent al comtat de Chesterfield, a Virgínia, els Estats Units.

El tinent coronel Christopher Hensley va dir que la policia s’havia comunicat amb la mare i familiars, els qui van dir que el xiquet no estava en la seua guarderia i podria estar en perill. La policia també va saber que el pare del xiquet era a la casa parlant de suïcidar-se.

La Policia no ha concretat la causa exacta de la mort del xiquet, però tot indica que l’exposició al sol durant diverses hores i les altes temperatures que va haver de suportar a l’interior del vehicle es trobarien darrere de les causes de la defunció.

La investigació va revelar que el pare va deixar al xiquet accidentalment en l’acte durant hores i quan el va trobar mort, va tornar a la casa, va portar al xiquet endins i després va eixir i es va disparar, va dir la policia.

Últimes notícies

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.

Arcadi España acusa a Pérez Llorca de desentendre’s de la vaga educativa indefinida

Arcadi España retrau a Juanfran Pérez Llorca que no lidere la negociació de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana i li insta a asseure's amb els sindicats.

Els Pressupostos de la Generalitat de 2026 aconseguixen 33.305 milions amb un augment del 3,1%

Els comptes de la Generalitat per a 2026 sumen 33.305 milions, un 3,1% més, prioritzen sanitat, educació i gasto social, i incrementen l'amortització de deute.