Se suïcida després que el seu bebé muira asfixiat dins d’un cotxe

Tràgic succés el que ha ocorregut a Virgínia, els Estats Units. Un bebé de 18 mesos ha mort després de ser oblidat durant diverses hores a l’interior d’un vehicle pel seu pare, que ha acabat suïcidant-se poc després.

L’home s’hauria oblidat al xicotet en el vehicle i hauria entrat a la seua residència. Més tard, s’hauria adonat del seu fatal oblit però ja hauria sigut tard.

Segons fonts policials, el pare hauria ficat el cos sense vida del xicotet dins de casa, per a després eixir de la residència i disparar-se a si mateix provocant-se la mort.

Els agents van trobar el cos del bebé de 18 mesos a l’interior de la casa. El succés ha commocionat a tot Midlothian, àrea pertanyent al comtat de Chesterfield, a Virgínia, els Estats Units.

El tinent coronel Christopher Hensley va dir que la policia s’havia comunicat amb la mare i familiars, els qui van dir que el xiquet no estava en la seua guarderia i podria estar en perill. La policia també va saber que el pare del xiquet era a la casa parlant de suïcidar-se.

La Policia no ha concretat la causa exacta de la mort del xiquet, però tot indica que l’exposició al sol durant diverses hores i les altes temperatures que va haver de suportar a l’interior del vehicle es trobarien darrere de les causes de la defunció.

La investigació va revelar que el pare va deixar al xiquet accidentalment en l’acte durant hores i quan el va trobar mort, va tornar a la casa, va portar al xiquet endins i després va eixir i es va disparar, va dir la policia.

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU