Se suïcida després que el seu bebé muira asfixiat dins d’un cotxe

Tràgic succés el que ha ocorregut a Virgínia, els Estats Units. Un bebé de 18 mesos ha mort després de ser oblidat durant diverses hores a l’interior d’un vehicle pel seu pare, que ha acabat suïcidant-se poc després.

L’home s’hauria oblidat al xicotet en el vehicle i hauria entrat a la seua residència. Més tard, s’hauria adonat del seu fatal oblit però ja hauria sigut tard.

Segons fonts policials, el pare hauria ficat el cos sense vida del xicotet dins de casa, per a després eixir de la residència i disparar-se a si mateix provocant-se la mort.

Els agents van trobar el cos del bebé de 18 mesos a l’interior de la casa. El succés ha commocionat a tot Midlothian, àrea pertanyent al comtat de Chesterfield, a Virgínia, els Estats Units.

El tinent coronel Christopher Hensley va dir que la policia s’havia comunicat amb la mare i familiars, els qui van dir que el xiquet no estava en la seua guarderia i podria estar en perill. La policia també va saber que el pare del xiquet era a la casa parlant de suïcidar-se.

La Policia no ha concretat la causa exacta de la mort del xiquet, però tot indica que l’exposició al sol durant diverses hores i les altes temperatures que va haver de suportar a l’interior del vehicle es trobarien darrere de les causes de la defunció.

La investigació va revelar que el pare va deixar al xiquet accidentalment en l’acte durant hores i quan el va trobar mort, va tornar a la casa, va portar al xiquet endins i després va eixir i es va disparar, va dir la policia.

Últimes notícies

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.