Anuncios

Suspesos tots els viatges de l’Imserso en territori valencià pel Coronavirus

Gent major en una platja

El Govern d’Espanya ha decretat la suspensió de tots els viatges de l’Imserso | Twitter

 

El Govern d’Espanya ha decretat la suspensió de tots els viatges de l’Imserso per un període d’un mes, en tot el conjunt del territori nacional, amb motiu de la crisi del coronavirus. L’anunci ha sigut rebut amb pessimisme en la indústria turística del territori valencià, segons ha reconegut la patronal hotelera Hosbec.

 

Anuncios

En un comunicat, el sector ha reclamat al Govern «detalls concrets i mesures pal·liatives i compensatòries per a les empreses que hagin de tancar o limitar la seua activitat». «A pesar de què des de Hosbec no compartim la decisió presa pel Ministeri, entenem que han d’existir suficients motius de caràcter sanitari que justifique esta decisió», han indicat les mateixes fonts.

 

El president de Hosbec, Toni Mayor, ha recordat que els hotels espanyols no han patit cap incidència d’importància en tot este període, especialment tenint en compte el volum de turistes espanyols i internacionals que s’allotgen en la planta hotelera que està oberta.

 

«Els nostres establiments són segurs, més si cap que un domicili particular, perquè s’han extremat les mesures d’higiene i protocols de neteja per a evitar precisament qualsevol classe d’incidència», ha remarcat.

 

Per a la patronal hauria sigut molt desitjable que en el mateix moment en què s’ha fet pública esta mesura s’haguera informat a tots els actors del programa dels detalls: a partir de quina data comença la restricció, què ocorre amb els viatgers que estan ara mateix disfrutant de les seues vacances, i sobretot, quines mesures de caràcter extraordinari es posaran en marxa per a pal·liar els efectes sobre el sector.

 

180.000 paquets esta temporada

El programa de vacances de Majors va posar en comercialització 180.000 paquets per a la temporada 2019-2020 en el territori valencià. En estos moments, Hosbec estima que queda aproximadament un 65% per executar, ja que precisament en estos dies comença la temporada alta de l’Imserso.

 

«El que queda en l’aire suposa per al territori valencià la suspensió d’uns 120.000 paquets, amb una facturació d’entre 25 i 27 milions d’euros. D’estes dades, el 80% de l’execució correspon a Benidorm, el 10% a Castelló i el 10% restant a Gandia i altres poblacions de la Costa Blanca. 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.

El Congrés de Sanitat i Benestar Animal exigix integrar als veterinaris en els plans d’emergència

L'IV Congrés Internacional de Sanitat i Benestar Animal reclama que els veterinaris s'integren en els plans d'emergència, malgrat que la llei ja obliga a protegir els animals en catàstrofes.

Ayoze Pérez lamenta l’empat del Vila-real a Mallorca després d’avançar-se amb el seu penal

Ayoze Pérez va lamentar que el Vila-real només sumara un punt davant el Mallorca malgrat avançar-se amb el seu gol de penal i va recordar que l'objectiu continua sent afermar la tercera plaça.

El Mallorca arrapa un empat davant el Vila-real que fa gust de poc

El Mallorca empata 1-1 davant el Vila-real després de remuntar un gol inicial de Ayoze i es queda amb la sensació d'haver deixat escapar dos punts a casa.

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.
Anuncios