15.7 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Antonio David: “Les declaracions del meu fill en seu judicial tenen caràcter reservat”

Poc se sap de la declaració de David Flores davant la jutgessa el passat 21 de maig per l’impagament de la pensió alimentària per part de la seua mare. No obstant això, el que sabem ho sabem per part de Rocío Carrasco, ja que segons un missatge d’ell a Ángela Portero, Antonio David Flores no va parlar d’una declaració que té “caràcter reservat”.

La volta s’ha donat la truita i sembla que Antonio David Flores no té cap intenció de trencar el seu silenci. Quan per part de Rocío Carrasco s’ha sabut que David Flores va dir en seu judicial que tenien una pensió que gestionava Olga Moreno, que no sabia que havia de declarar fins dos dies abans i que no parlava amb la seua mare perquè no tenia el seu número de telèfon, Ángela Portero ens ha donat una última hora de la part demandant.

La periodista porta setmanes intentat contactar amb Antonio David Flores sense èxit i en este moment, l’ex Guàrdia Civil li ha respost molt educadament per a dir-li que no pot parlar de la declaració judicial del seu fill menor “No entraré en les declaracions del meu fill en seu judicial perquè tenen caràcter de reservades, ho sent Ángela, un bes”.

Rosa Benito no creu que David flors no tinga el telèfon de la seua mare: “Si ell vol el telèfon, la seua germana li dona el telèfon”

Amb el cor encongit en escoltar a Isabel Rábago explicar que David Flores li va dir a la jutgessa que no parlava amb la seua mare perquè no tenia el seu telèfon i no li ho volien donar, Rosa Benito ha posat en dubte la informació molt segura del que deia “El xiquet és més llest que la fam, és més llest que nosaltres, però no té la maldat que tenim uns altres, és un xiquet pur, net… Jo estic segura que si ell vol el telèfon, la seua germana li dona el telèfon… Té 22 anys, jo cride al xiquet i ell es posa sempre”.

Moment en el qual Ángela Portero ha qüestionat que si la informació era certa, Rocío Carrasco no cridara en aqueix moment al seu fill i fora ella la que trencara la separació entre tots dos.

Últimes notícies

Bernabé coordina amb el València Basket la visita del Maccabi i remet als antecedents

La Delegació del Govern manté converses amb el València Basket per a organitzar la visita del Maccabi Tel Aviv en Eurolliga. Bernabé va evitar avançar si serà a porta oberta o tancada i va recordar els precedents amb equips israelians.

El PP de Mislata demana una comissió per a investigar l’accident de l’unflable de 2022

El PP de Mislata ha demanat crear una comissió municipal per a investigar l'accident de l'unflable del 4 de gener de 2022, en el qual van morir dos xiquetes. La proposta busca aclarir els fets, depurar responsabilitats i revisar actuacions per a evitar que es repetisca.

La Generalitat demana al Govern actuacions d’emergència en Tavernes i altres platges després de la borrasca Harry

La Generalitat ha reclamat al Govern mesures urgents a Tavernes de la Valldigna i altres punts del litoral després dels danys de la borrasca Harry. Advertix de risc en edificis de primera línia i exigix un pla de regeneració a llarg termini.

Dos detinguts a València per empadronar il·legalment a estrangers i lucrar-se amb 26.250 euros

La Policia Nacional ha detingut a dos jóvens per empadronar a estrangers amb contractes falsos i sense permís del propietari. La investigació va revelar 30 altes des de 2022 i pagaments de 750 euros a l'any.

180.000 hectàrees abandonades en la Comunitat Valenciana, rècord històric segons AVA-ASAJA

La Comunitat Valenciana va batre en 2025 el seu rècord de terres de cultiu abandonades amb 179.994 hectàrees. AVA-ASAJA ho atribuïx a la crisi de rendibilitat i a la DANA de 2024, i reclama un canvi de rumb.

Un clàssic per la Supercopa: el Barcelona defén la seua hegemonia davant un Reial Madrid que busca el seu primer títol

El títol es decidix en Castalia: el Barcelona arriba com a vigent campió amb cinc Supercopas i domini aclaparador; el Reial Madrid aspira a estrenar el seu palmarés després del seu 1-3 en Montjuïc

Quatre detinguts per una agressió d’extrema gravetat a Sant Vicent del Raspeig

Quatre hòmens han sigut detinguts per un presumpte homicidi en grau de temptativa després d'una agressió d'extrema violència en una zona d'oci de Sant Vicent del Raspeig. La víctima va patir lesions molt greus i va ser ingressada en l'UCI; un dels arrestats va ingressar a la presó i els altres tres van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

Avís groc per vent de fins a 80 km/h este dissabte en la Comunitat Valenciana i risc costaner

El dissabte s'ha activat l'avís groc per vents de fins a 80 km/h a l'interior de Castelló i València, 70 km/h en el sud d'Alacant, i risc en la costa.