Antonio David: “Les declaracions del meu fill en seu judicial tenen caràcter reservat”

Poc se sap de la declaració de David Flores davant la jutgessa el passat 21 de maig per l’impagament de la pensió alimentària per part de la seua mare. No obstant això, el que sabem ho sabem per part de Rocío Carrasco, ja que segons un missatge d’ell a Ángela Portero, Antonio David Flores no va parlar d’una declaració que té “caràcter reservat”.

La volta s’ha donat la truita i sembla que Antonio David Flores no té cap intenció de trencar el seu silenci. Quan per part de Rocío Carrasco s’ha sabut que David Flores va dir en seu judicial que tenien una pensió que gestionava Olga Moreno, que no sabia que havia de declarar fins dos dies abans i que no parlava amb la seua mare perquè no tenia el seu número de telèfon, Ángela Portero ens ha donat una última hora de la part demandant.

La periodista porta setmanes intentat contactar amb Antonio David Flores sense èxit i en este moment, l’ex Guàrdia Civil li ha respost molt educadament per a dir-li que no pot parlar de la declaració judicial del seu fill menor “No entraré en les declaracions del meu fill en seu judicial perquè tenen caràcter de reservades, ho sent Ángela, un bes”.

Rosa Benito no creu que David flors no tinga el telèfon de la seua mare: “Si ell vol el telèfon, la seua germana li dona el telèfon”

Amb el cor encongit en escoltar a Isabel Rábago explicar que David Flores li va dir a la jutgessa que no parlava amb la seua mare perquè no tenia el seu telèfon i no li ho volien donar, Rosa Benito ha posat en dubte la informació molt segura del que deia “El xiquet és més llest que la fam, és més llest que nosaltres, però no té la maldat que tenim uns altres, és un xiquet pur, net… Jo estic segura que si ell vol el telèfon, la seua germana li dona el telèfon… Té 22 anys, jo cride al xiquet i ell es posa sempre”.

Moment en el qual Ángela Portero ha qüestionat que si la informació era certa, Rocío Carrasco no cridara en aqueix moment al seu fill i fora ella la que trencara la separació entre tots dos.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.