14.9 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Antonio David: “Les declaracions del meu fill en seu judicial tenen caràcter reservat”

Poc se sap de la declaració de David Flores davant la jutgessa el passat 21 de maig per l’impagament de la pensió alimentària per part de la seua mare. No obstant això, el que sabem ho sabem per part de Rocío Carrasco, ja que segons un missatge d’ell a Ángela Portero, Antonio David Flores no va parlar d’una declaració que té “caràcter reservat”.

La volta s’ha donat la truita i sembla que Antonio David Flores no té cap intenció de trencar el seu silenci. Quan per part de Rocío Carrasco s’ha sabut que David Flores va dir en seu judicial que tenien una pensió que gestionava Olga Moreno, que no sabia que havia de declarar fins dos dies abans i que no parlava amb la seua mare perquè no tenia el seu número de telèfon, Ángela Portero ens ha donat una última hora de la part demandant.

La periodista porta setmanes intentat contactar amb Antonio David Flores sense èxit i en este moment, l’ex Guàrdia Civil li ha respost molt educadament per a dir-li que no pot parlar de la declaració judicial del seu fill menor “No entraré en les declaracions del meu fill en seu judicial perquè tenen caràcter de reservades, ho sent Ángela, un bes”.

Rosa Benito no creu que David flors no tinga el telèfon de la seua mare: “Si ell vol el telèfon, la seua germana li dona el telèfon”

Amb el cor encongit en escoltar a Isabel Rábago explicar que David Flores li va dir a la jutgessa que no parlava amb la seua mare perquè no tenia el seu telèfon i no li ho volien donar, Rosa Benito ha posat en dubte la informació molt segura del que deia “El xiquet és més llest que la fam, és més llest que nosaltres, però no té la maldat que tenim uns altres, és un xiquet pur, net… Jo estic segura que si ell vol el telèfon, la seua germana li dona el telèfon… Té 22 anys, jo cride al xiquet i ell es posa sempre”.

Moment en el qual Ángela Portero ha qüestionat que si la informació era certa, Rocío Carrasco no cridara en aqueix moment al seu fill i fora ella la que trencara la separació entre tots dos.

Últimes notícies

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.

Tanquem Cofrents alerta d’un risc creixent en prorrogar la vida de les nuclears

La plataforma ha llançat una campanya contra la pròrroga de les centrals nuclears a Espanya i exigix el seu tancament. Advertix de riscos tècnics creixents i que el model nuclear frena la modernització del sistema

Arxiven la investigació contra el bisbe Munilla per defendre les teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat les diligències obertes per les declaracions del bisbe Josep Ignacio Munilla en defensa de les teràpies de conversió. El prelat va difondre el decret d'arxiu en el seu perfil de X.

La millora de la CV-679 suma carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer a la Safor

La Diputació de València ha licitat per 9,2 milions la millora de la CV-679 entre Almoines i l'Alqueria de la Comtessa, amb carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer. El projecte reforça seguretat viària i connectivitat entre municipis de la Safor.