Antonio David: “Les declaracions del meu fill en seu judicial tenen caràcter reservat”

Poc se sap de la declaració de David Flores davant la jutgessa el passat 21 de maig per l’impagament de la pensió alimentària per part de la seua mare. No obstant això, el que sabem ho sabem per part de Rocío Carrasco, ja que segons un missatge d’ell a Ángela Portero, Antonio David Flores no va parlar d’una declaració que té “caràcter reservat”.

La volta s’ha donat la truita i sembla que Antonio David Flores no té cap intenció de trencar el seu silenci. Quan per part de Rocío Carrasco s’ha sabut que David Flores va dir en seu judicial que tenien una pensió que gestionava Olga Moreno, que no sabia que havia de declarar fins dos dies abans i que no parlava amb la seua mare perquè no tenia el seu número de telèfon, Ángela Portero ens ha donat una última hora de la part demandant.

La periodista porta setmanes intentat contactar amb Antonio David Flores sense èxit i en este moment, l’ex Guàrdia Civil li ha respost molt educadament per a dir-li que no pot parlar de la declaració judicial del seu fill menor “No entraré en les declaracions del meu fill en seu judicial perquè tenen caràcter de reservades, ho sent Ángela, un bes”.

Rosa Benito no creu que David flors no tinga el telèfon de la seua mare: “Si ell vol el telèfon, la seua germana li dona el telèfon”

Amb el cor encongit en escoltar a Isabel Rábago explicar que David Flores li va dir a la jutgessa que no parlava amb la seua mare perquè no tenia el seu telèfon i no li ho volien donar, Rosa Benito ha posat en dubte la informació molt segura del que deia “El xiquet és més llest que la fam, és més llest que nosaltres, però no té la maldat que tenim uns altres, és un xiquet pur, net… Jo estic segura que si ell vol el telèfon, la seua germana li dona el telèfon… Té 22 anys, jo cride al xiquet i ell es posa sempre”.

Moment en el qual Ángela Portero ha qüestionat que si la informació era certa, Rocío Carrasco no cridara en aqueix moment al seu fill i fora ella la que trencara la separació entre tots dos.

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU