Antonio David: “Les declaracions del meu fill en seu judicial tenen caràcter reservat”

Poc se sap de la declaració de David Flores davant la jutgessa el passat 21 de maig per l’impagament de la pensió alimentària per part de la seua mare. No obstant això, el que sabem ho sabem per part de Rocío Carrasco, ja que segons un missatge d’ell a Ángela Portero, Antonio David Flores no va parlar d’una declaració que té “caràcter reservat”.

La volta s’ha donat la truita i sembla que Antonio David Flores no té cap intenció de trencar el seu silenci. Quan per part de Rocío Carrasco s’ha sabut que David Flores va dir en seu judicial que tenien una pensió que gestionava Olga Moreno, que no sabia que havia de declarar fins dos dies abans i que no parlava amb la seua mare perquè no tenia el seu número de telèfon, Ángela Portero ens ha donat una última hora de la part demandant.

La periodista porta setmanes intentat contactar amb Antonio David Flores sense èxit i en este moment, l’ex Guàrdia Civil li ha respost molt educadament per a dir-li que no pot parlar de la declaració judicial del seu fill menor “No entraré en les declaracions del meu fill en seu judicial perquè tenen caràcter de reservades, ho sent Ángela, un bes”.

Rosa Benito no creu que David flors no tinga el telèfon de la seua mare: “Si ell vol el telèfon, la seua germana li dona el telèfon”

Amb el cor encongit en escoltar a Isabel Rábago explicar que David Flores li va dir a la jutgessa que no parlava amb la seua mare perquè no tenia el seu telèfon i no li ho volien donar, Rosa Benito ha posat en dubte la informació molt segura del que deia “El xiquet és més llest que la fam, és més llest que nosaltres, però no té la maldat que tenim uns altres, és un xiquet pur, net… Jo estic segura que si ell vol el telèfon, la seua germana li dona el telèfon… Té 22 anys, jo cride al xiquet i ell es posa sempre”.

Moment en el qual Ángela Portero ha qüestionat que si la informació era certa, Rocío Carrasco no cridara en aqueix moment al seu fill i fora ella la que trencara la separació entre tots dos.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.