Mastodon
24.2 C
València
Dimarts, 9 setembre, 2025

Dos concursants es donen el ‘sí, vullc’ en directe en À Punt

Atrapa'm si pots À Punt

Iñaki era la tercera volta que intentava casar-se | À Punt

 

Moment emotius el que es va viure la setmana passada en À Punt. La televisió valenciana va ser l’escenari d’un dels moments més tendres vistos en la nova televisió pròpia. I és que el divendres passat una parella de concursants del programa ‘Atrapa’m si pots’ va acabar en els altars.

 

Atrapa'm si pots À Punt

Iñaki, de Xest i auxiliar d’infermeria en Rocafort | À Punt

 

Tot va començar l’última setmana de maig, quan els nous concursants es van presentar. Per un costat, hi havia Iñaki, de Xest, que confessava que havia anat a viure a Almenara «per amor». Posteriorment, entrava en el programa Aure, d’Almenara i que, com el presentador Eugeni Alemany explicava, «no era del tot desconegut per a Iñaki». Perquè, en realitat, Iñaki havia anat a viure a Almenara a causa de l’amor per Aure, amb qui ja havia intentat casar-se dos voltes amb anterioritat.

 

Atrapa'm si pots À Punt

Aure sobre Iñaki «És el xicon de la meua vida» | À Punt

 

Alemany, tan preguntador com sempre, li va estirar de la llengua a l’almenarenc. I eixe dilluns Aure admetia que Iñaki era «el xicon de la seua vida», però que encara que portaven 12 anys junts, quan havien intentat donar el ‘sí, vullc’, ho havien «deixat un poc en l’aire». Això sí, reconeixia que el dia que es casara, la boda seria «senzilla però bonica».

 

 

I es veu que Iñaki en va prendre nota, perquè el dijous va reconéixer en antena que «el millor regal que li podien fer en la vida era que Aure li diguera que ‘sí’ a una pregunta». I Alemany, conegut per conseguir grans reptes com l’emojipaella, va propiciar un trobament el divendres, últim dia dels concursants en el programa.

 

 

D’esta manera ‘Atrapa’m si pots’, el concurs de preguntes i respostes de la vesprada d’À Punt, es va convertir en l’escenari romàntic que va portar a esta parella de boda. Iñaki va recordar a Aure que era la tercera volta que li ho demanava però com que «a la tercera va la bona», per fi, Aure li va donar el ‘Sí, vullc’ a Iñaki. Això sí, amb un anell prestat d’una convidada del públic, ja que els nuvis no havien dut cap anell per al compromís!

 

 

Últimes notícies

Emergències desactiva la Situació 1 del Pla d’Inundacions en la Comunitat Valenciana

Emergències alça la Situació 1 del Pla d'Inundacions després de la fi dels avisos taronges de Aemet. Persistixen avisos grocs en zones de Castelló, València i Alacant.

Que condisca l’exemple de la Diputació de València

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre com la institució provincial està portant endavant diferents iniciatives per ajudar al valencià, a diferència d'altres organismes

El Barcelona jugarà davant el València en el Johan Cruyff per falta de permisos al Camp Nou

El club confirma que el dol de LaLiga del diumenge (21.00) es disputarà en l'Estadi Johan Cruyff al no disposar encara de permisos per a reobrir el Spotify Camp Nou. L'entitat treballa en les adequacions tècniques i detallarà prompte l'organització i la venda d'entrades.

Benidorm registra la màxima del dia amb 30,6 graus en una jornada de descens tèrmic

Benidorm va liderar les màximes del dimarts amb 30,6 graus en una jornada més fresca en la Comunitat Valenciana. El dimecres s'espera un repunt de les temperatures, notable a València i Alacant.

Les pluges es concentren en La Marina i deixen 75 l/m² a Sella en 12 hores

La Marina Baixa i Alta concentren les precipitacions de les últimes 12 hores, amb 74,9 l/m² a Sella i acumulats notables en municipis pròxims.

Mazón retrau al Govern la inacció en la neteja de barrancs i llits

El president critica que l'Executiu impedisca desbrossaments i tasques de neteja a través de les confederacions hidrogràfiques i reclama assumir competències. Valora les mesures preventives que Elx i altres municipis financen amb recursos propis davant la previsió de pluges intenses.

Rescatades 17 persones en una pastera enfront de la costa nord d’Alacant

Dèsset persones d'origen subsaharià van ser rescatades enfront del nord d'Alacant quan viatjaven en una pastera. Entre elles hi havia huit menors, inclosa una xiqueta de 5 anys.

Els partits censuren al regidor de Moncada i el PSPV demana una reflexió més àmplia

Les Corts censuren la conducta de l'edil de Moncada després d'un altercat durant les festes. PP i Vox demanen la seua dimissió, Compromís crida a la reflexió i el PSPV obri debat.