Dos concursants es donen el ‘sí, vullc’ en directe en À Punt

Atrapa'm si pots À Punt

Iñaki era la tercera volta que intentava casar-se | À Punt

 

Moment emotius el que es va viure la setmana passada en À Punt. La televisió valenciana va ser l’escenari d’un dels moments més tendres vistos en la nova televisió pròpia. I és que el divendres passat una parella de concursants del programa ‘Atrapa’m si pots’ va acabar en els altars.

 

Atrapa'm si pots À Punt

Iñaki, de Xest i auxiliar d’infermeria en Rocafort | À Punt

 

Tot va començar l’última setmana de maig, quan els nous concursants es van presentar. Per un costat, hi havia Iñaki, de Xest, que confessava que havia anat a viure a Almenara «per amor». Posteriorment, entrava en el programa Aure, d’Almenara i que, com el presentador Eugeni Alemany explicava, «no era del tot desconegut per a Iñaki». Perquè, en realitat, Iñaki havia anat a viure a Almenara a causa de l’amor per Aure, amb qui ja havia intentat casar-se dos voltes amb anterioritat.

 

Atrapa'm si pots À Punt

Aure sobre Iñaki «És el xicon de la meua vida» | À Punt

 

Alemany, tan preguntador com sempre, li va estirar de la llengua a l’almenarenc. I eixe dilluns Aure admetia que Iñaki era «el xicon de la seua vida», però que encara que portaven 12 anys junts, quan havien intentat donar el ‘sí, vullc’, ho havien «deixat un poc en l’aire». Això sí, reconeixia que el dia que es casara, la boda seria «senzilla però bonica».

 

 

I es veu que Iñaki en va prendre nota, perquè el dijous va reconéixer en antena que «el millor regal que li podien fer en la vida era que Aure li diguera que ‘sí’ a una pregunta». I Alemany, conegut per conseguir grans reptes com l’emojipaella, va propiciar un trobament el divendres, últim dia dels concursants en el programa.

 

 

D’esta manera ‘Atrapa’m si pots’, el concurs de preguntes i respostes de la vesprada d’À Punt, es va convertir en l’escenari romàntic que va portar a esta parella de boda. Iñaki va recordar a Aure que era la tercera volta que li ho demanava però com que «a la tercera va la bona», per fi, Aure li va donar el ‘Sí, vullc’ a Iñaki. Això sí, amb un anell prestat d’una convidada del públic, ja que els nuvis no havien dut cap anell per al compromís!

 

 

Últimes notícies

Nit sufocant al litoral i prelitoral valencià amb fins a 35 graus

La pròxima matinada es preveu extremadament calorosa a bona part del litoral i el prelitoral valencià, amb vent de ponent i mínimes entre 30 i 35 graus. Avamet advertix que moltes poblacions podrien no baixar dels 30 graus tot i les tronades vespertines.

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.