Dos concursants es donen el ‘sí, vullc’ en directe en À Punt

Atrapa'm si pots À Punt

Iñaki era la tercera volta que intentava casar-se | À Punt

 

Moment emotius el que es va viure la setmana passada en À Punt. La televisió valenciana va ser l’escenari d’un dels moments més tendres vistos en la nova televisió pròpia. I és que el divendres passat una parella de concursants del programa ‘Atrapa’m si pots’ va acabar en els altars.

 

Atrapa'm si pots À Punt

Iñaki, de Xest i auxiliar d’infermeria en Rocafort | À Punt

 

Tot va començar l’última setmana de maig, quan els nous concursants es van presentar. Per un costat, hi havia Iñaki, de Xest, que confessava que havia anat a viure a Almenara «per amor». Posteriorment, entrava en el programa Aure, d’Almenara i que, com el presentador Eugeni Alemany explicava, «no era del tot desconegut per a Iñaki». Perquè, en realitat, Iñaki havia anat a viure a Almenara a causa de l’amor per Aure, amb qui ja havia intentat casar-se dos voltes amb anterioritat.

 

Atrapa'm si pots À Punt

Aure sobre Iñaki «És el xicon de la meua vida» | À Punt

 

Alemany, tan preguntador com sempre, li va estirar de la llengua a l’almenarenc. I eixe dilluns Aure admetia que Iñaki era «el xicon de la seua vida», però que encara que portaven 12 anys junts, quan havien intentat donar el ‘sí, vullc’, ho havien «deixat un poc en l’aire». Això sí, reconeixia que el dia que es casara, la boda seria «senzilla però bonica».

 

 

I es veu que Iñaki en va prendre nota, perquè el dijous va reconéixer en antena que «el millor regal que li podien fer en la vida era que Aure li diguera que ‘sí’ a una pregunta». I Alemany, conegut per conseguir grans reptes com l’emojipaella, va propiciar un trobament el divendres, últim dia dels concursants en el programa.

 

 

D’esta manera ‘Atrapa’m si pots’, el concurs de preguntes i respostes de la vesprada d’À Punt, es va convertir en l’escenari romàntic que va portar a esta parella de boda. Iñaki va recordar a Aure que era la tercera volta que li ho demanava però com que «a la tercera va la bona», per fi, Aure li va donar el ‘Sí, vullc’ a Iñaki. Això sí, amb un anell prestat d’una convidada del públic, ja que els nuvis no havien dut cap anell per al compromís!

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.