13.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Dos concursants es donen el ‘sí, vullc’ en directe en À Punt

Atrapa'm si pots À Punt

Iñaki era la tercera volta que intentava casar-se | À Punt

 

Moment emotius el que es va viure la setmana passada en À Punt. La televisió valenciana va ser l’escenari d’un dels moments més tendres vistos en la nova televisió pròpia. I és que el divendres passat una parella de concursants del programa ‘Atrapa’m si pots’ va acabar en els altars.

 

Atrapa'm si pots À Punt

Iñaki, de Xest i auxiliar d’infermeria en Rocafort | À Punt

 

Tot va començar l’última setmana de maig, quan els nous concursants es van presentar. Per un costat, hi havia Iñaki, de Xest, que confessava que havia anat a viure a Almenara «per amor». Posteriorment, entrava en el programa Aure, d’Almenara i que, com el presentador Eugeni Alemany explicava, «no era del tot desconegut per a Iñaki». Perquè, en realitat, Iñaki havia anat a viure a Almenara a causa de l’amor per Aure, amb qui ja havia intentat casar-se dos voltes amb anterioritat.

 

Atrapa'm si pots À Punt

Aure sobre Iñaki «És el xicon de la meua vida» | À Punt

 

Alemany, tan preguntador com sempre, li va estirar de la llengua a l’almenarenc. I eixe dilluns Aure admetia que Iñaki era «el xicon de la seua vida», però que encara que portaven 12 anys junts, quan havien intentat donar el ‘sí, vullc’, ho havien «deixat un poc en l’aire». Això sí, reconeixia que el dia que es casara, la boda seria «senzilla però bonica».

 

 

I es veu que Iñaki en va prendre nota, perquè el dijous va reconéixer en antena que «el millor regal que li podien fer en la vida era que Aure li diguera que ‘sí’ a una pregunta». I Alemany, conegut per conseguir grans reptes com l’emojipaella, va propiciar un trobament el divendres, últim dia dels concursants en el programa.

 

 

D’esta manera ‘Atrapa’m si pots’, el concurs de preguntes i respostes de la vesprada d’À Punt, es va convertir en l’escenari romàntic que va portar a esta parella de boda. Iñaki va recordar a Aure que era la tercera volta que li ho demanava però com que «a la tercera va la bona», per fi, Aure li va donar el ‘Sí, vullc’ a Iñaki. Això sí, amb un anell prestat d’una convidada del públic, ja que els nuvis no havien dut cap anell per al compromís!

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.