17.9 C
València
Dissabte, 8 novembre, 2025

‘Després de tu’ aconsegueix un 8,6% d’audiència en l’estrena dominical

Després de tu va ser anit l’opció elegida per a la nit de diumenge de més de 229.000 espectadores i espectadors d’À Punt televisió. La nova aposta de la televisió pública va rebre una excel·lent resposta per part de l’audiència. Després de tu va aconseguir un 8,6% de quota de pantalla, amb 164.000 espectadors de mitjana en el primer capítol de la nit (“Teràpia familiar”) i va mantindre la fidelitat de l’audiència en el segon capítol (“Galetes”) amb un 8,7% de quota i mantenint els 164.000 espectadors de mitjana de la nit.

Els dos primers capítols de la coproducció d’À Punt i TV3 amb la col·laboració d’IB3 que es va veure de forma simultània en les tres cadenes públiques autonòmiques, va obtindre una audiència de 229.000 espectadors que en algun moment de la nit van seguir Després de tu.

Aquest diumenge la televisió pública valenciana ha aconseguit un share del 4,1% i s’han registrat dos moments destacats dins del seguiment d’À Punt per part de l’audiència amb un primer minut d’or en l’Informatiu NTC Nit amb 186.000 espectadors i un segon moment amb 185.000 espectadors, a les 22:06 hores, en el primer capítol de l’estrena de la sèrie, amb una fidelitat del 85,7%.

Els dos capítols de Després de tu superen en audiència mitjana tots els capítols d’aquesta temporada de L’Alqueria Blanca i À Punt registra el seu millor prime time, amb un 7,7% des del 5 de setembre (10,7%), tot i que empata amb el 28 de novembre (7,7%).

Després de tu es va seguir també per les xarxes al mateix temps que l’emissió i els comentaris que felicitaven la ficció valenciana ja anunciaven el bon inici d’una sèrie que de segur es consolida dins de la graella del prime time dels diumenges a la nit. La comèdia, de 20 capítols de 25 minuts, produïda per Albena Produccions i Minoria Absoluta, està rodada a l’estudi 1 del Centre de Producció d’À Punt Mèdia a Burjassot.

La nit de diumenge es va completar amb l’estrena de la sèrie Benvinguts a la família que va aconseguir una quota de pantalla del 6,5% i va ser vista en algun moment per més de 200.000 persones. Protagonitzada per l’actriu Melani Olivares en TV3 el 2018 i està produïda per Arca Audiovisual (Grup Filmax).

 

Últimes notícies

Manu Sánchez: treballant així arribaran resultats segur

El lateral del Llevant va lamentar la falta d'encert en el 3-1 davant l'Atlètic i va defendre que, mantenint el nivell de treball, els resultats arribaran.

Griezmann decidix amb un doblet la victòria 3-1 de l’Atlètic davant el Llevant

El francés va eixir des de la banqueta i, amb dos punts en la segona part, va donar a l'Atlètic un triomf sòlid davant un Llevant castigat pels seus errors.

El vent deixa ratxes de fins a 122 km/h en el nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha superat els 100 km/h en nombrosos municipis de Castelló. El pic ha aconseguit 122 km/h a Vilar de Canes i la Pobla de Benifassà, amb avís taronja a l'interior nord.

Manu Sánchez neutralitza l’avantatge de l’Atlètic i el descans arriba amb 1-1

Una rematada de Manu Sánchez en el segon pal després d'un córner empata el dol en el 21, després de l'autogol d'Adrián Dela en el 11. Al descans, 1-1.

Naix Colibri Biomed, spin off de la UPV per a millorar la vida de les persones amb diabetis tipus 1

Colibri Biomed, nova spin off impulsada per la UPV, desenrotlla una bomba d'insulina totalment automatitzada per a reduir la càrrega diària dels qui conviuen amb la diabetis tipus 1. El dispositiu integra un algorisme patentat i un sensor de seguretat que detecta oclusions.

Sorloth i Julián Álvarez lideren l’atac de l’Atlètic davant el Llevant; Dela, titular

Atlètic confirma a Sorloth i Julián Álvarez en la davantera, amb Koke al comandament i Ruggeri en el lateral esquerre. El Llevant ix amb Adrián Dela d'inici.

Llibertat provisional per al camioner que va atropellar mortalment a una jove a València

Un jutjat de guàrdia ha decretat la llibertat provisional del camioner detingut per l'atropellament mortal d'una jove a València i li ha retirat el carnet. Informes mèdics assenyalen que, malgrat el positiu per drogues, no conduïa sota els seus efectes.

La Simfònica Juvenil de Costa Rica homenatja les víctimes de la dana amb un concert a Madrid

L'orquestra juvenil costa-riquenya ha oferit a l'Auditori Nacional un concert solidari dirigit per Andrés Salado per a fer costat a jóvens afectats per la dana de 2024 a València. La recaptació es destinarà a programes educatius i de benestar emocional d'Ajuda en Acció.