‘Després de tu’ aconsegueix un 8,6% d’audiència en l’estrena dominical

Després de tu va ser anit l’opció elegida per a la nit de diumenge de més de 229.000 espectadores i espectadors d’À Punt televisió. La nova aposta de la televisió pública va rebre una excel·lent resposta per part de l’audiència. Després de tu va aconseguir un 8,6% de quota de pantalla, amb 164.000 espectadors de mitjana en el primer capítol de la nit (“Teràpia familiar”) i va mantindre la fidelitat de l’audiència en el segon capítol (“Galetes”) amb un 8,7% de quota i mantenint els 164.000 espectadors de mitjana de la nit.

Els dos primers capítols de la coproducció d’À Punt i TV3 amb la col·laboració d’IB3 que es va veure de forma simultània en les tres cadenes públiques autonòmiques, va obtindre una audiència de 229.000 espectadors que en algun moment de la nit van seguir Després de tu.

Aquest diumenge la televisió pública valenciana ha aconseguit un share del 4,1% i s’han registrat dos moments destacats dins del seguiment d’À Punt per part de l’audiència amb un primer minut d’or en l’Informatiu NTC Nit amb 186.000 espectadors i un segon moment amb 185.000 espectadors, a les 22:06 hores, en el primer capítol de l’estrena de la sèrie, amb una fidelitat del 85,7%.

Els dos capítols de Després de tu superen en audiència mitjana tots els capítols d’aquesta temporada de L’Alqueria Blanca i À Punt registra el seu millor prime time, amb un 7,7% des del 5 de setembre (10,7%), tot i que empata amb el 28 de novembre (7,7%).

Després de tu es va seguir també per les xarxes al mateix temps que l’emissió i els comentaris que felicitaven la ficció valenciana ja anunciaven el bon inici d’una sèrie que de segur es consolida dins de la graella del prime time dels diumenges a la nit. La comèdia, de 20 capítols de 25 minuts, produïda per Albena Produccions i Minoria Absoluta, està rodada a l’estudi 1 del Centre de Producció d’À Punt Mèdia a Burjassot.

La nit de diumenge es va completar amb l’estrena de la sèrie Benvinguts a la família que va aconseguir una quota de pantalla del 6,5% i va ser vista en algun moment per més de 200.000 persones. Protagonitzada per l’actriu Melani Olivares en TV3 el 2018 i està produïda per Arca Audiovisual (Grup Filmax).

 

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.