9.3 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

‘Després de tu’ aconsegueix un 8,6% d’audiència en l’estrena dominical

Després de tu va ser anit l’opció elegida per a la nit de diumenge de més de 229.000 espectadores i espectadors d’À Punt televisió. La nova aposta de la televisió pública va rebre una excel·lent resposta per part de l’audiència. Després de tu va aconseguir un 8,6% de quota de pantalla, amb 164.000 espectadors de mitjana en el primer capítol de la nit (“Teràpia familiar”) i va mantindre la fidelitat de l’audiència en el segon capítol (“Galetes”) amb un 8,7% de quota i mantenint els 164.000 espectadors de mitjana de la nit.

Els dos primers capítols de la coproducció d’À Punt i TV3 amb la col·laboració d’IB3 que es va veure de forma simultània en les tres cadenes públiques autonòmiques, va obtindre una audiència de 229.000 espectadors que en algun moment de la nit van seguir Després de tu.

Aquest diumenge la televisió pública valenciana ha aconseguit un share del 4,1% i s’han registrat dos moments destacats dins del seguiment d’À Punt per part de l’audiència amb un primer minut d’or en l’Informatiu NTC Nit amb 186.000 espectadors i un segon moment amb 185.000 espectadors, a les 22:06 hores, en el primer capítol de l’estrena de la sèrie, amb una fidelitat del 85,7%.

Els dos capítols de Després de tu superen en audiència mitjana tots els capítols d’aquesta temporada de L’Alqueria Blanca i À Punt registra el seu millor prime time, amb un 7,7% des del 5 de setembre (10,7%), tot i que empata amb el 28 de novembre (7,7%).

Després de tu es va seguir també per les xarxes al mateix temps que l’emissió i els comentaris que felicitaven la ficció valenciana ja anunciaven el bon inici d’una sèrie que de segur es consolida dins de la graella del prime time dels diumenges a la nit. La comèdia, de 20 capítols de 25 minuts, produïda per Albena Produccions i Minoria Absoluta, està rodada a l’estudi 1 del Centre de Producció d’À Punt Mèdia a Burjassot.

La nit de diumenge es va completar amb l’estrena de la sèrie Benvinguts a la família que va aconseguir una quota de pantalla del 6,5% i va ser vista en algun moment per més de 200.000 persones. Protagonitzada per l’actriu Melani Olivares en TV3 el 2018 i està produïda per Arca Audiovisual (Grup Filmax).

 

Últimes notícies

Convoquen el 31 de gener a Benetússer una nova manifestació contra Mazón per la DANA

Més de 200 entitats, víctimes i comités de reconstrucció han convocat una marxa a Benetússer el 31 de gener a les 18.00 sota el lema 'Mazón a presó'. L'última protesta, prevista a València el 27 de desembre, va ser ajornada per la pluja.

Atur total de la flota valenciana per la nova norma de control de pesca de la UE

Entre 400 i 500 vaixells de les confraries valencianes han parat este dilluns en protesta per la nova norma de control de la UE. Una delegació s'ha concentrat a Madrid.

Basset espera tancar este dilluns la seua declaració sobre la dana

José Miguel Basset, ex inspector cap del Consorci Provincial de Bombers, ha représ el seu testimoniatge en el Jutjat de Catarroja i confia a finalitzar hui. La sessió es reprén després de quasi huit hores de preguntes el divendres.

Roberto Bautista cau davant Shang i s’acomiada en la primera ronda d’Austràlia

L'espanyol va perdre en quatre sets (6-4, 6-7(2), 6-4 i 6-0) en 2h56 després d'una baixada física en el tram final. Shang va avançar i espera rival en segona ronda.

Cancel·lat l’AVE València-Sevilla després de l’accident de Adamuz

L'accident ferroviari de Adamuz, amb almenys 39 morts, ha obligat a cancel·lar este dilluns l'únic AVE diari entre València i Sevilla. La circulació seguix interrompuda en la zona.

La tragèdia ferroviària de Adamuz ha suspés les agendes oficials en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha suspés la majoria d'actes públics després de l'accident ferroviari de Adamuz, amb minuts de silenci a les 12 hores a València i Alacant.

Basset espera concloure este dilluns la seua declaració sobre la DANA i ‘tancar este episodi’

Basset reprén la seua compareixença com a testimoni en Instrucció 3 de Catarroja després de quasi huit hores de preguntes el divendres. Confia a 'tancar este episodi'.

La tragèdia ferroviària de Adamuz suspén les agendes oficials en la Comunitat Valenciana

La majoria d'actes públics de Generalitat, Delegació del Govern i Ajuntament de València ha quedat suspesa després del sinistre en Adamuz, amb almenys 39 morts. A les 12 es guardarà un minut de silenci davant l'Ajuntament en resposta a la convocatòria de la FEMP.