‘Després de tu’ aconsegueix un 8,6% d’audiència en l’estrena dominical

Després de tu va ser anit l’opció elegida per a la nit de diumenge de més de 229.000 espectadores i espectadors d’À Punt televisió. La nova aposta de la televisió pública va rebre una excel·lent resposta per part de l’audiència. Després de tu va aconseguir un 8,6% de quota de pantalla, amb 164.000 espectadors de mitjana en el primer capítol de la nit (“Teràpia familiar”) i va mantindre la fidelitat de l’audiència en el segon capítol (“Galetes”) amb un 8,7% de quota i mantenint els 164.000 espectadors de mitjana de la nit.

Els dos primers capítols de la coproducció d’À Punt i TV3 amb la col·laboració d’IB3 que es va veure de forma simultània en les tres cadenes públiques autonòmiques, va obtindre una audiència de 229.000 espectadors que en algun moment de la nit van seguir Després de tu.

Aquest diumenge la televisió pública valenciana ha aconseguit un share del 4,1% i s’han registrat dos moments destacats dins del seguiment d’À Punt per part de l’audiència amb un primer minut d’or en l’Informatiu NTC Nit amb 186.000 espectadors i un segon moment amb 185.000 espectadors, a les 22:06 hores, en el primer capítol de l’estrena de la sèrie, amb una fidelitat del 85,7%.

Els dos capítols de Després de tu superen en audiència mitjana tots els capítols d’aquesta temporada de L’Alqueria Blanca i À Punt registra el seu millor prime time, amb un 7,7% des del 5 de setembre (10,7%), tot i que empata amb el 28 de novembre (7,7%).

Després de tu es va seguir també per les xarxes al mateix temps que l’emissió i els comentaris que felicitaven la ficció valenciana ja anunciaven el bon inici d’una sèrie que de segur es consolida dins de la graella del prime time dels diumenges a la nit. La comèdia, de 20 capítols de 25 minuts, produïda per Albena Produccions i Minoria Absoluta, està rodada a l’estudi 1 del Centre de Producció d’À Punt Mèdia a Burjassot.

La nit de diumenge es va completar amb l’estrena de la sèrie Benvinguts a la família que va aconseguir una quota de pantalla del 6,5% i va ser vista en algun moment per més de 200.000 persones. Protagonitzada per l’actriu Melani Olivares en TV3 el 2018 i està produïda per Arca Audiovisual (Grup Filmax).

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.