17.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Filtració ‘La isla de las tentaciones 2’: Primeres parelles confirmades

 

La segona edició del programa ‘La isla de las tentaciones‘ va agafant forma. En els últims dies han sigut continus els rumors en xarxes socials respecte a les parelles seleccionades per a participar en la segona edició del reality. El rodatge va començar a mitjans de mes en la República Dominicana de la mà de Sandra Barneda i s’estrenarà esta tardor per a substituir ‘GH VIP’.

 

Segons ha informat ‘Telezine’, a pesar de l’absència d’un comunicat oficial per part de la productora del programa, ja han eixit a la llum algunes de les parelles que passaran a formar part d’esta segona temporada de ‘La isla de las tentaciones’.

 

La primera parella que formaria part del càsting és la formada per Melyssa Pinto i Tom Brusse ( ‘Myhyv’), ja que els dos han abandonat les xarxes socials al mateix temps durant la gravació del reality. Durant estos mesos només han publicat posts patrocinant marques, però estos estarien ja programats.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

BB (sortim els dos sense maquillar …)

Una publicació compartida de @ martapenateamador el

 

Marta Peñate ( ‘GH 16’) també podria participar en esta nova temporada al costat de Lester, la seua parella des de fa anys i amb el que es va donar una segona oportunitat després de deixar la relació en 2018. Una altra possible parella seria Arantxa Bustos i Elías. L’ex concursant de ‘Gandia Shore’ i ‘Supervivientes’ posaria a prova la seua història d’amor amb el pilot de motos durant la convivència en l’illa.

 

 

A demés, es rumoreja que la Marta de Lola i James Lover podrien unir-se en les anteriors parelles citades. La parella nascuda en ‘Myhyv‘ també ha estat molt parada en els seus comptes d”Instagram’, coincidint les seues últimes publicacions amb l’inici del rodatge de ‘La isla de las tentaciones’. Parlant de Marta, només compartix imatges patrocinades.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.