Filtració ‘La isla de las tentaciones 2’: Primeres parelles confirmades

 

La segona edició del programa ‘La isla de las tentaciones‘ va agafant forma. En els últims dies han sigut continus els rumors en xarxes socials respecte a les parelles seleccionades per a participar en la segona edició del reality. El rodatge va començar a mitjans de mes en la República Dominicana de la mà de Sandra Barneda i s’estrenarà esta tardor per a substituir ‘GH VIP’.

 

Segons ha informat ‘Telezine’, a pesar de l’absència d’un comunicat oficial per part de la productora del programa, ja han eixit a la llum algunes de les parelles que passaran a formar part d’esta segona temporada de ‘La isla de las tentaciones’.

 

La primera parella que formaria part del càsting és la formada per Melyssa Pinto i Tom Brusse ( ‘Myhyv’), ja que els dos han abandonat les xarxes socials al mateix temps durant la gravació del reality. Durant estos mesos només han publicat posts patrocinant marques, però estos estarien ja programats.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

BB (sortim els dos sense maquillar …)

Una publicació compartida de @ martapenateamador el

 

Marta Peñate ( ‘GH 16’) també podria participar en esta nova temporada al costat de Lester, la seua parella des de fa anys i amb el que es va donar una segona oportunitat després de deixar la relació en 2018. Una altra possible parella seria Arantxa Bustos i Elías. L’ex concursant de ‘Gandia Shore’ i ‘Supervivientes’ posaria a prova la seua història d’amor amb el pilot de motos durant la convivència en l’illa.

 

 

A demés, es rumoreja que la Marta de Lola i James Lover podrien unir-se en les anteriors parelles citades. La parella nascuda en ‘Myhyv‘ també ha estat molt parada en els seus comptes d”Instagram’, coincidint les seues últimes publicacions amb l’inici del rodatge de ‘La isla de las tentaciones’. Parlant de Marta, només compartix imatges patrocinades.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.