Filtració ‘La isla de las tentaciones 2’: Primeres parelles confirmades

 

La segona edició del programa ‘La isla de las tentaciones‘ va agafant forma. En els últims dies han sigut continus els rumors en xarxes socials respecte a les parelles seleccionades per a participar en la segona edició del reality. El rodatge va començar a mitjans de mes en la República Dominicana de la mà de Sandra Barneda i s’estrenarà esta tardor per a substituir ‘GH VIP’.

 

Segons ha informat ‘Telezine’, a pesar de l’absència d’un comunicat oficial per part de la productora del programa, ja han eixit a la llum algunes de les parelles que passaran a formar part d’esta segona temporada de ‘La isla de las tentaciones’.

 

La primera parella que formaria part del càsting és la formada per Melyssa Pinto i Tom Brusse ( ‘Myhyv’), ja que els dos han abandonat les xarxes socials al mateix temps durant la gravació del reality. Durant estos mesos només han publicat posts patrocinant marques, però estos estarien ja programats.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

BB (sortim els dos sense maquillar …)

Una publicació compartida de @ martapenateamador el

 

Marta Peñate ( ‘GH 16’) també podria participar en esta nova temporada al costat de Lester, la seua parella des de fa anys i amb el que es va donar una segona oportunitat després de deixar la relació en 2018. Una altra possible parella seria Arantxa Bustos i Elías. L’ex concursant de ‘Gandia Shore’ i ‘Supervivientes’ posaria a prova la seua història d’amor amb el pilot de motos durant la convivència en l’illa.

 

 

A demés, es rumoreja que la Marta de Lola i James Lover podrien unir-se en les anteriors parelles citades. La parella nascuda en ‘Myhyv‘ també ha estat molt parada en els seus comptes d”Instagram’, coincidint les seues últimes publicacions amb l’inici del rodatge de ‘La isla de las tentaciones’. Parlant de Marta, només compartix imatges patrocinades.

Últimes notícies

Mazón estudiarà el rebuig de la jutgessa a la seua personació en la causa de la DANA

Carlos Mazón anuncia que analitzarà la decisió de la jutgessa que ha rebutjat la seua personació en la causa sobre la gestió de la DANA a Catarroja i actuarà en conseqüència.

La jutgessa de Catarroja nega a Mazón personar-se en la causa penal per la DANA

La magistrada de Catarroja manté a Carlos Mazón com a testimoni en la causa per la gestió de la DANA i rebutja el seu intent de personar-se, al no existir eixa figura en el procés penal espanyol.

La jutgessa de Catarroja impedix a Mazón personar-se en la causa penal per la dana

La jutgessa de Catarroja denega la sol·licitud de Carlos Mazón per a personar-se en la causa penal sobre la gestió de la dana i manté la seua condició de testimoni.

Un alt càrrec assenyala que Presidència va demanar la crida de Aemet filtrada de forma manipulada

El subdirector d'Emergències de la Generalitat declara davant el jutge que Presidència va sol·licitar la còpia de la crida entre Aemet i el 112 sobre la dana, la versió retallada de la qual es va filtrar després a la premsa, i detalla un procediment intern sense rastre documental formal.

L’oposició titlla de negoci el decret per a portar a València 220 obres de Sorolla

PSPV i Compromís critiquen la urgència del decret que permet a la Generalitat arrendar col·leccions culturals per a portar 220 obres de Sorolla, mentres PP i Vox ho defenen com una aposta per la cultura.

El Vila-real manté el seu ple de victòries de lliga en Montilivi davant el Girona

El Vila-real arriba a Montilivi amb un ple de cinc triomfs de lliga en les seues visites al Girona, inclosa l'última per 0-1 amb gol decisiu de Etta Eyong en el tram final.

Mazón reclama saber si seguix investigat en la causa judicial sobre la dana

Carlos Mazón defén que té dret a conéixer si continua sent investigat en la causa per la gestió de la dana en un jutjat de Catarroja i explica per què ha demanat personar-se en el procediment.

Alerta groga a Castelló per ratxes de vent de fins a 80 km/h

La Aemet activa l'avís groc en tota la província de Castelló per fortes ratxes de vent del nord-oest i per fenòmens costaners durant la matinada del dimecres.