Filtració ‘La isla de las tentaciones 2’: Primeres parelles confirmades

 

La segona edició del programa ‘La isla de las tentaciones‘ va agafant forma. En els últims dies han sigut continus els rumors en xarxes socials respecte a les parelles seleccionades per a participar en la segona edició del reality. El rodatge va començar a mitjans de mes en la República Dominicana de la mà de Sandra Barneda i s’estrenarà esta tardor per a substituir ‘GH VIP’.

 

Segons ha informat ‘Telezine’, a pesar de l’absència d’un comunicat oficial per part de la productora del programa, ja han eixit a la llum algunes de les parelles que passaran a formar part d’esta segona temporada de ‘La isla de las tentaciones’.

 

La primera parella que formaria part del càsting és la formada per Melyssa Pinto i Tom Brusse ( ‘Myhyv’), ja que els dos han abandonat les xarxes socials al mateix temps durant la gravació del reality. Durant estos mesos només han publicat posts patrocinant marques, però estos estarien ja programats.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

BB (sortim els dos sense maquillar …)

Una publicació compartida de @ martapenateamador el

 

Marta Peñate ( ‘GH 16’) també podria participar en esta nova temporada al costat de Lester, la seua parella des de fa anys i amb el que es va donar una segona oportunitat després de deixar la relació en 2018. Una altra possible parella seria Arantxa Bustos i Elías. L’ex concursant de ‘Gandia Shore’ i ‘Supervivientes’ posaria a prova la seua història d’amor amb el pilot de motos durant la convivència en l’illa.

 

 

A demés, es rumoreja que la Marta de Lola i James Lover podrien unir-se en les anteriors parelles citades. La parella nascuda en ‘Myhyv‘ també ha estat molt parada en els seus comptes d»Instagram’, coincidint les seues últimes publicacions amb l’inici del rodatge de ‘La isla de las tentaciones’. Parlant de Marta, només compartix imatges patrocinades.

Últimes notícies

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’incompetència en la gestió de la vaga docent

Diana Morant critica la gestió de Juanfran Pérez Llorca i del Consell davant la vaga indefinida del professorat i reclama canvis urgents en la negociació.

Good Films rodarà vint pel·lícules en Ciutat de la Llum en la dècada vinent

Good Films Studios Spain es compromet a rodar vint pel·lícules en els estudis Ciutat de la Llum d'Alacant en els pròxims deu anys, amb una forta aposta per convertir el complex en un gran pol audiovisual europeu.

La jutgessa que investiga la dana de 2024 suspén una declaració per falta de seguretat

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestion de la dana de 2024 ha suspés una declaracion testifical prevista per al dilluns en considerar que no hi ha garantias de seguretat suficients després d'una recent concentracion davant el jutjat.

Bustinduy denuncia una agressió intolerable d’un policia a una professora en una protesta educativa

Pablo Bustinduy condemna l'agressió d'un agent de la Policia Nacional a una professora durant una protesta per l'educació pública valenciana i reclama que s'assumisquen responsabilitats. El ministre insistix en la defensa de l'escola pública i demana a les administracions sentit comuna i empatia.

La jutgessa de la DANA reclama a Utiel i Chiva que acrediten els avisos d’Emergències

La magistrada que investiga la gestió de la DANA demana a Utiel i Chiva que certifiquen els avisos del Centre d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024 i rebutja noves testificals.

STEPV, CCOO i UGT seguiran amb les protestes fins que Educació arreplegue les seues peticions

STEPV, CCOO i UGT mantindran les accions de protesta del professorat mentres la Conselleria d'Educació no entregue el document base amb les seues aportacions i avanços en tots els temes.

Un expert alerta que les platges espanyoles retrocediran fins a 80 metres per a 2100

Les platges espanyoles podrien perdre entre 60 i 80 metres d'amplària d'ací a 2100 per la pujada del nivell de la mar i les obres que frenen el moviment natural de l'arena, segons advertix un expert en dinàmica costanera.

El Vila-real aposta per Íñigo Pérez i li firma tres temporades per a la seua banqueta

El Vila-real fitxa a Íñigo Pérez per tres temporades per a rellevar a Marcelino en la banqueta groguet després de la seua etapa en el Rayo Vallecano i amb debut en la Champions a la vista.