Filtració ‘La isla de las tentaciones 2’: Primeres parelles confirmades

 

La segona edició del programa ‘La isla de las tentaciones‘ va agafant forma. En els últims dies han sigut continus els rumors en xarxes socials respecte a les parelles seleccionades per a participar en la segona edició del reality. El rodatge va començar a mitjans de mes en la República Dominicana de la mà de Sandra Barneda i s’estrenarà esta tardor per a substituir ‘GH VIP’.

 

Segons ha informat ‘Telezine’, a pesar de l’absència d’un comunicat oficial per part de la productora del programa, ja han eixit a la llum algunes de les parelles que passaran a formar part d’esta segona temporada de ‘La isla de las tentaciones’.

 

La primera parella que formaria part del càsting és la formada per Melyssa Pinto i Tom Brusse ( ‘Myhyv’), ja que els dos han abandonat les xarxes socials al mateix temps durant la gravació del reality. Durant estos mesos només han publicat posts patrocinant marques, però estos estarien ja programats.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

BB (sortim els dos sense maquillar …)

Una publicació compartida de @ martapenateamador el

 

Marta Peñate ( ‘GH 16’) també podria participar en esta nova temporada al costat de Lester, la seua parella des de fa anys i amb el que es va donar una segona oportunitat després de deixar la relació en 2018. Una altra possible parella seria Arantxa Bustos i Elías. L’ex concursant de ‘Gandia Shore’ i ‘Supervivientes’ posaria a prova la seua història d’amor amb el pilot de motos durant la convivència en l’illa.

 

 

A demés, es rumoreja que la Marta de Lola i James Lover podrien unir-se en les anteriors parelles citades. La parella nascuda en ‘Myhyv‘ també ha estat molt parada en els seus comptes d»Instagram’, coincidint les seues últimes publicacions amb l’inici del rodatge de ‘La isla de las tentaciones’. Parlant de Marta, només compartix imatges patrocinades.

Últimes notícies

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Kayne Van Oevelen reforça la porteria del València cedit per l’Ipswich Town

El València CF ha incorporat el porter neerlandés Kayne Van Oevelen cedit per l’Ipswich Town per a esta temporada i sense opció de compra. El jove guardameta arriba després de destacar amb el FC Volendam en l’Eredivisie 2023-24.

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.