9.7 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

“A mi em fa mal”, Irene Rosales es planteja abandonar ‘Viva la vida’

Irene Rosales està cansada i ha explotat aquest diumenge en ‘Viva la Vida’. La dona de Kiko Rivera està al límit i després de passar uns mesos realment complicats el menys que necessita ara és veure’s en el punt de mira i ser assenyalada com la ‘culpable’ de la ruptura del seu marit amb la seua mare, Isabel Pantoja.

Irene ha arribat al seu punt de cansament més alt i ha dit: “Arriba un punt en el qual m’ha de ser igual tot. Estos comentaris són el meu dia a dia”.

A pesar que la dona de Kiko Rivera sempre intenta mantindre’s al marge i ser prudent, no ha pogut evitar veure’s esguitada pels comentaris i és acusada de “ser la mà que bressola el bressol”. De fet, la pròpia Anabel Pantoja ho ha insinuat. Irene respon.

Manipula Irene Rosales a Kiko Rivera? És cert que mou els fils de tots els seus moviments? “No sé què faig en este món si tot ho faig malament”, és el primer que diu Irene Rosales en la seua trobada privada amb Emma García. Està cansada i manifesta que li “importa un rave” el que diguen els altres.

 

Irene Rosales parla de les polèmiques familiars en ‘Viva la Vida’

 

“Estes acusacions són constants i en bona part és perquè treball en televisió. A mi com a persona em fa mal. Kiko és tot el contrari, no vol que ho deixe. El fet que jo siga ací mai acabarà per a ell”, ha explicat.

Irene Rosales, que ha deixat clar que la seua vida amb el seu marit, malgrat tot el dolor i les dificultats, és el més normal possible. “No parlem de les polèmiques… Vull buscar una solució perquè això no siga un aclaparament totes les setmanes, faré el que puga per a la meua pau”, ha afegit.

Irene Rosales no se sent “culpable de res” però per què diuen tot això d’ella? “Estic tranquil·la per la meua manera d’actuar, no he fet gens dolent.

Si la gent pensa que jo moc a Kiko està confosa perquè jo discutisc més amb Kiko des que està el conflicte amb la seua família. Jo hi ha coses amb les quals no estic d’acord, però això no quitació que li vaja a secundar. Li done els meus consells i ell si vol els escolta o no”.

I és que Irene no estava d’acord que Kiko acudira a ‘Viernes Deluxe’ la setmana passada i ell ho va fer, donant així a entendre que ella no decideix per ell: “Cadascun és majoret i fa el que vol. Sí que és cert que és molt fàcil assenyalar per a llevar-se la culpa i la responsabilitat un mateix. Jo no vaig començar això ni vaig parlar malament de ningú. Vaig vindre a defensar-me quan periodistes van començar a dir que la meua sogra parlava malament de mi”.

 

Irene Rosales respon a Anabel Pantoja

 

En la seua tibant trobada amb Kiko Rivera que es va viure en el plató del ‘Deluxe‘, Anabel Pantoja va arribar a dir que, quan el seu cosí estava mal, a ella se li va apartar quan Irene i Isabel Pantoja li van acompanyar perquè es curara de les seues addiccions i molts van entendre que insinuava que Irene era la que ho manejava tot. Ara, la col·laboradora respon.

“A l’única cosa que es pot referir amb això és als dies que vam estar la Rocío i és veritat que vam estar la seua mare, Fran, jo i els nostres fills. I sí que és cert que vam dir que no vinguera ningú perquè era un tema que no sabíem com tractar”, diu Irene. “No considere que les paraules d’Anabel m’estiga dient això”.

Irene Rosales es planteja deixar el seu treball en televisió

 

Tal és la pressió que Irene s’ha plantejat, en alguna ocasió, deixar el seu treball com a col·laboradora en ‘Viva la vida’: “Arriba un punt que m’és igual tot, és el meu dia a dia. M’ataquen perquè treball en la televisió i a vegades em ronda pel cap deixar la tele, no sols per mi, també per Kiko. A ell l’afecta que jo siga ací. Però ell no vol que em vaja d’ací”.

 

Això és el que va dir Isabel Pantoja de la seua nora, Irene Rosales

 

Cal recordar el dia en què Suso el va informar a Irene Rosales de totes les coses que la seua sogra, Isabel Pantoja, anava dient sobre ella a la seua esquena i a determinats periodistes amb la intenció que ho filtraren.

Irene Rosales ja ha tocat fons i ha donat un colp en la taula en adonar-se que la situació no té eixida i que és o ella o els altres. “A mi només m’importa la meua opinió, la qual cosa opine tothom m’importa un rave”, ha dit realment tocada i afectada després de les últimes polèmiques familiars.

Últimes notícies

Xoc de tres camions talla l’AP-7 a Castelló durant tota la nit

Un accident entre tres camions talla l'AP-7 al seu pas per Castelló des de la matinada i obliga a desviar per la N-340. La V-31 registra 8 km de retencions.

Pérez Llorca, Tellado i Mompó han acompanyat a Catalá en el sopar de Nadal del PP de València

Mig miler d'afiliats han acudit al sopar de Nadal del PP de València, en la qual Pérez Llorca, Tellado i Mompó han abrigallat a Catalá. L'alcaldessa ha reivindicat unitat, ha fet balanç de gestió i ha carregat contra el PSOE.

Enric Mas competirà en la Challenge Mallorca 2026 després de la seua operació de varices

Enric Mas ja entrena després de passar per quiròfan i fixa la seua reaparició en la Challenge Mallorca 2026. Movistar presenta el seu projecte per a 2026 amb Uijtdebroeks com a aposta de lideratge.

Enric Mas confia a tornar millor després de la seua operació de varices

El mallorquí es va mostrar optimista en la presentació del Movistar Team: després d'operar-se de varices a la cama esquerra, ja entrena i apunta a iniciar 2026 amb bon peu.

Unzué apunta a Uijtdebroeks com a líder del Movistar per a 2026

Movistar va presentar els seus equips i el seu full de ruta per a 2026. Unzué confia a impulsar a Cian Uijtdebroeks com a referent i reforçar el bloc masculí i femení.

El cap de gabinet de Mazón va atestar que no sabia de confinaments i va remetre la decisió a un assessor

José Manuel Cuenca va declarar que desconeixia l'encaix legal d'un confinament durant la dana i va traslladar el dubte a un altre membre del gabinet. Els missatges amb Salomé Pradas il·lustren el debat intern i motiven una nova citació judicial.

Ford renova per sis mesos l’ERTO Xarxa d’Almussafes amb les mateixes condicions

La planta d'Almussafes ha renovat per sis mesos l'ERTO Xarxa amb les regles vigents en 2025: 4.152 afectats de manera rotativa, 996 llocs diaris en regulacion i el 90% del salari amb el 100% de complements.

El sector agroalimentari reclama més innovació per a ser sostenible i competitiu

La IV Trobada Renowagro ha posat el focus en la tecnologia i l'I+D com a palanques per a guanyar rendibilitat, sostenibilitat i competitivitat. Administracions, indústria i científics han defés regles clares per a accelerar l'adopció de solucions en el camp.