Makoke i la seua filla Anita Matamoros es despullen a Instagram

Makoke i Anita Matamoros juntes en un esdeveniment

Makoke i Anita Matamoros juntes en un esdeveniment | Arxiu

 

 

Aquesta vegada Anita Matamoros i Makoke han sorprés als seus seguidors amb una fotografia del seu sense roba. Sembla que mare i filla s’hagen posat d’acord, però el cert és que la primera a compartir la publicació va ser Makoke. Tres dies després, la seua filla va imitar la seua mare fent pública una imatge molt semblant.

 

La fotografia de l’exdona de Kiko Matamoros ha capturat el seu cos sense roba de cintura cap a dalt d’esquena a la càmera. Respecte a Anita, aquesta ha sigut un poc més discreta i ha exhibit només la meitat de la seua esquena i el seu rostre.

 

Diferència de 12 mil ‘likes’

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

La diferència més evident entre les dos publicacions és el número de ‘likes’ que ha rebut cadascuna: mentre que Anita Matamoros ha aconseguit 24.356 ‘likes’, la seua progenitora no arriba als 10.000.

 

En els comentaris passa tot el contrari: Makoke duplica la quantitat d’opinions arribant als 274 comentaris, i la seua filla ha rebut el comentari de tan sols de 73 seguidors d’Instagram.

 

A més a més, si ens fixem més detingudament en els perfils de mare i filla, veiem que Ana Matamoros supera de lluny el nombre de seguidors de la seua mare. La filla del col·laborador de ‘Sálvame’ té un total de 448 mil seguidors, i Makoke arriba de moment als 252 mil.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

Les dos són ‘influencers’

El fet que una publicació d’Anita Matamoros siga viral no és estrany, ja que des que va complir els 18 anys s’ha posicionat ràpidament com una de les ‘influencers’ amb més fama de tot el país.

 

La jove Matamoros ha rebut moltes ofertes per representar marques, i a través del seu canal de ‘MTMAD’ ens està mostrant la seua vida més íntima, permetent que els seus seguidors puguen seguir el seu dia a dia a Milà.

 

D’altra banda, Makoke invertix molt de temps en estar activa a les suves xarxes socials, i des de la seua eixida de ‘GH VIP’ podem ser partícips de la seua rutina diària gràcies a Instagram.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.