Makoke i la seua filla Anita Matamoros es despullen a Instagram

Makoke i Anita Matamoros juntes en un esdeveniment

Makoke i Anita Matamoros juntes en un esdeveniment | Arxiu

 

 

Aquesta vegada Anita Matamoros i Makoke han sorprés als seus seguidors amb una fotografia del seu sense roba. Sembla que mare i filla s’hagen posat d’acord, però el cert és que la primera a compartir la publicació va ser Makoke. Tres dies després, la seua filla va imitar la seua mare fent pública una imatge molt semblant.

 

La fotografia de l’exdona de Kiko Matamoros ha capturat el seu cos sense roba de cintura cap a dalt d’esquena a la càmera. Respecte a Anita, aquesta ha sigut un poc més discreta i ha exhibit només la meitat de la seua esquena i el seu rostre.

 

Diferència de 12 mil ‘likes’

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

La diferència més evident entre les dos publicacions és el número de ‘likes’ que ha rebut cadascuna: mentre que Anita Matamoros ha aconseguit 24.356 ‘likes’, la seua progenitora no arriba als 10.000.

 

En els comentaris passa tot el contrari: Makoke duplica la quantitat d’opinions arribant als 274 comentaris, i la seua filla ha rebut el comentari de tan sols de 73 seguidors d’Instagram.

 

A més a més, si ens fixem més detingudament en els perfils de mare i filla, veiem que Ana Matamoros supera de lluny el nombre de seguidors de la seua mare. La filla del col·laborador de ‘Sálvame’ té un total de 448 mil seguidors, i Makoke arriba de moment als 252 mil.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

Les dos són ‘influencers’

El fet que una publicació d’Anita Matamoros siga viral no és estrany, ja que des que va complir els 18 anys s’ha posicionat ràpidament com una de les ‘influencers’ amb més fama de tot el país.

 

La jove Matamoros ha rebut moltes ofertes per representar marques, i a través del seu canal de ‘MTMAD’ ens està mostrant la seua vida més íntima, permetent que els seus seguidors puguen seguir el seu dia a dia a Milà.

 

D’altra banda, Makoke invertix molt de temps en estar activa a les suves xarxes socials, i des de la seua eixida de ‘GH VIP’ podem ser partícips de la seua rutina diària gràcies a Instagram.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.