Makoke i la seua filla Anita Matamoros es despullen a Instagram

Makoke i Anita Matamoros juntes en un esdeveniment

Makoke i Anita Matamoros juntes en un esdeveniment | Arxiu

 

 

Aquesta vegada Anita Matamoros i Makoke han sorprés als seus seguidors amb una fotografia del seu sense roba. Sembla que mare i filla s’hagen posat d’acord, però el cert és que la primera a compartir la publicació va ser Makoke. Tres dies després, la seua filla va imitar la seua mare fent pública una imatge molt semblant.

 

La fotografia de l’exdona de Kiko Matamoros ha capturat el seu cos sense roba de cintura cap a dalt d’esquena a la càmera. Respecte a Anita, aquesta ha sigut un poc més discreta i ha exhibit només la meitat de la seua esquena i el seu rostre.

 

Diferència de 12 mil ‘likes’

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

La diferència més evident entre les dos publicacions és el número de ‘likes’ que ha rebut cadascuna: mentre que Anita Matamoros ha aconseguit 24.356 ‘likes’, la seua progenitora no arriba als 10.000.

 

En els comentaris passa tot el contrari: Makoke duplica la quantitat d’opinions arribant als 274 comentaris, i la seua filla ha rebut el comentari de tan sols de 73 seguidors d’Instagram.

 

A més a més, si ens fixem més detingudament en els perfils de mare i filla, veiem que Ana Matamoros supera de lluny el nombre de seguidors de la seua mare. La filla del col·laborador de ‘Sálvame’ té un total de 448 mil seguidors, i Makoke arriba de moment als 252 mil.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

Les dos són ‘influencers’

El fet que una publicació d’Anita Matamoros siga viral no és estrany, ja que des que va complir els 18 anys s’ha posicionat ràpidament com una de les ‘influencers’ amb més fama de tot el país.

 

La jove Matamoros ha rebut moltes ofertes per representar marques, i a través del seu canal de ‘MTMAD’ ens està mostrant la seua vida més íntima, permetent que els seus seguidors puguen seguir el seu dia a dia a Milà.

 

D’altra banda, Makoke invertix molt de temps en estar activa a les suves xarxes socials, i des de la seua eixida de ‘GH VIP’ podem ser partícips de la seua rutina diària gràcies a Instagram.

Últimes notícies

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim rescata de matinada una pastera amb 19 migrants, 18 hòmens i una dona, a 44 milles de la costa d'Alacant i els trasllada al port.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim va rescatar de matinada una pastera amb 19 persones a bord, a 44 milles nàutiques de la costa d'Alacant, i les va traslladar al port de la ciutat.

Aitana transforma el Roig Arena a la seua Habitació Blava en una nit de Superestrella

Aitana convertix el Roig Arena de València a la seua Habitació Blava en el primer de dos concerts consecutius, amb un xou que alterna vulnerabilitat, espectacle i missatges d'autoestima.

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.