Makoke i la seua filla Anita Matamoros es despullen a Instagram

Makoke i Anita Matamoros juntes en un esdeveniment

Makoke i Anita Matamoros juntes en un esdeveniment | Arxiu

 

 

Aquesta vegada Anita Matamoros i Makoke han sorprés als seus seguidors amb una fotografia del seu sense roba. Sembla que mare i filla s’hagen posat d’acord, però el cert és que la primera a compartir la publicació va ser Makoke. Tres dies després, la seua filla va imitar la seua mare fent pública una imatge molt semblant.

 

La fotografia de l’exdona de Kiko Matamoros ha capturat el seu cos sense roba de cintura cap a dalt d’esquena a la càmera. Respecte a Anita, aquesta ha sigut un poc més discreta i ha exhibit només la meitat de la seua esquena i el seu rostre.

 

Diferència de 12 mil ‘likes’

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

La diferència més evident entre les dos publicacions és el número de ‘likes’ que ha rebut cadascuna: mentre que Anita Matamoros ha aconseguit 24.356 ‘likes’, la seua progenitora no arriba als 10.000.

 

En els comentaris passa tot el contrari: Makoke duplica la quantitat d’opinions arribant als 274 comentaris, i la seua filla ha rebut el comentari de tan sols de 73 seguidors d’Instagram.

 

A més a més, si ens fixem més detingudament en els perfils de mare i filla, veiem que Ana Matamoros supera de lluny el nombre de seguidors de la seua mare. La filla del col·laborador de ‘Sálvame’ té un total de 448 mil seguidors, i Makoke arriba de moment als 252 mil.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

Les dos són ‘influencers’

El fet que una publicació d’Anita Matamoros siga viral no és estrany, ja que des que va complir els 18 anys s’ha posicionat ràpidament com una de les ‘influencers’ amb més fama de tot el país.

 

La jove Matamoros ha rebut moltes ofertes per representar marques, i a través del seu canal de ‘MTMAD’ ens està mostrant la seua vida més íntima, permetent que els seus seguidors puguen seguir el seu dia a dia a Milà.

 

D’altra banda, Makoke invertix molt de temps en estar activa a les suves xarxes socials, i des de la seua eixida de ‘GH VIP’ podem ser partícips de la seua rutina diària gràcies a Instagram.

Últimes notícies

PP i Vox imposen en Les Corts el seu dictamen sobre la dana entre dures crítiques de l’oposició

PP i Vox acorden en Les Corts un dictamen de 126 pàgines sobre la dana de 2024 que responsabilitza a l'Estat i a la Generalitat, mentres l'oposició el qualifica d'ignomínia i el compara amb l'informe del metre de 2006.

València llança la campanya de l’Orgull 2026 amb el lema La meta que compartim

València presenta la campanya institucional de l'Orgull LGTBIQ+ 2026, centrada en l'esport i vinculada als XII Gai Games que se celebraran a la ciutat entre el 27 de juny i el 4 de juliol.

L’Enforne Alacant reforça el seu lateral dret amb el portugués Rafael Vasconcelos fins a 2028

L'Enforne Alacant incorpora a l'internacional portugués Rafael Vasconcelos, cedit pel Sporting de Portugal fins a 2028, per a reforçar el lateral dret i la primera línia.

Educació obri el termini d’inscripció per a les proves d’accés a la universitat

Educació obri el termini d'inscripció a la PAU 2026 per a alumnat de secundària i posa en marxa un portal renovat amb tota la informació acadèmica i administrativa.

L’any de somni de Claudio Barragán: del futbol regional a l’ascens del Eldense a Segona

Claudio Barragán culmina un any excepcional en aconseguir l'ascens del Eldense a la Lliga Hypermotion, després d'iniciar la passada temporada en la categoria més baixa del futbol regional.

Ford destaca que el Bast convertix a Almussafes en un pilar estratègic a Europa

La direcció de Ford trasllada a la plantilla d'Almussafes que l'arribada del nou Bast reforça el seu paper com a planta estratègica a Europa i marca l'estàndard que la companyia vol per a la regió.

El PP confia en un acord que pose fi a la vaga docent i acusa a Morant de polititzar-la

El síndic del PP en Les Corts, Fernando Pastor, confia en un acord entre Educació i sindicats que desactive la vaga indefinida del professorat i acusa a Diana Morant de polititzar el conflicte.

Els sindicats celebren el nou model Bast per a Ford Almussafes i exigixen detalls sobre ocupació

Els sindicats de Ford Almussafes valoren l'arribada del nou Bast a partir de 2028 com un alleujament per a la planta, però reclamen dades clares sobre volum de producció i ocupació associada.