Makoke i la seua filla Anita Matamoros es despullen a Instagram

Makoke i Anita Matamoros juntes en un esdeveniment

Makoke i Anita Matamoros juntes en un esdeveniment | Arxiu

 

 

Aquesta vegada Anita Matamoros i Makoke han sorprés als seus seguidors amb una fotografia del seu sense roba. Sembla que mare i filla s’hagen posat d’acord, però el cert és que la primera a compartir la publicació va ser Makoke. Tres dies després, la seua filla va imitar la seua mare fent pública una imatge molt semblant.

 

La fotografia de l’exdona de Kiko Matamoros ha capturat el seu cos sense roba de cintura cap a dalt d’esquena a la càmera. Respecte a Anita, aquesta ha sigut un poc més discreta i ha exhibit només la meitat de la seua esquena i el seu rostre.

 

Diferència de 12 mil ‘likes’

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

La diferència més evident entre les dos publicacions és el número de ‘likes’ que ha rebut cadascuna: mentre que Anita Matamoros ha aconseguit 24.356 ‘likes’, la seua progenitora no arriba als 10.000.

 

En els comentaris passa tot el contrari: Makoke duplica la quantitat d’opinions arribant als 274 comentaris, i la seua filla ha rebut el comentari de tan sols de 73 seguidors d’Instagram.

 

A més a més, si ens fixem més detingudament en els perfils de mare i filla, veiem que Ana Matamoros supera de lluny el nombre de seguidors de la seua mare. La filla del col·laborador de ‘Sálvame’ té un total de 448 mil seguidors, i Makoke arriba de moment als 252 mil.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

Les dos són ‘influencers’

El fet que una publicació d’Anita Matamoros siga viral no és estrany, ja que des que va complir els 18 anys s’ha posicionat ràpidament com una de les ‘influencers’ amb més fama de tot el país.

 

La jove Matamoros ha rebut moltes ofertes per representar marques, i a través del seu canal de ‘MTMAD’ ens està mostrant la seua vida més íntima, permetent que els seus seguidors puguen seguir el seu dia a dia a Milà.

 

D’altra banda, Makoke invertix molt de temps en estar activa a les suves xarxes socials, i des de la seua eixida de ‘GH VIP’ podem ser partícips de la seua rutina diària gràcies a Instagram.

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.