María Patiño confessa la seua fantasia sexual més inesperada

 

María Patiño està plena de sorpreses. La setmana passada, amb l’estrena de ‘Supervivientes’, els col·laboradors de ‘Sálvame’ es trobaven al plató comentant l’inici del programa i amb ell, de la primera prova en la lluita per aconseguir privilegis durant la primera setmana del concurs.

 

Aquesta prova consistia en una lluita de fang entre els concursants, que ha despertat la curiositat de l’audiència i dels col·laboradors del programa. Així, Gema López admetia: «Em muic per vore a Isabel Pantoja plena de fang».

 

Aprofitant l’ocasió, María Patiño revelava una de les seues fantasies sexuals més ocultes, i confessava: «Jo trobe súper eròtic vore a una persona bruta de fang». Ara s’entén que la presentadora siga molt fan de les terres canàries i que visite l’illa de Fuerteventura, famosa per les seues arenes i banys de fang, a la mínima ocasió que tinga.

 

Carlota Corredera li llança una proposta

Carlota Corredera no sabia com reaccionar a la confessió que acabava de fer la col·laboradora i, tot i que li va semblar un poc curiós, no va dubtar en proposar-li una cosa: «Si et sembla eròtic, no hi haurà fang a Espanya que no puga arribar ací».

 

D’aquesta manera, li llançava un repte a María Patiño, que en lloc de fer-se enrere i avergonyir-se, va decidir seguir-li la broma a la presentadora, i comprometre’s a omplir-se de fang si el programa ho requeria: «em compromet públicament a tirar-me al fang» va dir, davant l’estupefacció dels seus companys.

 

Una primera gala entre fang a ‘Supervivientes’

Com comentavem abans, la primera gala de ‘Supervivientes’ va tindre al fang com a protagonista. Abans de la prova es va decidir quina platja es quedaria cada grup de concursants, deixant la platja Pirata com a residència d’Isabel Pantoja, Chelo, Mónica Hoyos, les ‘Azúcar Moreno’ i Carlos Lozano.

 

Seguidament, ‘Superviventes’ va iniciar la prova, en la qual els equips havien d’aconseguir la major quantitat de fang. Per a fer-ho els concursants s’havien de banyar en fang i després extraure la quantitat que havien acumulat en el seu cos.

 

Isabel Pantoja es va posar fang fins i tot a la boca per a poder alçar-se amb la victòria, i aconseguir unes ulleres d’snorquel, un set de pesca i dos mantes.

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.