25.3 C
València
Diumenge, 4 maig, 2025

María Patiño confessa la seua fantasia sexual més inesperada

[the_ad_group id="6669"]

 

María Patiño està plena de sorpreses. La setmana passada, amb l’estrena de ‘Supervivientes’, els col·laboradors de ‘Sálvame’ es trobaven al plató comentant l’inici del programa i amb ell, de la primera prova en la lluita per aconseguir privilegis durant la primera setmana del concurs.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

Aquesta prova consistia en una lluita de fang entre els concursants, que ha despertat la curiositat de l’audiència i dels col·laboradors del programa. Així, Gema López admetia: «Em muic per vore a Isabel Pantoja plena de fang».

 

Aprofitant l’ocasió, María Patiño revelava una de les seues fantasies sexuals més ocultes, i confessava: «Jo trobe súper eròtic vore a una persona bruta de fang». Ara s’entén que la presentadora siga molt fan de les terres canàries i que visite l’illa de Fuerteventura, famosa per les seues arenes i banys de fang, a la mínima ocasió que tinga.

 

Carlota Corredera li llança una proposta

Carlota Corredera no sabia com reaccionar a la confessió que acabava de fer la col·laboradora i, tot i que li va semblar un poc curiós, no va dubtar en proposar-li una cosa: «Si et sembla eròtic, no hi haurà fang a Espanya que no puga arribar ací».

 

D’aquesta manera, li llançava un repte a María Patiño, que en lloc de fer-se enrere i avergonyir-se, va decidir seguir-li la broma a la presentadora, i comprometre’s a omplir-se de fang si el programa ho requeria: «em compromet públicament a tirar-me al fang» va dir, davant l’estupefacció dels seus companys.

 

Una primera gala entre fang a ‘Supervivientes’

Com comentavem abans, la primera gala de ‘Supervivientes’ va tindre al fang com a protagonista. Abans de la prova es va decidir quina platja es quedaria cada grup de concursants, deixant la platja Pirata com a residència d’Isabel Pantoja, Chelo, Mónica Hoyos, les ‘Azúcar Moreno’ i Carlos Lozano.

 

Seguidament, ‘Superviventes’ va iniciar la prova, en la qual els equips havien d’aconseguir la major quantitat de fang. Per a fer-ho els concursants s’havien de banyar en fang i després extraure la quantitat que havien acumulat en el seu cos.

 

Isabel Pantoja es va posar fang fins i tot a la boca per a poder alçar-se amb la victòria, i aconseguir unes ulleres d’snorquel, un set de pesca i dos mantes.

Últimes notícies

Detinguts quatre hòmens per agredir sexualment en grup una dona en la platja de la Malva-rosa

La detenció s’ha produït a les 7.30 h d’este diumenge prop de la discoteca Akuarela

Qui és qui en la causa judicial sobre la gestió de les inundacions

Una jutgessa, dos investigats, més de 250 testimonis i 40 acusacions en el procés penal per la DANA del 29 d’octubre

Un xiquet de 3 anys, ferit lleu en ser atacat per un gos a Oriola

El menut ha sigut traslladat per una SAMU al centre de salut

Els bombers rescaten tres persones a Benigànim, l’Alcúdia se Crespins i Xulilla

Dos dels tres evacuats són ciclistes i han patit diverses ferides

Mor un motorista de la Vall d’Uixó en col·lidir amb un turisme el conductor del qual ha donat positiu en cocaïna

L’accident ha deixat també una persona ferida greu traslladada en helicòpter a Saragossa

Investigadors valencians creen unes gominoles amb vitamines i minerals per a combatre carències nutricionals

Un equip de la UPV, junt amb universitats d’Itàlia i la Xina, desenvolupa llepolies impreses en 3D

Emergències activa l’alerta groga per tempestes a quasi tota la Comunitat Valenciana

Aemet preveu pluja acumulada de fins a 20 l/m² i possibilitat de granís en diverses comarques

Un jove mort a ganivetades i el seu germà, de 17 anys, ferit greu en una baralla a Natzaret

Més de 100 familiars de les víctimes col·lapsen les urgències de la Fe i clamen venjança