María Patiño s’emociona en la seua entrevista a Máxim Huerta

María Patiño entrevista a Máxim Huerta a 'Socialité'

María Patiño entrevista a Máxim Huerta a ‘Socialité’ | TELECINCO

 

María Patiño és una periodista passional que moltes vegades es deixa portar per l’emoció. Aquest últim cap de setmana, la presentadora de ‘Socialité’ va passar un moment complicat quan va haver d’entrevistar a l’exministre Máxim Huerta (i excompany de treball d’ella), ja que no va poder controlar les llàgrimes mentre el seu col·lega li explicava els moments tan durs que va haver d’afrontar durant el seu via crucis com a Ministre de Cultura.

 

Recordem que fa 10 mesos que no es tenien notícies de Máxim Huerta, des de que va presentar la seua dimissió com a ministre. Amb motiu de la publicació del seu llibre, ha eixit del seu retir i ha explicat com es va sentir quan va haver de renunciar al seu càrrec, convertint-se en el Ministre de Cultura més breu de la història d’Espanya.

 

María Patiño no pot reprimir les llàgrimes

María Patiño va ser l’encarregada d’entrevistar al que va ser company seu de plató durant tants anys, quan Máxim Huerta treballava de col·laborador a Telecinco. Huerta explicava com de dur va ser el moment en què va haver de renunciar a ser Ministre mentre María Patiño aguantava com podia durant tota l’entrevista, amb les llàgrimes a punt de brotar.

 

Va ser quan Máxim va relatar amb detall el seu pitjor moment, quan va haver de llegir el comunicat de renúncia del càrrec, quan María Patiño no va poder reprimir més l’emoció i les llàgrimes li van saltar sense poder-ho evitar: «Vaig estar repetint-lo fins que no em fera plorar, perquè a cada paràgraf plorava, amb cada paràgraf m’enfonsava i no podia continuar. Recorde a ma mare que em va dir: ‘Com li hauria agradat a ton pare si t’haguera vist’. I vaig sentir que havia trencat el somni familiar». Amb aquestes paraules de Máxim Huerta, María Patiño no va poder aguantar més i es va enfonsar.

 

María Patiño no va poder reprimir les llàgrimes

María Patiño no va poder reprimir les llàgrimes | TELECINCO

 

Es va sentir menyspreat

En ser preguntat per la reacció del president Pedro Sánchez a la polèmica que ell va viure i si li va mostrar el seu suport, Máxim Huerta va ser molt sincer davant d’aquest assumpte: «No em va telefonar Pedro Sánchez després de la dimissió. Han sigut 10 mesos de vergonya, pors, censura i dolor», responia l’exministre, que va confessar que a causa de tot açò, va haver de posar-se en mans de psicòlegs.

 

A més a més, l’escriptor també va tindre paraules per als mitjans de televisió que van tractar el nomenament del seu càrrec, afirmant que es va sentir molt decebut, i amb la impressió que inclús preferien a l’antic Ministre Wert: «Des de les televisions que van de progressistes i mestres del periodisme van tractar el meu nomenament amb un fons de burla. I no tant fons. Em vaig donar compte que per a alguns, jo era un intrús. No sóc estúpid, sóc major i ja tinc uns anys, i es van burlar de mi. Vaig sentir que preferien a Wert, el meu antecessor en el càrrec».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.

Emergències recomana a les persones asmàtiques usar màscara per l’alta concentració de pols en suspensió

La prevista màxima concentració de pols en suspensió entre la matinada del dissabte i la del diumenge porta a Emergències a aconsellar màscara i tancament de finestres a persones asmàtiques o amb problemes respiratoris.

El Llevant es juga la permanència davant el Getafe i busca el seu primer doble triomf a casa

El Llevant rep al Getafe en un dol clau per la permanència en el qual intentarà encadenar per primera vegada en la temporada dos victòries seguides en el Ciutat de València.

Morant reivindica la reconstrucció de Benetússer i avisa al Consell que no acaba al juny

Diana Morant destaca que el Govern destina més de 40 milions a la reconstrucció de Benetússer i retrau al Consell que parle d'una recuperació que acaba al juny.

Morant acusa a Pérez Llorca d’obstaculitzar la investigació de la dana i exigix retornar els reforços al jutjat

Diana Morant acusa a Juanfran Pérez Llorca d'obstruir la justícia en retirar reforços del jutjat que investiga la dana i reclama retornar immediatament tots els mitjans.

La primera setmana del juí a Ábalos destapa l’anomenada Espanya dels endolls

La primera setmana del juí a José Luis Ábalos ha girat més entorn de presumptes endolls i pagaments opacs que al tripijoc de contractes de màscares, amb testimoniatges que dibuixen una xarxa de favors, ocupacions arbitràries i suposades mossegades.