María Patiño s’emociona en la seua entrevista a Máxim Huerta

María Patiño entrevista a Máxim Huerta a 'Socialité'

María Patiño entrevista a Máxim Huerta a ‘Socialité’ | TELECINCO

 

María Patiño és una periodista passional que moltes vegades es deixa portar per l’emoció. Aquest últim cap de setmana, la presentadora de ‘Socialité’ va passar un moment complicat quan va haver d’entrevistar a l’exministre Máxim Huerta (i excompany de treball d’ella), ja que no va poder controlar les llàgrimes mentre el seu col·lega li explicava els moments tan durs que va haver d’afrontar durant el seu via crucis com a Ministre de Cultura.

 

Recordem que fa 10 mesos que no es tenien notícies de Máxim Huerta, des de que va presentar la seua dimissió com a ministre. Amb motiu de la publicació del seu llibre, ha eixit del seu retir i ha explicat com es va sentir quan va haver de renunciar al seu càrrec, convertint-se en el Ministre de Cultura més breu de la història d’Espanya.

 

María Patiño no pot reprimir les llàgrimes

María Patiño va ser l’encarregada d’entrevistar al que va ser company seu de plató durant tants anys, quan Máxim Huerta treballava de col·laborador a Telecinco. Huerta explicava com de dur va ser el moment en què va haver de renunciar a ser Ministre mentre María Patiño aguantava com podia durant tota l’entrevista, amb les llàgrimes a punt de brotar.

 

Va ser quan Máxim va relatar amb detall el seu pitjor moment, quan va haver de llegir el comunicat de renúncia del càrrec, quan María Patiño no va poder reprimir més l’emoció i les llàgrimes li van saltar sense poder-ho evitar: «Vaig estar repetint-lo fins que no em fera plorar, perquè a cada paràgraf plorava, amb cada paràgraf m’enfonsava i no podia continuar. Recorde a ma mare que em va dir: ‘Com li hauria agradat a ton pare si t’haguera vist’. I vaig sentir que havia trencat el somni familiar». Amb aquestes paraules de Máxim Huerta, María Patiño no va poder aguantar més i es va enfonsar.

 

María Patiño no va poder reprimir les llàgrimes

María Patiño no va poder reprimir les llàgrimes | TELECINCO

 

Es va sentir menyspreat

En ser preguntat per la reacció del president Pedro Sánchez a la polèmica que ell va viure i si li va mostrar el seu suport, Máxim Huerta va ser molt sincer davant d’aquest assumpte: «No em va telefonar Pedro Sánchez després de la dimissió. Han sigut 10 mesos de vergonya, pors, censura i dolor», responia l’exministre, que va confessar que a causa de tot açò, va haver de posar-se en mans de psicòlegs.

 

A més a més, l’escriptor també va tindre paraules per als mitjans de televisió que van tractar el nomenament del seu càrrec, afirmant que es va sentir molt decebut, i amb la impressió que inclús preferien a l’antic Ministre Wert: «Des de les televisions que van de progressistes i mestres del periodisme van tractar el meu nomenament amb un fons de burla. I no tant fons. Em vaig donar compte que per a alguns, jo era un intrús. No sóc estúpid, sóc major i ja tinc uns anys, i es van burlar de mi. Vaig sentir que preferien a Wert, el meu antecessor en el càrrec».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.

Sis mesos de presó per a un jove per agredir sexualment a una menor a Alacant

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a sis mesos de presó a un jove de 23 anys per agredir sexualment a una menor de 16 anys, parent seua, en la vivenda familiar. La sentència inclou a més orde d'allunyament, llibertat vigilada i inhabilitació per a treballar amb menors.