María Patiño s’emociona en la seua entrevista a Máxim Huerta

María Patiño entrevista a Máxim Huerta a 'Socialité'

María Patiño entrevista a Máxim Huerta a ‘Socialité’ | TELECINCO

 

María Patiño és una periodista passional que moltes vegades es deixa portar per l’emoció. Aquest últim cap de setmana, la presentadora de ‘Socialité’ va passar un moment complicat quan va haver d’entrevistar a l’exministre Máxim Huerta (i excompany de treball d’ella), ja que no va poder controlar les llàgrimes mentre el seu col·lega li explicava els moments tan durs que va haver d’afrontar durant el seu via crucis com a Ministre de Cultura.

 

Recordem que fa 10 mesos que no es tenien notícies de Máxim Huerta, des de que va presentar la seua dimissió com a ministre. Amb motiu de la publicació del seu llibre, ha eixit del seu retir i ha explicat com es va sentir quan va haver de renunciar al seu càrrec, convertint-se en el Ministre de Cultura més breu de la història d’Espanya.

 

María Patiño no pot reprimir les llàgrimes

María Patiño va ser l’encarregada d’entrevistar al que va ser company seu de plató durant tants anys, quan Máxim Huerta treballava de col·laborador a Telecinco. Huerta explicava com de dur va ser el moment en què va haver de renunciar a ser Ministre mentre María Patiño aguantava com podia durant tota l’entrevista, amb les llàgrimes a punt de brotar.

 

Va ser quan Máxim va relatar amb detall el seu pitjor moment, quan va haver de llegir el comunicat de renúncia del càrrec, quan María Patiño no va poder reprimir més l’emoció i les llàgrimes li van saltar sense poder-ho evitar: «Vaig estar repetint-lo fins que no em fera plorar, perquè a cada paràgraf plorava, amb cada paràgraf m’enfonsava i no podia continuar. Recorde a ma mare que em va dir: ‘Com li hauria agradat a ton pare si t’haguera vist’. I vaig sentir que havia trencat el somni familiar». Amb aquestes paraules de Máxim Huerta, María Patiño no va poder aguantar més i es va enfonsar.

 

María Patiño no va poder reprimir les llàgrimes

María Patiño no va poder reprimir les llàgrimes | TELECINCO

 

Es va sentir menyspreat

En ser preguntat per la reacció del president Pedro Sánchez a la polèmica que ell va viure i si li va mostrar el seu suport, Máxim Huerta va ser molt sincer davant d’aquest assumpte: «No em va telefonar Pedro Sánchez després de la dimissió. Han sigut 10 mesos de vergonya, pors, censura i dolor», responia l’exministre, que va confessar que a causa de tot açò, va haver de posar-se en mans de psicòlegs.

 

A més a més, l’escriptor també va tindre paraules per als mitjans de televisió que van tractar el nomenament del seu càrrec, afirmant que es va sentir molt decebut, i amb la impressió que inclús preferien a l’antic Ministre Wert: «Des de les televisions que van de progressistes i mestres del periodisme van tractar el meu nomenament amb un fons de burla. I no tant fons. Em vaig donar compte que per a alguns, jo era un intrús. No sóc estúpid, sóc major i ja tinc uns anys, i es van burlar de mi. Vaig sentir que preferien a Wert, el meu antecessor en el càrrec».

Últimes notícies

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.

Les 16.000 persones evacuades busquen allotjament mentre el foc continua actiu a la Vall d’Uixó

La majoria de les 16.000 persones evacuades per l'incendi de la Vall d'Uixó s'han traslladat a cases de familiars o amics, mentre unes 500 han passat la nit en pavellons i instal·lacions municipals de localitats veïnes.

Els incendis forestals cremen més de 152.000 hectàrees a Espanya, sis vegades més que en 2025

Els incendis forestals han cremat 152.678 hectàrees a Espanya fins al 26 de juliol, sis vegades més que en el mateix període de 2025, i han disparat els grans focs i els anomenats incendis de sexta generació.

Alquiler més barat i més vivenda assequible: així serà el nou decret

El Govern central ultima un decret llei que preveu pròrrogues obligatòries de dos anys als contractes, regula l’alquiler de temporada i d’habitacions i establix incentius fiscals als propietaris que abaixen la renda. El text també puja l’IVA dels pisos turístics al 21 % i inclou canvis en la llei del sòl, encara en debat polític.

Les autonomies es mouen davant la pressió turística i el repunt dels pisos turístics

L’augment del turisme i dels pisos turístics ha intensificat el debat a Espanya, amb protestes més fortes a Balears, Canàries o Barcelona, mentre en la Comunitat Valenciana i altres territoris la contestació és mínima i se centra en l’habitatge.

Vint mitjans aeris es reforcen en l’incendi de la Vall d’Uixó i els terrestres es concentren en Betxí

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb més de 16.000 persones desallotjades i els treballs centrats ara en Betxí. Este diumenge s’incorporen vint mitjans aeris i es manté un ampli dispositiu terrestre, inclosa la UME.