María Patiño s’emociona en la seua entrevista a Máxim Huerta

María Patiño entrevista a Máxim Huerta a 'Socialité'

María Patiño entrevista a Máxim Huerta a ‘Socialité’ | TELECINCO

 

María Patiño és una periodista passional que moltes vegades es deixa portar per l’emoció. Aquest últim cap de setmana, la presentadora de ‘Socialité’ va passar un moment complicat quan va haver d’entrevistar a l’exministre Máxim Huerta (i excompany de treball d’ella), ja que no va poder controlar les llàgrimes mentre el seu col·lega li explicava els moments tan durs que va haver d’afrontar durant el seu via crucis com a Ministre de Cultura.

 

Recordem que fa 10 mesos que no es tenien notícies de Máxim Huerta, des de que va presentar la seua dimissió com a ministre. Amb motiu de la publicació del seu llibre, ha eixit del seu retir i ha explicat com es va sentir quan va haver de renunciar al seu càrrec, convertint-se en el Ministre de Cultura més breu de la història d’Espanya.

 

María Patiño no pot reprimir les llàgrimes

María Patiño va ser l’encarregada d’entrevistar al que va ser company seu de plató durant tants anys, quan Máxim Huerta treballava de col·laborador a Telecinco. Huerta explicava com de dur va ser el moment en què va haver de renunciar a ser Ministre mentre María Patiño aguantava com podia durant tota l’entrevista, amb les llàgrimes a punt de brotar.

 

Va ser quan Máxim va relatar amb detall el seu pitjor moment, quan va haver de llegir el comunicat de renúncia del càrrec, quan María Patiño no va poder reprimir més l’emoció i les llàgrimes li van saltar sense poder-ho evitar: «Vaig estar repetint-lo fins que no em fera plorar, perquè a cada paràgraf plorava, amb cada paràgraf m’enfonsava i no podia continuar. Recorde a ma mare que em va dir: ‘Com li hauria agradat a ton pare si t’haguera vist’. I vaig sentir que havia trencat el somni familiar». Amb aquestes paraules de Máxim Huerta, María Patiño no va poder aguantar més i es va enfonsar.

 

María Patiño no va poder reprimir les llàgrimes

María Patiño no va poder reprimir les llàgrimes | TELECINCO

 

Es va sentir menyspreat

En ser preguntat per la reacció del president Pedro Sánchez a la polèmica que ell va viure i si li va mostrar el seu suport, Máxim Huerta va ser molt sincer davant d’aquest assumpte: «No em va telefonar Pedro Sánchez després de la dimissió. Han sigut 10 mesos de vergonya, pors, censura i dolor», responia l’exministre, que va confessar que a causa de tot açò, va haver de posar-se en mans de psicòlegs.

 

A més a més, l’escriptor també va tindre paraules per als mitjans de televisió que van tractar el nomenament del seu càrrec, afirmant que es va sentir molt decebut, i amb la impressió que inclús preferien a l’antic Ministre Wert: «Des de les televisions que van de progressistes i mestres del periodisme van tractar el meu nomenament amb un fons de burla. I no tant fons. Em vaig donar compte que per a alguns, jo era un intrús. No sóc estúpid, sóc major i ja tinc uns anys, i es van burlar de mi. Vaig sentir que preferien a Wert, el meu antecessor en el càrrec».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.

La Fiscalia no veu indicis per a imputar a Mazón per la DANA i demana retornar la causa

La Fiscalia Superior valenciana sosté que, ara com ara, no hi ha base sòlida per a imputar a Carlos Mazón per la DANA i sol·licita que el cas torne al Jutjat 3 de Catarroja. El Ministeri Públic deixa oberta la possibilitat de revalorar-lo si la instrucció aporta nous elements.