Mariló Montero assegura que la Pantoja va demanar 8 milions de pessetes per una entrevista

Mariló Montero i Nieves Herrero

Mariló Montero va anar a la presentació del llibre de Nieves Herrero | INSTAGRAM

 

Des que es va confirmar la participació d’Isabel Pantoja a ‘Supervivientes’ han sigut moltes les voltes les que s’han parlat o bé sobre els privilegis que, suposadament, té la cantant en l’illa o bé de l’important contracte que hauria firmat amb Mediaset.

 

Segons explica ‘La Coctelera’, la Pantoja podria estar guanyant a la setmana gràcies al programa de Telecinco fins a 80.000 euros. Sense dubte, esta desorbitada xifra ha fet que estiga en boca de tots, siga dins o fora del programa. En esta ocasió, ha sigut la periodista Mariló Montero la que ha parlat, durant la presentació del llibre de la també periodista Nieves Herrero, de la quantitat de diners que la mare de Kiko Rivera li va demanar per una entrevista fa ja 20 anys.

 

Huit milions de pessetes per una entrevista de només 20 minuts

Segons Montero, la cantant els va demanar huit milions de pessetes per una entrevista de només 20 minuts. Sense dubte, segons ha explicat la periodista, parex que estos elevats requisits per a parlar de la seua vida privada, la Pantoja els ha ficat sempre per davant de la seua intimitat. Si volen que parle fora dels escenaris, ella sempre posaa un preu.

 

Però a banda de la quantitat de diners o no que puga estar guanyant la també mare de Chabelita en l’illa, Montero ha celebrat que el programa haja conseguit la seua participació. La periodista considera que és molt divertit vore a la Pantoja fora de la seua zona de confort: l’escenari. «Em pareix una gestió tan meravellosa, brutal, pacient… Qui ho haja conseguit, enhorabona». Amb tot, va assegurar que: «Tindre-la allí, a ella, lluitant, vegent-la fora del seu estat de confort… Em va encantar vore-la pesca, em pareix divertit».

La bona adaptació de la Pantoja al programa

I la veritat és que la Pantoja s’està adaptant a la perfecció en l’illa, ja ha pescat i ha demostrat que està decidida a donar-ho tot amb la intenció d’arribar fins al final del programa. De moment, l’espant més gran que ha tingut en l’illa ha sigut la ‘traïció’ de les germanes Azúcar Moreno que, per a la seua sorpresa, van parlar malament d’ella a l’esquena.

 

Les també mítiques cantants del panorama espanyol, van explicar que consideraven que la Pantoja tenia una actitud de superioritat amb els companys que no els agradava. Per la seua banda, esta mateixa setmana, altres personatges com Ana Rosa Quintana també han considerat que la cantant «va de diva». Vore’m què opina ella quan isca de l’illa i puga defendre’s per ella mateixa. De moment, Hondures és el seu hàbitat natural.

 

La periodista Mariló Montero

Mariló Montero ha parlat sobre una entrevista de la Pantoja fa ja 20 anys | INSTAGRAM

Últimes notícies

La nova camiseta del Valencia Basket celebra 40 anys d’història amb el taronja com a senyal d’identitat

El Valencia Basket ha presentat la seua nova primera equipació, batejada com Origen, que lluirà en ACB, Euroliga i Lliga Femenina Endesa i que ret homenatge al 40 aniversari del club amb el taronja com a color central i nous detalls en negre i daurat.

Un nou protocol a Alacant reduïx a la mitat els marcapassos després d’una vàlvula aòrtica

Un assaig clínic pioner a l’Hospital General Doctor Balmis d’Alacant mostra que un tractament pautat amb glucocorticoides abans i després d’una vàlvula aòrtica transcatèter reduïx a la mitat la necessitat de marcapassos permanents. L’estudi, liderat per ISABIAL, apunta també a un estalvi econòmic destacat per al sistema sanitari.

Localitzen mort un home que flotava a la platja del Puig

Un home ha sigut trobat sense vida mentre flotava a l’aigua de la platja del Puig. Els serveis sanitaris només han pogut confirmar el seu falleixement.

La cala Baeza d’El Campello es convertix en una nova platja accessible després d’una gran regeneració

La cala Baeza d’El Campello, un dels trams més degradats de la costa alacantina, s’ha regenerat completament gràcies a una inversió d’uns 3 milions d’euros del Ministeri per a la Transició Ecològica, que ha creat una platja més accessible, segura i ambientalment estable.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua actiu i ja ha arrasat 9.300 hectàrees

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó continua sense control, amb 9.300 hectàrees cremades i un perímetre de 81 quilòmetres. Més de 1.200 professionals i una trentena de mitjans aeris treballen en les tasques d’extinció.

Mor un home trobat flotant a la platja d’El Puig

Un home ha sigut localitzat sense vida este dimarts a la nit mentre flotava a l’aigua a la platja d’El Puig. Els banyistes han intentat reanimar-lo abans que el SAMU confirmara la mort i l’autòpsia aclarirà ara les causes.

Trobem mort un home que flotava a la platja d’El Puig

Un home ha sigut localitzat sense vida mentre flotava en l’aigua a la platja d’El Puig. Els servicis sanitaris no han pogut reanimar-lo i l’autòpsia aclarirà les causes de la mort.

El Valencia Basket començarà l’Eurolliga 2026/2027 visitant el Besiktas

El Valencia Basket debutarà en l’Eurolliga 2026/2027 el 25 de setembre a la pista del Besiktas Istanbul i estrenarà el Roig Arena davant el Kosner Baskonia, amb duels destacats contra Real Madrid i Barça al llarg de la fase regular.
FILMOTECA D'ESTIU