Mariló Montero assegura que la Pantoja va demanar 8 milions de pessetes per una entrevista

Mariló Montero i Nieves Herrero

Mariló Montero va anar a la presentació del llibre de Nieves Herrero | INSTAGRAM

 

Des que es va confirmar la participació d’Isabel Pantoja a ‘Supervivientes’ han sigut moltes les voltes les que s’han parlat o bé sobre els privilegis que, suposadament, té la cantant en l’illa o bé de l’important contracte que hauria firmat amb Mediaset.

 

Segons explica ‘La Coctelera’, la Pantoja podria estar guanyant a la setmana gràcies al programa de Telecinco fins a 80.000 euros. Sense dubte, esta desorbitada xifra ha fet que estiga en boca de tots, siga dins o fora del programa. En esta ocasió, ha sigut la periodista Mariló Montero la que ha parlat, durant la presentació del llibre de la també periodista Nieves Herrero, de la quantitat de diners que la mare de Kiko Rivera li va demanar per una entrevista fa ja 20 anys.

 

Huit milions de pessetes per una entrevista de només 20 minuts

Segons Montero, la cantant els va demanar huit milions de pessetes per una entrevista de només 20 minuts. Sense dubte, segons ha explicat la periodista, parex que estos elevats requisits per a parlar de la seua vida privada, la Pantoja els ha ficat sempre per davant de la seua intimitat. Si volen que parle fora dels escenaris, ella sempre posaa un preu.

 

Però a banda de la quantitat de diners o no que puga estar guanyant la també mare de Chabelita en l’illa, Montero ha celebrat que el programa haja conseguit la seua participació. La periodista considera que és molt divertit vore a la Pantoja fora de la seua zona de confort: l’escenari. «Em pareix una gestió tan meravellosa, brutal, pacient… Qui ho haja conseguit, enhorabona». Amb tot, va assegurar que: «Tindre-la allí, a ella, lluitant, vegent-la fora del seu estat de confort… Em va encantar vore-la pesca, em pareix divertit».

La bona adaptació de la Pantoja al programa

I la veritat és que la Pantoja s’està adaptant a la perfecció en l’illa, ja ha pescat i ha demostrat que està decidida a donar-ho tot amb la intenció d’arribar fins al final del programa. De moment, l’espant més gran que ha tingut en l’illa ha sigut la ‘traïció’ de les germanes Azúcar Moreno que, per a la seua sorpresa, van parlar malament d’ella a l’esquena.

 

Les també mítiques cantants del panorama espanyol, van explicar que consideraven que la Pantoja tenia una actitud de superioritat amb els companys que no els agradava. Per la seua banda, esta mateixa setmana, altres personatges com Ana Rosa Quintana també han considerat que la cantant «va de diva». Vore’m què opina ella quan isca de l’illa i puga defendre’s per ella mateixa. De moment, Hondures és el seu hàbitat natural.

 

La periodista Mariló Montero

Mariló Montero ha parlat sobre una entrevista de la Pantoja fa ja 20 anys | INSTAGRAM

Últimes notícies

El Villarreal d’Íñigo Pérez ix del Metropolitano frustrat després de deixar escapar la victòria

Íñigo Pérez admet que el Villarreal se’n va del Metropolitano amb frustració després d’un 2-2 en què guanyava 1-2 i jugava amb superioritat numèrica. El tècnic defensa que el seu equip ha interpretat el partit quasi a la perfecció, però lamenta haver deixat escapar més punts en este inici de LALIGA.

Tete Morente entra en l’onze inicial de l’Elx contra un Barça amb Espart i Adeyemi

Tete Morente és l’únic canvi en l’alineació de l’Elx respecte a la primera jornada, en un duel contra el Barcelona on destaquen el canterà Xavi Espart i el debut de Karim Adeyemi en LaLiga.

Giuliano salva un punt per a l’Atlético davant el Villarreal amb deu

L’Atlético de Madrid ha empatat 2-2 contra el Villarreal gràcies a un gol final de Giuliano Simeone, en inferioritat numèrica després de l’expulsió de Le Normand i amb dos penals a favor del conjunt groguet.

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.