Mariló Montero assegura que la Pantoja va demanar 8 milions de pessetes per una entrevista

Mariló Montero i Nieves Herrero

Mariló Montero va anar a la presentació del llibre de Nieves Herrero | INSTAGRAM

 

Des que es va confirmar la participació d’Isabel Pantoja a ‘Supervivientes’ han sigut moltes les voltes les que s’han parlat o bé sobre els privilegis que, suposadament, té la cantant en l’illa o bé de l’important contracte que hauria firmat amb Mediaset.

 

Segons explica ‘La Coctelera’, la Pantoja podria estar guanyant a la setmana gràcies al programa de Telecinco fins a 80.000 euros. Sense dubte, esta desorbitada xifra ha fet que estiga en boca de tots, siga dins o fora del programa. En esta ocasió, ha sigut la periodista Mariló Montero la que ha parlat, durant la presentació del llibre de la també periodista Nieves Herrero, de la quantitat de diners que la mare de Kiko Rivera li va demanar per una entrevista fa ja 20 anys.

 

Huit milions de pessetes per una entrevista de només 20 minuts

Segons Montero, la cantant els va demanar huit milions de pessetes per una entrevista de només 20 minuts. Sense dubte, segons ha explicat la periodista, parex que estos elevats requisits per a parlar de la seua vida privada, la Pantoja els ha ficat sempre per davant de la seua intimitat. Si volen que parle fora dels escenaris, ella sempre posaa un preu.

 

Però a banda de la quantitat de diners o no que puga estar guanyant la també mare de Chabelita en l’illa, Montero ha celebrat que el programa haja conseguit la seua participació. La periodista considera que és molt divertit vore a la Pantoja fora de la seua zona de confort: l’escenari. «Em pareix una gestió tan meravellosa, brutal, pacient… Qui ho haja conseguit, enhorabona». Amb tot, va assegurar que: «Tindre-la allí, a ella, lluitant, vegent-la fora del seu estat de confort… Em va encantar vore-la pesca, em pareix divertit».

La bona adaptació de la Pantoja al programa

I la veritat és que la Pantoja s’està adaptant a la perfecció en l’illa, ja ha pescat i ha demostrat que està decidida a donar-ho tot amb la intenció d’arribar fins al final del programa. De moment, l’espant més gran que ha tingut en l’illa ha sigut la ‘traïció’ de les germanes Azúcar Moreno que, per a la seua sorpresa, van parlar malament d’ella a l’esquena.

 

Les també mítiques cantants del panorama espanyol, van explicar que consideraven que la Pantoja tenia una actitud de superioritat amb els companys que no els agradava. Per la seua banda, esta mateixa setmana, altres personatges com Ana Rosa Quintana també han considerat que la cantant «va de diva». Vore’m què opina ella quan isca de l’illa i puga defendre’s per ella mateixa. De moment, Hondures és el seu hàbitat natural.

 

La periodista Mariló Montero

Mariló Montero ha parlat sobre una entrevista de la Pantoja fa ja 20 anys | INSTAGRAM

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA preparen noves accions legals després de la personació de Mazón

L’Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha anunciat que divendres detallaran noves iniciatives judicials després d’haver-se personat Carlos Mazón en la causa de Catarroja i de fer-se públics els missatges del grup de WhatsApp del Govern valencià el dia de la catàstrofe.

La compravenda d’habitatges baixa un 11,5 % en la Comunitat en l’inici de 2026

La compravenda d’habitatges en la Comunitat Valenciana ha baixat un 11,5 % en el primer trimestre de 2026, fins a 24.744 operacions, en línia amb la caiguda del mercat espanyol.

Noves aules per garantir als pares la llengua base triada per als seus fills

Educació ha assegurat que tot l’alumnat tindrà garantida la continuïtat en la llengua base triada, i per això habilitarà o reconvertirà aules, sobretot en municipis castellanoparlants on ha crescut la demanda en valencià.

Tanquen la platja de Torre de la Sal per contaminació bacteriana fins a nou avís

La platja de Torre de la Sal, a Cabanes, ha quedat tancada al bany fins a nou avís per una elevada presència de la bacteria Escherichia coli en l’aigua.

Les noves plantes renovables podran guardar energia amb menys tràmits a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha anunciat que simplificarà el procediment perquè les plantes renovables de la Comunitat Valenciana puguen emmagatzemar energia, accelerar la seua finançació i reforçar la seguretat del subministrament elèctric.

Bernabé promet declarar València zona tensionada i aplicar la taxa turística si arriba a l’alcaldia

Pilar Bernabé, delegada del Govern i candidata del PSPV-PSOE a l’alcaldia de València, ha avançat que, si governa, declararà la ciutat zona tensionada per la vivenda i posarà en marxa la taxa turística.

Quatre dels cinc sindicats educatius avalen el pla per a reduir la burocràcia docent

El nou acord de simplificació burocràtica d'Educació ha rebut el suport de STEPV, CSIF, CCOO i UGT, mentres que ANPE s'ha desmarcat en exigir un calendari d'implantació clar.

Quan es poden consultar les notes de la PAU i com reclamar en la Comunitat Valenciana

L’alumnat valencià que s’ha examinat enguany de la PAU podrà vore les seues notes este divendres 12 de juny a partir de les 13.00 hores a la plataforma de la Generalitat, amb terminis marcats per a reclamacions, visualització d’exàmens i preinscripció universitària.