21.1 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Olga Moreno arrasa en Supervivientes contra tot pronòstic

Des del principi de “Supervivientes 2021Olga Moreno ha estat en el punt de mira, sobretot després de les declaracions de Rocío Carrasco en la docuserie “Rocío, contar la verdad para continuar viva”. Pocs apostaven per ella en el concurs, però la veritat ha sigut una altra.

Olga Moreno se salva

Este dijous la dona d’Antonio David Flores es convertia en una de les protagonistes de la gala. La concursant era salvada per l’audiència en una de les seues setmanes més complicades. En un renyit duel al costat del seu amic Alejandro Albalá i també amb Tom Brusse, Moreno va ser la primera a ser salvada per l’audiència. Les cares dels seus companys i dels presents en plató era un autèntic poema, sembla que pensaven que era la favorita per abandonar definitivament el concurs. Lola i el mateix Tom no podien creure’s que Olga tingués tant de suport fora. Fins i tot la protagonista va comentar minuts després de convertir-se en finalista que tenia molt clar que este dijous seria el seu últim dia com a concursant. La supervivent, visiblement emocionada, va voler donar les gràcies a l’audiència: “Gràcies per haver-me votat. Gràcies per esta experiència. El que jo volia era eixir de les últimes“, va explicar.

<

>

Una complicada setmana

Olga Moreno ha viscut una complicada setmana des que cometés l’error de robar menjar a la seua amiga Melyssa Pinto. Un error pel qual ha demanat perdó en nombroses ocasions, però sembla que els seus propis companys no acaben de perdonar-ho. Alejandro Albalá ha estat el màxim -i únicsuport de l’andalusa durant estos dies, i és per això que la salvació d’Olga s’ha tornat agredolça després de la marxa del seu gran amic.

L’etiqueta #SeQuedaOlga ha aconseguit acumular més de 35.000 missatges en Twitter, convertint-se en el més comentat de la jornada d’este dijous. Encara que ella no ho sàpiga, compta amb un seguici de seguidors fidels que donen suport al seu pas pel concurs des del minut zero. I ara no anava a ser menys, ja que l’empresària, convertida en finalista, torna a estar nominada, en esta ocasió al costat de Tom Brusse, qui ha estat el triat per Gianmarco Onestini per a disputar-se el lloc en l’anhelada final amb Olga Moreno.

L’audiència té ara uns dies per a votar pel seu favorit. La cosa està renyida, ja que l’ex de Sandra Pica ha estat salvat en dotze ocasions, i és una realitat afirmar que és un dels concursants més forts, però molts afirmen que Olga bé podria ser la concursant que acabe amb el seu tron.

<

>

<

>

<

>

 

 

 

 

Últimes notícies

Que no qualle el feudal vassallatge

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana adverteix que acceptar el menyspreu, l’autoritarisme i la desigualtat és obrir la porta a una societat de vassalls, i defensa que cal reaccionar abans que aquest model es normalitze

La passió, ingredient essencial del periodisme esportiu

Lucía González, Rafael Escrig, Mónica Benavent i José Luis Gual protagonitzen a la UJI una taula redona moderada per la presidenta de l’Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, Yolanda Peris

El ponent ha elevat a 25 graus les màximes a Xàbia i Miramar i Aemet ha activat l’avís taronja a València

El vent de ponent ha deixat 25,5 graus a Xàbia i 25,4 a Miramar, només per darrere de registres a Canàries. Aemet ha activat avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i València ha suspés els mercats extraordinaris del dimecres

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.

Pérez Llorca defén la col·laboració públic-privada i anuncia canvis fiscals i menys traves

El president ha reivindicat la col·laboració públic-privada davant AVE, ha criticat la proposta de finançament autonòmic i ha avançat una reforma de l'Impost de Successions i Donacions al costat de mesures de simplificació administrativa.

Els hotels de la Comunitat Valenciana superen per primera vegada els 10 milions de clients

La planta hotelera de la Comunitat bat el seu rècord amb més de 10 milions de clients i 31,6 milions de pernoctacions en 2025. Benidorm concentra el 36,4% del total.