Olga Moreno arrasa en Supervivientes contra tot pronòstic

Des del principi de «Supervivientes 2021» Olga Moreno ha estat en el punt de mira, sobretot després de les declaracions de Rocío Carrasco en la docuserie «Rocío, contar la verdad para continuar viva». Pocs apostaven per ella en el concurs, però la veritat ha sigut una altra.

Olga Moreno se salva

Este dijous la dona d’Antonio David Flores es convertia en una de les protagonistes de la gala. La concursant era salvada per l’audiència en una de les seues setmanes més complicades. En un renyit duel al costat del seu amic Alejandro Albalá i també amb Tom Brusse, Moreno va ser la primera a ser salvada per l’audiència. Les cares dels seus companys i dels presents en plató era un autèntic poema, sembla que pensaven que era la favorita per abandonar definitivament el concurs. Lola i el mateix Tom no podien creure’s que Olga tingués tant de suport fora. Fins i tot la protagonista va comentar minuts després de convertir-se en finalista que tenia molt clar que este dijous seria el seu últim dia com a concursant. La supervivent, visiblement emocionada, va voler donar les gràcies a l’audiència: «Gràcies per haver-me votat. Gràcies per esta experiència. El que jo volia era eixir de les últimes«, va explicar.

<

>

Una complicada setmana

Olga Moreno ha viscut una complicada setmana des que cometés l’error de robar menjar a la seua amiga Melyssa Pinto. Un error pel qual ha demanat perdó en nombroses ocasions, però sembla que els seus propis companys no acaben de perdonar-ho. Alejandro Albalá ha estat el màxim -i únicsuport de l’andalusa durant estos dies, i és per això que la salvació d’Olga s’ha tornat agredolça després de la marxa del seu gran amic.

L’etiqueta #SeQuedaOlga ha aconseguit acumular més de 35.000 missatges en Twitter, convertint-se en el més comentat de la jornada d’este dijous. Encara que ella no ho sàpiga, compta amb un seguici de seguidors fidels que donen suport al seu pas pel concurs des del minut zero. I ara no anava a ser menys, ja que l’empresària, convertida en finalista, torna a estar nominada, en esta ocasió al costat de Tom Brusse, qui ha estat el triat per Gianmarco Onestini per a disputar-se el lloc en l’anhelada final amb Olga Moreno.

L’audiència té ara uns dies per a votar pel seu favorit. La cosa està renyida, ja que l’ex de Sandra Pica ha estat salvat en dotze ocasions, i és una realitat afirmar que és un dels concursants més forts, però molts afirmen que Olga bé podria ser la concursant que acabe amb el seu tron.

<

>

<

>

<

>

 

 

 

 

Últimes notícies

El foc de Soneja queda extingit després de cremar 183 hectàrees i desallotjar 500 veïns

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja i que també ha afectat Azuébar s’ha donat per extingit este dissabte a les 20.25 hores, després de cremar 183 hectàrees i obligar al desallotjament de 500 veïns.

Ferit un home de 49 anys en una baralla al Mercat de Dénia

Un home de 49 anys ha resultat ferit al cap en una baralla este dissabte al matí al Mercat de Dénia i ha sigut traslladat a l’Hospital de Dénia.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades este diumenge a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este diumenge, entre les 18.00 i les 00.00 hores, l’avís groc per tronades a l’interior nord de València, amb fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibilitat de granís i ratxes molt fortes de vent.

Gran incendi en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit amb sis dotacions de bombers

Un incendi industrial molt desenvolupat ha afectat esta vesprada una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit i ha obligat a mobilitzar sis dotacions del Consorci de Bombers de València i bombers forestals.

Mor un treballador en caure-li un mur damunt al polígon Fuente del Jarro de Paterna

Un home ha mort este dissabte al polígon industrial Fuente del Jarro de Paterna després que li haja caigut un mur damunt durant la faena.

Ferit un home major en quedar atrapat baix del seu tractor a Benimantell

Un home de Benimantell ha resultat ferit en quedar atrapat baix del tractor que conduïa en la zona de Fontetes. Els bombers l'han rescatat amb contusions i l'han traslladat a un hospital per a la seua valoració.

Braxton Key se’n va al Fenerbahce per dos anys després de descartar seguir al València Basket

L’ala-pivot nord-americà Braxton Key ha signat per dos temporades amb el Fenerbahce després de no acceptar l’oferta de renovació del València Basket, club del qual es declara aficionat de per vida.

Hugo Sotelo jugarà cedit al Llevant la temporada 2026-27

El Celta i el Llevant han tancat un principi dacord perquè Hugo Sotelo jugue cedit el curs 2026-27 al club valencià, pendent només de definir una possible opció de compra.