Olga Moreno arrasa en Supervivientes contra tot pronòstic

Des del principi de “Supervivientes 2021Olga Moreno ha estat en el punt de mira, sobretot després de les declaracions de Rocío Carrasco en la docuserie “Rocío, contar la verdad para continuar viva”. Pocs apostaven per ella en el concurs, però la veritat ha sigut una altra.

Olga Moreno se salva

Este dijous la dona d’Antonio David Flores es convertia en una de les protagonistes de la gala. La concursant era salvada per l’audiència en una de les seues setmanes més complicades. En un renyit duel al costat del seu amic Alejandro Albalá i també amb Tom Brusse, Moreno va ser la primera a ser salvada per l’audiència. Les cares dels seus companys i dels presents en plató era un autèntic poema, sembla que pensaven que era la favorita per abandonar definitivament el concurs. Lola i el mateix Tom no podien creure’s que Olga tingués tant de suport fora. Fins i tot la protagonista va comentar minuts després de convertir-se en finalista que tenia molt clar que este dijous seria el seu últim dia com a concursant. La supervivent, visiblement emocionada, va voler donar les gràcies a l’audiència: “Gràcies per haver-me votat. Gràcies per esta experiència. El que jo volia era eixir de les últimes“, va explicar.

<

>

Una complicada setmana

Olga Moreno ha viscut una complicada setmana des que cometés l’error de robar menjar a la seua amiga Melyssa Pinto. Un error pel qual ha demanat perdó en nombroses ocasions, però sembla que els seus propis companys no acaben de perdonar-ho. Alejandro Albalá ha estat el màxim -i únicsuport de l’andalusa durant estos dies, i és per això que la salvació d’Olga s’ha tornat agredolça després de la marxa del seu gran amic.

L’etiqueta #SeQuedaOlga ha aconseguit acumular més de 35.000 missatges en Twitter, convertint-se en el més comentat de la jornada d’este dijous. Encara que ella no ho sàpiga, compta amb un seguici de seguidors fidels que donen suport al seu pas pel concurs des del minut zero. I ara no anava a ser menys, ja que l’empresària, convertida en finalista, torna a estar nominada, en esta ocasió al costat de Tom Brusse, qui ha estat el triat per Gianmarco Onestini per a disputar-se el lloc en l’anhelada final amb Olga Moreno.

L’audiència té ara uns dies per a votar pel seu favorit. La cosa està renyida, ja que l’ex de Sandra Pica ha estat salvat en dotze ocasions, i és una realitat afirmar que és un dels concursants més forts, però molts afirmen que Olga bé podria ser la concursant que acabe amb el seu tron.

<

>

<

>

<

>

 

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022