Olga Moreno arrasa en Supervivientes contra tot pronòstic

Des del principi de “Supervivientes 2021Olga Moreno ha estat en el punt de mira, sobretot després de les declaracions de Rocío Carrasco en la docuserie “Rocío, contar la verdad para continuar viva”. Pocs apostaven per ella en el concurs, però la veritat ha sigut una altra.

Olga Moreno se salva

Este dijous la dona d’Antonio David Flores es convertia en una de les protagonistes de la gala. La concursant era salvada per l’audiència en una de les seues setmanes més complicades. En un renyit duel al costat del seu amic Alejandro Albalá i també amb Tom Brusse, Moreno va ser la primera a ser salvada per l’audiència. Les cares dels seus companys i dels presents en plató era un autèntic poema, sembla que pensaven que era la favorita per abandonar definitivament el concurs. Lola i el mateix Tom no podien creure’s que Olga tingués tant de suport fora. Fins i tot la protagonista va comentar minuts després de convertir-se en finalista que tenia molt clar que este dijous seria el seu últim dia com a concursant. La supervivent, visiblement emocionada, va voler donar les gràcies a l’audiència: “Gràcies per haver-me votat. Gràcies per esta experiència. El que jo volia era eixir de les últimes“, va explicar.

<

>

Una complicada setmana

Olga Moreno ha viscut una complicada setmana des que cometés l’error de robar menjar a la seua amiga Melyssa Pinto. Un error pel qual ha demanat perdó en nombroses ocasions, però sembla que els seus propis companys no acaben de perdonar-ho. Alejandro Albalá ha estat el màxim -i únicsuport de l’andalusa durant estos dies, i és per això que la salvació d’Olga s’ha tornat agredolça després de la marxa del seu gran amic.

L’etiqueta #SeQuedaOlga ha aconseguit acumular més de 35.000 missatges en Twitter, convertint-se en el més comentat de la jornada d’este dijous. Encara que ella no ho sàpiga, compta amb un seguici de seguidors fidels que donen suport al seu pas pel concurs des del minut zero. I ara no anava a ser menys, ja que l’empresària, convertida en finalista, torna a estar nominada, en esta ocasió al costat de Tom Brusse, qui ha estat el triat per Gianmarco Onestini per a disputar-se el lloc en l’anhelada final amb Olga Moreno.

L’audiència té ara uns dies per a votar pel seu favorit. La cosa està renyida, ja que l’ex de Sandra Pica ha estat salvat en dotze ocasions, i és una realitat afirmar que és un dels concursants més forts, però molts afirmen que Olga bé podria ser la concursant que acabe amb el seu tron.

<

>

<

>

<

>

 

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.