Olga Moreno arrasa en Supervivientes contra tot pronòstic

Des del principi de «Supervivientes 2021» Olga Moreno ha estat en el punt de mira, sobretot després de les declaracions de Rocío Carrasco en la docuserie «Rocío, contar la verdad para continuar viva». Pocs apostaven per ella en el concurs, però la veritat ha sigut una altra.

Olga Moreno se salva

Este dijous la dona d’Antonio David Flores es convertia en una de les protagonistes de la gala. La concursant era salvada per l’audiència en una de les seues setmanes més complicades. En un renyit duel al costat del seu amic Alejandro Albalá i també amb Tom Brusse, Moreno va ser la primera a ser salvada per l’audiència. Les cares dels seus companys i dels presents en plató era un autèntic poema, sembla que pensaven que era la favorita per abandonar definitivament el concurs. Lola i el mateix Tom no podien creure’s que Olga tingués tant de suport fora. Fins i tot la protagonista va comentar minuts després de convertir-se en finalista que tenia molt clar que este dijous seria el seu últim dia com a concursant. La supervivent, visiblement emocionada, va voler donar les gràcies a l’audiència: «Gràcies per haver-me votat. Gràcies per esta experiència. El que jo volia era eixir de les últimes«, va explicar.

<

>

Una complicada setmana

Olga Moreno ha viscut una complicada setmana des que cometés l’error de robar menjar a la seua amiga Melyssa Pinto. Un error pel qual ha demanat perdó en nombroses ocasions, però sembla que els seus propis companys no acaben de perdonar-ho. Alejandro Albalá ha estat el màxim -i únicsuport de l’andalusa durant estos dies, i és per això que la salvació d’Olga s’ha tornat agredolça després de la marxa del seu gran amic.

L’etiqueta #SeQuedaOlga ha aconseguit acumular més de 35.000 missatges en Twitter, convertint-se en el més comentat de la jornada d’este dijous. Encara que ella no ho sàpiga, compta amb un seguici de seguidors fidels que donen suport al seu pas pel concurs des del minut zero. I ara no anava a ser menys, ja que l’empresària, convertida en finalista, torna a estar nominada, en esta ocasió al costat de Tom Brusse, qui ha estat el triat per Gianmarco Onestini per a disputar-se el lloc en l’anhelada final amb Olga Moreno.

L’audiència té ara uns dies per a votar pel seu favorit. La cosa està renyida, ja que l’ex de Sandra Pica ha estat salvat en dotze ocasions, i és una realitat afirmar que és un dels concursants més forts, però molts afirmen que Olga bé podria ser la concursant que acabe amb el seu tron.

<

>

<

>

<

>

 

 

 

 

Últimes notícies

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.

Iker Losada: Ens donaven per morts i ara no ho deixarem escapar

Iker Losada reivindica la reacció del Llevant en la lluita per la permanència i assegura que l'equip no pensa desaprofitar l'oportunitat de salvar-se davant el Betis, de qui està cedit.