Paz Padilla s’enfonsa a ‘Got Talent’ i Edurne li fa costat: no s’oblida d’ell

 

Paz Padilla s’ha convertit en una icona. La seua particular visió de la mort l’ha posicionat com un dels rostres més estimats de la pantalla menuda. Recentment, ha publicat el seu segon llibre: ‘El humor de mi vida‘. Les seues pàgines transmeten positivitat, energia i força per a superar qualsevol pèrdua.

No obstant això, acceptar la defunció d’un ser estimat no és un camí fàcil. Ella mateixa ho ha reconegut en moltes entrevistes, i així ho ha donat a entendre en la seua última aparició pública. La humorista forma part del jurat de ‘Got Talent’, i no ha pogut evitar recordar-se del seu difunt marit en una de les actuacions.

Paz Padilla es va reincorporar al concurs al cap de poc temps de perdre a l’amor de la seua vida. La notícia va agafar de sorpresa a tots, perquè la presentadora no va voler compartir el seu patiment amb ningú.

«Conec la premsa. He treballat a ‘Sálvame’ 11 anys, i he hagut de protegir-ho, perquè a vegades som molt frívols. No entenem que hi ha persones darrere, que poden patir molt amb determinades portades», va declarar en la seua última aparició en l’espai de Jorge Javier Vázquez.

Per este motiu, quan la humorista va decidir tornar al treball, tots els seus companys van aplaudir tant la seua valentia, com la seua fortalesa. El seu discurs s’ha convertit en un exemple: «la mort forma part de la vida, per això hem de disfrutar qualsevol moment».

Les paraules de Paz han ajudat molta gent a tirar endavant. De fet, l’editorial responsable del seu llibre, ha decidit imprimir una cinquena edició. No obstant això, vol deixar clar que el seu manuscrit no és un manual d’autoajuda.

«No espereu trobar una morbosa comèdia romàntica plena de patiment. Ací trobareu una història d’amor comptada amb humor», escriu Pau en el pròleg.

 

«No plore de tristesa, plore d’amor»

La presentadora sempre ha deixat clar que no és bo contenir les emocions. Segons la seua teoria, igual que no tenim gens de por en riure, tampoc hem de tindre-la en plorar. Per este motiu, no ha tingut cap pudor en emocionar-se durant una de les actuacions de ‘Got Talent’.

Paz Padilla té una relació estupenda amb els seus companys de programa. Disfruta d’un vincle especial amb Edurne, qui no ha dubtat en consolar-la quan més l’ha necessitat.

El concurs ha obert les portes a una jove cantant: Elsa Tortonda, de setze anys. L’artista va interpretar uns versos que van tocar el cor de Paz. «Presenc que, després de la nit, vindrà la nit més llarga. Vull que no m’abandones, amor meu», va cantar.

La humorista no va poder contindre les llàgrimes, i va encongir el cor del públic amb la seua reacció. No obstant això, va voler deixar clar: «no plore de tristesa, plore d’amor». No vol que ningú es compadesca d’ella perquè, segons les seues creences, no és víctima de cap drama. Únicament està travessant per un procés natural.

Edurne no va dubtar a abraçar-la per a intentar tallar el plor. Paz li va agrair molt el detall, i va confessar que encara li quedava molt de camí per recórrer. «He plorat tantes vegades així… i les que em queden. Això és el que té la música, que et connecta amb l’amor. M’has ajudat a connectar amb la meua ànima bessona, amb l’amor de la meua vida», li agraeix la humorista a Elsa Tortonda.

Edurne es va quedar prou preocupada per la seua companya. Així que, l’artista no va tindre més remei que confessar el seu gran secret: «quan s’estima tant, l’emoció que se sent és tan gran, que l’única manera amb la qual puc treure-ho és plorant».

La presentadora té clar que l’única raó de viure és estimar i respectar. Per tant, no descarta tornar a tenir una relació amb una altra persona. «Per què pensar que ja no tornaré a estimar? Estimaré d’una forma diferent, amb una altra saviesa, però amb molt d’amor», comenta en una de les seues últimes entrevistes.

Encara estar travessant un moment personal molt complex, la vida professional de Paz Padilla no pot anar millor. Recentment, ha anunciat que el seu llibre, ‘El humor de mi vida’, es convertirà en una obra de teatre. Aconseguirà superar l’èxit de Jorge Javier Vázquez?.

 

Últimes notícies

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.

Mor un home de 80 anys en ser envestit per un bou en els bous al carrer de la Vilavella

Un veí de 80 anys ha mort després de rebre diverses envestides d un bou durant els bous al carrer de la Vilavella. L Ajuntament ha suspés tres dies els actes taurins i ha ajornat un concert previst.