13.2 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

Paz Padilla s’enfonsa a ‘Got Talent’ i Edurne li fa costat: no s’oblida d’ell

 

Paz Padilla s’ha convertit en una icona. La seua particular visió de la mort l’ha posicionat com un dels rostres més estimats de la pantalla menuda. Recentment, ha publicat el seu segon llibre: ‘El humor de mi vida‘. Les seues pàgines transmeten positivitat, energia i força per a superar qualsevol pèrdua.

No obstant això, acceptar la defunció d’un ser estimat no és un camí fàcil. Ella mateixa ho ha reconegut en moltes entrevistes, i així ho ha donat a entendre en la seua última aparició pública. La humorista forma part del jurat de ‘Got Talent’, i no ha pogut evitar recordar-se del seu difunt marit en una de les actuacions.

Paz Padilla es va reincorporar al concurs al cap de poc temps de perdre a l’amor de la seua vida. La notícia va agafar de sorpresa a tots, perquè la presentadora no va voler compartir el seu patiment amb ningú.

«Conec la premsa. He treballat a ‘Sálvame’ 11 anys, i he hagut de protegir-ho, perquè a vegades som molt frívols. No entenem que hi ha persones darrere, que poden patir molt amb determinades portades», va declarar en la seua última aparició en l’espai de Jorge Javier Vázquez.

Per este motiu, quan la humorista va decidir tornar al treball, tots els seus companys van aplaudir tant la seua valentia, com la seua fortalesa. El seu discurs s’ha convertit en un exemple: «la mort forma part de la vida, per això hem de disfrutar qualsevol moment».

Les paraules de Paz han ajudat molta gent a tirar endavant. De fet, l’editorial responsable del seu llibre, ha decidit imprimir una cinquena edició. No obstant això, vol deixar clar que el seu manuscrit no és un manual d’autoajuda.

«No espereu trobar una morbosa comèdia romàntica plena de patiment. Ací trobareu una història d’amor comptada amb humor», escriu Pau en el pròleg.

 

«No plore de tristesa, plore d’amor»

La presentadora sempre ha deixat clar que no és bo contenir les emocions. Segons la seua teoria, igual que no tenim gens de por en riure, tampoc hem de tindre-la en plorar. Per este motiu, no ha tingut cap pudor en emocionar-se durant una de les actuacions de ‘Got Talent’.

Paz Padilla té una relació estupenda amb els seus companys de programa. Disfruta d’un vincle especial amb Edurne, qui no ha dubtat en consolar-la quan més l’ha necessitat.

El concurs ha obert les portes a una jove cantant: Elsa Tortonda, de setze anys. L’artista va interpretar uns versos que van tocar el cor de Paz. «Presenc que, després de la nit, vindrà la nit més llarga. Vull que no m’abandones, amor meu», va cantar.

La humorista no va poder contindre les llàgrimes, i va encongir el cor del públic amb la seua reacció. No obstant això, va voler deixar clar: «no plore de tristesa, plore d’amor». No vol que ningú es compadesca d’ella perquè, segons les seues creences, no és víctima de cap drama. Únicament està travessant per un procés natural.

Edurne no va dubtar a abraçar-la per a intentar tallar el plor. Paz li va agrair molt el detall, i va confessar que encara li quedava molt de camí per recórrer. «He plorat tantes vegades així… i les que em queden. Això és el que té la música, que et connecta amb l’amor. M’has ajudat a connectar amb la meua ànima bessona, amb l’amor de la meua vida», li agraeix la humorista a Elsa Tortonda.

Edurne es va quedar prou preocupada per la seua companya. Així que, l’artista no va tindre més remei que confessar el seu gran secret: «quan s’estima tant, l’emoció que se sent és tan gran, que l’única manera amb la qual puc treure-ho és plorant».

La presentadora té clar que l’única raó de viure és estimar i respectar. Per tant, no descarta tornar a tenir una relació amb una altra persona. «Per què pensar que ja no tornaré a estimar? Estimaré d’una forma diferent, amb una altra saviesa, però amb molt d’amor», comenta en una de les seues últimes entrevistes.

Encara estar travessant un moment personal molt complex, la vida professional de Paz Padilla no pot anar millor. Recentment, ha anunciat que el seu llibre, ‘El humor de mi vida’, es convertirà en una obra de teatre. Aconseguirà superar l’èxit de Jorge Javier Vázquez?.

 

Últimes notícies

Bernabé critica el carroñerismo polític i defén la resposta del PSOE davant les denúncies d’assetjament

Bernabé ha defés que el PSOE ha sigut contundent davant les denúncies d'assetjament i ha creat canals interns. També ha censurat el carroñerismo polític.

València actualitzarà a les 18 h les mesures per al dilluns, incloses les de col·legis

L'Ajuntament manté les mesures per l'alerta roja i comunicarà a partir de les 18 h les decisions per al dilluns, amb especial atenció als col·legis. Parcs i el jardí del Túria continuen tancats i els CAUS operen de forma continuada.

Aemet advertix de tempestes en terra esta vesprada i matinada en el litoral de València

Aemet preveu que el tram més advers de l'episodi arribe esta tarde-nit i la pròxima matinada, amb tempestes en terra en zones costaneres de València. Ja es registren ruixats intensos i acumulats destacats.

Bernabé qüestiona a Feijóo després de la seua citació i posa en dubte que estiguera tan informat

Pilar Bernabé ha posat en qüestió que Alberto Núñez Feijóo estiguera informat en temps real de la DANA després de ser citat com a testimoni. També ha exigit al PP depuració de responsabilitats i ha demanat a Pérez Llorca reclamar l'acta de diputat a Carlos Mazón.

Ajornat el Llevant-Vila-real per l’alerta roja a València

El partit de la jornada 16 de LaLiga EA Sports, previst a les 18.30 en el Ciutat de València, ha sigut ajornat per l'alerta roja. L'RFEF dona cinc dies per a proposar una nova data.

The Hives i Ultralleugera, noves confirmacions del Low Festival 2026 a Torrevieja

The Hives, Ultralleugera i altres sis bandes se sumen al Low Festival 2026, que se celebrarà el 31 de juliol i l'1 i 2 d'agost a Torrevieja. Els abonaments ja estan a la venda i hi ha descompte per a empadronats.

La acb ajorna el València Basket-Casademont Zaragoza per alerta roja

La acb ha comunicat l'ajornament del València Basket-Casademont Zaragoza, de la jornada 10, per l'alerta roja a la ciutat. Les entrades tindran validesa i el club retornarà l'import si no es pot assistir.

El PSPV ha anunciat que blindarà per llei la gestió pública de la sanitat per a evitar privatitzacions

Diana Morant ha anunciat un blindatge legal per a assegurar la gestió pública de la sanitat i ha promés revertir l'hospital del Vinalopó. També ha criticat la paràlisi de reversions del PP i ha avançat un pla de xoc a Torrevieja.