10.2 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Pedro Piqueras sofreix un incident pel volcà de la Palma que preocupa els espectadors

Els diferents mitjans de comunicació nacionals s’estan bolcant a informar sobre el que està ocorrent a la Palma. Des d’allí, es troben informant periodistes destacats com Pedro Piqueras d’informatius Telecinco. El seu equip va ser un dels primers equips a arribar, i viuen unes intenses jornades de treball. El comunicador ha intervingut en programes com ‘Ya es mediodía‘ i en els espais que Mediaset precisava per a actualitzar la informació sobre l’erupció volcànica.

<

>

Una gran llavor professional des del primer dia

A pesar del bon fer, no es va poder evitar l’esglai que els va donar als espectadors el mateix Pedro Piqueras dijous passat, la causant va ser la pols de la zona, el presentador es va veure obligat a interrompre la seua crònica, ja que va sofrir un atac de tos. “En tot que a penes avança quatre metres per hora, com si es mogués a càmera molt lenta. Un segon flanc s’ha frenat, però el tercer segueix el seu recorregut posant unes cases que fins ara no estaven amenaçades“, explicava. És ací quan el presentador interromp el seu relat. “És la pols esta que es fica en la gola“, deia.

Després d’este contratemps, el presentador va poder continuar el seu treball amb normalitat, encara que ja s’ha indicat que la pols que està deixant anar el volcà pot afectar les vies respiratòries, produint irritació i congestió.

El volcà de la Cimera Vella, ha arrasat ja més de 166 hectàrees per la lava i uns 350 habitatges han quedat completament soterrades. Milers de palmeros s’han vist obligats a abandonar les seues cases amb el dubte de si, en tornar, la trobaran dempeus o si per contra haurà estat completament engolida per les bugades de lava.

Un fet que, sense cap dubte, està ocasionant danys irreparables per a molts afectats.

Un poc d’humor

Piqueras acudia al nou programa de Quatre, ‘Los teloneros‘ presentat per Miguel Lago i Antonio Castelo. Allí, els dos humoristes li han plantejat precisament pel comentat moment que s’ha arribat a repetir en nombroses ocasions. Piqueras, això sí, s’ho ha pres amb humor i ha explicat què passava pel seu cap en ixe precís instant. El presentador no va poder contenir el riure i es prenia este tipus de situacions amb humor.

Este tipus de talls són molt criticats per gran part de l’audiència, ja que creuen que es tractaria d’una falta de respecte amb el treball del presentador de ‘Informatius Telecinco’, que ha viscut este tipus d’escenes en diverses ocasions.

Piqueras no donava crèdit

Un altre d’estos moments es va donar quan Jorge Javier va haver de tallar el debat generat perquè era l’hora que donés principi ‘Informatius Telecinco’, i l’encarregada en esta ocasió de donar pas ha estat Raquel Mosquera. “Tindràs un privilegi, has de donar pas a informatius amb Pedro Piqueras. Ací la teua càmera”, li ha dit el presentador a la perruquera. “Un besot i vos deixem amb Piqueras”. Després d’este pas, la cara del periodista era un “poema” perquè mirava amb sorpresa el que estava succeint.

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.