Pedro Piqueras sofreix un incident pel volcà de la Palma que preocupa els espectadors

Els diferents mitjans de comunicació nacionals s’estan bolcant a informar sobre el que està ocorrent a la Palma. Des d’allí, es troben informant periodistes destacats com Pedro Piqueras d’informatius Telecinco. El seu equip va ser un dels primers equips a arribar, i viuen unes intenses jornades de treball. El comunicador ha intervingut en programes com ‘Ya es mediodía‘ i en els espais que Mediaset precisava per a actualitzar la informació sobre l’erupció volcànica.

<

>

Una gran llavor professional des del primer dia

A pesar del bon fer, no es va poder evitar l’esglai que els va donar als espectadors el mateix Pedro Piqueras dijous passat, la causant va ser la pols de la zona, el presentador es va veure obligat a interrompre la seua crònica, ja que va sofrir un atac de tos. «En tot que a penes avança quatre metres per hora, com si es mogués a càmera molt lenta. Un segon flanc s’ha frenat, però el tercer segueix el seu recorregut posant unes cases que fins ara no estaven amenaçades«, explicava. És ací quan el presentador interromp el seu relat. «És la pols esta que es fica en la gola«, deia.

Després d’este contratemps, el presentador va poder continuar el seu treball amb normalitat, encara que ja s’ha indicat que la pols que està deixant anar el volcà pot afectar les vies respiratòries, produint irritació i congestió.

El volcà de la Cimera Vella, ha arrasat ja més de 166 hectàrees per la lava i uns 350 habitatges han quedat completament soterrades. Milers de palmeros s’han vist obligats a abandonar les seues cases amb el dubte de si, en tornar, la trobaran dempeus o si per contra haurà estat completament engolida per les bugades de lava.

Un fet que, sense cap dubte, està ocasionant danys irreparables per a molts afectats.

Un poc d’humor

Piqueras acudia al nou programa de Quatre, ‘Los teloneros‘ presentat per Miguel Lago i Antonio Castelo. Allí, els dos humoristes li han plantejat precisament pel comentat moment que s’ha arribat a repetir en nombroses ocasions. Piqueras, això sí, s’ho ha pres amb humor i ha explicat què passava pel seu cap en ixe precís instant. El presentador no va poder contenir el riure i es prenia este tipus de situacions amb humor.

Este tipus de talls són molt criticats per gran part de l’audiència, ja que creuen que es tractaria d’una falta de respecte amb el treball del presentador de ‘Informatius Telecinco’, que ha viscut este tipus d’escenes en diverses ocasions.

Piqueras no donava crèdit

Un altre d’estos moments es va donar quan Jorge Javier va haver de tallar el debat generat perquè era l’hora que donés principi ‘Informatius Telecinco’, i l’encarregada en esta ocasió de donar pas ha estat Raquel Mosquera. «Tindràs un privilegi, has de donar pas a informatius amb Pedro Piqueras. Ací la teua càmera», li ha dit el presentador a la perruquera. «Un besot i vos deixem amb Piqueras». Després d’este pas, la cara del periodista era un «poema» perquè mirava amb sorpresa el que estava succeint.

Últimes notícies

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.

Quatre persones ateses a la Tomatina de Bunyol per gas pebre enmig de la festa

Quatre persones han hagut de rebre atenció sanitària lleu després d’un llançament de gas pebre durant la Tomatina de Bunyol. L’incident, que també es va produir l’any passat, no ha provocat ferits greus.

Pérez Llorca resta importància a quan triarà el PP el candidat a la Generalitat

Juanfran Pérez Llorca afirma que no està gens preocupat per quan designarà el PP el candidat a la presidència de la Generalitat i defensa que el que importa és continuar aplicant els pressupostos i les inversions en sanitat i polítiques socials a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca assegura que cap professor serà perseguit a la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca garanteix que cap docent serà perseguit a la Comunitat Valenciana i defensa un model de llibertat educativa i de pensament. El president rebutja les crítiques a la Inspecció educativa i apel·la a millorar el sistema sense generar polèmiques.