Pedro Piqueras sofreix un incident pel volcà de la Palma que preocupa els espectadors

Els diferents mitjans de comunicació nacionals s’estan bolcant a informar sobre el que està ocorrent a la Palma. Des d’allí, es troben informant periodistes destacats com Pedro Piqueras d’informatius Telecinco. El seu equip va ser un dels primers equips a arribar, i viuen unes intenses jornades de treball. El comunicador ha intervingut en programes com ‘Ya es mediodía‘ i en els espais que Mediaset precisava per a actualitzar la informació sobre l’erupció volcànica.

<

>

Una gran llavor professional des del primer dia

A pesar del bon fer, no es va poder evitar l’esglai que els va donar als espectadors el mateix Pedro Piqueras dijous passat, la causant va ser la pols de la zona, el presentador es va veure obligat a interrompre la seua crònica, ja que va sofrir un atac de tos. “En tot que a penes avança quatre metres per hora, com si es mogués a càmera molt lenta. Un segon flanc s’ha frenat, però el tercer segueix el seu recorregut posant unes cases que fins ara no estaven amenaçades“, explicava. És ací quan el presentador interromp el seu relat. “És la pols esta que es fica en la gola“, deia.

Després d’este contratemps, el presentador va poder continuar el seu treball amb normalitat, encara que ja s’ha indicat que la pols que està deixant anar el volcà pot afectar les vies respiratòries, produint irritació i congestió.

El volcà de la Cimera Vella, ha arrasat ja més de 166 hectàrees per la lava i uns 350 habitatges han quedat completament soterrades. Milers de palmeros s’han vist obligats a abandonar les seues cases amb el dubte de si, en tornar, la trobaran dempeus o si per contra haurà estat completament engolida per les bugades de lava.

Un fet que, sense cap dubte, està ocasionant danys irreparables per a molts afectats.

Un poc d’humor

Piqueras acudia al nou programa de Quatre, ‘Los teloneros‘ presentat per Miguel Lago i Antonio Castelo. Allí, els dos humoristes li han plantejat precisament pel comentat moment que s’ha arribat a repetir en nombroses ocasions. Piqueras, això sí, s’ho ha pres amb humor i ha explicat què passava pel seu cap en ixe precís instant. El presentador no va poder contenir el riure i es prenia este tipus de situacions amb humor.

Este tipus de talls són molt criticats per gran part de l’audiència, ja que creuen que es tractaria d’una falta de respecte amb el treball del presentador de ‘Informatius Telecinco’, que ha viscut este tipus d’escenes en diverses ocasions.

Piqueras no donava crèdit

Un altre d’estos moments es va donar quan Jorge Javier va haver de tallar el debat generat perquè era l’hora que donés principi ‘Informatius Telecinco’, i l’encarregada en esta ocasió de donar pas ha estat Raquel Mosquera. “Tindràs un privilegi, has de donar pas a informatius amb Pedro Piqueras. Ací la teua càmera”, li ha dit el presentador a la perruquera. “Un besot i vos deixem amb Piqueras”. Després d’este pas, la cara del periodista era un “poema” perquè mirava amb sorpresa el que estava succeint.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.