Pedro Piqueras sofreix un incident pel volcà de la Palma que preocupa els espectadors

Els diferents mitjans de comunicació nacionals s’estan bolcant a informar sobre el que està ocorrent a la Palma. Des d’allí, es troben informant periodistes destacats com Pedro Piqueras d’informatius Telecinco. El seu equip va ser un dels primers equips a arribar, i viuen unes intenses jornades de treball. El comunicador ha intervingut en programes com ‘Ya es mediodía‘ i en els espais que Mediaset precisava per a actualitzar la informació sobre l’erupció volcànica.

<

>

Una gran llavor professional des del primer dia

A pesar del bon fer, no es va poder evitar l’esglai que els va donar als espectadors el mateix Pedro Piqueras dijous passat, la causant va ser la pols de la zona, el presentador es va veure obligat a interrompre la seua crònica, ja que va sofrir un atac de tos. «En tot que a penes avança quatre metres per hora, com si es mogués a càmera molt lenta. Un segon flanc s’ha frenat, però el tercer segueix el seu recorregut posant unes cases que fins ara no estaven amenaçades«, explicava. És ací quan el presentador interromp el seu relat. «És la pols esta que es fica en la gola«, deia.

Després d’este contratemps, el presentador va poder continuar el seu treball amb normalitat, encara que ja s’ha indicat que la pols que està deixant anar el volcà pot afectar les vies respiratòries, produint irritació i congestió.

El volcà de la Cimera Vella, ha arrasat ja més de 166 hectàrees per la lava i uns 350 habitatges han quedat completament soterrades. Milers de palmeros s’han vist obligats a abandonar les seues cases amb el dubte de si, en tornar, la trobaran dempeus o si per contra haurà estat completament engolida per les bugades de lava.

Un fet que, sense cap dubte, està ocasionant danys irreparables per a molts afectats.

Un poc d’humor

Piqueras acudia al nou programa de Quatre, ‘Los teloneros‘ presentat per Miguel Lago i Antonio Castelo. Allí, els dos humoristes li han plantejat precisament pel comentat moment que s’ha arribat a repetir en nombroses ocasions. Piqueras, això sí, s’ho ha pres amb humor i ha explicat què passava pel seu cap en ixe precís instant. El presentador no va poder contenir el riure i es prenia este tipus de situacions amb humor.

Este tipus de talls són molt criticats per gran part de l’audiència, ja que creuen que es tractaria d’una falta de respecte amb el treball del presentador de ‘Informatius Telecinco’, que ha viscut este tipus d’escenes en diverses ocasions.

Piqueras no donava crèdit

Un altre d’estos moments es va donar quan Jorge Javier va haver de tallar el debat generat perquè era l’hora que donés principi ‘Informatius Telecinco’, i l’encarregada en esta ocasió de donar pas ha estat Raquel Mosquera. «Tindràs un privilegi, has de donar pas a informatius amb Pedro Piqueras. Ací la teua càmera», li ha dit el presentador a la perruquera. «Un besot i vos deixem amb Piqueras». Després d’este pas, la cara del periodista era un «poema» perquè mirava amb sorpresa el que estava succeint.

Últimes notícies

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.

Del somni a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid tanca una segona etapa al Valencia Basket marcada, com la primera, per l’eufòria inicial, els títols i una ruptura controvertida amb el club i l’afició.

De la il·lusió a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al València Basket

El València Basket ha confirmat l’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid, un adeu que tanca el seu segon cicle al club, marcat de nou per l’èxit esportiu i una marxa polèmica.

Delirio taronja i final polèmic: així han sigut les dues etapes de Pedro Martínez al Valencia Basket

Pedro Martínez ha tancat la seua segona etapa al Valencia Basket rumb al Real Madrid, repetint un cicle d’il·lusió, èxits esportius i una eixida molt controvertida per a l’afició taronja.

Del somni al comiat polèmic: els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

La segona etapa de Pedro Martínez al Valencia Basket ha repetit el patró de la primera: il·lusió inicial, èxits esportius històrics i un comiat tens, ara amb el seu fitxatge pel Real Madrid.

València s’atura per homenatjar les víctimes de l’accident del metro 20 anys després

València ha commemorat el vinté aniversari de l’accident de Metrovalencia amb un emotiu homenatge davant el monument a les víctimes, que ha reunit l’AVM3J i associacions de víctimes de la dana.

La Xarxa Vives distingix Francis Mojica amb la seua Medalla d’Honor per revolucionar la genètica

El microbiòleg de la Universitat d’Alacant Francis Mojica ha rebut la Medalla d’Honor de la Xarxa Vives a la Universitat de Perpinyà per la seua aportació clau al sistema CRISPR, que ha revolucionat l’edició genètica.