Nova polèmica en Telecinco: Diuen que un programa ‘top’ té els dies comptats

 

Dijous passat es va estrenar la segona edició del ‘reality’ de Telecinco: ‘La Casa Fuerte’. Un programa amb el que la cadena ha pretés omplir el buit que ha deixat l’exitós format ‘La isla de las tentaciones’. No obstant això, els resultats no estan sent els esperats per Mediaset. Tant és d’esta forma que, després del que va succeir diumenge per la nit, ‘La Casa Fuerte’ podria tindre els dies comptats.

 

Una nit baix mínims

Els ‘realities’ de la cadena s’han convertit en el pilar fonamental per conseguir l’èxit. Supervivientes’ o ‘Gran Hermano’, en les seues diferents versions, sempre han conseguit que Telecinco conseguisca unes audiències espectaculars. I, segurament, pensaven que passaria el mateix amb ‘La Casa Fuerte’, però no ha sigut d’esta manera.

 

La gala de diumenge per la nit va conseguir únicament un 14% de ‘share’, el que va fer que perdera un 3,8% respecte a l’estrena. D’esta forma, el format es troba molt lluny de l’èxit que conseguixen altres programes de telerealitat.

 

Cal saber que l’hora de màxima audiència de diumenge va estar molt ajustada. La 1 va conseguir un 13,7% de ‘share’ amb l’emissió de la pel·lícula ‘The Equalizer’ (2014), protagonitzada per Bruce Willis. D’esta manera, queda clar que Telecinco s’ha trobat amb un nou obstacle, i és que el nou ‘reality’ no conseguix ‘enganxar a l’audiència’.

 

La ‘pólvora’ que tenia ‘La Casa Fuerte’ va acabar mullada

L’estrena del ‘reality’ no va conseguir l’èxit que s’esperava. És per això que els encarregats del programa van prendre mesures per a conquistar al públic. Van optar per diferents polèmiques considerant que podrien millorar els resultats:

  • Isa Pantoja, una de les participants que més interés desperta, va ser la protagonista perquè era el seu aniversari.
  • Kiko Rivera va cridar a la seua germana en directe per a felicitar-la.
  • Es va donar a conéixer la bronca que havia tingut la jove amb la seua parella, Asraf Beno. Una bronca que l’ha deixat en evidència per la manera en la que va tractar a Isa.

No obstant això, cap d’estes polèmiques va conseguir atrapar l’audiència.

‘La Casa Fuerte’ no triomfa per estos motius

No ens sorprén, des del primer moment el ‘reality’ no ha despertat massa interés en els espectadors, que es van queixar en xarxes socials del pèssim càsting que s’havia fet. Sí, van exposar que els concursants, llevat d’alguna excepció puntual, eren simplement ‘famosets’ sense molt a aportar.

 

Un altre motiu que explica la situació, és que un gran percentatge de l’audiència s’ha enfadat amb Telecinco perquè ha ofert informació de l’exterior a un concursant, saltant-se una norma bàsica de qualsevol ‘reality’. En concret, Telecinco ha explicat a Isa Pantoja detalls de l’entrevista que el seu germà ha fet en ‘Lecturas’ parlant malament de sa mare.

 

Evidentment, el programa busca crear conflicte, Cal recordar com en la primera gala es va parlar durant molta estona sobre la suposada infidelitat de Tom a Sandra amb Samira. Estos i altres motius han fet que ‘La Casa Fuerte’ no estiga captivant al públic. En Telecinco només els queden dos opcions: introduir elements que desperten interés o posar fi al ‘reality’. Caldrà esperar per vore quin camí prenen.

Últimes notícies

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.