Nova polèmica en Telecinco: Diuen que un programa ‘top’ té els dies comptats

 

Dijous passat es va estrenar la segona edició del ‘reality’ de Telecinco: ‘La Casa Fuerte’. Un programa amb el que la cadena ha pretés omplir el buit que ha deixat l’exitós format ‘La isla de las tentaciones’. No obstant això, els resultats no estan sent els esperats per Mediaset. Tant és d’esta forma que, després del que va succeir diumenge per la nit, ‘La Casa Fuerte’ podria tindre els dies comptats.

 

Una nit baix mínims

Els ‘realities’ de la cadena s’han convertit en el pilar fonamental per conseguir l’èxit. Supervivientes’ o ‘Gran Hermano’, en les seues diferents versions, sempre han conseguit que Telecinco conseguisca unes audiències espectaculars. I, segurament, pensaven que passaria el mateix amb ‘La Casa Fuerte’, però no ha sigut d’esta manera.

 

La gala de diumenge per la nit va conseguir únicament un 14% de ‘share’, el que va fer que perdera un 3,8% respecte a l’estrena. D’esta forma, el format es troba molt lluny de l’èxit que conseguixen altres programes de telerealitat.

 

Cal saber que l’hora de màxima audiència de diumenge va estar molt ajustada. La 1 va conseguir un 13,7% de ‘share’ amb l’emissió de la pel·lícula ‘The Equalizer’ (2014), protagonitzada per Bruce Willis. D’esta manera, queda clar que Telecinco s’ha trobat amb un nou obstacle, i és que el nou ‘reality’ no conseguix ‘enganxar a l’audiència’.

 

La ‘pólvora’ que tenia ‘La Casa Fuerte’ va acabar mullada

L’estrena del ‘reality’ no va conseguir l’èxit que s’esperava. És per això que els encarregats del programa van prendre mesures per a conquistar al públic. Van optar per diferents polèmiques considerant que podrien millorar els resultats:

  • Isa Pantoja, una de les participants que més interés desperta, va ser la protagonista perquè era el seu aniversari.
  • Kiko Rivera va cridar a la seua germana en directe per a felicitar-la.
  • Es va donar a conéixer la bronca que havia tingut la jove amb la seua parella, Asraf Beno. Una bronca que l’ha deixat en evidència per la manera en la que va tractar a Isa.

No obstant això, cap d’estes polèmiques va conseguir atrapar l’audiència.

‘La Casa Fuerte’ no triomfa per estos motius

No ens sorprén, des del primer moment el ‘reality’ no ha despertat massa interés en els espectadors, que es van queixar en xarxes socials del pèssim càsting que s’havia fet. Sí, van exposar que els concursants, llevat d’alguna excepció puntual, eren simplement ‘famosets’ sense molt a aportar.

 

Un altre motiu que explica la situació, és que un gran percentatge de l’audiència s’ha enfadat amb Telecinco perquè ha ofert informació de l’exterior a un concursant, saltant-se una norma bàsica de qualsevol ‘reality’. En concret, Telecinco ha explicat a Isa Pantoja detalls de l’entrevista que el seu germà ha fet en ‘Lecturas’ parlant malament de sa mare.

 

Evidentment, el programa busca crear conflicte, Cal recordar com en la primera gala es va parlar durant molta estona sobre la suposada infidelitat de Tom a Sandra amb Samira. Estos i altres motius han fet que ‘La Casa Fuerte’ no estiga captivant al públic. En Telecinco només els queden dos opcions: introduir elements que desperten interés o posar fi al ‘reality’. Caldrà esperar per vore quin camí prenen.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts

1-1. El Raig salva un punt en l’últim sospir davant el Llevant

Pathé Ciss va empatar en el temps afegit i el Llamp va rescatar un 1-1 davant el Llevant després de jugar quasi tota la segona part amb deu. El Llevant va deixar escapar una victòria i seguix a cinc de la salvació.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez. El podi l'han completat Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i Na Jordana, amb 200.000 i 185.000 euros de pressupost.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. La comissió repetix el títol de 2025; Monestir de Poblet i Na Jordana completen el podi.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi d’Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb 'Redimonis', de David Sánchez Llongo. La comissió, amb un monument de 260.000 euros dissenyat per Daniel Gómez, revalida el títol; Monestir i Na Jordana completen el podi.

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.