Nova polèmica en Telecinco: Diuen que un programa ‘top’ té els dies comptats

 

Dijous passat es va estrenar la segona edició del ‘reality’ de Telecinco: ‘La Casa Fuerte’. Un programa amb el que la cadena ha pretés omplir el buit que ha deixat l’exitós format ‘La isla de las tentaciones’. No obstant això, els resultats no estan sent els esperats per Mediaset. Tant és d’esta forma que, després del que va succeir diumenge per la nit, ‘La Casa Fuerte’ podria tindre els dies comptats.

 

Una nit baix mínims

Els ‘realities’ de la cadena s’han convertit en el pilar fonamental per conseguir l’èxit. Supervivientes’ o ‘Gran Hermano’, en les seues diferents versions, sempre han conseguit que Telecinco conseguisca unes audiències espectaculars. I, segurament, pensaven que passaria el mateix amb ‘La Casa Fuerte’, però no ha sigut d’esta manera.

 

La gala de diumenge per la nit va conseguir únicament un 14% de ‘share’, el que va fer que perdera un 3,8% respecte a l’estrena. D’esta forma, el format es troba molt lluny de l’èxit que conseguixen altres programes de telerealitat.

 

Cal saber que l’hora de màxima audiència de diumenge va estar molt ajustada. La 1 va conseguir un 13,7% de ‘share’ amb l’emissió de la pel·lícula ‘The Equalizer’ (2014), protagonitzada per Bruce Willis. D’esta manera, queda clar que Telecinco s’ha trobat amb un nou obstacle, i és que el nou ‘reality’ no conseguix ‘enganxar a l’audiència’.

 

La ‘pólvora’ que tenia ‘La Casa Fuerte’ va acabar mullada

L’estrena del ‘reality’ no va conseguir l’èxit que s’esperava. És per això que els encarregats del programa van prendre mesures per a conquistar al públic. Van optar per diferents polèmiques considerant que podrien millorar els resultats:

  • Isa Pantoja, una de les participants que més interés desperta, va ser la protagonista perquè era el seu aniversari.
  • Kiko Rivera va cridar a la seua germana en directe per a felicitar-la.
  • Es va donar a conéixer la bronca que havia tingut la jove amb la seua parella, Asraf Beno. Una bronca que l’ha deixat en evidència per la manera en la que va tractar a Isa.

No obstant això, cap d’estes polèmiques va conseguir atrapar l’audiència.

‘La Casa Fuerte’ no triomfa per estos motius

No ens sorprén, des del primer moment el ‘reality’ no ha despertat massa interés en els espectadors, que es van queixar en xarxes socials del pèssim càsting que s’havia fet. Sí, van exposar que els concursants, llevat d’alguna excepció puntual, eren simplement ‘famosets’ sense molt a aportar.

 

Un altre motiu que explica la situació, és que un gran percentatge de l’audiència s’ha enfadat amb Telecinco perquè ha ofert informació de l’exterior a un concursant, saltant-se una norma bàsica de qualsevol ‘reality’. En concret, Telecinco ha explicat a Isa Pantoja detalls de l’entrevista que el seu germà ha fet en ‘Lecturas’ parlant malament de sa mare.

 

Evidentment, el programa busca crear conflicte, Cal recordar com en la primera gala es va parlar durant molta estona sobre la suposada infidelitat de Tom a Sandra amb Samira. Estos i altres motius han fet que ‘La Casa Fuerte’ no estiga captivant al públic. En Telecinco només els queden dos opcions: introduir elements que desperten interés o posar fi al ‘reality’. Caldrà esperar per vore quin camí prenen.

Últimes notícies

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.