Nova polèmica en Telecinco: Diuen que un programa ‘top’ té els dies comptats

 

Dijous passat es va estrenar la segona edició del ‘reality’ de Telecinco: ‘La Casa Fuerte’. Un programa amb el que la cadena ha pretés omplir el buit que ha deixat l’exitós format ‘La isla de las tentaciones’. No obstant això, els resultats no estan sent els esperats per Mediaset. Tant és d’esta forma que, després del que va succeir diumenge per la nit, ‘La Casa Fuerte’ podria tindre els dies comptats.

 

Una nit baix mínims

Els ‘realities’ de la cadena s’han convertit en el pilar fonamental per conseguir l’èxit. Supervivientes’ o ‘Gran Hermano’, en les seues diferents versions, sempre han conseguit que Telecinco conseguisca unes audiències espectaculars. I, segurament, pensaven que passaria el mateix amb ‘La Casa Fuerte’, però no ha sigut d’esta manera.

 

La gala de diumenge per la nit va conseguir únicament un 14% de ‘share’, el que va fer que perdera un 3,8% respecte a l’estrena. D’esta forma, el format es troba molt lluny de l’èxit que conseguixen altres programes de telerealitat.

 

Cal saber que l’hora de màxima audiència de diumenge va estar molt ajustada. La 1 va conseguir un 13,7% de ‘share’ amb l’emissió de la pel·lícula ‘The Equalizer’ (2014), protagonitzada per Bruce Willis. D’esta manera, queda clar que Telecinco s’ha trobat amb un nou obstacle, i és que el nou ‘reality’ no conseguix ‘enganxar a l’audiència’.

 

La ‘pólvora’ que tenia ‘La Casa Fuerte’ va acabar mullada

L’estrena del ‘reality’ no va conseguir l’èxit que s’esperava. És per això que els encarregats del programa van prendre mesures per a conquistar al públic. Van optar per diferents polèmiques considerant que podrien millorar els resultats:

  • Isa Pantoja, una de les participants que més interés desperta, va ser la protagonista perquè era el seu aniversari.
  • Kiko Rivera va cridar a la seua germana en directe per a felicitar-la.
  • Es va donar a conéixer la bronca que havia tingut la jove amb la seua parella, Asraf Beno. Una bronca que l’ha deixat en evidència per la manera en la que va tractar a Isa.

No obstant això, cap d’estes polèmiques va conseguir atrapar l’audiència.

‘La Casa Fuerte’ no triomfa per estos motius

No ens sorprén, des del primer moment el ‘reality’ no ha despertat massa interés en els espectadors, que es van queixar en xarxes socials del pèssim càsting que s’havia fet. Sí, van exposar que els concursants, llevat d’alguna excepció puntual, eren simplement ‘famosets’ sense molt a aportar.

 

Un altre motiu que explica la situació, és que un gran percentatge de l’audiència s’ha enfadat amb Telecinco perquè ha ofert informació de l’exterior a un concursant, saltant-se una norma bàsica de qualsevol ‘reality’. En concret, Telecinco ha explicat a Isa Pantoja detalls de l’entrevista que el seu germà ha fet en ‘Lecturas’ parlant malament de sa mare.

 

Evidentment, el programa busca crear conflicte, Cal recordar com en la primera gala es va parlar durant molta estona sobre la suposada infidelitat de Tom a Sandra amb Samira. Estos i altres motius han fet que ‘La Casa Fuerte’ no estiga captivant al públic. En Telecinco només els queden dos opcions: introduir elements que desperten interés o posar fi al ‘reality’. Caldrà esperar per vore quin camí prenen.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.