Nova polèmica en Telecinco: Diuen que un programa ‘top’ té els dies comptats

 

Dijous passat es va estrenar la segona edició del ‘reality’ de Telecinco: ‘La Casa Fuerte’. Un programa amb el que la cadena ha pretés omplir el buit que ha deixat l’exitós format ‘La isla de las tentaciones’. No obstant això, els resultats no estan sent els esperats per Mediaset. Tant és d’esta forma que, després del que va succeir diumenge per la nit, ‘La Casa Fuerte’ podria tindre els dies comptats.

 

Una nit baix mínims

Els ‘realities’ de la cadena s’han convertit en el pilar fonamental per conseguir l’èxit. Supervivientes’ o ‘Gran Hermano’, en les seues diferents versions, sempre han conseguit que Telecinco conseguisca unes audiències espectaculars. I, segurament, pensaven que passaria el mateix amb ‘La Casa Fuerte’, però no ha sigut d’esta manera.

 

La gala de diumenge per la nit va conseguir únicament un 14% de ‘share’, el que va fer que perdera un 3,8% respecte a l’estrena. D’esta forma, el format es troba molt lluny de l’èxit que conseguixen altres programes de telerealitat.

 

Cal saber que l’hora de màxima audiència de diumenge va estar molt ajustada. La 1 va conseguir un 13,7% de ‘share’ amb l’emissió de la pel·lícula ‘The Equalizer’ (2014), protagonitzada per Bruce Willis. D’esta manera, queda clar que Telecinco s’ha trobat amb un nou obstacle, i és que el nou ‘reality’ no conseguix ‘enganxar a l’audiència’.

 

La ‘pólvora’ que tenia ‘La Casa Fuerte’ va acabar mullada

L’estrena del ‘reality’ no va conseguir l’èxit que s’esperava. És per això que els encarregats del programa van prendre mesures per a conquistar al públic. Van optar per diferents polèmiques considerant que podrien millorar els resultats:

  • Isa Pantoja, una de les participants que més interés desperta, va ser la protagonista perquè era el seu aniversari.
  • Kiko Rivera va cridar a la seua germana en directe per a felicitar-la.
  • Es va donar a conéixer la bronca que havia tingut la jove amb la seua parella, Asraf Beno. Una bronca que l’ha deixat en evidència per la manera en la que va tractar a Isa.

No obstant això, cap d’estes polèmiques va conseguir atrapar l’audiència.

‘La Casa Fuerte’ no triomfa per estos motius

No ens sorprén, des del primer moment el ‘reality’ no ha despertat massa interés en els espectadors, que es van queixar en xarxes socials del pèssim càsting que s’havia fet. Sí, van exposar que els concursants, llevat d’alguna excepció puntual, eren simplement ‘famosets’ sense molt a aportar.

 

Un altre motiu que explica la situació, és que un gran percentatge de l’audiència s’ha enfadat amb Telecinco perquè ha ofert informació de l’exterior a un concursant, saltant-se una norma bàsica de qualsevol ‘reality’. En concret, Telecinco ha explicat a Isa Pantoja detalls de l’entrevista que el seu germà ha fet en ‘Lecturas’ parlant malament de sa mare.

 

Evidentment, el programa busca crear conflicte, Cal recordar com en la primera gala es va parlar durant molta estona sobre la suposada infidelitat de Tom a Sandra amb Samira. Estos i altres motius han fet que ‘La Casa Fuerte’ no estiga captivant al públic. En Telecinco només els queden dos opcions: introduir elements que desperten interés o posar fi al ‘reality’. Caldrà esperar per vore quin camí prenen.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.