Revelen el dineral gastat per María Patiño després de 20 anys d’operacions

María Patiño al plató de 'Sálvame' durant una edició del programa

 

María Patiño ha canviat molt des de la seua primera aparició en el món de la premsa del cor. El caràcter de la Ferrol no és el mateix de fa dos dècades, però el seu físic tampoc.

No és cap secret que la presentadora de ‘Socialité’ és una de les habituals dels retocs estètics i fidel defensora d’esta mena de medicina que a ella, personalment, li fa sentir-se millor tant per dins com per fora. I és que María Patiño ha passat diverses vegades per quiròfan per a sotmetre’s a alguna millora física.

El doctor José Manuel Gómez Villar, tot un clàssic de ‘Sálvame’, analitza els canvis d’imatge dels rostres coneguts de la televisió i esta vegada li ha tocat a María Patiño. Als seus 49 anys, la de Ferrol llueix espectacular i el seu físic res té a veure amb el de la periodista que es va donar a conéixer l’any 2000.

Els seus canvis més destacats

Durant tot este temps, segons el doctor Gómez Villar, María Patiño s’ha sotmés a un allisat d’arrugues amb bótox en el front que costa al voltant de 350 euros la sessió. A més, la de Ferrol s’ha emplenat les ulleres, pòmuls i el solc nasogenian amb àcid hialurònic, la qual cosa li dona un aspecte molt més saludable. El preu d’esta intervenció ronda els 2250 euros.

Un dels canvis més evidents en el rostre de la presentadora de ‘Socialité’ és la rinoplàstia amb la qual el seu nas ha millorat considerablement. De fet, ella mateixa va reconéixer haver passat per quiròfan per a sotmetre’s a esta intervenció que li podria haver costat uns 5000 euros.

La de Ferrol també s’ha augmentat i elevat el pit. Res té a veure ara l’escot de María Patiño amb el de fa tan sols uns anys, la qual cosa hauria suposat un desemborsament de 5500 euros aproximadament. Per a evitar la flaccidesa de la zona del coll pel pas dels anys, la presentadora de ‘Socialité’ s’ha sotmés a un lífting cervical que ronda els 6000 euros.

A més, a esta extensa llista de retocs estètics cal sumar-li el rejoveniment de les seues mans. A María Patiño li han eliminat les taques de les seues extremitats i li han posat una mica de farciment per a dissimular les mans primes. El somriure de la col·laboradora de ‘Sálvame’ també té preu, uns 800 euros. I és que la periodista gallega porta carilles a la boca i s’ha sotmés també a emblanquiments dentals.

Encara que María Patiño és una gran esportista, que en els seus inicis tenia fins a entrenador personal, el doctor Gómez Villar considera més que probables que la presentadora de ‘Socialité’ s’haja sotmés a una liposucció amb la finalitat d’eliminar el greix acumulat en el cos. Esta intervenció se situa entorn dels 6000 euros.

 

Collage de María Patiño abans i després de les seves múltiples operacions

L’abans i el després de María Patiño | Gtres

No apte per a tots

És clar que les millores en l’aparença de María Patiño tenen un preu i no és gens assequible per a totes les butxaques. De fet, la periodista gallega s’hauria gastat al voltant de 26.500 euros al llarg de la seua vida en tractaments estètics, i això que pot ser que al doctor Gómez Villar li haja passat algun per alt. I és que amb els últims avanços en el que al món de la medicina estètica es refereix les tècniques utilitzades per a millorar el físic de les persones passen pràcticament inadvertides en algunes ocasions.

Independentment dels diners que haja invertit María Patiño en les seues millores estètiques, cal assenyalar que als seus gairebé 50 anys la bona alimentació que segueix i l’esport que practica diàriament també l’han ajudat a mantenir-se així de bé.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Isaac, de l’aula i Google al somni de crear una startup d’impacte social

Isaac Tormo, jove valencià amb expedient excel·lent, experiència internacional i treball en Google, vol llançar una startup d'impacte social dins de l'ecosistema de Llançadora.

Dos de cada tres valencians fa exercici de forma regular en el seu temps lliure

Quasi el 67% dels habitants de València practica activitat física saludable en el seu temps lliure, mentres que un terç seguix sense fer exercici, segons el Baròmetre Municipal.

La UPV restaura el mural de Dons de Ciència vandalitzat amb una pintada contra Oltra

La UPV ha restaurat el mural dedicat a la biofísica Eva Nogales en l'IES El Cabanyal després de ser vandalitzat amb una pintada contra Oltra, utilitzant tècniques específiques per a eliminar la inscripció sense danyar l'obra.

Cap de setmana de cels buidats i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana es presenta estable en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats, pujada de temperatures i vent fluix després de les ratxes fortes en el nord de Castelló.

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.