Revelen el dineral gastat per María Patiño després de 20 anys d’operacions

María Patiño al plató de 'Sálvame' durant una edició del programa

 

María Patiño ha canviat molt des de la seua primera aparició en el món de la premsa del cor. El caràcter de la Ferrol no és el mateix de fa dos dècades, però el seu físic tampoc.

No és cap secret que la presentadora de ‘Socialité’ és una de les habituals dels retocs estètics i fidel defensora d’esta mena de medicina que a ella, personalment, li fa sentir-se millor tant per dins com per fora. I és que María Patiño ha passat diverses vegades per quiròfan per a sotmetre’s a alguna millora física.

El doctor José Manuel Gómez Villar, tot un clàssic de ‘Sálvame’, analitza els canvis d’imatge dels rostres coneguts de la televisió i esta vegada li ha tocat a María Patiño. Als seus 49 anys, la de Ferrol llueix espectacular i el seu físic res té a veure amb el de la periodista que es va donar a conéixer l’any 2000.

Els seus canvis més destacats

Durant tot este temps, segons el doctor Gómez Villar, María Patiño s’ha sotmés a un allisat d’arrugues amb bótox en el front que costa al voltant de 350 euros la sessió. A més, la de Ferrol s’ha emplenat les ulleres, pòmuls i el solc nasogenian amb àcid hialurònic, la qual cosa li dona un aspecte molt més saludable. El preu d’esta intervenció ronda els 2250 euros.

Un dels canvis més evidents en el rostre de la presentadora de ‘Socialité’ és la rinoplàstia amb la qual el seu nas ha millorat considerablement. De fet, ella mateixa va reconéixer haver passat per quiròfan per a sotmetre’s a esta intervenció que li podria haver costat uns 5000 euros.

La de Ferrol també s’ha augmentat i elevat el pit. Res té a veure ara l’escot de María Patiño amb el de fa tan sols uns anys, la qual cosa hauria suposat un desemborsament de 5500 euros aproximadament. Per a evitar la flaccidesa de la zona del coll pel pas dels anys, la presentadora de ‘Socialité’ s’ha sotmés a un lífting cervical que ronda els 6000 euros.

A més, a esta extensa llista de retocs estètics cal sumar-li el rejoveniment de les seues mans. A María Patiño li han eliminat les taques de les seues extremitats i li han posat una mica de farciment per a dissimular les mans primes. El somriure de la col·laboradora de ‘Sálvame’ també té preu, uns 800 euros. I és que la periodista gallega porta carilles a la boca i s’ha sotmés també a emblanquiments dentals.

Encara que María Patiño és una gran esportista, que en els seus inicis tenia fins a entrenador personal, el doctor Gómez Villar considera més que probables que la presentadora de ‘Socialité’ s’haja sotmés a una liposucció amb la finalitat d’eliminar el greix acumulat en el cos. Esta intervenció se situa entorn dels 6000 euros.

 

Collage de María Patiño abans i després de les seves múltiples operacions

L’abans i el després de María Patiño | Gtres

No apte per a tots

És clar que les millores en l’aparença de María Patiño tenen un preu i no és gens assequible per a totes les butxaques. De fet, la periodista gallega s’hauria gastat al voltant de 26.500 euros al llarg de la seua vida en tractaments estètics, i això que pot ser que al doctor Gómez Villar li haja passat algun per alt. I és que amb els últims avanços en el que al món de la medicina estètica es refereix les tècniques utilitzades per a millorar el físic de les persones passen pràcticament inadvertides en algunes ocasions.

Independentment dels diners que haja invertit María Patiño en les seues millores estètiques, cal assenyalar que als seus gairebé 50 anys la bona alimentació que segueix i l’esport que practica diàriament també l’han ajudat a mantenir-se així de bé.

Últimes notícies

Víctor Muñoz celebra el seu debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz debuta amb la selecció espanyola marcant en el 3-0 a Sèrbia i destaca el suport dels seus companys i la confiança del seleccionador en ple camí cap al Mundial 2026.

Espanya s’exhibix davant Sèrbia amb un 3-0 i encarrila el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un convincent 3-0 davant Sèrbia a Vila-real amb doblet de Oyarzabal i estrena golejadora de Víctor Muñoz, reforçant les seues sensacions abans del Mundial.

Les pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

El València Basket malgasta diversos avantatges de fins a deu i dotze punts en la pista del Partizan i cedix 110-104 en la segona pròrroga, frenant la seua baralla pel play in de l'Eurolliga.

Espanya es lluïx davant Sèrbia amb un 3-0 i consolida el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un sòlid 3-0 davant Sèrbia en un amistós que De la Font va plantejar com a part del Mundial, amb doblet de Oyarzabal i debut golejador de Víctor Muñoz.

Les 22 pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

Les 22 pèrdues de pilota impedixen al València Basket tancar un dol que va dominar durant molts minuts i acaba perdent 110-104 davant el Partizan en la segona pròrroga.

Presó provisional per a tres dels cinc detinguts per l’homicidi d’un estatunidenc a Sagunt

El Jutjat de Sagunt ordena presó provisional sense fiança per a tres dels cinc jóvens detinguts per l'homicidi d'un ciutadà estatunidenc el cadàver del qual va aparéixer en un edifici abandonat en 2025.

Mor un home de 80 anys en bolcar el seu tractor en una pista agrícola de Figueroles

Un home de 80 anys ha mort en bolcar el seu tractor en una pista forestal del terme municipal de Figueroles. Els bombers i els servicis sanitaris només han pogut certificar la defunció del conductor.

Morant manté la gestora del PSPV a Alacant i la veu amb molta faena per davant

Diana Morant descarta posar fi a curt termini a la gestora del PSPV a Alacant, defén el seu projecte polític i càrrega contra el repartiment de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan.