13.1 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Revelen el dineral gastat per María Patiño després de 20 anys d’operacions

María Patiño al plató de 'Sálvame' durant una edició del programa

 

María Patiño ha canviat molt des de la seua primera aparició en el món de la premsa del cor. El caràcter de la Ferrol no és el mateix de fa dos dècades, però el seu físic tampoc.

No és cap secret que la presentadora de ‘Socialité’ és una de les habituals dels retocs estètics i fidel defensora d’esta mena de medicina que a ella, personalment, li fa sentir-se millor tant per dins com per fora. I és que María Patiño ha passat diverses vegades per quiròfan per a sotmetre’s a alguna millora física.

El doctor José Manuel Gómez Villar, tot un clàssic de ‘Sálvame’, analitza els canvis d’imatge dels rostres coneguts de la televisió i esta vegada li ha tocat a María Patiño. Als seus 49 anys, la de Ferrol llueix espectacular i el seu físic res té a veure amb el de la periodista que es va donar a conéixer l’any 2000.

Els seus canvis més destacats

Durant tot este temps, segons el doctor Gómez Villar, María Patiño s’ha sotmés a un allisat d’arrugues amb bótox en el front que costa al voltant de 350 euros la sessió. A més, la de Ferrol s’ha emplenat les ulleres, pòmuls i el solc nasogenian amb àcid hialurònic, la qual cosa li dona un aspecte molt més saludable. El preu d’esta intervenció ronda els 2250 euros.

Un dels canvis més evidents en el rostre de la presentadora de ‘Socialité’ és la rinoplàstia amb la qual el seu nas ha millorat considerablement. De fet, ella mateixa va reconéixer haver passat per quiròfan per a sotmetre’s a esta intervenció que li podria haver costat uns 5000 euros.

La de Ferrol també s’ha augmentat i elevat el pit. Res té a veure ara l’escot de María Patiño amb el de fa tan sols uns anys, la qual cosa hauria suposat un desemborsament de 5500 euros aproximadament. Per a evitar la flaccidesa de la zona del coll pel pas dels anys, la presentadora de ‘Socialité’ s’ha sotmés a un lífting cervical que ronda els 6000 euros.

A més, a esta extensa llista de retocs estètics cal sumar-li el rejoveniment de les seues mans. A María Patiño li han eliminat les taques de les seues extremitats i li han posat una mica de farciment per a dissimular les mans primes. El somriure de la col·laboradora de ‘Sálvame’ també té preu, uns 800 euros. I és que la periodista gallega porta carilles a la boca i s’ha sotmés també a emblanquiments dentals.

Encara que María Patiño és una gran esportista, que en els seus inicis tenia fins a entrenador personal, el doctor Gómez Villar considera més que probables que la presentadora de ‘Socialité’ s’haja sotmés a una liposucció amb la finalitat d’eliminar el greix acumulat en el cos. Esta intervenció se situa entorn dels 6000 euros.

 

Collage de María Patiño abans i després de les seves múltiples operacions

L’abans i el després de María Patiño | Gtres

No apte per a tots

És clar que les millores en l’aparença de María Patiño tenen un preu i no és gens assequible per a totes les butxaques. De fet, la periodista gallega s’hauria gastat al voltant de 26.500 euros al llarg de la seua vida en tractaments estètics, i això que pot ser que al doctor Gómez Villar li haja passat algun per alt. I és que amb els últims avanços en el que al món de la medicina estètica es refereix les tècniques utilitzades per a millorar el físic de les persones passen pràcticament inadvertides en algunes ocasions.

Independentment dels diners que haja invertit María Patiño en les seues millores estètiques, cal assenyalar que als seus gairebé 50 anys la bona alimentació que segueix i l’esport que practica diàriament també l’han ajudat a mantenir-se així de bé.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA inaugura ‘Soledad Sevilla [Esperant a Sempere]’ amb obres dels 70 a 2025

El MACA obri este divendres la retrospectiva 'Soledad Sevilla [Esperant a Sempere]', amb peces dels anys 70 a 2025, moltes inèdites, oberta fins al 17 de maig. La mostra centra el focus en sèries recents inspirades en Sempere i en el diàleg entre línia, llum i espai.

El Palau de la Música llança MOSTRA365 amb activitats i jornades de cinema tot l’any

El Palau de la Música acollirà MOSTRA365, una agenda estable de cinema amb propostes pedagògiques, divulgatives i interdisciplinàries de febrer a desembre. Hi haurà sessions a la Sala Rodrigo per 6 euros.

Obres a Sedaví perforen una canalització i deixen sense gas a diverses localitats de València

La perforació accidental d'una canalització durant unes obres a Sedaví ha deixat sense gas a diversos municipis de l'Horta Sud i la Ribera. La incidència ja s'ha solucionat i el subministrament s'està recuperant de manera progressiva.

Pérez Llorca ressalta el valor de les obres en infraestructures hídriques a Finestrat

El president de la Generalitat ha visitat les obres en la bassa de reg L'Alhambra a Finestrat i ha defés que mantindre i modernitzar les infraestructures hídriques aporta eficiència i tranquil·litat als regants. L'actuació, dotada amb més de 440.000 euros, reimpermeabilitza un embassament que dona servici a unes 400 hectàrees.

El 16 de març serà no lectiu a Aldaia, Picanya, Mislata, Gandia, Burjassot i Xirivella

Educació ha autoritzat de manera excepcional que el 16 de març siga no lectiu en sis municipis per les Falles en el curs 2025-26. La mesura se suma a altres casos ja aprovats i no crea precedent.

Scariolo avisa: jugar en el Roig Arena contra el València és una de les tasques més dures

El tècnic del Reial Madrid va elogiar al València Basket i va avisar de la duresa de jugar en el Roig Arena abans de la semifinal de Copa del Rei. Va repassar antecedents i claus del pla de partit.

Marcelino critica que a València es va decidir destruir immediatament un equip guanyador

El tècnic del Vila-real va assenyalar que al València es va desmantellar un equip guanyador després de la Copa de 2019 i va centrar el focus en el derbi: tres punts sense revenges.

Les exportacions del moble espanyol van créixer un 5% en 2025 i van sumar 3.146 milions

El sector del moble espanyol va tancar 2025 amb un augment del 5% i 3.146 milions en vendes exteriors. Catalunya i la Comunitat Valenciana van concentrar el 54,2% del total.