9.2 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Revelen el dineral gastat per María Patiño després de 20 anys d’operacions

María Patiño al plató de 'Sálvame' durant una edició del programa

 

María Patiño ha canviat molt des de la seua primera aparició en el món de la premsa del cor. El caràcter de la Ferrol no és el mateix de fa dos dècades, però el seu físic tampoc.

No és cap secret que la presentadora de ‘Socialité’ és una de les habituals dels retocs estètics i fidel defensora d’esta mena de medicina que a ella, personalment, li fa sentir-se millor tant per dins com per fora. I és que María Patiño ha passat diverses vegades per quiròfan per a sotmetre’s a alguna millora física.

El doctor José Manuel Gómez Villar, tot un clàssic de ‘Sálvame’, analitza els canvis d’imatge dels rostres coneguts de la televisió i esta vegada li ha tocat a María Patiño. Als seus 49 anys, la de Ferrol llueix espectacular i el seu físic res té a veure amb el de la periodista que es va donar a conéixer l’any 2000.

Els seus canvis més destacats

Durant tot este temps, segons el doctor Gómez Villar, María Patiño s’ha sotmés a un allisat d’arrugues amb bótox en el front que costa al voltant de 350 euros la sessió. A més, la de Ferrol s’ha emplenat les ulleres, pòmuls i el solc nasogenian amb àcid hialurònic, la qual cosa li dona un aspecte molt més saludable. El preu d’esta intervenció ronda els 2250 euros.

Un dels canvis més evidents en el rostre de la presentadora de ‘Socialité’ és la rinoplàstia amb la qual el seu nas ha millorat considerablement. De fet, ella mateixa va reconéixer haver passat per quiròfan per a sotmetre’s a esta intervenció que li podria haver costat uns 5000 euros.

La de Ferrol també s’ha augmentat i elevat el pit. Res té a veure ara l’escot de María Patiño amb el de fa tan sols uns anys, la qual cosa hauria suposat un desemborsament de 5500 euros aproximadament. Per a evitar la flaccidesa de la zona del coll pel pas dels anys, la presentadora de ‘Socialité’ s’ha sotmés a un lífting cervical que ronda els 6000 euros.

A més, a esta extensa llista de retocs estètics cal sumar-li el rejoveniment de les seues mans. A María Patiño li han eliminat les taques de les seues extremitats i li han posat una mica de farciment per a dissimular les mans primes. El somriure de la col·laboradora de ‘Sálvame’ també té preu, uns 800 euros. I és que la periodista gallega porta carilles a la boca i s’ha sotmés també a emblanquiments dentals.

Encara que María Patiño és una gran esportista, que en els seus inicis tenia fins a entrenador personal, el doctor Gómez Villar considera més que probables que la presentadora de ‘Socialité’ s’haja sotmés a una liposucció amb la finalitat d’eliminar el greix acumulat en el cos. Esta intervenció se situa entorn dels 6000 euros.

 

Collage de María Patiño abans i després de les seves múltiples operacions

L’abans i el després de María Patiño | Gtres

No apte per a tots

És clar que les millores en l’aparença de María Patiño tenen un preu i no és gens assequible per a totes les butxaques. De fet, la periodista gallega s’hauria gastat al voltant de 26.500 euros al llarg de la seua vida en tractaments estètics, i això que pot ser que al doctor Gómez Villar li haja passat algun per alt. I és que amb els últims avanços en el que al món de la medicina estètica es refereix les tècniques utilitzades per a millorar el físic de les persones passen pràcticament inadvertides en algunes ocasions.

Independentment dels diners que haja invertit María Patiño en les seues millores estètiques, cal assenyalar que als seus gairebé 50 anys la bona alimentació que segueix i l’esport que practica diàriament també l’han ajudat a mantenir-se així de bé.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana negociar noves normes del transvasament Tajo-Segura i exigix inversions clau

El president ha reclamat al Govern reobrir la negociació sobre les regles del Tajo-Segura amb criteris tècnics i tracte igual per als regants. Ha lligat la petició a un paquet de mesures en finançament, aigua, infraestructures, vivenda, sanitat i fiscalitat per a la província d'Alacant i la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana negociar noves normes d’explotació del transvasament Tajo-Segura

El president ha sol·licitat al Govern obrir una negociació amb comunitats i regants per a revisar les regles del transvasament amb criteris tècnics. També ha reclamat modernitzar regadius del Tajo i ha anunciat avanços en simplificació administrativa i sanitat.

Cauen les màximes en la Comunitat Valenciana i el topall queda en 14,7 a Torreblanca

Les màximes han baixat de forma generalitzada respecte al diumenge: cap observatori ha aconseguit els 15 graus i el valor més alt ha sigut 14,7 a Torreblanca.

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.

PP i Vox rebutgen activar la Zona de Baixes Emissions a València

El ple municipal ha rebutjat implantar immediatament la ZBE i ha aprovat demanar el cessament de Pilar Bernabé. L'oposició ha vist caure les seues mocions de mobilitat.

Quatre persones ateses per fum i cremades en un incendi de vivenda a València

Quatre persones han resultat ferides lleus per inhalació de fum i cremades en un incendi al carrer Rodríguez de Cepeda de València. Van ser assistides i traslladades a l'Hospital Clínic de València.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del gastat

La Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% del gastat. L'absència de la Grossa ha limitat el retorn.