Revelen el dineral gastat per María Patiño després de 20 anys d’operacions

María Patiño al plató de 'Sálvame' durant una edició del programa

 

María Patiño ha canviat molt des de la seua primera aparició en el món de la premsa del cor. El caràcter de la Ferrol no és el mateix de fa dos dècades, però el seu físic tampoc.

No és cap secret que la presentadora de ‘Socialité’ és una de les habituals dels retocs estètics i fidel defensora d’esta mena de medicina que a ella, personalment, li fa sentir-se millor tant per dins com per fora. I és que María Patiño ha passat diverses vegades per quiròfan per a sotmetre’s a alguna millora física.

El doctor José Manuel Gómez Villar, tot un clàssic de ‘Sálvame’, analitza els canvis d’imatge dels rostres coneguts de la televisió i esta vegada li ha tocat a María Patiño. Als seus 49 anys, la de Ferrol llueix espectacular i el seu físic res té a veure amb el de la periodista que es va donar a conéixer l’any 2000.

Els seus canvis més destacats

Durant tot este temps, segons el doctor Gómez Villar, María Patiño s’ha sotmés a un allisat d’arrugues amb bótox en el front que costa al voltant de 350 euros la sessió. A més, la de Ferrol s’ha emplenat les ulleres, pòmuls i el solc nasogenian amb àcid hialurònic, la qual cosa li dona un aspecte molt més saludable. El preu d’esta intervenció ronda els 2250 euros.

Un dels canvis més evidents en el rostre de la presentadora de ‘Socialité’ és la rinoplàstia amb la qual el seu nas ha millorat considerablement. De fet, ella mateixa va reconéixer haver passat per quiròfan per a sotmetre’s a esta intervenció que li podria haver costat uns 5000 euros.

La de Ferrol també s’ha augmentat i elevat el pit. Res té a veure ara l’escot de María Patiño amb el de fa tan sols uns anys, la qual cosa hauria suposat un desemborsament de 5500 euros aproximadament. Per a evitar la flaccidesa de la zona del coll pel pas dels anys, la presentadora de ‘Socialité’ s’ha sotmés a un lífting cervical que ronda els 6000 euros.

A més, a esta extensa llista de retocs estètics cal sumar-li el rejoveniment de les seues mans. A María Patiño li han eliminat les taques de les seues extremitats i li han posat una mica de farciment per a dissimular les mans primes. El somriure de la col·laboradora de ‘Sálvame’ també té preu, uns 800 euros. I és que la periodista gallega porta carilles a la boca i s’ha sotmés també a emblanquiments dentals.

Encara que María Patiño és una gran esportista, que en els seus inicis tenia fins a entrenador personal, el doctor Gómez Villar considera més que probables que la presentadora de ‘Socialité’ s’haja sotmés a una liposucció amb la finalitat d’eliminar el greix acumulat en el cos. Esta intervenció se situa entorn dels 6000 euros.

 

Collage de María Patiño abans i després de les seves múltiples operacions

L’abans i el després de María Patiño | Gtres

No apte per a tots

És clar que les millores en l’aparença de María Patiño tenen un preu i no és gens assequible per a totes les butxaques. De fet, la periodista gallega s’hauria gastat al voltant de 26.500 euros al llarg de la seua vida en tractaments estètics, i això que pot ser que al doctor Gómez Villar li haja passat algun per alt. I és que amb els últims avanços en el que al món de la medicina estètica es refereix les tècniques utilitzades per a millorar el físic de les persones passen pràcticament inadvertides en algunes ocasions.

Independentment dels diners que haja invertit María Patiño en les seues millores estètiques, cal assenyalar que als seus gairebé 50 anys la bona alimentació que segueix i l’esport que practica diàriament també l’han ajudat a mantenir-se així de bé.

Últimes notícies

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.

El 91% del professorat valencià rebutja la proposta d’Educació i recolza seguir la vaga

Un 91% del professorat no universitari de l'educació pública valenciana rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 80% aposta per mantindre la vaga indefinida. La consulta sindical, amb més de 30.000 vots, també definix el format preferit de les pròximes mobilitzacions.

Dos persones rescatades il·leses després de l’accident d’un hidroavió enfront de Sagunt

Dos ocupants d'un hidroavió en vol de pràctiques han sigut rescatats il·lesos enfront de la costa de Sagunt després de patir una fallada mecànica que va impedir l'enlairament.

València i Castelló encadenen la seua segona nit tropical amb mínimes de fins a 20,8 graus

València i Castelló han viscut la seua segona nit tropical consecutiva, amb mínimes que no han baixat dels 20 graus a causa d'una mar Balear excepcionalment càlida per a finals de maig.

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.

Bernabé ressalta la labor humanitària de la Policia Nacional en la carrera solidària Ruta 091

La carrera solidària Ruta 091 reunix 2.000 corredors a València per a fer costat a FEVADIS i visibilitzar el caràcter humanitari i la vocació de servici de la Policia Nacional.