‘Supervivientes’ ja té els seus cinc finalistes després de l’expulsió d’Alejandro

Els concursants de ‘Supervivientes’ han acabat la seua estada en la palapa, que va tancar Lara Álvarez entre llàgrimes.

Melyssa gana punts

 

Estos tres mesos i escaig donen per a molt. En este temps, la relació entre Tom i Melyssa, ex nóvios ha sigut una muntanya russa. Han passat de l’amor a l’odi ja diverses vegades. Estos últims dies a l’illa torna a tocar tirar-se dels pèls. L’embolic es va originar al retorn del marroquí del ‘Pont de les emocions‘, quan va confessar que havia sigut infidel a Sandra Pica –la que era la seua nóvia en començar el programa, i el va deixar en ple ‘reality’– poc abans de partir a Hondures i també, temps arrere, amb Melyssa.

L’episodi amb el seu ex és ben conegut. Va ocórrer en eixir de ‘La isla de las tentaciones’, quan encara eren a l’hotel abans de tornar a Espanya. Tom va convéncer a Melyssa que la volia a ella, i no a Sandra Pica, amb la qual es va embolicar en el programa. La catalana ho va creure i van acabar en el llit.

Ara Tom embene eixe com unes banyes. I el seu ex insisteix que no, perquè ella mai arribaria a eixe extrem amb un home que tinguera parella.

«Només es vol a si mateix. Al final acabaràs a soles. Es vol a ell, a ell i després a ell», va amenaçar anit, molt alterada, Melyssa a Tom. I així serà perquè només pensa en ell, per egoista. Li tire una bronca considerable al xic, que va haver d’acabar demanant perdó: «Vull ser un home de bé, amb cor, i sense fer mal a la gent», va dir per enèsima vegada.

Però ja ningú li creu. Tots a l’illa pensen que és un «vendemotos» i un mentider. «S’inventa la seua pròpia pel·lícula», va explicar Olga Moreno.

Després d’esta nova ronda es reforça el favoritisme de Melyssa. «Tinc 50 anys i mai he tingut la maduresa d’esta xica», va triar Jorge Javier Vázquez des de Madrid.

 

Tom i Olga, salvats

 

El cas és que, ara com ara, Tom no estarà sol. Perquè seguirà en el concurs, al costat de la resta dels aspirants. L’audiència ho va salvar de l’expulsió anit, com prèviament havia fet amb Olga, que es va emocionar fins a la llàgrima. «Jo tenia clar que em marxava esta nit. Moltes gràcies, de veritat», es va dirigir a l’audiència la dona d’Antonio David.

Melyssa Pinto, Olga Moreno, Lola, Tom Brusse i Gianmarco Onestini han arribat al seu moment més esperat en ‘Supervivientes 2021’. Després de tres mesos convivint a Hondures i sobrevivint a tota mena de situacions, els concursants s’han convertit en els cinc finalistes de l’edició.

Alejandro Albalá s’ha quedat a les portes. El supervivent ha sigut l’últim expulsat del reality però ha abandonat la Palapa molt content pel concurs que ha fet.

L’expulsió d’Alejandro implicava que la resta de companys es convertien automàticament en els cinc finalistes. «Vull explicar-vos alguna cosa. Melyssa, Lola, Gianmarco, Tom, Olga… vosaltres cinc… sou els cinc finalistes de ‘Supervivents 2021’!», els va fer saber Jorge Javier Vázquez. Ells es van abraçar en grup i van començar a victorejar i celebrar la notícia.

Però hi havia més. El presentador els va contar que la setmana vinent disputaran la final a Madrid. I davant estes paraules, van esclatar d’alegria i d’emoció en el que ha sigut un divertidíssim moment.

Últimes notícies

TJ Shorts arriba al València Basket amb la mirada posada en un títol

TJ Shorts ja s'ha incorporat al València Basket i assegura que el seu objectiu és guanyar el màxim i tindre opcions reals de lluitar per un títol a final de temporada.

Docents i sindicats acumulen 14 multes per accions durant la vaga educativa

La Coordinadora d'Asemblees Docents ha denunciat 14 expedients sancionadors, per més de 8.600 euros, relacionats amb la vaga del professorat iniciada en maig.

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.