‘Supervivientes’ ja té els seus cinc finalistes després de l’expulsió d’Alejandro

Els concursants de ‘Supervivientes’ han acabat la seua estada en la palapa, que va tancar Lara Álvarez entre llàgrimes.

Melyssa gana punts

 

Estos tres mesos i escaig donen per a molt. En este temps, la relació entre Tom i Melyssa, ex nóvios ha sigut una muntanya russa. Han passat de l’amor a l’odi ja diverses vegades. Estos últims dies a l’illa torna a tocar tirar-se dels pèls. L’embolic es va originar al retorn del marroquí del ‘Pont de les emocions‘, quan va confessar que havia sigut infidel a Sandra Pica –la que era la seua nóvia en començar el programa, i el va deixar en ple ‘reality’– poc abans de partir a Hondures i també, temps arrere, amb Melyssa.

L’episodi amb el seu ex és ben conegut. Va ocórrer en eixir de ‘La isla de las tentaciones’, quan encara eren a l’hotel abans de tornar a Espanya. Tom va convéncer a Melyssa que la volia a ella, i no a Sandra Pica, amb la qual es va embolicar en el programa. La catalana ho va creure i van acabar en el llit.

Ara Tom embene eixe com unes banyes. I el seu ex insisteix que no, perquè ella mai arribaria a eixe extrem amb un home que tinguera parella.

«Només es vol a si mateix. Al final acabaràs a soles. Es vol a ell, a ell i després a ell», va amenaçar anit, molt alterada, Melyssa a Tom. I així serà perquè només pensa en ell, per egoista. Li tire una bronca considerable al xic, que va haver d’acabar demanant perdó: «Vull ser un home de bé, amb cor, i sense fer mal a la gent», va dir per enèsima vegada.

Però ja ningú li creu. Tots a l’illa pensen que és un «vendemotos» i un mentider. «S’inventa la seua pròpia pel·lícula», va explicar Olga Moreno.

Després d’esta nova ronda es reforça el favoritisme de Melyssa. «Tinc 50 anys i mai he tingut la maduresa d’esta xica», va triar Jorge Javier Vázquez des de Madrid.

 

Tom i Olga, salvats

 

El cas és que, ara com ara, Tom no estarà sol. Perquè seguirà en el concurs, al costat de la resta dels aspirants. L’audiència ho va salvar de l’expulsió anit, com prèviament havia fet amb Olga, que es va emocionar fins a la llàgrima. «Jo tenia clar que em marxava esta nit. Moltes gràcies, de veritat», es va dirigir a l’audiència la dona d’Antonio David.

Melyssa Pinto, Olga Moreno, Lola, Tom Brusse i Gianmarco Onestini han arribat al seu moment més esperat en ‘Supervivientes 2021’. Després de tres mesos convivint a Hondures i sobrevivint a tota mena de situacions, els concursants s’han convertit en els cinc finalistes de l’edició.

Alejandro Albalá s’ha quedat a les portes. El supervivent ha sigut l’últim expulsat del reality però ha abandonat la Palapa molt content pel concurs que ha fet.

L’expulsió d’Alejandro implicava que la resta de companys es convertien automàticament en els cinc finalistes. “Vull explicar-vos alguna cosa. Melyssa, Lola, Gianmarco, Tom, Olga… vosaltres cinc… sou els cinc finalistes de ‘Supervivents 2021’!”, els va fer saber Jorge Javier Vázquez. Ells es van abraçar en grup i van començar a victorejar i celebrar la notícia.

Però hi havia més. El presentador els va contar que la setmana vinent disputaran la final a Madrid. I davant estes paraules, van esclatar d’alegria i d’emoció en el que ha sigut un divertidíssim moment.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.