17.5 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

‘Supervivientes’ ja té els seus cinc finalistes després de l’expulsió d’Alejandro

Els concursants de ‘Supervivientes’ han acabat la seua estada en la palapa, que va tancar Lara Álvarez entre llàgrimes.

Melyssa gana punts

 

Estos tres mesos i escaig donen per a molt. En este temps, la relació entre Tom i Melyssa, ex nóvios ha sigut una muntanya russa. Han passat de l’amor a l’odi ja diverses vegades. Estos últims dies a l’illa torna a tocar tirar-se dels pèls. L’embolic es va originar al retorn del marroquí del ‘Pont de les emocions‘, quan va confessar que havia sigut infidel a Sandra Pica –la que era la seua nóvia en començar el programa, i el va deixar en ple ‘reality’– poc abans de partir a Hondures i també, temps arrere, amb Melyssa.

L’episodi amb el seu ex és ben conegut. Va ocórrer en eixir de ‘La isla de las tentaciones’, quan encara eren a l’hotel abans de tornar a Espanya. Tom va convéncer a Melyssa que la volia a ella, i no a Sandra Pica, amb la qual es va embolicar en el programa. La catalana ho va creure i van acabar en el llit.

Ara Tom embene eixe com unes banyes. I el seu ex insisteix que no, perquè ella mai arribaria a eixe extrem amb un home que tinguera parella.

«Només es vol a si mateix. Al final acabaràs a soles. Es vol a ell, a ell i després a ell», va amenaçar anit, molt alterada, Melyssa a Tom. I així serà perquè només pensa en ell, per egoista. Li tire una bronca considerable al xic, que va haver d’acabar demanant perdó: «Vull ser un home de bé, amb cor, i sense fer mal a la gent», va dir per enèsima vegada.

Però ja ningú li creu. Tots a l’illa pensen que és un «vendemotos» i un mentider. «S’inventa la seua pròpia pel·lícula», va explicar Olga Moreno.

Després d’esta nova ronda es reforça el favoritisme de Melyssa. «Tinc 50 anys i mai he tingut la maduresa d’esta xica», va triar Jorge Javier Vázquez des de Madrid.

 

Tom i Olga, salvats

 

El cas és que, ara com ara, Tom no estarà sol. Perquè seguirà en el concurs, al costat de la resta dels aspirants. L’audiència ho va salvar de l’expulsió anit, com prèviament havia fet amb Olga, que es va emocionar fins a la llàgrima. «Jo tenia clar que em marxava esta nit. Moltes gràcies, de veritat», es va dirigir a l’audiència la dona d’Antonio David.

Melyssa Pinto, Olga Moreno, Lola, Tom Brusse i Gianmarco Onestini han arribat al seu moment més esperat en ‘Supervivientes 2021’. Després de tres mesos convivint a Hondures i sobrevivint a tota mena de situacions, els concursants s’han convertit en els cinc finalistes de l’edició.

Alejandro Albalá s’ha quedat a les portes. El supervivent ha sigut l’últim expulsat del reality però ha abandonat la Palapa molt content pel concurs que ha fet.

L’expulsió d’Alejandro implicava que la resta de companys es convertien automàticament en els cinc finalistes. “Vull explicar-vos alguna cosa. Melyssa, Lola, Gianmarco, Tom, Olga… vosaltres cinc… sou els cinc finalistes de ‘Supervivents 2021’!”, els va fer saber Jorge Javier Vázquez. Ells es van abraçar en grup i van començar a victorejar i celebrar la notícia.

Però hi havia més. El presentador els va contar que la setmana vinent disputaran la final a Madrid. I davant estes paraules, van esclatar d’alegria i d’emoció en el que ha sigut un divertidíssim moment.

Últimes notícies

Intervenen 1.000 paquets de tabac de contraban en l’aeroport de València

Agents de Duanes i Guàrdia Civil han trobat 100 cartons sense precinta espanyola en una maleta de gran grandària d'un passatger procedent d'Istanbul. S'ha obert acta de contraban per a la seua tramitació.

Tres detinguts per una sèrie de robatoris en botigues de motos i bicis a Castelló, València i Aragó

La Policia Nacional i la Guàrdia Civil han detingut a tres presumptes autors d'onze assalts a comerços d'alta gamma amb un botí superior a 420.000 euros. L'operació Cicles-Volta ha donat per desarticulada la xarxa, que traslladava el material per carretera a Romania.

Dos detinguts per tràfic de drogues en una operació per frau elèctric a Almassora

Dos hòmens de 44 i 45 anys han sigut detinguts per tràfic de drogues durant un operatiu contra el frau elèctric a Almassora. El dispositiu ha permés tallar escomeses irregulars i ha portat a la troballa de 38 plantes de marihuana i material de cultiu en una vivenda

El València encadena 16 eixides coperes sense perdre

El València va véncer 1-2 al Cartagena en la pròrroga i acumula 16 eixides coperes sense perdre. Des de 2021 suma 15 triomfs i 1 empat, amb un 37-6 de balanç.

Marcelino encadena huit partits sense perdre davant el Getafe

El tècnic del Vila-real arriba al dol en La Ceràmica sense derrotes en els seus últims huit creus amb el Getafe: 3 victòries i 5 empats, amb 11-5 en gols. L'últim precedent va ser 1-2 al març, en el Coliseum.

Del Moral serà el vinté entrenador del Llevant en Primera

Álvaro del Moral serà el vinté entrenador del Llevant en Primera després de substituir a Julián Calero i estrenar-se amb un 0-1 en Copa. El dilluns debutarà en lliga davant Osasuna dins d'un tàndem amb Vicente Iborra en el qual ell figura com a responsable federatiu.

Vint detinguts per estafar més de 120.000 euros amb el mètode del fill en dificultats

La Policia Nacional ha detingut a Torrent i Paterna a 20 persones de tres grups criminals que van defraudar més de 120.000 euros a unes 200 víctimes amb el mètode del fill en dificultats.

Cap de setmana amb vent moderat o fort i màximes en ascens en la Comunitat Valenciana

Vent de l'oest moderat o fort amb ratxes molt fortes a l'interior i màximes a l'alça el divendres i el dissabte. El diumenge hi haurà pocs canvis i mínimes més baixes.