‘Supervivientes’ ja té els seus cinc finalistes després de l’expulsió d’Alejandro

Els concursants de ‘Supervivientes’ han acabat la seua estada en la palapa, que va tancar Lara Álvarez entre llàgrimes.

Melyssa gana punts

 

Estos tres mesos i escaig donen per a molt. En este temps, la relació entre Tom i Melyssa, ex nóvios ha sigut una muntanya russa. Han passat de l’amor a l’odi ja diverses vegades. Estos últims dies a l’illa torna a tocar tirar-se dels pèls. L’embolic es va originar al retorn del marroquí del ‘Pont de les emocions‘, quan va confessar que havia sigut infidel a Sandra Pica –la que era la seua nóvia en començar el programa, i el va deixar en ple ‘reality’– poc abans de partir a Hondures i també, temps arrere, amb Melyssa.

L’episodi amb el seu ex és ben conegut. Va ocórrer en eixir de ‘La isla de las tentaciones’, quan encara eren a l’hotel abans de tornar a Espanya. Tom va convéncer a Melyssa que la volia a ella, i no a Sandra Pica, amb la qual es va embolicar en el programa. La catalana ho va creure i van acabar en el llit.

Ara Tom embene eixe com unes banyes. I el seu ex insisteix que no, perquè ella mai arribaria a eixe extrem amb un home que tinguera parella.

«Només es vol a si mateix. Al final acabaràs a soles. Es vol a ell, a ell i després a ell», va amenaçar anit, molt alterada, Melyssa a Tom. I així serà perquè només pensa en ell, per egoista. Li tire una bronca considerable al xic, que va haver d’acabar demanant perdó: «Vull ser un home de bé, amb cor, i sense fer mal a la gent», va dir per enèsima vegada.

Però ja ningú li creu. Tots a l’illa pensen que és un «vendemotos» i un mentider. «S’inventa la seua pròpia pel·lícula», va explicar Olga Moreno.

Després d’esta nova ronda es reforça el favoritisme de Melyssa. «Tinc 50 anys i mai he tingut la maduresa d’esta xica», va triar Jorge Javier Vázquez des de Madrid.

 

Tom i Olga, salvats

 

El cas és que, ara com ara, Tom no estarà sol. Perquè seguirà en el concurs, al costat de la resta dels aspirants. L’audiència ho va salvar de l’expulsió anit, com prèviament havia fet amb Olga, que es va emocionar fins a la llàgrima. «Jo tenia clar que em marxava esta nit. Moltes gràcies, de veritat», es va dirigir a l’audiència la dona d’Antonio David.

Melyssa Pinto, Olga Moreno, Lola, Tom Brusse i Gianmarco Onestini han arribat al seu moment més esperat en ‘Supervivientes 2021’. Després de tres mesos convivint a Hondures i sobrevivint a tota mena de situacions, els concursants s’han convertit en els cinc finalistes de l’edició.

Alejandro Albalá s’ha quedat a les portes. El supervivent ha sigut l’últim expulsat del reality però ha abandonat la Palapa molt content pel concurs que ha fet.

L’expulsió d’Alejandro implicava que la resta de companys es convertien automàticament en els cinc finalistes. «Vull explicar-vos alguna cosa. Melyssa, Lola, Gianmarco, Tom, Olga… vosaltres cinc… sou els cinc finalistes de ‘Supervivents 2021’!», els va fer saber Jorge Javier Vázquez. Ells es van abraçar en grup i van començar a victorejar i celebrar la notícia.

Però hi havia més. El presentador els va contar que la setmana vinent disputaran la final a Madrid. I davant estes paraules, van esclatar d’alegria i d’emoció en el que ha sigut un divertidíssim moment.

Últimes notícies

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.

La Nau revisa la paradoxa del bikini i el turisme franquista 80 anys després

El Centre Cultural La Nau acull fins al 6 de setembre una mostra que analitza la paradoxa del bikini en ple franquisme i el paper de Benidorm com a símbol del turisme de masses.

Quinze anys de presó a un home per agredir sexualment dos xiquets d’11 i 14 anys

L’Audiència de València ha condemnat un home a quinze anys de presó per agressions sexuals a dos menors d’11 i 14 anys, i li ha imposat ordres d’allunyament, indemnitzacions i inhabilitació per a treballar amb xiquets.

Els agricultors de la Vall d’Uixó i Àvila comencen a tramitar sinistres per l’onada d’incendis

Agroseguro ha començat a rebre parts de sinistre per danys en explotacions agrícoles i ramaderes afectades pels grans incendis a la província d'Àvila, la Vall d'Uixó i La Mierla (Guadalajara). L'entitat recorda que no hi ha urgència per comunicar els danys i garantix la cobertura de produccions i ramat assegurat.
FILMOTECA D'ESTIU