‘Supervivientes’ ja té els seus cinc finalistes després de l’expulsió d’Alejandro

Els concursants de ‘Supervivientes’ han acabat la seua estada en la palapa, que va tancar Lara Álvarez entre llàgrimes.

Melyssa gana punts

 

Estos tres mesos i escaig donen per a molt. En este temps, la relació entre Tom i Melyssa, ex nóvios ha sigut una muntanya russa. Han passat de l’amor a l’odi ja diverses vegades. Estos últims dies a l’illa torna a tocar tirar-se dels pèls. L’embolic es va originar al retorn del marroquí del ‘Pont de les emocions‘, quan va confessar que havia sigut infidel a Sandra Pica –la que era la seua nóvia en començar el programa, i el va deixar en ple ‘reality’– poc abans de partir a Hondures i també, temps arrere, amb Melyssa.

L’episodi amb el seu ex és ben conegut. Va ocórrer en eixir de ‘La isla de las tentaciones’, quan encara eren a l’hotel abans de tornar a Espanya. Tom va convéncer a Melyssa que la volia a ella, i no a Sandra Pica, amb la qual es va embolicar en el programa. La catalana ho va creure i van acabar en el llit.

Ara Tom embene eixe com unes banyes. I el seu ex insisteix que no, perquè ella mai arribaria a eixe extrem amb un home que tinguera parella.

«Només es vol a si mateix. Al final acabaràs a soles. Es vol a ell, a ell i després a ell», va amenaçar anit, molt alterada, Melyssa a Tom. I així serà perquè només pensa en ell, per egoista. Li tire una bronca considerable al xic, que va haver d’acabar demanant perdó: «Vull ser un home de bé, amb cor, i sense fer mal a la gent», va dir per enèsima vegada.

Però ja ningú li creu. Tots a l’illa pensen que és un «vendemotos» i un mentider. «S’inventa la seua pròpia pel·lícula», va explicar Olga Moreno.

Després d’esta nova ronda es reforça el favoritisme de Melyssa. «Tinc 50 anys i mai he tingut la maduresa d’esta xica», va triar Jorge Javier Vázquez des de Madrid.

 

Tom i Olga, salvats

 

El cas és que, ara com ara, Tom no estarà sol. Perquè seguirà en el concurs, al costat de la resta dels aspirants. L’audiència ho va salvar de l’expulsió anit, com prèviament havia fet amb Olga, que es va emocionar fins a la llàgrima. «Jo tenia clar que em marxava esta nit. Moltes gràcies, de veritat», es va dirigir a l’audiència la dona d’Antonio David.

Melyssa Pinto, Olga Moreno, Lola, Tom Brusse i Gianmarco Onestini han arribat al seu moment més esperat en ‘Supervivientes 2021’. Després de tres mesos convivint a Hondures i sobrevivint a tota mena de situacions, els concursants s’han convertit en els cinc finalistes de l’edició.

Alejandro Albalá s’ha quedat a les portes. El supervivent ha sigut l’últim expulsat del reality però ha abandonat la Palapa molt content pel concurs que ha fet.

L’expulsió d’Alejandro implicava que la resta de companys es convertien automàticament en els cinc finalistes. “Vull explicar-vos alguna cosa. Melyssa, Lola, Gianmarco, Tom, Olga… vosaltres cinc… sou els cinc finalistes de ‘Supervivents 2021’!”, els va fer saber Jorge Javier Vázquez. Ells es van abraçar en grup i van començar a victorejar i celebrar la notícia.

Però hi havia més. El presentador els va contar que la setmana vinent disputaran la final a Madrid. I davant estes paraules, van esclatar d’alegria i d’emoció en el que ha sigut un divertidíssim moment.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Fundació Bancaixa i ABANCA recorren un segle d’art a València amb un diàleg de 59 artistes

La Fundació Bancaixa i ABANCA presenten a València una exposició conjunta amb 86 obres de 59 artistes, que repassa més d'un segle d'art, de 1913 a 2023, des de les avantguardes fins a la pintura contemporània.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada setmanal de 35 hores en l'Administració valenciana a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària.

València Basket i Reial Madrid afinen en la Lliga Endesa una possible semifinal d’Eurolliga

València Basket i Reial Madrid es mesuren en la jornada 28 de la Lliga Endesa en un duel entre primer i segon que servix com a assaig d'una possible semifinal d'Eurolliga, amb la lluita pel lideratge i la segona plaça de l'ACB en joc.

València i Girona es juguen un respir vital a Mestalla

València i Girona s'enfronten a Mestalla en un dol directe per la permanència, marcat per la igualtat en la taula i la pressió d'un tram final de Lliga al límit.

Dela aconseguix els 100 partits amb el Llevant

El defensa Adrián de la Font Dela ha aconseguit els 100 partits oficials amb el Llevant després de completar el triomf davant el Sevilla i es guanya l'opció de seguir un any més si l'equip aconseguix la permanència.

Sarabia crida a donar un colp sobre la taula per a estrenar el triomf de l’Elx a domicili

Eder Sarabia exigix fermesa i determinació a l'Elx per a aconseguir davant l'Oviedo la seua primera victòria de la temporada lluny del Martínez Valero i fer un pas clau cap a la permanència.

La Generalitat faculta a la seua Advocacia per a frenar la regularització d’immigrants del Govern central

La Generalitat Valenciana habilita a l'Advocacia autonòmica per a recórrer la regularització d'immigrants impulsada pel Govern central i sol·licitar mesures cautelars de suspensió en considerar que el decret afecta al finançament i a la pressió sobre els servicis públics.

El Consell es desmarca del debat sobre la prioritat nacional i reivindica la seua gestió diària

El Consell evita pronunciar-se sobre la proposta de Vox per a implantar la prioritat nacional en ajudes i vivenda i recalca que el seu focus està en la gestió diària.