10.1 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

‘Supervivientes’ ja té els seus cinc finalistes després de l’expulsió d’Alejandro

Els concursants de ‘Supervivientes’ han acabat la seua estada en la palapa, que va tancar Lara Álvarez entre llàgrimes.

Melyssa gana punts

 

Estos tres mesos i escaig donen per a molt. En este temps, la relació entre Tom i Melyssa, ex nóvios ha sigut una muntanya russa. Han passat de l’amor a l’odi ja diverses vegades. Estos últims dies a l’illa torna a tocar tirar-se dels pèls. L’embolic es va originar al retorn del marroquí del ‘Pont de les emocions‘, quan va confessar que havia sigut infidel a Sandra Pica –la que era la seua nóvia en començar el programa, i el va deixar en ple ‘reality’– poc abans de partir a Hondures i també, temps arrere, amb Melyssa.

L’episodi amb el seu ex és ben conegut. Va ocórrer en eixir de ‘La isla de las tentaciones’, quan encara eren a l’hotel abans de tornar a Espanya. Tom va convéncer a Melyssa que la volia a ella, i no a Sandra Pica, amb la qual es va embolicar en el programa. La catalana ho va creure i van acabar en el llit.

Ara Tom embene eixe com unes banyes. I el seu ex insisteix que no, perquè ella mai arribaria a eixe extrem amb un home que tinguera parella.

«Només es vol a si mateix. Al final acabaràs a soles. Es vol a ell, a ell i després a ell», va amenaçar anit, molt alterada, Melyssa a Tom. I així serà perquè només pensa en ell, per egoista. Li tire una bronca considerable al xic, que va haver d’acabar demanant perdó: «Vull ser un home de bé, amb cor, i sense fer mal a la gent», va dir per enèsima vegada.

Però ja ningú li creu. Tots a l’illa pensen que és un «vendemotos» i un mentider. «S’inventa la seua pròpia pel·lícula», va explicar Olga Moreno.

Després d’esta nova ronda es reforça el favoritisme de Melyssa. «Tinc 50 anys i mai he tingut la maduresa d’esta xica», va triar Jorge Javier Vázquez des de Madrid.

 

Tom i Olga, salvats

 

El cas és que, ara com ara, Tom no estarà sol. Perquè seguirà en el concurs, al costat de la resta dels aspirants. L’audiència ho va salvar de l’expulsió anit, com prèviament havia fet amb Olga, que es va emocionar fins a la llàgrima. «Jo tenia clar que em marxava esta nit. Moltes gràcies, de veritat», es va dirigir a l’audiència la dona d’Antonio David.

Melyssa Pinto, Olga Moreno, Lola, Tom Brusse i Gianmarco Onestini han arribat al seu moment més esperat en ‘Supervivientes 2021’. Després de tres mesos convivint a Hondures i sobrevivint a tota mena de situacions, els concursants s’han convertit en els cinc finalistes de l’edició.

Alejandro Albalá s’ha quedat a les portes. El supervivent ha sigut l’últim expulsat del reality però ha abandonat la Palapa molt content pel concurs que ha fet.

L’expulsió d’Alejandro implicava que la resta de companys es convertien automàticament en els cinc finalistes. “Vull explicar-vos alguna cosa. Melyssa, Lola, Gianmarco, Tom, Olga… vosaltres cinc… sou els cinc finalistes de ‘Supervivents 2021’!”, els va fer saber Jorge Javier Vázquez. Ells es van abraçar en grup i van començar a victorejar i celebrar la notícia.

Però hi havia més. El presentador els va contar que la setmana vinent disputaran la final a Madrid. I davant estes paraules, van esclatar d’alegria i d’emoció en el que ha sigut un divertidíssim moment.

Últimes notícies

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.