13.5 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

“Volia que la portara a la caserna de Tres Cantos”, el testimoni del xofer de Rocío Carrasco

Telecinco, anit durant l’emissió de la docu-sèrie, ‘‘Rocío, contar la verdad para seguir viva”, va donar en exclusiva les declaracions de Paco el que era xofer de Rocío Carrasco, sobre el dia de l’agressió de Rocío Flores.

Rocío Carrasco assegurava que després dels fets, la seua filla es va anar de casa en el cotxe que li esperava a la porta.

 

Reconstrucció dels fets

 

Divendres 27 de juliol de 2012, 08.15 h, urbanització Valdelagua de Madrid. Rocío Flores ix de casa de la seua mare després de l’agressió, travessa el jardí corrent i es puja al cotxe de Paco, que li espera per a portar-la al col·legi.

Paco prefereix que no es done el seu cognom, tampoc que es reproduïsca la seua veu, però Telecinco ha reproduït els termes de la seua conversa.

Paco relata que Rocío va eixir “plorant” i “nerviosa” de la seua casa. Tan alterada estava que li va preguntar què havia passat, ella li va parlar d’una discussió, li va dir que la seua mare estava en el sòl, va dir alguna cosa d’una “naftalina” i Paco, després d’assegurar-se que la seua mare estava amb Fidel, va emprendre el camí cap a l’escola.

 

Paco creu que Rocío Flores parlava amb el seu pare quan va dir: “Està fet”

 

Pel que sembla, Rocío va traure un telèfon i va parlar amb algú: “Supose que amb el seu pare perquè va dir ‘això està fet”, transmet Paco, que a més es va negar a portar a Rocío on li demanava: “a la caserna de la guàrdia civil de Tres Cantos”.

La va deixar en el col·legi, es va assegurar que va entrar i més tard va recollir a Rocío Carrasco i la va portar a l’hospital.

 

 

 

Últimes notícies

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.