7.5 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

“Volia que la portara a la caserna de Tres Cantos”, el testimoni del xofer de Rocío Carrasco

Telecinco, anit durant l’emissió de la docu-sèrie, ‘‘Rocío, contar la verdad para seguir viva”, va donar en exclusiva les declaracions de Paco el que era xofer de Rocío Carrasco, sobre el dia de l’agressió de Rocío Flores.

Rocío Carrasco assegurava que després dels fets, la seua filla es va anar de casa en el cotxe que li esperava a la porta.

 

Reconstrucció dels fets

 

Divendres 27 de juliol de 2012, 08.15 h, urbanització Valdelagua de Madrid. Rocío Flores ix de casa de la seua mare després de l’agressió, travessa el jardí corrent i es puja al cotxe de Paco, que li espera per a portar-la al col·legi.

Paco prefereix que no es done el seu cognom, tampoc que es reproduïsca la seua veu, però Telecinco ha reproduït els termes de la seua conversa.

Paco relata que Rocío va eixir “plorant” i “nerviosa” de la seua casa. Tan alterada estava que li va preguntar què havia passat, ella li va parlar d’una discussió, li va dir que la seua mare estava en el sòl, va dir alguna cosa d’una “naftalina” i Paco, després d’assegurar-se que la seua mare estava amb Fidel, va emprendre el camí cap a l’escola.

 

Paco creu que Rocío Flores parlava amb el seu pare quan va dir: “Està fet”

 

Pel que sembla, Rocío va traure un telèfon i va parlar amb algú: “Supose que amb el seu pare perquè va dir ‘això està fet”, transmet Paco, que a més es va negar a portar a Rocío on li demanava: “a la caserna de la guàrdia civil de Tres Cantos”.

La va deixar en el col·legi, es va assegurar que va entrar i més tard va recollir a Rocío Carrasco i la va portar a l’hospital.

 

 

 

Últimes notícies

Pradas subratlla que Mazón no responia i Cuenca nega frenar avisos de confinament

Pradas afirma que no va aconseguir contactar amb Mazón quan es valorava un possible confinament durant la DANA. Cuenca nega frenar avisos i demana criteri jurídic.

Més del 82% dels docents valencians denuncien falta de suport a l’educació pública

Un 82,9% percep escàs suport institucional i un 78,3% veu recursos insuficients. L'estudi de STEs assenyala a més ràtios altes, més burocràcia i un clima d'aula més tibant.

Víctimes de la dana reben a Pradas i Cuenca amb crits de ‘assassins’ en el jutjat

Diverses desenes d'afectats per la dana s'han concentrat davant el jutjat de Catarroja i han increpat a Salomé Pradas i José Manuel Cuenca abans del seu acarament. La jutgessa va acordar la diligència per a aclarir contradiccions sobre la gestió de l'emergència.

Pradas i l’excap de gabinet de Mazón confronten les seues versions davant la jutgessa per la gestió de la dana

La jutgessa celebra este dilluns un acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca per a aclarir contradiccions sobre el confinament durant la dana. Un informe de l'Advocacia, que va avalar eixa mesura, xoca amb la versió de l'excap de gabinet.

Víctimes de la DANA increpen a Pradas i Cuenca en el jutjat amb crits de ‘assassins’

Diverses desenes de membres d'associacions de víctimes de la DANA s'han concentrat en el jutjat de Catarroja i han rebut a Salomé Pradas i José Manuel Cuenca amb crits de 'assassins'. La protesta ha precedit a l'acarament entre els dos, acordat per la jutgessa per a aclarir contradiccions sobre la gestió de l'emergència.

Associacions de víctimes reben a Pradas i Cuenca amb crits de ‘assassins’ en el jutjat de Catarroja

Diverses desenes d'afectats per la dana s'han concentrat davant el jutjat de Catarroja i han increpat a Salomé Pradas i José Manuel Cuenca abans de l'acarament.

La supervivent del naufragi a Indonèsia agraïx el viscut i promet honrar als seus 4 àngels

Andrea Ortuño ha compartit un missatge en xarxes en el qual agraïx el viscut amb els seus 4 àngels i afirma que seguirà avant per a honrar-los. La busca del xiquet que seguix desaparegut es va donar per finalitzada este divendres després de 15 dies.

La setmana arranca amb cel poc nuvolós, màximes a l’alça i vent fluix en la Comunitat Valenciana

Dilluns amb cel poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, màximes en ascens excepte en el litoral de Castelló i el sud d'Alacant. El dimarts a penes canviarà la situació.