“Volia que la portara a la caserna de Tres Cantos”, el testimoni del xofer de Rocío Carrasco

Telecinco, anit durant l’emissió de la docu-sèrie, ‘‘Rocío, contar la verdad para seguir viva», va donar en exclusiva les declaracions de Paco el que era xofer de Rocío Carrasco, sobre el dia de l’agressió de Rocío Flores.

Rocío Carrasco assegurava que després dels fets, la seua filla es va anar de casa en el cotxe que li esperava a la porta.

 

Reconstrucció dels fets

 

Divendres 27 de juliol de 2012, 08.15 h, urbanització Valdelagua de Madrid. Rocío Flores ix de casa de la seua mare després de l’agressió, travessa el jardí corrent i es puja al cotxe de Paco, que li espera per a portar-la al col·legi.

Paco prefereix que no es done el seu cognom, tampoc que es reproduïsca la seua veu, però Telecinco ha reproduït els termes de la seua conversa.

Paco relata que Rocío va eixir “plorant” i “nerviosa” de la seua casa. Tan alterada estava que li va preguntar què havia passat, ella li va parlar d’una discussió, li va dir que la seua mare estava en el sòl, va dir alguna cosa d’una “naftalina” i Paco, després d’assegurar-se que la seua mare estava amb Fidel, va emprendre el camí cap a l’escola.

 

Paco creu que Rocío Flores parlava amb el seu pare quan va dir: «Està fet»

 

Pel que sembla, Rocío va traure un telèfon i va parlar amb algú: “Supose que amb el seu pare perquè va dir ‘això està fet”, transmet Paco, que a més es va negar a portar a Rocío on li demanava: “a la caserna de la guàrdia civil de Tres Cantos”.

La va deixar en el col·legi, es va assegurar que va entrar i més tard va recollir a Rocío Carrasco i la va portar a l’hospital.

 

 

 

Últimes notícies

Almussafes fabricarà cinc nous models de cotxe amb la nova aliança entre Ford i Geely

Ford i Geely han acordat crear en 2027 una empresa conjunta per fabricar cinc models a Almussafes, tres d'ells nous, la qual cosa obligarà a incrementar la plantilla actual de 4.142 treballadors.

Pedro Sánchez visita Ford Almussafes en plena expectativa per un gran acord per a la planta

Pedro Sánchez ha visitat hui la planta de Ford a Almussafes per a acompanyar l’anunci d’un acord corporatiu clau per a les operacions europees de la multinacional i per al futur de la fàbrica valenciana.

Detingudes 29 persones a Elx per una estafa de 18.000 euros en gasolina a una empresa de transport

La Policia Nacional ha detingut 29 persones a Elx per una estafa de més de 10.600 litres de combustible, valorats en uns 18.000 euros, a una empresa de transport a través d’un codi de repostatge fraudulent.

A presó per tres robatoris en menys d’una hora a Aspe

Un home de 54 anys ha ingressat en presó provisional després de ser detingut per tres robatoris consecutius en menys d’una hora al municipi d’Aspe, a Alacant.

Detenen a una parella per abandonar una xiqueta de dos anys en un aparcament del centre d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha detingut una parella per tindre en estat d’abandó una xiqueta de dos anys i mig en un aparcament del centre de la ciutat. La menor ha sigut atesa a l’hospital i queda sota custòdia provisional en un centre d’acollida.

Ona de calor extrema amb fins a 43 graus i tempestes fortes esta vesprada a Alacant

La Comunitat Valenciana viu hui el punt àlgid de l’ona de calor, amb fins a 43 graus a l’interior i prelitoral de València i Alacant i tempestes vespertines localment fortes en zones d’Alacant.

Les nits tòrrides deixen quasi 30 graus en diversos punts d’Alacant

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tòrrida, amb valors pròxims als 30 graus en diversos punts d’Alacant i mínimes que no han baixat dels 25 graus en moltes zones.

Així afectarà l’avís roig per calor extrema a la Comunitat Valenciana aquest dijous

La Comunitat Valenciana activarà aquest dijous l’avís roig per calor extrema amb fins a 42 graus al litoral sud de València i d’Alacant, en plena ona de calor que colpeja Espanya.