“Volia que la portara a la caserna de Tres Cantos”, el testimoni del xofer de Rocío Carrasco

Telecinco, anit durant l’emissió de la docu-sèrie, ‘‘Rocío, contar la verdad para seguir viva», va donar en exclusiva les declaracions de Paco el que era xofer de Rocío Carrasco, sobre el dia de l’agressió de Rocío Flores.

Rocío Carrasco assegurava que després dels fets, la seua filla es va anar de casa en el cotxe que li esperava a la porta.

 

Reconstrucció dels fets

 

Divendres 27 de juliol de 2012, 08.15 h, urbanització Valdelagua de Madrid. Rocío Flores ix de casa de la seua mare després de l’agressió, travessa el jardí corrent i es puja al cotxe de Paco, que li espera per a portar-la al col·legi.

Paco prefereix que no es done el seu cognom, tampoc que es reproduïsca la seua veu, però Telecinco ha reproduït els termes de la seua conversa.

Paco relata que Rocío va eixir “plorant” i “nerviosa” de la seua casa. Tan alterada estava que li va preguntar què havia passat, ella li va parlar d’una discussió, li va dir que la seua mare estava en el sòl, va dir alguna cosa d’una “naftalina” i Paco, després d’assegurar-se que la seua mare estava amb Fidel, va emprendre el camí cap a l’escola.

 

Paco creu que Rocío Flores parlava amb el seu pare quan va dir: «Està fet»

 

Pel que sembla, Rocío va traure un telèfon i va parlar amb algú: “Supose que amb el seu pare perquè va dir ‘això està fet”, transmet Paco, que a més es va negar a portar a Rocío on li demanava: “a la caserna de la guàrdia civil de Tres Cantos”.

La va deixar en el col·legi, es va assegurar que va entrar i més tard va recollir a Rocío Carrasco i la va portar a l’hospital.

 

 

 

Últimes notícies

L’Escut d’Or de les Habaneras reconeix Francisco Andréu com a memòria viva del certamen de Torrevieja

El Certamen Coral Internacional de Habaneras i Polifonia de Torrevieja ha lliurat l’Escut d’Or a Francisco Andréu, participant de la primera edició i nebot del compositor de la popular habanera 'Torrevieja'. La segona vetlada ha reunit sis corals locals i ha servit també per anunciar la creació de dues noves places de jutges al partit judicial de Torrevieja.

Detingut un jove per pintades antisemites a la façana de la Llotja de València

La Policia Nacional ha detingut un jove de 25 anys acusat de fer dues pintades amb missatges antisemites a la façana de la Llotja de València, Bé Patrimoni de la Humanitat des de 1996.

Deting en l’A-23 un camioner que multiplicava per huit la taxa d’alcohol permesa

La Guàrdia Civil ha detingut en l’A-23, a l’altura del km 25 en sentit Terol, un camioner bielorús de 46 anys que circulava en ziga-zaga i superava huit vegades la taxa d’alcohol permesa per a professionals.

Calor intens a l’interior i risc de tempestes amb ratxes fortes de vent a la Comunitat

L’interior de València i Alacant mantindrà temperatures molt altes hui i demà, amb nuvolositat d’evolució i tempestes vespertines amb ratxes fortes de vent, segons Aemet.

La Comunitat commemora els 750 anys del llegat de Jaume I amb activitats en les tres províncies

La programació inclou concerts, exposicions, congressos, propostes educatives, rutes turístiques i un volteig general de campanes el 27 de juliol

Un reventó càlid sacseja Chella amb més de 38 graus i ratxes de 80 km/h

Un reventó càlid i sec molt focalitzat a Chella ha disparat la temperatura per damunt dels 38 graus i ha deixat ratxes de vent de més de 80 km/h en pocs minuts, causant una incidència elèctrica a la zona.

Nit sufocant a la Comunitat: 32 graus a Alcoi i quasi 30 a l’interior passada la mitjanit

La passada mitjanit s’han registrat fins a 32 graus a Alcoi, 33 en municipis d’El Comtat i entre 27 i 29 graus en gran part de la costa valenciana amb un 90 % d’humitat.

Nova onada de calor amb fins a 40 graus a l’interior de València des d’este dimarts

Aemet ha activat l’avís taronja per calor extrema a l’interior de València des d’este dimarts i avís groc per tempestes i vent fort en zones d’Alacant, València i Castelló.