“Volia que la portara a la caserna de Tres Cantos”, el testimoni del xofer de Rocío Carrasco

Telecinco, anit durant l’emissió de la docu-sèrie, ‘‘Rocío, contar la verdad para seguir viva», va donar en exclusiva les declaracions de Paco el que era xofer de Rocío Carrasco, sobre el dia de l’agressió de Rocío Flores.

Rocío Carrasco assegurava que després dels fets, la seua filla es va anar de casa en el cotxe que li esperava a la porta.

 

Reconstrucció dels fets

 

Divendres 27 de juliol de 2012, 08.15 h, urbanització Valdelagua de Madrid. Rocío Flores ix de casa de la seua mare després de l’agressió, travessa el jardí corrent i es puja al cotxe de Paco, que li espera per a portar-la al col·legi.

Paco prefereix que no es done el seu cognom, tampoc que es reproduïsca la seua veu, però Telecinco ha reproduït els termes de la seua conversa.

Paco relata que Rocío va eixir “plorant” i “nerviosa” de la seua casa. Tan alterada estava que li va preguntar què havia passat, ella li va parlar d’una discussió, li va dir que la seua mare estava en el sòl, va dir alguna cosa d’una “naftalina” i Paco, després d’assegurar-se que la seua mare estava amb Fidel, va emprendre el camí cap a l’escola.

 

Paco creu que Rocío Flores parlava amb el seu pare quan va dir: «Està fet»

 

Pel que sembla, Rocío va traure un telèfon i va parlar amb algú: “Supose que amb el seu pare perquè va dir ‘això està fet”, transmet Paco, que a més es va negar a portar a Rocío on li demanava: “a la caserna de la guàrdia civil de Tres Cantos”.

La va deixar en el col·legi, es va assegurar que va entrar i més tard va recollir a Rocío Carrasco i la va portar a l’hospital.

 

 

 

Últimes notícies

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.

L’operadora del SAIH declara que ningú va telefonar per la pujada sobtada del Poyo a les 18.43 hores

Una operadora del SAIH de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer assegura davant el jutjat de Catarroja que ningú va telefonar per demanar aclariments sobre la crescuda sobtada del barranc del Poyo, de la qual havien avisat per correu electrònic a les 18.43 hores durant la dana.