Troben a una anciana que portava quatre dies ferida sense poder moure’s en la seua casa de Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han trobat a una anciana de 87 anys, que estava desapareguda des de feia quatre dies, tirada en terra i sense poder moure’s dins de la seua casa de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València).

 

Fonts policials han confirmat que els agents van ser alertats per una veïna que va informar no tindre notícies d’ella i que tampoc li agarrava el telèfon. La patrulla, que va accedir a la casa de la dona pel balcó, la va trobar tombada, totalment desorientada i amb un fort colp en la cara

 

Les investigacions es van iniciar quan una veïna del bloc va alertar a la Sala 091 que portava uns quants dies sense tindre notícies de la seua amiga i que temia que li haguera passat alguna cosa. La dona va assenyalar que havia intentat contactar amb ella per telèfon i que tampoc li obria la porta. A demés, va recalcar que la seua família residix en Alemanya

 

Diferents ferides en el rostre

Va ser en eixe moment quan l’indicatiu policial es va dirigir al domicili de l’anciana. A la seua arribada, les autoritats van tocar a la porta en diferents ocasions sense que ningú responguera a les crides. Davant tals fets, els agents es van traslladar a l’hospital de Sagunt per si estiguera ingressada, i van comprovar que tampoc es trobava en este lloc.

 

Immediatament, la Policia va requerir la presència de bombers per a accedir a la casa des del balcó, amb l’ajuda de l’escala. En entrar al domicili, els agents van observar a l’anciana tirada en terra dins d’una habitació, conscient encara que desorientada, amb un fort colp en la part dreta de la cara i amb un hematoma en l’ull

 

La dona va ser traslladada per un indicatiu sanitari a l’hospital de Sagunt per a la seua observació. Després de la intervenció, els policies van contactar amb els seus familiars que residixen en Alemanya.

Últimes notícies

Els espanyols Los Gallos arriben a València decidits a guanyar el Gran Premi SailGP

L’equip espanyol Los Gallos, segon en la general del SailGP i vigent finalista en tots els grans premis, afronta este cap de setmana el Gran Premi de València amb l’objectiu de conquistar el volant i reforçar les seues opcions de ser a la gran final d’Abu Dhabi.

Affengruber s’acomiada de l’Elx després de dos temporades i deixa 12 milions

El central austríac David Affengruber s’ha acomiadat de l’Elx en xarxes socials després del seu traspàs al Fulham, amb un missatge emotiu i una operació xifrada en uns 12 milions d’euros.

Set jugadores del Valencia Basket disputaran la Copa del Món de Berlín

El Valencia Basket tindrà set jugadores en la Copa del Món de Berlín, amb quatre internacionals espanyoles i tres més amb Alemanya, Nigèria i Hongria.

Els visitants del Bioparc València presencien el naixement d’un blesbok, un antílop salvat de l’extinció

Els visitants del Bioparc València han presenciat en directe el naixement d’un blesbok, un antílop africà quasi exterminat, tercer alumne d’estiu d’esta espècie al parc.

Temperatures a l’alça i ruixats puntuals a l’interior de Castelló este dijous

El temps es mantindrà estable este dijous a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i possibilitat de ruixats o tronades aïllades a la vesprada a l’interior de Castelló.

Villena nega retallades en la seguretat del MUVI després del robatori del Tresor

L’Ajuntament de Villena rebutja les acusacions del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, sobre una suposada reducció del 70 % en la partida de seguretat del MUVI i atribueix eixa baixada a una inversió puntual l’any anterior.

A presó per intentar entrar huit quilos de cocaïna líquida a l’aeroport de València

Funcionaris de l’Agència Tributària i la Guàrdia Civil han detingut a l’aeroport de València un espanyol de 51 anys amb més de huit quilos de cocaïna líquida amagats en botes de xampú procedents de la República Dominicana. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó per un delicte contra la salut pública.

Extingit l’incendi de la Vall d’Uixó després de la seua reactivació a Onda

L’incendi forestal iniciat en la Vall d’Uixó el 25 de juliol i reactivat a Onda ha quedat finalment extingit després de 40 dies actiu i tres reproduccions.