Troben a una anciana que portava quatre dies ferida sense poder moure’s en la seua casa de Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han trobat a una anciana de 87 anys, que estava desapareguda des de feia quatre dies, tirada en terra i sense poder moure’s dins de la seua casa de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València).

 

Fonts policials han confirmat que els agents van ser alertats per una veïna que va informar no tindre notícies d’ella i que tampoc li agarrava el telèfon. La patrulla, que va accedir a la casa de la dona pel balcó, la va trobar tombada, totalment desorientada i amb un fort colp en la cara

 

Les investigacions es van iniciar quan una veïna del bloc va alertar a la Sala 091 que portava uns quants dies sense tindre notícies de la seua amiga i que temia que li haguera passat alguna cosa. La dona va assenyalar que havia intentat contactar amb ella per telèfon i que tampoc li obria la porta. A demés, va recalcar que la seua família residix en Alemanya

 

Diferents ferides en el rostre

Va ser en eixe moment quan l’indicatiu policial es va dirigir al domicili de l’anciana. A la seua arribada, les autoritats van tocar a la porta en diferents ocasions sense que ningú responguera a les crides. Davant tals fets, els agents es van traslladar a l’hospital de Sagunt per si estiguera ingressada, i van comprovar que tampoc es trobava en este lloc.

 

Immediatament, la Policia va requerir la presència de bombers per a accedir a la casa des del balcó, amb l’ajuda de l’escala. En entrar al domicili, els agents van observar a l’anciana tirada en terra dins d’una habitació, conscient encara que desorientada, amb un fort colp en la part dreta de la cara i amb un hematoma en l’ull

 

La dona va ser traslladada per un indicatiu sanitari a l’hospital de Sagunt per a la seua observació. Després de la intervenció, els policies van contactar amb els seus familiars que residixen en Alemanya.

Últimes notícies

Cinc ferits en un xoc entre una furgoneta i un autobús de l’EMT a El Saler

Cinc persones han resultat ferides en un accident entre un autobús de la línia 25 de l’EMT i una furgoneta a la CV-500, a l’altura d’El Saler, i han sigut traslladades a hospitals de València.

Continua ingressat l’home detingut per matar la seua dona i la filla a Alacant

L’home de 53 anys detingut per apunyalar mortalment la seua dona i una filla a la Cañada del Fenollar continua hospitalitzat sota custòdia policial i encara no ha declarat.

El alcalde d’Alacant haurà de donar explicacions per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La comissió municipal que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan ha citat l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, a comparéixer el 24 de juliol, després de la petició conjunta de tota l’oposició.

L’incendi de Soneja continua sense perimetrar amb 300 efectius desplegats i l’onada de calor com a principal amenaça

La Generalitat manté el desallotjament preventiu de Azuébar mentre 16 mitjans aeris treballen en la zona i el Seprona investiga l’origen del foc

Nit sufocant en pobles de tot el territori en l’inici d’una nova onada de calor

Diversos municipis de Castelló, València i Alacant han encadenat una nit tòrrida amb mínimes superiors als 26 graus en l’inici d’una nova onada de calor que podria deixar màximes de fins a 44 graus.

Onada de calor amb fins a 40 graus este dilluns a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un dia de cel ras i temperatures màximes de fins a 40 graus a l’interior de València, que augmentaran encara més dimarts amb valors de fins a 44 graus al sud de la província.

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.