Troben a una anciana que portava quatre dies ferida sense poder moure’s en la seua casa de Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han trobat a una anciana de 87 anys, que estava desapareguda des de feia quatre dies, tirada en terra i sense poder moure’s dins de la seua casa de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València).

 

Fonts policials han confirmat que els agents van ser alertats per una veïna que va informar no tindre notícies d’ella i que tampoc li agarrava el telèfon. La patrulla, que va accedir a la casa de la dona pel balcó, la va trobar tombada, totalment desorientada i amb un fort colp en la cara. 

 

Les investigacions es van iniciar quan una veïna del bloc va alertar a la Sala 091 que portava uns quants dies sense tindre notícies de la seua amiga i que temia que li haguera passat alguna cosa. La dona va assenyalar que havia intentat contactar amb ella per telèfon i que tampoc li obria la porta. A demés, va recalcar que la seua família residix en Alemanya. 

 

Diferents ferides en el rostre

Va ser en eixe moment quan l’indicatiu policial es va dirigir al domicili de l’anciana. A la seua arribada, les autoritats van tocar a la porta en diferents ocasions sense que ningú responguera a les crides. Davant tals fets, els agents es van traslladar a l’hospital de Sagunt per si estiguera ingressada, i van comprovar que tampoc es trobava en este lloc.

 

Immediatament, la Policia va requerir la presència de bombers per a accedir a la casa des del balcó, amb l’ajuda de l’escala. En entrar al domicili, els agents van observar a l’anciana tirada en terra dins d’una habitació, conscient encara que desorientada, amb un fort colp en la part dreta de la cara i amb un hematoma en l’ull. 

 

La dona va ser traslladada per un indicatiu sanitari a l’hospital de Sagunt per a la seua observació. Després de la intervenció, els policies van contactar amb els seus familiars que residixen en Alemanya.

Últimes notícies

L’Atzeneta empata a la Vall d’Uixó amb un gol en el descompte

Un gol d’Ángel Sánchez en el minut 95 ha permés a l’Atzeneta UE sumar un punt al camp del José Mangriñán davant la UD Vall de Uxó, en un duel intens de Tercera Federació grup VI.

Xavi Albert admet la mala entrada als partits tot i el triomf a Saragossa

L’entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, ha reconegut després de guanyar 82-97 a la pista del Casademont Zaragoza que a l’equip li costa iniciar els partits ben connectat. El tècnic ha destacat els ajustos en atac i defensa a la segona mitat i ha demanat paciència amb jugadors com Mo Gueye.

El tram final del Valencia Basket esclafa el Casademont Zaragoza i estrena el caseller en la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha capgirat el marcador al pavelló Príncipe Felipe amb un parcial demolidor de 15-31 en l’últim quart i ha estrenat el seu caseller de triomfs en la Lliga Endesa 2026-27 davant el Casademont Zaragoza.

Mor ofegada una parella jove en una platja amb forts corrents a Guardamar

Dos jóvens de 25 anys, de nacionalitat ucraïnesa i residents a Polònia, han mort ofegats a la platja natural dels Vivers de Guardamar del Segura, una zona amb forts corrents on este dissabte onejava bandera roja.

Cinc detinguts pels avalots després de la marxa per la vivenda a València, dilluns davant el jutge

Les cinc persones detingudes este dissabte a València pels avalots després de la manifestació pel dret a la vivenda passaran dilluns a disposició judicial. Els incidents han deixat nou agents ferits i llançaments de tanques, adoquins i artefactes pirotècnics contra la policia.

Un jove de 18 anys ferit amb arma blanca en un parc de València per robar-li el patinet

Un jove de 18 anys ha hagut de ser hospitalitzat després de rebre un tall de 20 centímetres al costat durant un robatori violent en un parc del districte de Jesús, a València.

Milers es manifesten a València per exigir trencar relacions amb Israel

Una manifestació ha recorregut el centre de València per reclamar un embargament integral d’armes i la ruptura de totes les relacions amb Israel, així com el final de la criminalització del moviment solidari amb Palestina.

La tortilla de La Teulada d’Elx, escollida millor d’Espanya per un sol vot

La chef Celia Clara Correia, del restaurant La Teulada d’Elx, ha guanyat el XIX Concurs d’Espanya de Tortilla de Creïlles en una final molt renyida, decidida per un únic vot. Altres tres establiments, entre ells Nou Pinet d’Alacant, s’han classificat directament per a l’edició de 2027.