Troben mort en un hotel a l’actor de ‘Padres Forzosos’ Bob Saget

 

«Simplement, el més divertit i dolç«. En dos adjectius va ser el còmic Jon Stewart el que millor va captar l’essència de Danny Tanner. O de Bob Saget. O de tots dos. Perquè no existeix l’u sense l’altre. Perquè hui han mort dos persones, un dia després d’actuar en Jacksonville.

L’actor estatunidenc Bob Saget, molt conegut per interpretar al pare de la comèdia televisiva Full House (Pares forçosos, a Espanya, 1987-1995), va morir aquest diumenge als 65 anys.

Saget, nascut a Filadèlfia en 1956, va morir en un hotel d’Orlando (Florida), on va ser trobat sense vida per les autoritats, va assenyalar l’oficina del xèrif del comtat d’Orange a Florida.

Encara no se sap la causa de la seua defunció, però l’oficina del xèrif d’aqueix comtat va aclarir que no hi havia senyals que es tractara d’una mort violenta i tampoc es van trobar drogues en el lloc.

«No tenia ni idea que havia fet dos hores d’espectacle. Soc feliçment addicte de nou a aquesta merda», escrivia en Twitter el còmic després de finalitzar l’espectacle i hores abans que el seu cos fora trobat sense vida per les autoritats, que encara no han informat de les causes de la defunció.

 

La carrera de Bob Saget ha estat unida sempre a la comèdia amb el seu paper de Danny Tanner en ‘Padres forzosos’, un pare vidu de tres filles els esforços de les quals per a criar-les centren la trama d’una sèrie que li va llançar a la fama a la fi dels 80 i principis dels 90.

El còmic fins i tot va arribar a participar en un dels capítols de ‘Madres forzosas’, la sèrie basada en l’original que Netflix va desenvolupar per a mantindre viva la saga. «No tinc paraules. Bob va ser un dels millors éssers humans que he conegut en la meua vida. Ho vaig voler moltíssim», afirmava en Twitter Candance Cameron Bure, la seua filla en la ficció.

 

A més de l’èxit de Pares forçosos, la carrera de Saget, la infància de la qual va ser un trasllat constant per diferents ciutats americanes, estaria també marcada per presentar el programa d’humor Els vídeos casolans més divertit d’Amèrica i per la seua participació en The Morning Program, de CBS, en el qual seria el seu primer paper còmic.

Malgrat el seu reconeixement com a actor, l’amor de Saget sempre seria la direcció. En la seua etapa adolescent ja va dirigir la seua primer pel·lícula en blanc i negre, Through Adam’s Eyes, quan estudiava a l’escola de cinema de la Temple University. Ja consagrat vindrien ‘Benjamín’ (2019), ‘Movida en el Polo’ (2006), ‘El mundo de Dick’ (2000) i ‘Trabajo sucio’ (1998).

En televisió també apareixeria durant dos anys en ‘El gran héroe americano’ en ‘El Séquito’, fent de si mateix, i més recentment seria la veu en off de Ted Mosby, en ‘Cómo conocí a vuestra madre‘.

 

 

Vida personal

 

La seua vida personal té certa semblança amb la fictícia. Va estar casat durant 15 anys, fins a 1997, amb Sherry Kramer amb la qual va tindre tres fills -Aubrey, Lara i Jennifer-. Com Danny Tanner. Però sense criar-los en solitari. Ara tots recordaran al seu pare. Els fills reals i les que es va anar fent en la televisió.

Últimes notícies

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.

Les màximes pugen fins als 34 °C en un dilluns amb 25 graus de diferència amb les mínimes

Les màximes han arribat este dilluns als 34 °C en comarques de l’interior de Castelló i València, amb salts de més de 25 graus respecte a les mínimes en alguns punts. Ademús ha registrat 8,3 °C de mínima i 33,7 °C de màxima, mentre València ciutat ha arribat als 32,5 °C.

Sánchez veu el València amb fam i creu que pot guanyar a Vitòria

L’entrenador interí del València, Óscar Sánchez, destaca la il·lusió i la passió del vestidor abans de visitar l’Alavés a Mendizorroza, i assegura que l’equip té nivell per a traure un triomf a Vitòria.

Ingressa a presó per apunyalar una dona en un camp de Carcaixent

Un home de 44 anys ha ingressat a presó acusat d’intentar assassinar una dona colombiana en una zona aïllada de Carcaixent després d’oferir-li una faena de cuidadora. La víctima va patir múltiples ganivetades en zones vitals però va ser auxiliada per conductors que passaven per allí.

Les ajudes per a autònoms i empreses de Ceuta començaran a cobrar-se en octubre

Les ajudes extraordinàries per a autònoms i empreses de Ceuta afectades per la crisi migratòria poden demanar-se des d’este dilluns i es cobraran a principis d’octubre. El ministre Arcadi España destaca que ja s’han presentat moltes sol·licituds davant l’Agència Tributària.