Un xiquet de 5 anys mata a punyalades al seu germà bessó amb un ganivet de cuina

Un xiquet de Califòrnia ha sigut acusat de matar a punyalades al seu germà bessó mentre que mantenien una discussió. Quan els agents van arribar al lloc dels fets, van atendre el menor que finalment va morir a l’hospital.

Els agents de Policia de l’Oficina del Comtat de Santa Cruz van ser alertats del succés mitjançant una trucada telefònica minuts abans de les quatre de la vesprada i de seguida es van desplaçar al lloc en el qual van succeir els fets.

Quan van arribar els oficials, li van aplicar al menor ferit treballs de reanimació i tots els esforços possibles per a poder salvar-li la vida al bessó de 5 anys que finalment va haver de ser traslladat a un hospital on acabe morint a causa de les ferides que presentava.

Segons han informat des de l’oficina d’oficials, no es presentaran càrrecs de delicte en contra del menor ja que «no es van mostrar indicis d’activitat criminal per part de cap part.»

Malgrat la gravetat dels fets, la Secció 26 del Codi Penal de Califòrnia ha explicat que a l’ésser un menor de 14 anys i no haver-hi proves clares del delicte no serà jutjat.

De moment i «per respecte a la família», el Comtat de Santa Cruz no ha volgut donar a conéixer més informació sobre este tema i declaren que estan desconsolats per la família dels dos germans bessons.

Altres casos similars
El mes d’octubre, en l’estat d’Alabama, un jove de 14 anys va ser acusat de matar a tirs al seu germà. Va assegurar que això, es trobava entre una «llista d’objectius», on apareixen també altres membres de la seua família amb els quals volia acabar.

Últimes notícies

El Villarreal busca a la Ceràmica la primera victòria davant un Betis en ratxa

El Villarreal rep este dilluns un Betis en plena eufòria, després de tres derrotes seguides, sense poder fallar més en Lliga. El conjunt verd-i-blanc arriba amb molta moral després de batre el Real Madrid i el Lille en Champions.

Noves ajudes de 5,6 milions per a comprar més de 1.200 vehicles elèctrics

Ivace+i ha concedit 5,6 milions d’euros per a la compra de 1.249 vehicles elèctrics dins del programa Moves 2025, amb subvencions de fins a 7.000 euros per vehicle. La Conselleria d’Indústria destaca que el transport és el sector amb més consum d’energia a la Comunitat Valenciana.

Nou servici a Dénia per a controlar el dolor agut després de grans cirurgies

L’Hospital Universitari de Dénia ha posat en marxa una Unitat de Dolor Agut per a pacients hospitalitzats després de cirurgies majors, amb tècniques avançades de control del dolor i seguiment personalitzat durant l’ingrés.

El Castelló signa el millor inici lluny de Castalia en 104 anys

El CD Castellón ha guanyat els tres primers partits com a visitant en LaLiga Hypermotion, fita inèdita en els seus 104 anys, i es manté líder en solitari abans de rebre el Tenerife a Castalia.

Morcillo assegura que l’Elx competirà sense por davant el Madrid

Javier Morcillo, migcampista de l’Elx, garantix que l’equip competirà al màxim davant el Real Madrid este dimarts al Martínez Valero i agraïx el suport incondicional de l’afició franjiverda.

Rescaten amb helicòpter un cavall que havia caigut a un estany a Cullera

Els bombers han alçat amb un helicòpter un cavall que havia quedat atrapat en un estany del Brosquil, a Cullera, i no podia eixir pel seu propi peu. L’animal es troba en bon estat i ja ha sigut retornat al seu amo.

Diumenge assolellat i amb temperatures en lleu ascens a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge una jornada majoritàriament assolellada, amb temperatures màximes en lleuger ascens i vent fluix que girarà a llevant a migdia.

Un incendi en una vivenda de Dénia obliga a evacuar un edifici de cinc altures

Un incendi declarat en una vivenda de l’avinguda Ramón Ortega de Dénia ha obligat a desallotjar un edifici de cinc altures. Una família ha sigut atesa per inhalació de fum, però els residents han pogut tornar després a casa.