Un xiquet de 5 anys mata a punyalades al seu germà bessó amb un ganivet de cuina

Un xiquet de Califòrnia ha sigut acusat de matar a punyalades al seu germà bessó mentre que mantenien una discussió. Quan els agents van arribar al lloc dels fets, van atendre el menor que finalment va morir a l’hospital.

Els agents de Policia de l’Oficina del Comtat de Santa Cruz van ser alertats del succés mitjançant una trucada telefònica minuts abans de les quatre de la vesprada i de seguida es van desplaçar al lloc en el qual van succeir els fets.

Quan van arribar els oficials, li van aplicar al menor ferit treballs de reanimació i tots els esforços possibles per a poder salvar-li la vida al bessó de 5 anys que finalment va haver de ser traslladat a un hospital on acabe morint a causa de les ferides que presentava.

Segons han informat des de l’oficina d’oficials, no es presentaran càrrecs de delicte en contra del menor ja que «no es van mostrar indicis d’activitat criminal per part de cap part.»

Malgrat la gravetat dels fets, la Secció 26 del Codi Penal de Califòrnia ha explicat que a l’ésser un menor de 14 anys i no haver-hi proves clares del delicte no serà jutjat.

De moment i «per respecte a la família», el Comtat de Santa Cruz no ha volgut donar a conéixer més informació sobre este tema i declaren que estan desconsolats per la família dels dos germans bessons.

Altres casos similars
El mes d’octubre, en l’estat d’Alabama, un jove de 14 anys va ser acusat de matar a tirs al seu germà. Va assegurar que això, es trobava entre una «llista d’objectius», on apareixen també altres membres de la seua família amb els quals volia acabar.

Últimes notícies

Cel nubolós i ruixats de vesprada en l’interior de València i Castelló

La Comunitat Valenciana viurà un dilluns de cel nuvolós, descens lleu de les màximes i ruixats amb tronada, més intensos a l’interior de València i Castelló. Dimarts l’oratge continuarà inestable, tot i que amb tendència a millorar al matí.

Batemon i McGhee tomben el Valencia Basket al Roig Arena en un final calent

L’Ilerna Lleida ha estrenat la Lliga Endesa amb un triomf de prestigi al Roig Arena (100-105), liderat per James Batemon i Darius McGhee davant un Valencia Basket irregular i imprecís en els moments clau.

L’Ilerna Lleida sorprén el Valencia Basket en un final a cara o creu al Roig Arena

L’Ilerna Lleida ha guanyat el Valencia Basket per 100-105 en l’estrena a la Lliga Endesa, amb Batemon i McGhee decisius en un final ajustat al Roig Arena.

Rescatat un ciclista ferit a Banyeres i dos menors perduts al Montgó

Els bombers han rescatat un ciclista de 30 anys greument ferit en un bike park de Banyeres de Mariola i dos jòvens senderistes de 17 i 16 anys extraviats al Montgó, a Dénia.

Quatre-centes persones omplin la plaça de l’Ajuntament de València per la llei de vivenda ‘Maricarmen’

Centenars de persones s’han concentrat a la plaça de l’Ajuntament de València per donar suport al decret de vivenda ‘Maricarmen’ i a l’acampada de Madrid. El Sindicat de Llogateres reclama aturar desnonaments, renovar lloguers, limitar preus i reformar la LAU.

El València Basket inicia l’era Torralba amb la Supercopa LF Endesa

El València Basket ha conquistat la Supercopa LF Endesa a Torrejón de Ardoz davant l’Innova-TSN Leganés, dotzé títol del club i primer de l’era Javi Torralba. El tècnic estrena projecte després d’una profunda renovació en la banqueta i en la plantilla.

El València Basket alça la seua quarta Supercopa LF Endesa

El València Basket ha tornat a conquistar la Supercopa LF Endesa en Torrejón de Ardoz després de superar el Leganés (76-64), en una final intensa i igualada que llança el nou projecte taronja amb títol.

La UD Vall de Uxó goleja el Torrellano i es posa líder del grup VI

La UD Vall de Uxó ha vençut 0-3 al camp del Torrellano, amb dos gols de Meseguer i un d’Ali, i se situa líder en solitari del grup VI de Tercera Federació després de quatre jornades.