Un xiquet de 5 anys mata a punyalades al seu germà bessó amb un ganivet de cuina

Un xiquet de Califòrnia ha sigut acusat de matar a punyalades al seu germà bessó mentre que mantenien una discussió. Quan els agents van arribar al lloc dels fets, van atendre el menor que finalment va morir a l’hospital.

Els agents de Policia de l’Oficina del Comtat de Santa Cruz van ser alertats del succés mitjançant una trucada telefònica minuts abans de les quatre de la vesprada i de seguida es van desplaçar al lloc en el qual van succeir els fets.

Quan van arribar els oficials, li van aplicar al menor ferit treballs de reanimació i tots els esforços possibles per a poder salvar-li la vida al bessó de 5 anys que finalment va haver de ser traslladat a un hospital on acabe morint a causa de les ferides que presentava.

Segons han informat des de l’oficina d’oficials, no es presentaran càrrecs de delicte en contra del menor ja que «no es van mostrar indicis d’activitat criminal per part de cap part.»

Malgrat la gravetat dels fets, la Secció 26 del Codi Penal de Califòrnia ha explicat que a l’ésser un menor de 14 anys i no haver-hi proves clares del delicte no serà jutjat.

De moment i «per respecte a la família», el Comtat de Santa Cruz no ha volgut donar a conéixer més informació sobre este tema i declaren que estan desconsolats per la família dels dos germans bessons.

Altres casos similars
El mes d’octubre, en l’estat d’Alabama, un jove de 14 anys va ser acusat de matar a tirs al seu germà. Va assegurar que això, es trobava entre una «llista d’objectius», on apareixen també altres membres de la seua família amb els quals volia acabar.

Últimes notícies

Osorio lamenta la derrota de l’Elx però destaca que van ser superiors per moments al Real Madrid

El davanter argentí de l’Elx Abiel Osorio ha lamentat la derrota per 2-3 davant el Real Madrid amb un gol en el descompte, però ha ressaltat que l’equip ha competit d’igual a igual i fins i tot ha sigut superior en alguns trams.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar, que ja ha arrasat 690 hectàrees

Dos bombers forestals han resultat ferits lleus en l’incendi declarat esta vesprada a Tuéjar, que ja ha cremat 690 hectàrees i ha obligat a desallotjar veïns i turistes. El foc continua actiu, amb uns 200 efectius i la UME treballant sobre el terreny.

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.