Un xiquet de 5 anys mata a punyalades al seu germà bessó amb un ganivet de cuina

Un xiquet de Califòrnia ha sigut acusat de matar a punyalades al seu germà bessó mentre que mantenien una discussió. Quan els agents van arribar al lloc dels fets, van atendre el menor que finalment va morir a l’hospital.

Els agents de Policia de l’Oficina del Comtat de Santa Cruz van ser alertats del succés mitjançant una trucada telefònica minuts abans de les quatre de la vesprada i de seguida es van desplaçar al lloc en el qual van succeir els fets.

Quan van arribar els oficials, li van aplicar al menor ferit treballs de reanimació i tots els esforços possibles per a poder salvar-li la vida al bessó de 5 anys que finalment va haver de ser traslladat a un hospital on acabe morint a causa de les ferides que presentava.

Segons han informat des de l’oficina d’oficials, no es presentaran càrrecs de delicte en contra del menor ja que “no es van mostrar indicis d’activitat criminal per part de cap part.”

Malgrat la gravetat dels fets, la Secció 26 del Codi Penal de Califòrnia ha explicat que a l’ésser un menor de 14 anys i no haver-hi proves clares del delicte no serà jutjat.

De moment i “per respecte a la família”, el Comtat de Santa Cruz no ha volgut donar a conéixer més informació sobre este tema i declaren que estan desconsolats per la família dels dos germans bessons.

Altres casos similars
El mes d’octubre, en l’estat d’Alabama, un jove de 14 anys va ser acusat de matar a tirs al seu germà. Va assegurar que això, es trobava entre una “llista d’objectius”, on apareixen també altres membres de la seua família amb els quals volia acabar.

Últimes notícies

El jutge cita al excomisionado de la DANA com investigat per presumpta falsedat documental

El Jutjat d'Instrucció 4 de València cridarà a declarar com investigat el 22 de maig al excomisionado per a la DANA José María Ángel per la presumpta falsificació del títol amb el qual va promocionar com a funcionari.

Les XV Jornades de Còmic de València tornen a la Nau amb firmes, tallers i més de 70 expositors

Les XV Jornades de Còmic de València se celebren del 22 al 24 de maig en La Nau amb firmes d'autors, tallers infantils, jocs de taula i més de 70 estands.

L’Horta Sud impulsa una ruta en homenatge a les víctimes de la DANA i al voluntariat

La Mancomunitat de l'Horta Sud aprova un pla estratègic de turisme per als pròxims quatre anys que inclou una ruta en record de les víctimes de la DANA i del voluntariat i noves propostes de cicloturisme, cultura i gastronomia.

Intens incendi en una empresa de tractament d’ametles a Vall d’Alba

Un incendi industrial molt desenrotllat afecta a una empresa de tractament d'ametles en un polígon de La Vall d'Alba i genera una gran columna de fum, mobilitzant un ampli desplegament de bombers i mitjans d'emergències.

Desallotgen diverses empreses per un incendi en una nau industrial de Vall d’Alba sense ferits

Un incendi totalment desenrotllat en una nau de tractament d'ametles en un polígon de Vall d'Alba ha obligat a desallotjar de manera preventiva les empreses confrontants, sense causar ferits.

Pedro Martínez veu la sèrie al 50% i resta pes al factor pista davant el Panathinaikos

Pedro Martínez considera que el quint partit d'Eurolliga entre València Basket i Panathinaikos està totalment obert, reclama gestionar la pressió i demana ser fidel a l'estil de l'equip.

Els museus valencians celebren el seu dia amb horaris ampliats i activitats gratuïtes

Els principals museus valencians se sumen al Dia Internacional dels Museus amb horaris ampliats, entrada gratuïta i una programació especial que s'estendrà diversos dies.

El València Basket busca tancar en el Roig Arena una remuntada històrica cap a la seua primera Final a Quatre

El València Basket es juga en el Roig Arena el quint i decisiu partit d'habitacions d'Eurolliga davant el Panathinaikos, després d'igualar un 0-2 amb dos triomfs a Atenes. El bitllet suposaria la primera Final a Quatre de la seua història.