9.2 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Un xiquet de 5 anys mata a punyalades al seu germà bessó amb un ganivet de cuina

Un xiquet de Califòrnia ha sigut acusat de matar a punyalades al seu germà bessó mentre que mantenien una discussió. Quan els agents van arribar al lloc dels fets, van atendre el menor que finalment va morir a l’hospital.

Els agents de Policia de l’Oficina del Comtat de Santa Cruz van ser alertats del succés mitjançant una trucada telefònica minuts abans de les quatre de la vesprada i de seguida es van desplaçar al lloc en el qual van succeir els fets.

Quan van arribar els oficials, li van aplicar al menor ferit treballs de reanimació i tots els esforços possibles per a poder salvar-li la vida al bessó de 5 anys que finalment va haver de ser traslladat a un hospital on acabe morint a causa de les ferides que presentava.

Segons han informat des de l’oficina d’oficials, no es presentaran càrrecs de delicte en contra del menor ja que “no es van mostrar indicis d’activitat criminal per part de cap part.”

Malgrat la gravetat dels fets, la Secció 26 del Codi Penal de Califòrnia ha explicat que a l’ésser un menor de 14 anys i no haver-hi proves clares del delicte no serà jutjat.

De moment i “per respecte a la família”, el Comtat de Santa Cruz no ha volgut donar a conéixer més informació sobre este tema i declaren que estan desconsolats per la família dels dos germans bessons.

Altres casos similars
El mes d’octubre, en l’estat d’Alabama, un jove de 14 anys va ser acusat de matar a tirs al seu germà. Va assegurar que això, es trobava entre una “llista d’objectius”, on apareixen també altres membres de la seua família amb els quals volia acabar.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana negociar noves normes del transvasament Tajo-Segura i exigix inversions clau

El president ha reclamat al Govern reobrir la negociació sobre les regles del Tajo-Segura amb criteris tècnics i tracte igual per als regants. Ha lligat la petició a un paquet de mesures en finançament, aigua, infraestructures, vivenda, sanitat i fiscalitat per a la província d'Alacant i la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana negociar noves normes d’explotació del transvasament Tajo-Segura

El president ha sol·licitat al Govern obrir una negociació amb comunitats i regants per a revisar les regles del transvasament amb criteris tècnics. També ha reclamat modernitzar regadius del Tajo i ha anunciat avanços en simplificació administrativa i sanitat.

Cauen les màximes en la Comunitat Valenciana i el topall queda en 14,7 a Torreblanca

Les màximes han baixat de forma generalitzada respecte al diumenge: cap observatori ha aconseguit els 15 graus i el valor més alt ha sigut 14,7 a Torreblanca.

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.

PP i Vox rebutgen activar la Zona de Baixes Emissions a València

El ple municipal ha rebutjat implantar immediatament la ZBE i ha aprovat demanar el cessament de Pilar Bernabé. L'oposició ha vist caure les seues mocions de mobilitat.

Quatre persones ateses per fum i cremades en un incendi de vivenda a València

Quatre persones han resultat ferides lleus per inhalació de fum i cremades en un incendi al carrer Rodríguez de Cepeda de València. Van ser assistides i traslladades a l'Hospital Clínic de València.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del gastat

La Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% del gastat. L'absència de la Grossa ha limitat el retorn.