El vent s’acarnissa amb les falles de Xàtiva i destrossa la de República Argentina

La passada nit es van registrar en la capital de la Costera ràfegues de vent de fins a 64Km/h que van derrocar el monument de la Falla República Argentina i van causar vàries destrosses. La mala previsió meteorològica ha obligat a cancel·lar actes importants programats, com per exemple, la mascletà de hui.

L’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET) té activat per a tot el dia de hui l’avís de nivell taronja per risc important de fortes precipitacions, ratxes de vent o temporal costaner en tota la província de València i litoral nord d’Alacant.

En el cas de Xàtiva, la situació anirà millorant al llarg de la vesprada, però es continuarà mantenint l’avís taronja per risc important de fortes pluges i l’avís groc per ratxes de vent fins a les 00.00h.

Falla República Argentina, inspirada en personatges de la mitologia, va aconseguir anit el segon premi d’especial i el tercer premi secció primera infantil, tot això abans que caiguera la falla que ja havia patit molt durant estos dies a causa de les condiciones meteorologiques. Altres comissions de la ciutat com Selgas-Tovar o Abú-Masaifa també hi han sofrit desperfectes als seus monuments.

Últimes notícies

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.

Les víctimes de l’accident de metro de 2006 passen el relleu a les de la DANA de València

Vint anys després de l’accident de metro de València, les expresidentes de l’AVM3J reivindiquen que cal continuar lluitant i anuncien que passen el testimoni a les víctimes de la DANA de 2024, amb qui compartiran l’acte d’homenatge del 3 de juliol.

Oratge estable i més calor lleugera en cap de setmana quasi ras en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cel poc nuvolós o ras, temperatures sense canvis o en lleu ascens i vent fluix de component este, amb alguns ruixats amb tronada en l'interior diumenge.

Tres generacions fan vacances al Rototom: de l’Alma, de 5 anys, a la iaia Piedad, de 73

El Rototom Sunsplash, que celebra la 31a edició a Benicàssim en agost, s’ha consolidat com un festival familiar on conviuen xiquets, jóvens, pares i avis, com la família Abril, que viatja en autocaravana per gaudir d’una setmana completa d’activitats.

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.