Crítiques a Alejandro Sanz després de les seues paraules per l’assassinat de Samuel

 

L’assassinat de Samuel de 24 anys a la Corunya dissabte passat podria ser un crim d’odi per homofòbia. És el que els seus familiars i amics creuen, ja que els autors de la pallissa van començar a agredir-li al crit de “maricón”, segons ha explicat una amiga de la víctima que va ser testimoni de l’ocorregut. És per això que, des que es coneguera la notícia, el suport en xarxes socials a la família ha sigut incessant.

De fet, moltes personalitats públiques s’han volgut sumar en la condemna de l’ocorregut. Un d’ells ha sigut el músic Alejandro Sanz. “Que l’orientació sexual de Samuel ens preocupe més que l’instint criminal del seu o els seus assassins, diu molt del fotut que estem #justiciaparasamuel”, va escriure en Twitter, la qual cosa ha deslligat crítiques en les xarxes socials.

 

Molts usuaris han entés que Sanz s’equivoca al no preocupar-se per rerefons de l’atac, que no es descarta encara que siga un possible cas d’homofòbia, encara que la Policia baralla com a primera hipòtesi al fet que l’agressió va poder començar arran d’un conflicte amb un telèfon mòbil. Descartar els tints homòfobs i reduir-los a “instint criminal” ha sigut molt criticat en xarxes socials.

 

 

 

 

 

 

Al final el cantautor hi ha escrit un altre tweet per a explicar les seues paraules anteriors.

 

 

 

 

Com va ser l’assassinat de Samuel?

 

L’assassinat de Samuel va tindre lloc dissabte passat, al voltant de les 3 del matí, quan eixia d’una discoteca amb unes amigues. Pel que sembla, una de les joves va començar una videotelefonada i un grup de xics pròxims a ells van pensar que els estaven gravant. Alguna cosa que no els va asseure bé i van començar a increpar a la jove. És llavors quan Samuel es va interposar entre ells i va rebre una brutal pallissa que li va provocar la mort.

Familiars i amics condemnen el succeït i consideren que es tracta d’un crim d’odi per homofòbia, ja que l’agressió va començar al crit de “marieta”, segons els testimonis. No obstant això, els investigadors no han determinat el mòbil de l’assassinat.

 

La Policia continua investigant

 

Encara que al principi s’ha parlat de detencions, la veritat és que la Policia Nacional ha aclarit que la investigació continua oberta, i que tan sols s’han pres declaracions. La localització dels presumptes agressors no ha sigut molt complicada, ja que van haver de deixar els seus DNI en la discoteca en la qual van passar la nit. Els col·lectius LGTBI se sumen a la petició de justícia per a Samuel.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguts els quatre autors d’un intent de segrest frustrat pel gos de la víctima a Polinyà de Xúquer

La Guàrdia Civil ha detingut a quatre integrants d'un grup criminal que va intentar segrestar una dona en el seu domicili de Polinyà de Xúquer. El rapte es va frustrar quan el gos de la víctima va mossegar a un dels assaltants, la qual cosa va desencadenar una investigació en tres fases.

Marxa lenta de VTC provoca embossos i corts en vies clau de València

La marxa lenta de VTC contra el decret de la Generalitat que limita la seua activitat provoca congestió en artèries principals de València i el tall de Sant Vicent Màrtir. Dos columnes han eixit des de Pista de Silla i Corts Valencianes i confluïxen en el centre per a finalitzar davant la Conselleria de Transports.

La capella ardent d’Antonio Tejero s’instal·la en un tanatori de Xàtiva

El tanatori Servisa de Xàtiva acull la capella ardent de l'ex tinent coronel Antonio Tejero, mort als 93 anys. El funeral està previst esta vesprada en la capella de la Costera i l'accés a la vetla és només per a la família.

El preu de la vivenda bat rècord: puja un 7,5% en 2025 i un 9,4% en la Comunitat Valenciana

El preu mitjà va aconseguir 1.902 euros/m², un 7,5% més que en 2024, i va superar el pic de 2007. Les compravendes van créixer un 4,4% i les hipoteques un 13,7%.

Les cendres d’Antonio Tejero reposaran en Torre de la Mar al costat de la seua esposa

La família preveu traslladar les cendres de l'extinent coronel a Torre de la Mar, on va residir. Seran depositades al costat de la seua esposa i la data encara es desconeix

Cel buidat i boires a l’alba en la Comunitat Valenciana este dijous, amb temperatures sense canvis

Jornada estable en la Comunitat Valenciana: cels buidats, núvols baixos i boires a primeres hores i termòmetres sense variacions. El divendres seguirà el temps tranquil, amb núvols alts a la vesprada.

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira mentres rebia tractament a domicili

Antonio Tejero, ex tinent coronel de la Guàrdia Civil i protagonista del 23F, ha mort als 93 anys a la seua casa d'Alzira, on rebia atenció a domicili. La vetla i la cremació es realitzaran a Xàtiva.

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.