Es filtren uns àudios de Florentino Pérez que desqualifiquen a Guti i Figo entre altres

El president del Reial Madrid, Florentino Pérez hauria criticat el treball de Guti en el Reial Madrid segons els àudios que ha tret a la llum El Confidencial, en els quals Florentino hauria admés que no confiava en el mitjapunta de Torrejón de Ardoz que va jugar tota la seua carrera en el club blanc procedent de les categories inferiors.

Segons El Confidencial a Florentino Pérez no li agraden els futbolistes. No obstant això, alguns jugadors són criticats amb més passió pel president del Reial Madrid. Un d’estos és Guti, de qui va dir que «és un subnormal, el pitjor enemic de si mateix«

«La il·lusió que han creat amb Guti… Dos partits. Tu que ho coneixes com jo, pensar que cal confiar en Guti, amb tot el que ens ha perdut Guti…», hauria dit Florentino Pérez, que anys després també es referiria a la seua faceta com a comentarista: «Li està ben emprat a la SER per contractar un subnormal. Si és que és un subnormal«.

<

>

Uns altres dels esmentats han estat Luís Figo i Raúl González

Florentino no va deixar titelles amb cap, un altre dels esmentats va ser Luís Figo, al qual Florentino hauria culpat de «fotre» a l’equip en l’època dels Galàctics: «Creem un futbol d’espectacle fins que estos fills de puta es van cansar (…) Figo és el que fot l’equip. El millor ha estat Zidane, sens dubte. Figo ha estat un fill de puta, com Raúl. Els dos més dolents han estat Figo i Raúl».

Florentino Pérez hauria acusat a Raúl de «destrossar» al Madrid: «Raúl és dolent, es creu que el Madrid és seu i utilitza tot el que hi ha en el club en el seu propi benefici«. Afegeix que és una de les raons per les quals va deixar l’entitat en 2006: «Com ja es considera acabat, diu: ‘Abans que jo m’acabe, acabaré amb el Madrid'».

<

>

El motiu dels recels de Florentino Pérez amb Figo

En un documental de la ESPN sobre la generació dels ‘galàctics’, es revela que Luis Figo va plorar el dia que va haver d’abandonar el FC Barcelona rumb al Reial Madrid. El futbolista portugués s’havia compromés amb Florentino Pérez com a forma de pressió al Barcelona perquè li milloraren les seues condicions salarials, pensant que Lorenzo Sanz continuaria en la presidència del Madrid. Este tortuós inici de la relació entre Figo i Florentino marcaria l’opinió del president del Madrid sobre el futbolista portugués durant la resta dels anys.

<

>

Més durs àudios de Florentino Pérez

«Cristiano és un imbècil, un malalt. Vos creieu que este tio és normal, però és que no és normal, sinó, no faria totes les coses que fa, com l’última ximpleria, que la va veure tothom al mundial», esta seria l’opinió del dirigent blanc sobre el portugués a l’octubre de 2012, quan l’atacant començava la seua quarta temporada com a madridista. Amb «l’última ximpleria» es referia a les famoses paraules de Cristiano Ronaldo al setembre de 2012, quan va dir que estava «trista» i la Directiva blanca sabia per què.

«(Coentrao) és tolili, és un altre que no té cap perquè és un talòs (…) És una miqueta subnormal, condueix sense carnet i estes coses. Es creu que el carnet és per a uns altres i no per a ell. El Madrid es menja a estos tios, se’ls menja. Ara mateix, està cagat de jugar al Madrid».

Iker Casillas

El dirigent també s’hauria referit a Iker Casillas en aquestes converses: «Casillas no és porter per al Reial Madrid, què vols que et diga. No ho és, no ho ha estat mai, ha estat la gran fallada que hem tingut, el que passa és que, mascle, li adoren, li volen, parlen amb ell, jo què sé, li defensen tant. Bé, és una de les grans estafes, la segona és Raúl. Les dos grans estafes del Reial Madrid són primer Raúl i segon Casillas».

També hauria difós que el porter tenia problemes de visió i que era «un oncle molt curt i gosset falder», això últim quant a la seua vida sentimental: «No té ni alçada ni veu bé. El partit on ens jugàvem la Lliga contra el Barcelona… Va arribar tard i jo era allí, venia de parlar amb la seua xicota, havien discutit».

Ni Del Bosque es va deslliurar

«Del Bosque no és entrenador de futbol. És com quan jo dic que Casillas no és un porter per al Madrid, es creuen que em cau malament. Del Bosque, que no li tinc cap mania, crec sincerament que és el contrari d’un entrenador de futbol. La prova és que si hagués estat un entrenador de futbol, haguera entrenat perquè els bons jugadors, els bons entrenadors entrenen en un equip o l’altre. Però no té equip perquè no és entrenador, no té ni una de les condicions, ni sap de físic, ni sap d’estratègia, ni sap de dirigir una plantilla, no sap de res. És un talòs».

Florentino envia una carta al president del Porto per a aclarir els seus polèmics àudios

Florentino Pérez, president del Reial Madrid, ha enviat una carta al mandatari del FC Porto, Jorge Nuno Pinto da Costa, per a aclarir-li les seues al·lusions a ell i al representant Jorge Mendes en els àudios difosos pel Confidencial. El club portugués va publicar este divendres la missiva en la seua pàgina web oficial:

«Estimat president, li escric per a informar-lo sobre la publicació d’un enregistrament que va ser realitzada per un periodista de manera il·lícita i il·legal i que va ser publicada per un mitjà de comunicació de manera descontextualitzada i absolutament manipulada. Com sabem, tots els processos de negociació en què van participar els nostres clubs, amb la intervenció del senyor Jorge Mendes en alguns d’ells, van ser desenvolupats amb la màxima honestedat i transparència. Sempre ha estat sí, gràcies a la seua serietat i professionalitat com a president d’un club tan prestigiós i amic, i del senyor Jorge Mandes en les negociacions en què va intervenir. Estic convençut que tant la nostra amistat personal com la magnífica relació institucional entre els nostres clubs estan per sobre d’estes manipulacions que ja he posat en mans dels meus advocats. Una forta abraçada. Florentino Pérez«.

Reaccions a Twitter

 

<

>

 

<

>

<

>

<

>

 

Últimes notícies

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.