Es filtren uns àudios de Florentino Pérez que desqualifiquen a Guti i Figo entre altres

El president del Reial Madrid, Florentino Pérez hauria criticat el treball de Guti en el Reial Madrid segons els àudios que ha tret a la llum El Confidencial, en els quals Florentino hauria admés que no confiava en el mitjapunta de Torrejón de Ardoz que va jugar tota la seua carrera en el club blanc procedent de les categories inferiors.

Segons El Confidencial a Florentino Pérez no li agraden els futbolistes. No obstant això, alguns jugadors són criticats amb més passió pel president del Reial Madrid. Un d’estos és Guti, de qui va dir que «és un subnormal, el pitjor enemic de si mateix«

«La il·lusió que han creat amb Guti… Dos partits. Tu que ho coneixes com jo, pensar que cal confiar en Guti, amb tot el que ens ha perdut Guti…», hauria dit Florentino Pérez, que anys després també es referiria a la seua faceta com a comentarista: «Li està ben emprat a la SER per contractar un subnormal. Si és que és un subnormal«.

<

>

Uns altres dels esmentats han estat Luís Figo i Raúl González

Florentino no va deixar titelles amb cap, un altre dels esmentats va ser Luís Figo, al qual Florentino hauria culpat de «fotre» a l’equip en l’època dels Galàctics: «Creem un futbol d’espectacle fins que estos fills de puta es van cansar (…) Figo és el que fot l’equip. El millor ha estat Zidane, sens dubte. Figo ha estat un fill de puta, com Raúl. Els dos més dolents han estat Figo i Raúl».

Florentino Pérez hauria acusat a Raúl de «destrossar» al Madrid: «Raúl és dolent, es creu que el Madrid és seu i utilitza tot el que hi ha en el club en el seu propi benefici«. Afegeix que és una de les raons per les quals va deixar l’entitat en 2006: «Com ja es considera acabat, diu: ‘Abans que jo m’acabe, acabaré amb el Madrid'».

<

>

El motiu dels recels de Florentino Pérez amb Figo

En un documental de la ESPN sobre la generació dels ‘galàctics’, es revela que Luis Figo va plorar el dia que va haver d’abandonar el FC Barcelona rumb al Reial Madrid. El futbolista portugués s’havia compromés amb Florentino Pérez com a forma de pressió al Barcelona perquè li milloraren les seues condicions salarials, pensant que Lorenzo Sanz continuaria en la presidència del Madrid. Este tortuós inici de la relació entre Figo i Florentino marcaria l’opinió del president del Madrid sobre el futbolista portugués durant la resta dels anys.

<

>

Més durs àudios de Florentino Pérez

«Cristiano és un imbècil, un malalt. Vos creieu que este tio és normal, però és que no és normal, sinó, no faria totes les coses que fa, com l’última ximpleria, que la va veure tothom al mundial», esta seria l’opinió del dirigent blanc sobre el portugués a l’octubre de 2012, quan l’atacant començava la seua quarta temporada com a madridista. Amb «l’última ximpleria» es referia a les famoses paraules de Cristiano Ronaldo al setembre de 2012, quan va dir que estava «trista» i la Directiva blanca sabia per què.

«(Coentrao) és tolili, és un altre que no té cap perquè és un talòs (…) És una miqueta subnormal, condueix sense carnet i estes coses. Es creu que el carnet és per a uns altres i no per a ell. El Madrid es menja a estos tios, se’ls menja. Ara mateix, està cagat de jugar al Madrid».

Iker Casillas

El dirigent també s’hauria referit a Iker Casillas en aquestes converses: «Casillas no és porter per al Reial Madrid, què vols que et diga. No ho és, no ho ha estat mai, ha estat la gran fallada que hem tingut, el que passa és que, mascle, li adoren, li volen, parlen amb ell, jo què sé, li defensen tant. Bé, és una de les grans estafes, la segona és Raúl. Les dos grans estafes del Reial Madrid són primer Raúl i segon Casillas».

També hauria difós que el porter tenia problemes de visió i que era «un oncle molt curt i gosset falder», això últim quant a la seua vida sentimental: «No té ni alçada ni veu bé. El partit on ens jugàvem la Lliga contra el Barcelona… Va arribar tard i jo era allí, venia de parlar amb la seua xicota, havien discutit».

Ni Del Bosque es va deslliurar

«Del Bosque no és entrenador de futbol. És com quan jo dic que Casillas no és un porter per al Madrid, es creuen que em cau malament. Del Bosque, que no li tinc cap mania, crec sincerament que és el contrari d’un entrenador de futbol. La prova és que si hagués estat un entrenador de futbol, haguera entrenat perquè els bons jugadors, els bons entrenadors entrenen en un equip o l’altre. Però no té equip perquè no és entrenador, no té ni una de les condicions, ni sap de físic, ni sap d’estratègia, ni sap de dirigir una plantilla, no sap de res. És un talòs».

Florentino envia una carta al president del Porto per a aclarir els seus polèmics àudios

Florentino Pérez, president del Reial Madrid, ha enviat una carta al mandatari del FC Porto, Jorge Nuno Pinto da Costa, per a aclarir-li les seues al·lusions a ell i al representant Jorge Mendes en els àudios difosos pel Confidencial. El club portugués va publicar este divendres la missiva en la seua pàgina web oficial:

«Estimat president, li escric per a informar-lo sobre la publicació d’un enregistrament que va ser realitzada per un periodista de manera il·lícita i il·legal i que va ser publicada per un mitjà de comunicació de manera descontextualitzada i absolutament manipulada. Com sabem, tots els processos de negociació en què van participar els nostres clubs, amb la intervenció del senyor Jorge Mendes en alguns d’ells, van ser desenvolupats amb la màxima honestedat i transparència. Sempre ha estat sí, gràcies a la seua serietat i professionalitat com a president d’un club tan prestigiós i amic, i del senyor Jorge Mandes en les negociacions en què va intervenir. Estic convençut que tant la nostra amistat personal com la magnífica relació institucional entre els nostres clubs estan per sobre d’estes manipulacions que ja he posat en mans dels meus advocats. Una forta abraçada. Florentino Pérez«.

Reaccions a Twitter

 

<

>

 

<

>

<

>

<

>

 

Últimes notícies

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.