Es filtren uns àudios de Florentino Pérez que desqualifiquen a Guti i Figo entre altres

El president del Reial Madrid, Florentino Pérez hauria criticat el treball de Guti en el Reial Madrid segons els àudios que ha tret a la llum El Confidencial, en els quals Florentino hauria admés que no confiava en el mitjapunta de Torrejón de Ardoz que va jugar tota la seua carrera en el club blanc procedent de les categories inferiors.

Segons El Confidencial a Florentino Pérez no li agraden els futbolistes. No obstant això, alguns jugadors són criticats amb més passió pel president del Reial Madrid. Un d’estos és Guti, de qui va dir que “és un subnormal, el pitjor enemic de si mateix

“La il·lusió que han creat amb Guti… Dos partits. Tu que ho coneixes com jo, pensar que cal confiar en Guti, amb tot el que ens ha perdut Guti…”, hauria dit Florentino Pérez, que anys després també es referiria a la seua faceta com a comentarista: “Li està ben emprat a la SER per contractar un subnormal. Si és que és un subnormal“.

<

>

Uns altres dels esmentats han estat Luís Figo i Raúl González

Florentino no va deixar titelles amb cap, un altre dels esmentats va ser Luís Figo, al qual Florentino hauria culpat de “fotre” a l’equip en l’època dels Galàctics: “Creem un futbol d’espectacle fins que estos fills de puta es van cansar (…) Figo és el que fot l’equip. El millor ha estat Zidane, sens dubte. Figo ha estat un fill de puta, com Raúl. Els dos més dolents han estat Figo i Raúl”.

Florentino Pérez hauria acusat a Raúl de “destrossar” al Madrid: “Raúl és dolent, es creu que el Madrid és seu i utilitza tot el que hi ha en el club en el seu propi benefici“. Afegeix que és una de les raons per les quals va deixar l’entitat en 2006: “Com ja es considera acabat, diu: ‘Abans que jo m’acabe, acabaré amb el Madrid'”.

<

>

El motiu dels recels de Florentino Pérez amb Figo

En un documental de la ESPN sobre la generació dels ‘galàctics’, es revela que Luis Figo va plorar el dia que va haver d’abandonar el FC Barcelona rumb al Reial Madrid. El futbolista portugués s’havia compromés amb Florentino Pérez com a forma de pressió al Barcelona perquè li milloraren les seues condicions salarials, pensant que Lorenzo Sanz continuaria en la presidència del Madrid. Este tortuós inici de la relació entre Figo i Florentino marcaria l’opinió del president del Madrid sobre el futbolista portugués durant la resta dels anys.

<

>

Més durs àudios de Florentino Pérez

Cristiano és un imbècil, un malalt. Vos creieu que este tio és normal, però és que no és normal, sinó, no faria totes les coses que fa, com l’última ximpleria, que la va veure tothom al mundial”, esta seria l’opinió del dirigent blanc sobre el portugués a l’octubre de 2012, quan l’atacant començava la seua quarta temporada com a madridista. Amb “l’última ximpleria” es referia a les famoses paraules de Cristiano Ronaldo al setembre de 2012, quan va dir que estava “trista” i la Directiva blanca sabia per què.

“(Coentrao) és tolili, és un altre que no té cap perquè és un talòs (…) És una miqueta subnormal, condueix sense carnet i estes coses. Es creu que el carnet és per a uns altres i no per a ell. El Madrid es menja a estos tios, se’ls menja. Ara mateix, està cagat de jugar al Madrid”.

Iker Casillas

El dirigent també s’hauria referit a Iker Casillas en aquestes converses: “Casillas no és porter per al Reial Madrid, què vols que et diga. No ho és, no ho ha estat mai, ha estat la gran fallada que hem tingut, el que passa és que, mascle, li adoren, li volen, parlen amb ell, jo què sé, li defensen tant. Bé, és una de les grans estafes, la segona és Raúl. Les dos grans estafes del Reial Madrid són primer Raúl i segon Casillas”.

També hauria difós que el porter tenia problemes de visió i que era “un oncle molt curt i gosset falder”, això últim quant a la seua vida sentimental: “No té ni alçada ni veu bé. El partit on ens jugàvem la Lliga contra el Barcelona… Va arribar tard i jo era allí, venia de parlar amb la seua xicota, havien discutit”.

Ni Del Bosque es va deslliurar

Del Bosque no és entrenador de futbol. És com quan jo dic que Casillas no és un porter per al Madrid, es creuen que em cau malament. Del Bosque, que no li tinc cap mania, crec sincerament que és el contrari d’un entrenador de futbol. La prova és que si hagués estat un entrenador de futbol, haguera entrenat perquè els bons jugadors, els bons entrenadors entrenen en un equip o l’altre. Però no té equip perquè no és entrenador, no té ni una de les condicions, ni sap de físic, ni sap d’estratègia, ni sap de dirigir una plantilla, no sap de res. És un talòs”.

Florentino envia una carta al president del Porto per a aclarir els seus polèmics àudios

Florentino Pérez, president del Reial Madrid, ha enviat una carta al mandatari del FC Porto, Jorge Nuno Pinto da Costa, per a aclarir-li les seues al·lusions a ell i al representant Jorge Mendes en els àudios difosos pel Confidencial. El club portugués va publicar este divendres la missiva en la seua pàgina web oficial:

“Estimat president, li escric per a informar-lo sobre la publicació d’un enregistrament que va ser realitzada per un periodista de manera il·lícita i il·legal i que va ser publicada per un mitjà de comunicació de manera descontextualitzada i absolutament manipulada. Com sabem, tots els processos de negociació en què van participar els nostres clubs, amb la intervenció del senyor Jorge Mendes en alguns d’ells, van ser desenvolupats amb la màxima honestedat i transparència. Sempre ha estat sí, gràcies a la seua serietat i professionalitat com a president d’un club tan prestigiós i amic, i del senyor Jorge Mandes en les negociacions en què va intervenir. Estic convençut que tant la nostra amistat personal com la magnífica relació institucional entre els nostres clubs estan per sobre d’estes manipulacions que ja he posat en mans dels meus advocats. Una forta abraçada. Florentino Pérez“.

Reaccions a Twitter

 

<

>

 

<

>

<

>

<

>

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022